دفتر مقرون به صرفه بودن مراقبت های بهداشتی اقدامات عمده ای را برای مهار هزینه های مراقبت های بهداشتی انجام می دهد


در یک پیروزی بزرگ برای مصرف‌کنندگانی که با بار هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی رو به رشد مواجه هستند، هیئت مدیره دفتر استطاعت مراقبت‌های بهداشتی امروز رای داد تا هدف هزینه‌های رشد 3 درصدی هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی را طی پنج سال تعیین کند، با شروع مرحله‌ای از 3.5 درصد. در سال 2025

ساکرامنتو، کالیفرنیا – پس از یک بحث طولانی، هیئت مدیره دفتر مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا (OHCA) به یک تلاش تاریخی برای مهار افزایش هزینه های مراقبت رأی داد. هیئت با 6-1 رأی به اتخاذ یک هدف رشد هزینه سالانه 3.5 درصدی در سال 2025 داد و تا سال 2029 به 3 درصد کاهش یافت. در حالی که این هدف نهایی کمی با توصیه کارکنان در اوایل سال جاری متفاوت است، حامیان مراقبت های بهداشتی و مصرف کنندگان از این تصمیم حمایت کردند. برای مصرف‌کنندگانی که سال‌ها شاهد افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی‌شان سالیانه 5 درصد یا بیشتر بوده‌اند، تسکین بسیار مورد نیاز را فراهم می‌کند.

هدف جدید بر اساس درآمد متوسط ​​بین سال‌های 2002 تا 2022 است و تأثیرات هزینه‌های زندگی واقعی بر مصرف‌کنندگان را در خط مقدم قرار می‌دهد. یک مطالعه اخیر نشان داد که آمریکایی ها 125000 دلار دستمزد را از دست داده اند زیرا حق بیمه برای پوشش کارفرما سریعتر از دستمزدها رشد می کند.

پس از چندین دهه که کالیفرنیایی‌ها بار بزرگ‌تر و بزرگ‌تری از هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی خود را به دوش می‌کشیدند و برای تسکین فریاد می‌کشیدند، ایالت سرانجام برای تعیین هدفی که هزینه‌ها نباید سریع‌تر از درآمد ما رشد کند، اقدام کرد. آنتونی رایت، مدیر اجرایی Health Access کالیفرنیا، گفت: زمان آن گذشته است که صنعت مراقبت های بهداشتی در قبال افزایش هزینه های مراقبت پاسخگو باشد و هدفی را تعیین کند تا صنعت مطابق با امکاناتی باشد که اکثر خانواده های کالیفرنیا هر ساله انجام می دهند. ائتلاف حمایت از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر ایالت

«هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی در حال حاضر نه تنها متورم، بلکه غیرمنطقی است، با قیمت‌هایی که به کیفیت، نتایج یا هزینه ارائه چنین خدمات بهداشتی ارتباطی ندارد. صنعت بهداشت و درمان بسیار ادغام شده ما می تواند آنچه را که می تواند هزینه کند، اغلب بدون اینکه نیروهای رقابتی تلاش کنند قیمت ها را پایین بیاورند. ما هرگز به هدفی نخواهیم رسید که هرگز تعیین نکرده‌ایم، و یک هدف هزینه ۳ درصدی، حتی با یک مرحله‌ای، امنیت و سلامت عقل را در سیستمی قرار می‌دهد که در غیر این صورت ناپایدار خواهد بود.» “در حالی که برخی از بیماران یا پرداخت کنندگان ممکن است بخواهند رشد هزینه ها را کاهش دهند یا حتی متوقف کنند، این رای حداقل تضمین می کند که هزینه های بهداشتی از توان مالی کالیفرنیایی ها بیشتر نباشد.”

OHCA که در بودجه ایالتی کالیفرنیا در سال 2022 ایجاد شد، وظیفه دارد با تعیین اهداف، رشد هزینه های مراقبت های بهداشتی را کاهش دهد، و مهمتر از همه، این قدرت به او داده شد تا برنامه های بهبود عملکرد را اجرا کند و در نهایت آن اهداف را با جریمه هایی متناسب با مبلغ اضافی اعمال کند. . جریمه های احتمالی یکی از بسیاری از ویژگی هایی است که دفتر کالیفرنیا را از کمیسیون های مشابه تعیین هدف هزینه های بهداشتی در 9 ایالت دیگر متمایز می کند، جایی که اختیار و تمرکز آنها محدودتر است.

یک بحث قوی در طول خود جلسه در مورد تعدیل جمعیت سالخورده تضمین شد، اما در پایان یک تصمیم تمیزتر و واضح تر برای کاهش به 3٪ گرفته شد.

پخش زنده این نشست در اینجا در دسترس است.

###

سوالات مطبوعاتی را می توان به آدرس زیر هدایت کرد:
راشل لین گیش، rlinngish@health-access.org، (916) 532-2128



Source link