چگونه مشاوره کسب و کار به رشد کسب و کار سلامت یا مربیگری زندگی شما کمک می کند؟


به‌عنوان مربی، همه ما می‌توانیم از جادوی منحصربه‌فردی که از کار با فردی در یک رابطه مربیگری ناشی می‌شود، قدردانی کنیم، چه برای بهبود سلامت، روابط یا هر بخش دیگری از زندگی‌مان باشد. با این حال، به‌عنوان فردی که بیشتر در بخش مربیگری مقیاس مربیگری / مربیگری است، فکر کردم که می‌تواند دقیقاً بررسی کنم که چگونه راهنمایی کسب‌وکار، به روشی که من به آن رویکرد دارم، به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=r1EYeMA2y2E

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

ما چیزی را که نمی دانیم نمی دانیم

اولین چیزی که وقتی به این فکر می‌کنم که چگونه راهنمایی در کسب‌وکارتان به شما کمک می‌کند، به ذهنم می‌رسد این است که، به بیان ساده، ما چیزی را که نمی‌دانیم، نمی‌دانیم. مهارت های کسب و کار، به معنای بسیار عملی، ذاتی نیستند – ما باید آنها را از جایی یاد بگیریم و اینجاست که کار با یک مربی کسب و کار می تواند کمک کند.

اکثریت قریب به اتفاق ما کسب‌وکارهای مربیگری خود را بدون تجربه قبلی شروع می‌کنیم، بنابراین وقتی نوبت به جنبه واقعاً استراتژیک ایجاد یک کسب‌وکار می‌رسد، باید آن را یاد بگیریم یا بفهمیم.

وقتی با مشتری کار می‌کنم، از تمام تجربیاتم در 13 سال گذشته از راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین استفاده می‌کنم، تجربیات قبل از آن زمانی که از توسعه کسب‌وکار شرکت‌های اجتماعی و خیریه‌ها حمایت می‌کردم، و تمام تجربیاتی که از کار به دست می‌آورم. با مشتریان مربی من در حال حاضر.

بنابراین به جای اینکه هیچ ایده ای برای انجام کارها نداشته باشید، با هم می توانیم یک برنامه و استراتژی را بر اساس تجربه واقعی و دانش از آنچه که کار می کند ایجاد کنیم – همه اینها برای کسب و کار فردی شما اعمال می شود.

این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود (و اشتباهات پرهزینه و مسیرهای انحرافی)

من اعتقاد زیادی دارم که برای بسیاری از ما، سفر تجاری ما بخشی از یک تجربه زندگی گسترده تر است که گاهی اوقات باید در جهات مختلف حرکت کند و جدول زمانی خاص خود را دارد. با این حال، با توجه به آنچه گفته شد، کار با یک مربی کسب و کار می تواند به سرعت بخشیدن به کارها کمک کند که به نوبه خود می تواند در زمان و پول سرمایه گذاری شده برای چیزهایی که کار نمی کنند صرفه جویی کند.

استفاده از تجربه یک مربی کسب‌وکار می‌تواند به شما کمک کند از گام‌ها و مسیرهای انحرافی که در غیر این صورت در تلاش برای کشف مسائل به تنهایی انجام می‌دادید، بگذرید.

به عنوان مثال، اگر می‌دانید که می‌خواهید مشتریان بیشتری به دست آورید و کارهای مختلفی برای جذب آنها انجام می‌دهید، اما بسته آموزشی 1:1 شما درست نیست و فرآیند فروش واقعی ندارید، می‌توانید چرخ‌های خود را بچرخانید. برای ماه‌ها (اگر نه سال‌ها) تلاش برای جذب مشتری، اما پیدا کردن هیچ چیز، ثابت می‌کند. اما اگر با یک مربی کار می کنید که به شما کمک می کند بسته، پیام و فرآیند فروش خود را اصلاح کنید، به جای صرف این همه زمان برای چرخاندن چرخ ها، در واقع کشش و نتایج بسیار سریع تر به دست می آورید.

بازخورد و پشتیبانی فردی دریافت می‌کنید که عمومی نیست و یک اندازه برای همه مناسب است

دلیلی وجود دارد که چرا پشتیبانی لمسی 1:1 یا بالاتر سرمایه گذاری بالاتری نسبت به گزینه های خود مطالعه است – گاهی اوقات شما فقط به آن بازخورد و پشتیبانی فردی نیاز دارید تا نتایج بهتری در کسب و کار خود بگیرید.

زمانی که من اصلاحیه مربیگری 1:1 را ایجاد و ارائه کردم، این کاملاً واضح بود. من آموزش اصلی را ارائه دادم که آموزش عالی بود، اما وقتی به عنصر اجرای زنده رسیدیم که در آن به پیشنهادات همه افراد به صورت جداگانه بازخورد می‌دهم – هیچ راهی وجود ندارد که آن پیشنهادات بدون آن به همان اندازه خوب بوده باشند. بازخورد فردی از من

بنابراین می‌توانید تمام کارهای خودآموزی را انجام دهید و همه موارد رایگان را دانلود کنید و به پادکست‌ها گوش دهید که اگر بسیاری از چیزهایی را که یاد می‌گیرید پیاده‌سازی کنید می‌تواند شگفت‌انگیز باشد، اما همیشه یک لایه اضافی وجود دارد که با چیزی که خودتان است به آن برخورد نمی‌کنید. مطالعه.

دریافت این بازخورد کاملاً فردی می تواند تفاوت بزرگی در نتایج شما ایجاد کند.

شما می‌خواهید نگاه شخص دیگری (واجد شرایط) را به چیزهای خود جلب کنید

با توجه به نکته بالا، داشتن فردی که دانش، مهارت و تجربه در عرصه کسب و کار مربیگری دارد به چیزهای شما نگاه کند، می تواند یک تغییر بازی باشد.

چیزی که من از بسیاری از مشتریانم حمایت می کنم این است که به کپی، وب سایت، پیشنهادات، بازاریابی محتوایی، طرح های پشت صحنه آنها نگاه کنم و سپس بر اساس مهارت ها و تجربیاتم به آنها ایده ها و بازخوردهای جدید بدهم که باعث می شود همه چیز برای آنها بهتر عمل کند. آنها

کسی برای دیدن چیزی که شما نمی توانید ببینید

من با ایده‌ها، دیدگاه‌های جدید و برجسته کردن چیزهایی که ممکن است خودتان از دست داده باشید، به مشتریانم کمک می‌کنم. بنا به دلایلی من در ارائه ایده برای دیگران بسیار بهتر از خودم هستم که فکر می کنم برای بسیاری از ما همینطور است!

این می تواند بسیار مفید باشد که کسی در کنارمان باشد که می تواند چیزها را به گونه ای متفاوت برای ما ببیند و توجه ما را به روش های جدید فکر کردن یا برخورد با چیزها جلب کند.

شما باید در مورد کسب و کار خود با کسی که آن را دریافت می کند صحبت کنید

یکی از بهترین و ساده‌ترین نتایج کار با یک مربی یا مربی، داشتن یک تابلوی صدا یا فردی است که می‌توانید با او صحبت کنید که کل کسب و کار مربیگری آنلاین را دریافت می‌کند.

شما می‌توانید در تمام طول روز با دوستان و خانواده‌تان صحبت کنید، اما واقعاً چیزی بسیار ارزشمند در مورد داشتن شخصی وجود دارد که می‌توانید در این مورد با او صحبت کنید و تجربه‌ای در این زمینه داشته باشد و بتواند از جایی که واقعاً آن را دریافت کند و خودش را داشته باشد، پاسخ دهد. تجربه زیسته از آن

همه ما در اداره یک کسب و کار با موقعیت‌های دشواری مواجه می‌شویم و داشتن کسی که بتوانید پیش او بیایید و با او صحبت کنید، می‌تواند اضطراب و استرس زیادی را کاهش دهد.

شما کسی را دارید که شما و کسب و کارتان را از نزدیک بشناسد

کار کردن با فردی در مدت زمان طولانی می‌تواند بسیار ارزشمند باشد، جایی که او واقعاً شما و آنچه را که از کسب و کارتان می‌خواهید بشناسد، و همچنین درک کند که تجارت شما چگونه کار می‌کند. من واقعاً دوست دارم که با مشتریان کار کنم، معمولاً در طی 4 تا 6 ماه، جایی که در نهایت درک عمیقی از کسب و کار آنها و آنها به عنوان افراد دارم و سپس از این درک عمیق برای کمک به رشد کسب و کارشان در جهتی که می‌خواهند استفاده کنم. دوست دارم وارد شود

اعتماد به نفس و اعتماد به نفس بیشتر

بخش فوق‌العاده‌ای از مشاوره کسب‌وکار با مشتریانم این است که به آنها کمک می‌کنم تا زمانی که صحبت از نحوه ظاهر شدنشان در کسب‌وکارشان می‌شود، اعتماد به نفس و اعتماد به نفس خود را ایجاد کنند.

در حالی که، همانطور که در بالا ذکر کردم، ما چیزهایی را که نمی دانیم نمی دانیم – همچنین یک عنصر شهودی تری در اداره یک کسب و کار وجود دارد و بخشی از چیزی که به مشتریان کمک می کنم یادگیری هماهنگی با آن است تا زمانی که کار با هم را به پایان برسانیم. آنها می توانند تصمیم بگیرند و کسب و کار خود را به جلو ببرند و بتوانند به آنچه دلشان می گوید اعتماد کنند!

ایجاد بازگشت سرمایه چند بعدی (ROI)

روشی که من به پشتیبانی و پیشنهادات خود می پردازم این است که بسیار مطمئن هستم که می توانم بازده سرمایه گذاری بالایی برای مشتریانم ایجاد کنم.

این اساساً به این معنی است که شما باید انتظار داشته باشید که آنچه را که در کار با من سرمایه‌گذاری کرده‌اید، ترجیحاً چندین برابر برگردانید.

اگر بسته مربیگری شما برای مثال 1500 پوند قیمت دارد، اگر کار کردن با من در برنامه 1:1 منتورینگ من به شما کمک می کند تا دو مشتری دیگر را جذب کنید، این سرمایه گذاری شما را پوشش می دهد.

با این حال، ROI فقط پولی نیست، و بسته به مرحله کسب و کاری که در آن هستید، می‌خواهم فوق‌العاده صادق باشم و بگویم که ROI کامل ممکن است خارج از مقیاس زمانی بسته راهنمایی باشد.

علاوه بر این ROI می‌تواند مانند اعتماد بیشتر، تعادل کار/زندگی بهتر، نتیجه ملموسی باشد که در طول زمان پتانسیل درآمد داشته باشد (مانند ایجاد یک دوره آموزشی یا محصول دیجیتال، شروع یک پلت فرم بازاریابی جدید، افزایش مخاطبان و غیره)، سازمان بهتر. و فن آوری در پس زمینه کسب و کار شما راه اندازی شده است که منجر به داشتن ظرفیت و زمان بیشتر و غیره می شود.

پشتیبانی برای دستیابی به نتایج ملموس

من از طرفداران بزرگ داشتن نتایج ملموس در کارم با مشتریان هستم و به عنوان یک مربی، تمرکز روی این موضوع واقعاً سرگرم کننده است. بسته به اهداف شما، این می تواند مانند استفاده از پشتیبانی من برای کمک به شما در ایجاد یک قیف فروش، ایجاد یک استراتژی بازاریابی جدید، ایجاد و راه اندازی یک برنامه یا دوره گروهی، ایجاد یک پیشنهاد 1:1 جدید و غیره باشد. همه اینها پتانسیل ایجاد آن ROI چند بعدی را دارند!

شتاب به دست آورید، گیر بیفتید، اجرا کنید و اقدام کنید

در نهایت، من احساس می‌کنم که راهنمایی کسب‌وکار، درست مانند مربیگری، راهی عالی برای به دست آوردن شتاب و افزایش سرعت نتایج شماست. این می تواند به شما کمک کند که گیر نکنید، از تعویق خارج شوید و اقدام کنید. مردم اغلب احساس می‌کنند که وقتی در حال اجرا هستند، منتورینگ کاری برای انجام دادن نیست، اما من احساس می‌کنم اگر احساس می‌کنید که باید بیشتر روی اجرای چیزهایی تمرکز کنید که ممکن است قبلاً آموخته‌اید و می‌خواهید عملی کنید، راهنمایی می‌تواند بسیار سودمند باشد. به دلایلی هنوز این کار انجام نشده است.

در نهایت کار با یک مربی کسب و کار (مثل من!) می تواند تأثیر مثبت زیادی نه تنها بر تجارت شما، بلکه به عنوان یک فرد نیز داشته باشد.

اگر احساس می‌کنید که تمام دوره‌ها را انجام داده‌اید و به همه پادکست‌ها گوش داده‌اید، اما هنوز جلوتر نیستید، پس نگاه کردن به راهنمایی‌های لمسی بیشتر می‌تواند چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

با نزدیک شدن به سال 2024، من اسلات‌هایی را در بسته راهنمای کامل خود، کسب و کار کامل، در دسترس دارم و اگر مناسب باشد، برنامه Get it Done را نیز دارم.

برای گپ زدن در مورد گزینه ها آماده اید؟ من امسال چند جای خالی برای حسابرسی کسب و کار کوچینگ جامع دارم. شما می توانید مال خود را اینجا رزرو کنید. در این جلسات، نگاهی به کسب‌وکار شما می‌اندازم و شما را با چند اقدامی که می‌توانید انجام دهید تا به شما در جذب مشتری‌های بیشتر کمک کند، می‌فرستم. اگر احساس می کنید از حمایت من برای انجام این کارها سود می برید، می توانیم گزینه ها را مورد بحث قرار دهیم.

حسابرسی کسب و کار کوچینگ جامع خود را در اینجا رزرو کنید!





Source link