چگونه کسب و کار مربیگری خود را مقیاس بندی کنید


اگر در به دست آوردن مشتریان 1:1 خوب عمل می کنید و ایده کسب درآمد بیشتر و ایجاد تأثیر بیشتر در زمان کمتر برای شما جذاب به نظر می رسد، منطقی است که شروع کنید به این فکر کنید که چگونه می توانید کسب و کار مربیگری خود را افزایش دهید.

اما جرم گیری چیست و چگونه می توان آن را انجام داد؟ و آیا جرم گیری حتی برای شما مناسب است؟ من قصد دارم چند نکته و یک فرآیند گام به گام را برای اینکه چگونه می توانید کسب و کار مربیگری خود را گسترش دهید، به اشتراک بگذارم، بیایید وارد آن شویم!

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=idKm2dkqTk0

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

پوسته پوسته شدن یا رشد؟

اولین چیزی که باید درک کنید تفاوت بین رشد ساده کسب و کار مربیگری شما و افزایش واقعی آن است.

شما می توانید کسب و کار مربیگری خود را با افزایش قیمت ها یا ساعات کار بیشتر توسعه دهید، اما زمانی که کسب و کار خود را افزایش می دهید، ارتباط بین تعداد ساعات کار و درآمد و تأثیری که می توانید ایجاد کنید شکسته می شود.

مقیاس بندی به این معنی است که میزان پتانسیل درآمد کسب و کار شما دیگر به مقدار زمانی که باید صرف کنید بستگی ندارد.

این ممکن است به عنوان حرکت از 1:1 به 1:Many نیز توصیف شود.

با این حال، شما باید سیستم‌ها و محصولات را بسازید تا این اتفاق بیفتد و هیچ چیز کاملاً منفعل نیست زیرا معمولاً بازاریابی باید یک فعالیت مداوم باشد.

آیا برای مقیاس بندی آماده هستید؟

قبل از اینکه شروع به هیجان‌زده شدن از همه چیزهای مختلفی که می‌توانید ایجاد کنید تا به شما در مقیاس‌بندی کمک کند، باید مطمئن شوید که کسب‌وکارتان برای آن آماده است.

این معمولاً به این معنی است که شما مشتریان 1:1 را بدون مشکلات زیاد جذب می‌کنید، نسبت به جایگاه خود و مشکلاتی که به افراد خود در حل آنها کمک می‌کنید یا آرزوهایی که به آنها کمک می‌کنید اطمینان دارید.

من همچنین فکر می‌کنم منطقی است که برخی از افراد در حال حاضر در کسب‌وکار حضور داشته باشند – اساساً برخی از سرنخ‌های موجود، شاید چند صد نفر در لیست ایمیل شما یا تعداد قابل توجهی دنبال کننده در رسانه‌های اجتماعی باشند.

اگر قبلاً این موارد را ندارید، پس منطقی است که قبل از صرف زمان زیادی برای ایجاد یک محصول یا خدمات جدید، به آنها دست یابید.

ابتدا بازاریابی

این نوع مخالف برخی توصیه‌های رایج است، اما یکی از اولین چیزهایی که در مورد مقیاس‌بندی به آن توجه می‌کنم، بازاریابی شماست.

هنگامی که از 1:1 به 1 حرکت می کنید: بسیاری از آنها به سادگی ایجاد یک چیز جدید نیست، اگر بازاریابی را برای ایجاد جریان سرنخ (معروف به انسان های شگفت انگیز) در کسب و کار خود برای حفظ اعداد تنظیم نکرده باشید. شما باید کاری کنید که چیز جدید کار کند، سپس در اولین مانع سقوط خواهید کرد.

بنابراین، درست کردن بازاریابی از همان ابتدا و در واقع نگاه به مقیاس‌بندی بازاریابی، به همه چیز کمک می‌کند تا در ادامه مسیر کار کند.

تصمیم بگیرید که چه پیشنهادی مقیاس پذیر برای شما و کسب و کارتان مفید است

در مورد آنچه می توانید ایجاد کنید که می تواند به مقیاس کسب و کار شما کمک کند، گزینه های زیادی وجود دارد.

فکر:

  • برنامه های گروهی
  • عضویت ها
  • دوره های آموزشی (زنده یا خودآموز)
  • متفکران
  • محصولات دیجیتال

هر یک از این موارد می‌تواند از نظر قیمت، سودآوری، تحویل، بازاریابی و غیره بسیار متفاوت باشد، بنابراین تصمیمی است که با توجه به اینکه کدام یک برای شما مفید است، کمی وقت بگذارید.

پیشنهاد جدید را ایجاد کنید

قدم بعدی این است که چیز جدید خود را ایجاد کنید! با این حال، من قبل از اینکه واقعاً زمان زیادی را صرف ایجاد چیزی کنید، از طرفداران پرفروش پیش فروش هستم، بنابراین اگر می‌خواهید ایده یک پیشنهاد جدید را با مخاطبان فعلی خود آزمایش کنید، می‌تواند گزینه‌ای باشد.

برخی از ایده‌های پیشنهادی مقیاس‌پذیر نیز به کار بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند، بنابراین این موضوع دیگری است که باید در نظر گرفت.

نحوه فروش پیشنهاد جدید را در نظر بگیرید

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید پیشنهاد جدید خود را بسته به نوع آن بفروشید. قیمت گذاری آن نیز باید در اینجا در نظر گرفته شود، به خصوص که قیمت گذاری می تواند بخشی از مکانیسم فروش در برخی موارد باشد (به عنوان مثال اگر می خواهید قیمت اولیه پرنده یا یک پیشنهاد ویژه به عنوان بخشی از یک قیف همیشه سبز داشته باشید)

اگر در حال راه اندازی یا راه اندازی یک قیف همیشه سبز هستید، این چیزی است که باید در این مرحله ایجاد یا برنامه ریزی شود.

اگر بیش از یک پیشنهاد دارید، باید در نظر بگیرید که چگونه آنها به عنوان بخشی از اکوسیستم گسترده‌تری از پیشنهادات با یکدیگر تناسب دارند. ایجاد یک کسب و کار چند پیشنهادی مزایای زیادی دارد!

دوباره به بازاریابی خود نگاه کنید!

بله، ممکن است قبلاً به بازاریابی نگاه کرده باشیم، اما اکنون که پیشنهاد جدید ایجاد شده است، دوباره به آن نگاه می کنیم. آیا چیزی در مورد نحوه بازاریابی شما نیاز به بهبود دارد تا به پر کردن ظرف جدید شما و ایجاد فروش ثابت کمک کند؟

اعداد و معیارهای نرم خود را ردیابی کنید

هنگامی که پیشنهاد جدید شما در جهان منتشر شد، باید مراقب عملکرد همه چیز باشید. چقدر فروش دارید؟ چقدر سود ایجاد می کند؟ نرخ تبدیل شما چقدر است؟ نرخ حفظ و غیره؟ این معیارها مهم هستند، اما معیارهای «نرم‌تر» مانند میزان سرگرمی‌تان، بازخوردی که از مردم دریافت می‌کنید، تأثیری که بر سبک زندگی‌تان می‌گذارد را فراموش نکنید.

برون سپاری را فراموش نکنید

البته یک راه بسیار ساده برای شروع مقیاس بندی، برون سپاری برخی از کارهایی است که برای انجام آن صرف می کنید. شما می توانید این کار را قبل یا بعد از ایجاد پیشنهاد مقیاس پذیر خود انجام دهید. برون سپاری اساساً به شما زمان بیشتری را برای انجام سایر وظایف سودآورتر در تجارت خود می دهد. اگر کارهای زیادی از نوع مدیریت و تکرارپذیر انجام می‌دهید، مطمئناً ارزش دارد که با دستیار مجازی کار کنید که معمولاً در انجام آن‌ها بسیار سریع‌تر از شماست تا بتوانید روی کاری که سودآورترین و تأثیرگذارتر است تمرکز کنید. یا شاید شما فقط مقداری از آن زمان را صرف مراقبت از خود می کنید!

یک فرآیند گام به گام برای در نظر گرفتن نحوه ایجاد یک پیشنهاد مقیاس پذیر وجود دارد تا بتوانید درآمد، تأثیر و آزادی زمان بیشتری ایجاد کنید.

اگر می خواهید بررسی کنید که پیشنهاد مقیاس پذیر شما چگونه می تواند باشد، چرا یک تماس شفاف با من رزرو نکنید؟ در این تماس من می‌توانم به شما کمک کنم تشخیص دهید که آیا کسب‌وکارتان آماده مقیاس‌پذیری است، کدام پیشنهاد مقیاس‌پذیر موفق‌ترین است و چگونه همه آن‌ها را کنار هم بگذارید، آن را بازاریابی کنید و سپس آن را بفروشید.

تماس شفاف خود را اینجا رزرو کنید