غلبه بر PMS در زنان مبتلا به کم کاری تیروئید


بسیاری از زنان در آژانس سازمان ملل متحد آدنوز دارند و علائم PMS متوسط ​​تا شدید دارند. تعدادی از علائم رایج اضافی شامل سردرد، گرفتگی عضلات، و خستگی است و علائم مختلفی وجود دارد که فرد خواهد داشت.

pms و تصاویر پزشک تیروئید


بیشتر دخترانی که متخصص سازمان ملل متحد در زمینه علائم سندرم پیش از قاعدگی شدید هستند، این علائم را سنتی می دانند و در نتیجه، آنها فقط اندازه گیری ناراحتی را یاد می گیرند. اگرچه بسیاری از خانم ها علائم PMS متوسط ​​تا شدید دارند، اما به هیچ وجه سنتی نیست. و بسیاری از افرادی که آژانس سازمان ملل متحد آدنوز دارند و می دانند که این علائم باعث کاهش چشمگیر آنها می شود.

دلیل اینکه بسیاری از خانم ها علائم شدید PMS را تجربه می کنند

دلیل اینکه بسیاری از خانم ها علائم PMS متوسط ​​تا شدید را تجربه می کنند، گاهی اوقات نیاز به عدم تعادل در پرستاری در هورمون های استروژن و پروژسترون دارد. در نیمی از چرخه یک زن، استروئید {هورمون|استروئید|هورمون جنسی} باید هورمون غالب باشد. در نیمی از چرخه، دیگری باید درست باشد زیرا پروژسترون باید ترشح غالب باشد. در بالای چرخه، درجه آن هورمون ها باید کاهش یابد، که به طور متوالی باعث انتشار می شود، و بنابراین چرخه یک بار دیگر شروع می شود.

این در واقع ممکن است یک توجیه اساسی از آنچه در چرخه یک زن اتفاق می افتد باشد. با این حال، هنگامی که علائم PMS را شامل می شود، این نیمی از چرخه است که معمولاً در این مورد مقصر است. هنگامی که یک همکار در یک عدم تعادل پرستاری در هورمون های استروژن یا پروژسترون وجود دارد و آنها در نسبت های صحیح کاهش نمی یابند، آنگاه این عدم تعادل ترشح معمولاً همان چیزی است که باعث علائم PMS می شود. هدف آشکار اصلاح این عدم تعادل ترشح رایج است، که به طور متوالی باید علائم PMS را تا حد زیادی تسهیل کند.

مصرف قرص برای “تنظیم” چرخه شما

به همین دلیل است که بسیاری از خانم ها باردار می شوند تا از داروهای ضد بارداری خوراکی استفاده کنند، زیرا به آنها گفته می شود که چرخه آنها را تنظیم می کند و می تواند به طور همزمان علائم PMS آنها را تسهیل کند. در حالی که مصرف “قرص” ممکن است علائم سندرم پیش از قاعدگی را تسهیل کند، اما واقعاً سیستم را مختل می کند. بنابراین، در حالی که مصرف داروهای ضد بارداری خوراکی ممکن است علائم را کنترل کند، اما واقعاً دلیل این موضوع را برطرف نمی کند و ممکن است در آینده باعث ایجاد مشکلات مختلف سلامتی شود. این می تواند به طور همزمان باعث ایجاد یا ایجاد یک وضعیت کم کاری تیروئید شود. بنابراین اصلاح عدم تعادل ترشح تنها برای کمک به علائم PMS ضروری نیست، به جز وضعیت کم کاری تیروئید هنوز.

تصحیح دلیل اصلی پشت موضوع

PMS در زنان مبتلا به کم کاری تیروئید


برای اصلاح موضوع و در نتیجه به حداقل رساندن شدت علائم PMS، باید به وضوح عدم تعادل ترشح را اصلاح کرد. به عنوان یک پزشک جامع، زمانی که خانمی با علائم PMS متوسط ​​تا شدید مراجعه می کند، هر یک از موارد اولیه که من پیشنهاد می کنم این است که یک پانل ترشح زنانه دریافت کنند. من از Diagnost-Techs شرکتی استفاده می‌کنم، و بنابراین نگاهی به آن که می‌خواهم توصیه کنم شاید چند نمونه‌ای را توصیه کنم که سطوح ترشح را در روزهای کاملاً متفاوت در طول چرخه اندازه‌گیری می‌کند. اکثر پزشکان پزشکی آژانس سازمان ملل متحد هورمون ها را به سادگی آزمایش یک نمونه انجام می دهند، که تمام داستان را بیان نمی کند. به عنوان مثال، آنها یک نمونه از استروژن و پروژسترون را سفارش می دهند. با این حال، می‌خواهید بدانید که این هورمون‌ها در طول چرخه زن در نوسان هستند، و پس از آن، نگاهی به یک نمونه تصویر واقعی از آنچه اتفاق می‌افتد ارائه نمی‌کند.

مکمل های مراقبت از تیروئید

هنگامی که مشخص شد که فردی دارای عدم تعادل ترشح است، هدف اصلی اصلاح آن است. اغلب یک برنامه تصفیه می تواند این امر را تسهیل کند. اگر کسی بیش از استروژن کاردانی در پرستاری داشته باشد، اغلب بسیار درست است، زیرا پیروی از یک برنامه تصفیه زیر نظر یک پزشک کل نگر این امر را تسهیل می کند. با این حال، گاهی اوقات این می تواند به طور همزمان کمبود پروژسترون را تسهیل کند، هرچند نه همیشه. اگر مشخص شود که فردی دارای کمبود پروژسترون است، هدف این است که به دنبال چه چیزی کمبود پروژسترون را ایجاد می کند. اغلب این نقطه ضعف به دلیل ارتباط نامناسب از ساختار عصبی است، به همین دلیل است که برای قضاوت در مورد هورمون های هیپوفیز، FSH و LH نیز برنامه مناسبی است. در هر صورت، هنگامی که دلیل خاصی در پشت کمبود پروژسترون مشخص شد، فرد در یک پروتکل درمانی طبیعی انتخاب شده قرار می گیرد تا آن را اصلاح کند.

استفاده از پروژسترون طبیعی برای کمک به علائم PMS

برخی از پزشکان پروژسترون طبیعی را برای کمک به علائم PMS که در اثر کمبود پروژسترون ایجاد می شود، پیشنهاد می کنند. اگرچه پروژسترون طبیعی کمبود پروژسترون را تسهیل می کند، اما کاری برای ترمیم دلیل خاصی که در پشت عدم تعادل ترشح وجود دارد، انجام نمی دهد. بنابراین، در حالی که من به طور کلی برای بیمارانم پیشنهاد می‌کنم که برای مقابله با کمبود شدید به پروژسترون طبیعی نیاز داشته باشند، واقعیت این است که تقریباً همه خانم‌های ورزشکار نمی‌توانند پروژسترون طبیعی مصرف کنند، و اگرچه برخی از آنها این کار را انجام می‌دهند، این ممکن است دلیل این موضوع را برطرف نکند.

پرداختن به وضعیت کم کاری تیروئید

علاوه بر انجام علائم PMS، پیروی از یک پروتکل درمانی طبیعی اغلب سلامت فردی را که آژانس سازمان ملل متحد مبتلا به آدنوز است بازیابی می کند. این در واقع به دلیل خاصی که در پشت وضعیت کم‌کاری تیروئید است بستگی دارد، زیرا یکی از آژانس‌های سازمان ملل متحد دچار ریزش کامل شده است، در واقع آماده نیست که سلامت تیروئید خود را به حالت سنتی ترمیم کند. با این حال، اگرچه نزدیک به همه، آژانس سازمان ملل متحد شامل یک بیماری کم‌کاری تیروئید است و گفته می‌شود که نیاز به مصنوعی یا غدد درون ریز دارد، پرداختن به دلیل خاصی که پشت وضعیت تیروئید است، اغلب این موضوع را اصلاح می‌کند. بنابراین اگر آدنوز یا قرمزی هاشیموتو برای شما تشخیص داده شد و به شما گفته شد که به طور دائم به غدد درون ریز نیاز دارید، ممکن است لازم باشد از یک پزشک غدد طبیعی بپرسید.

کلمات پایانی

به طور خلاصه، زنان مبتلا به آدنوز آژانس سازمان ملل متحد حتی علائم PMS متوسط ​​تا شدید دارند و گاهی اوقات از پیروی از یک پروتکل درمانی طبیعی لذت می برند. با توجه به علائم سندرم پیش از قاعدگی، این اغلب به دلیل عدم تعادل ترشحی است که اصلاح آن در اکثر مواقع نسبتاً ساده است، اگرچه این امر مستلزم تعهدی از جانب بیمار است. در مورد وضعیت کم کاری تیروئید، در حالی که امکان احیای سلامت یک فرد به حالت سنتی وجود ندارد، بسیاری از ما از پیروی از یک پروتکل درمانی طبیعی بسیار لذت خواهیم برد. در هر صورت، این یک برنامه معقول است که به جای تلاش و درمان خود، از یک پزشک جامع نگر شایسته بپرسید.

تصاویر مکمل های pms
هم اکنون خریداری کنید

دکتر اریک اوسانسکی ممکن است یکی از آژانس‌های ماهر سازمان ملل متحد باشد که از استراتژی‌های درمانی طبیعی تیروئید برای احیای سلامت خود به حالت سنتی استفاده می‌کرده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد روشی برای استفاده از استراتژی‌های درمانی طبیعی برای درمان واکنش شما به اختلال تیروئید، و همچنین یک ویدیوی رایگان و راهنمای 46 صفحه‌ای با عنوان «6 مرحله برای درمان طبیعی تیروتوکسیکوز و قرمزی هاشیموتو»، لطفاً از وب او دیدن کنید. سایت در http://www.naturalendocrinesolutions.com

مکمل های تیروئید
هم اکنون خریداری کنید