پیشنهاد مقرون به صرفه بودن دفتر جدید مراقبت های بهداشتی، رشد هزینه های بهداشتی را محدود می کند و به کالیفرنیایی ها کمک واقعی می کند.


حامیان سلامت و مصرف کننده توصیه های جدید کارکنان دفتر استطاعت هزینه مراقبت های بهداشتی را برای تعیین هدف رشد سلامت در سراسر ایالت 3٪ ستایش می کنند.

هیئت مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی OHCA تصمیم نهایی را در ماه های آینده اتخاذ خواهد کرد

ساکرامنتو، کالیفرنیا – تلاش بلندپروازانه کالیفرنیا برای مهار هزینه های سرسام آور مراقبت در این هفته وارد مرحله جدیدی می شود زیرا هیئت مدیره دفتر استطاعت هزینه مراقبت های بهداشتی (OHCA) برای بحث در مورد تعیین یک هدف هزینه در سراسر ایالت تشکیل جلسه می دهد. برای رهایی از افزایش دو رقمی هزینه سلامت برای مصرف‌کنندگان، کارکنان توصیه می‌کنند که یک هدف رشد هزینه سالانه 3 درصدی بین سال‌های 2025-2029 اتخاذ شود، و بیان می‌کند که این هدف «کالیفرنیا را در مسیر پایدارتر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و عادلانه‌تر قرار می‌دهد. سیستم مراقبت های بهداشتی، کاهش مسیر رشد و بهبود مقرون به صرفه بودن برای همه.

این توصیه توسط حامیان مصرف‌کننده مورد ستایش قرار گرفت، به‌ویژه مبنا قرار دادن هدف هزینه‌ها بر درآمد متوسط ​​بین سال‌های 2002-2022، و تأثیرات هزینه‌های زندگی واقعی بر مصرف‌کنندگان را در خط مقدم قرار داد. این توصیه ها همچنین تضمین می کند که سیستم مراقبت های بهداشتی و مصرف کنندگان در اسرع وقت و بدون تأخیر بیشتر، فراتر از چندین سال توسعه که قبلاً در قانون گنجانده شده است، بهره مند شوند.

توصیه های کارکنان OHCA اشاره می کند که هزینه های مراقبت های بهداشتی بین سال های 2000-2020 5.4٪ افزایش یافته است در حالی که درآمد متوسط ​​خانوار فقط 3٪ افزایش یافته است. یک مطالعه اخیر نشان داد که آمریکایی ها 125000 دلار دستمزد را از دست داده اند زیرا حق بیمه برای پوشش کارفرما سریعتر از دستمزدها رشد می کند.

“این هدف هزینه راه حلی است که مدت ها به دنبال آن بود برای بسیاری از کالیفرنیایی ها که به درستی از افزایش هزینه های بهداشتی و مبارزه برای تامین هزینه های مراقبت های بهداشتی شکایت کرده اند. این توصیه برای مصرف کنندگان و کارفرمایان کالیفرنیا در سراسر ایالت، صرف نظر از نحوه دریافت مراقبت یا پوشش، تسکین واقعی ارائه می دهد. آنتونی رایت، مدیر اجرایی Health Access کالیفرنیا، ائتلاف حمایت از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر ایالت، گفت: زمان آن رسیده است که صنعت مراقبت های بهداشتی را در قبال افزایش هزینه مراقبت مسئول بدانیم و با امکاناتی که اکثر خانواده های کالیفرنیایی هر ساله انجام می دهند زندگی کنیم. کالیفرنیا برای کمک به کاهش یا کاهش هزینه‌های خاص سلامت، مانند داروهای تجویزی و کمک‌های مالی بسیار مورد نیاز برای کسانی که در کالیفرنیا تحت پوشش قرار دارند، اقدام کرده است، اما این توصیه پتانسیل کمک به بیماران و خریداران را در سراسر سیستم بهداشتی و ایالتی دارد.

OHCA که در بودجه ایالتی کالیفرنیا در سال 2022 ایجاد شد، وظیفه دارد با تعیین اهداف، رشد هزینه های مراقبت های بهداشتی را کاهش دهد، و مهمتر از همه، قدرت اجرای آن اهداف را با جریمه هایی متناسب با مقدار بیش از حد دریافت شده، به او داده شد. جریمه های احتمالی یکی از بسیاری از ویژگی هایی است که دفتر کالیفرنیا را از کمیسیون های مشابه تعیین هدف هزینه های بهداشتی در 9 ایالت دیگر متمایز می کند، جایی که اختیار و تمرکز آنها محدودتر است. حامیان مصرف کننده سلامت انتظار عقب نشینی از شرکت های صنعت سلامت را دارند.

«هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی در حال حاضر نه تنها متورم، بلکه غیرمنطقی است، با قیمت‌هایی که به کیفیت، نتایج یا هزینه ارائه چنین خدمات بهداشتی ارتباطی ندارد. صنعت بهداشت و درمان بسیار ادغام شده ما می تواند آنچه را که می تواند هزینه کند، اغلب بدون اینکه نیروهای رقابتی تلاش کنند قیمت ها را پایین بیاورند. ما هرگز به هدفی نخواهیم رسید که هرگز تعیین نکرده بودیم، و یک هدف هزینه 3 درصدی، همسو با رشد متوسط ​​درآمد، امنیت و سلامتی را در سیستمی که در غیر این صورت ناپایدار خواهد بود، فراهم می کند. این هدف به دنبال کاهش یا حتی توقف رشد هزینه‌ها نیست، بلکه تضمین می‌کند که هزینه‌های بهداشتی از آنچه کالیفرنیایی‌ها می‌توانند بپردازند، پیشی نگیرد.»

هیئت مدیره OHCA برای بررسی این توصیه ها در روز چهارشنبه، 24 ژانویه، تشکیل جلسه خواهد داد، که پس از آن یک دوره نظر 45 روزه قبل از رای گیری نهایی خواهد بود.

###

سوالات مطبوعاتی را می توان به آدرس زیر هدایت کرد:

راشل لین گیش، rlinngish@health-access.org، (916) 532-2128



Source link