آیا در کسب و کار مربیگری خود گیر افتاده اید؟ در اینجا نحوه شکستن به سطح بعدی آورده شده است


همه ما در تجارت خود زمان هایی داریم که می توانیم کمی احساس گیرکردن و رکود کنیم. شاید به این دلیل است که ما به یک سطح درآمدی رسیده ایم، به یک «سقف شیشه ای»، شاید از کاری که انجام می دهیم «از عشق افتاده ایم»، شاید فقط کمی احساس فرسودگی می کنیم.

دلیلش هرچه باشد، وضعیتی نیست که بخواهیم در آن بمانیم، پس چگونه می‌توانیم به سطح بعدی برویم و گیر نکنیم؟ در اینجا چند نکته و ایده وجود دارد که به شما کمک می کند تا در کسب و کار مربیگری خود پیشرفت کنید.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=wzQ3VFIfyMk

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

چرا گیر می کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که ما می توانیم در کسب و کار مربیگری خود گیر کرده باشیم. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • درآمد ما متوقف شده و یا حتی کاهش یافته است
  • اتفاقی افتاده که باعث شده اعتماد به نفسمان را از دست بدهیم
  • ما مرزهای ضعیفی داریم و این باعث می‌شود که نسبت به مشتریان خود احساس رنجش کنیم – و حتی در سطحی پرانرژی که می‌تواند به این معنی باشد که ما مشتریان را دفع می‌کنیم!
  • ما برنامه ای نداریم زیرا به سادگی نمی دانیم قدم بعدی باید چه باشد
  • ما فقط به شدت غرق شدیم

بسیاری از احساس گیر افتادن به درک اهداف و نسخه موفقیت ما مربوط می شود. هنگامی که احساس می کنیم به دلایلی در حال پیشرفت در این زمینه نیستیم، اغلب می تواند این احساس «گیر» را به ما بدهد.

در اینجا 5 راه وجود دارد که می توانید از گیر کردن آنها شروع کنید.

5 راه برای از بین بردن خود

مشخص کنید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند

گاهی اوقات وقتی احساس می‌کنیم گیر می‌کنیم، واقعاً نمی‌توانیم انگشت خود را روی این موضوع بگذاریم که چرا همه چیز به جلو یا در جهتی که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود. وقت گذاشتن برای مرور همه زمینه‌های کسب‌وکار و حتی زندگی‌تان، و این که از خود بپرسید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند، کار ساده‌ای است که می‌توانید انجام دهید تا ببینید آیا روشن می‌کند که چه چیزی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد.

هنگامی که این اطلاعات را به دست آوردید، تغییرات و تغییراتی را ایجاد کنید تا آنچه را که واقعاً کار می کند دو برابر کنید و مواردی را که کار نمی کنند اصلاح کنید.

با طرز فکر خود بررسی کنید

طرز فکر ما تأثیر زیادی بر اعمال و رفتار ما دارد، و اگر می‌خواهید در مورد آن شیطنت کنید، همچنین بر آنچه در زندگی خود نشان می‌دهیم. گاهی اوقات طرز فکر و باورهای ناخودآگاه و خودآگاه ما را درگیر نگه می دارد. انجام برخی کارها برای بهبود طرز فکر خود و کشف اینکه چه باورهایی در مورد کسب و کار خود دارید، موفقیتی که می توانید از طریق آن ایجاد کنید، احساسی که نسبت به پول و ارزش خود دارید – همه اینها می تواند تأثیر بسیار زیادی در گیر افتادن داشته باشد.

ساده کنید – به روشی که برای شما منطقی باشد

من احساس می‌کنم اکثر افرادی که احساس می‌کنند کمی گیر کرده‌اند، به نوعی غرق شده‌اند. یک راه حل خوب برای این، ساده کردن همه چیز است – اما فقط به روشی که برای شما منطقی باشد. شاید این امر بازاریابی شما را ساده می کند، تعداد پیشنهادات شما را کاهش می دهد یا فرآیندهای شما را ساده می کند. شاید بخشی از این ساده‌سازی، نگاه کردن به آنچه در نکته قبلی‌ام پیشنهاد کرده‌ام، و دوبرابر کردن آنچه واقعاً در کسب‌وکار شما کار می‌کند، باشد تا بتوانید نتایج خود را به حداکثر برسانید.

چیز جدیدی را امتحان کن

گاهی اوقات وقتی احساس می کنیم گیر می کنیم به این دلیل است که همان کاری را انجام می دهیم که انیشتین به ما هشدار داده بود:

“تعریف جنون انجام دادن یک کار یکسان و انتظار نتایج متفاوت است” – آلبرت انیشتین

اگر دائماً کارهای مشابه را بارها و بارها انجام دهیم، همان نتایج را خواهیم گرفت. احتمالاً چیزی باید تغییر کند – و اغلب به طور قابل توجهی – تا شما را گیر نکند.

به عنوان مثال، اگر ما به یک پلاتو درآمد نگاه می کنیم، شاید این امر باعث افزایش قیمت ها، تغییر ساختار پیشنهادات شما، گسترش کسب و کار مربیگری یا برون سپاری شما باشد.

اگر فقدان مرزها شما را گیر کرده است، پس چه مرزهای جدیدی را می خواهید در جای خود قرار دهید؟

می‌دانم که این می‌تواند مشکل باشد، زیرا گاهی اوقات ما واقعاً نمی‌دانیم چیز جدید برای رسیدن به نتیجه متفاوتی که می‌خواهیم چیست، و این من را به خوبی به نکته نهایی من هدایت می‌کند…

با یک مربی یا مربی کار کنید

میدونی که نمیتونم این یکی رو از دست بدم! بدیهی است که به عنوان یک مربی و یک مربی می‌دانم که کار کردن با کسی در این راه چقدر می‌تواند برای پیشرفت شما و گیر کردن شما موثر باشد. من معتقدم که وقتی با کسی در یک رابطه مربیگری یا مربیگری کار می کنید، غیرممکن است که همچنان در همان جایی باشید که در زمان شروع کار بودید.

کار با یک مربی یا مربی باید به شما کمک کند تا تشخیص دهید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست، مسائل ذهنی شما را روشن کند تا بتوانید به آنها بپردازید و ایده های زیادی برای اینکه چگونه می توانید تغییرات عملی در کسب و کار خود ایجاد کنید تا به نتایج متفاوتی دست یابید به شما ارائه دهد. – یعنی گیر کردنت!

اگر احساس می کنید که کار با یک مربی یا مربی برای شما و کسب و کارتان منطقی است، به من مراجعه کنید بسته مربیگری Thrive 1:1.

این بسته به زودی تغییر خواهد کرد و بسته های جدید من با نرخ بالاتری قیمت خواهند داشت، بنابراین اگر شما علاقه مند به کار با یک مربی باتجربه کسب و کار با دانش زیادی در مورد آنچه برای مربیان کسب و کار تا مصرف کننده کار می کند (این شما سلامتی و مربیان زندگی!) سپس تمام جزئیات را اینجا بررسی کنید.

قیمت در 1 آوریل 2023 افزایش می یابد.

در اینجا درباره آموزش Thrive 1:1 بیشتر بدانید.