چگونه یک سیستم جذب مشتری پایدار + معتبر ایجاد کنیم


اگر جذب مشتری در کسب و کار کوچینگ خود برایتان سخت است، مطمئنم که می‌دانید چقدر ناامیدکننده است که مطمئن نیستید کدام بخش‌های کسب‌وکارتان باید بهینه‌سازی یا تنظیم شوند تا به رفع این مشکل کمک کنند.

حقیقت این است که موفقیت شما به چیزی بیش از کار کردن یا «تعمیر» هر عنصر خاصی بستگی دارد – هر رویکردی برای جذب مشتریان بیشتر باید به طور کلی تر از دنبال کردن یک «شیء براق» نگاه شود.

من دوست دارم به تجارت مانند یک اکوسیستم با چندین “ارگانیسم” کلیدی نگاه کنم که همگی برای بقای آن اکوسیستم حیاتی هستند.

در این پست قصد دارم به اشتراک بگذارم که این ارگانیسم‌های کلیدی چه هستند، نقشی که هر کدام در کسب‌وکار شما ایفا می‌کنند و نحوه ارتباط آن‌ها با یکدیگر در ساختن یک کسب‌وکار مربیگری همسو، معتبر و صمیمانه.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=7PpKzb1tA3Y

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

پایه ها

بخش های اساسی کسب و کار مربیگری شما شامل جایگاه، پیام و نام تجاری شما است – که شامل مواردی مانند ماموریت، چشم انداز و ارزش ها، وب سایت شما و کلیدی ترین بخش است – درک اینکه چگونه کسب و کار شما باید در اطراف و در زندگی شما کار کند.

من مشتاق کمک به مردم برای ایجاد مشاغلی هستم که ریشه در نحوه زندگی آنها واقعاً داشته باشند. راه اندازی و رشد یک کسب و کار برای افراد ضعیف نیست، اما یکی از چیزهایی که ارزش آن را بیشتر از تلاش می کند این است که بدانید راهی برای امرار معاش دارید که زندگی شما را بهتر می کند.

کسب و کار من آگاهانه ایجاد شده است تا برای سبک زندگی مورد نظرم کار کنم و برخی از ارزش های شخصی و احساسات اصلی مورد نظرم را برآورده کنم. من هر روز بچه هایم را رها می کنم و آنها را از مدرسه جمع می کنم، به باشگاه می روم و در طول روز شنا می کنم و درآمدی به دست می آورم که به راحتی معادل یک کار تمام وقت بسیار مناسب است، علیرغم اینکه فقط 20 تا 25 ساعت کار می کنم. تعطیلی بیشتر مدارس

بازار یابی

بازاریابی به این معناست که شما چگونه قابل مشاهده هستید و می توانید توسط افرادی که از کار شما به عنوان یک مربی سود می برند، پیدا و کشف شوید.

این حوزه کسب و کار بزرگی است، اما لازم نیست که خیلی پیچیده باشد.

من تمایل دارم به بازاریابی در 3 حوزه کلیدی فکر کنم – ارگانیک، پولی، مشارکتی.

بزرگترین مشکلی که من در مورد مربیان و بازاریابی می بینم از دیدگاه ذهنیتی است که در یک ثانیه به آن خواهیم پرداخت.

اما بدون بخش بازاریابی از پازل، کسب و کار شما می تواند بسیار گیر کند. ما برای رشد باید بر اساس یک پایه نسبتاً ثابت به افراد جدید دسترسی پیدا کنیم، اما همه گزینه‌های مربوط به بازاریابی و آنچه که ما فکر می‌کنیم باید انجام دهیم و نباید انجام دهیم، می‌تواند آن را بسیار بزرگ‌تر از آنچه که باید باشد تبدیل کند!

نسل سرب

همه به روشی که من فکر می‌کنم به «نسل پیشرو» فکر نمی‌کنند – برای من این موضوع کمی جدا از بازاریابی است. به این ترتیب است که ما افرادی را که با ما و کسب و کارمان در تعامل هستند از طریق آن بازاریابی جابه جا می کنیم و آنها را به مکانی منتقل می کنیم که بتوانیم به طور فعال به آنها بفروشیم.

شخصا فکر می کنم یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار از طریق لیست ایمیل شماست.

اگر به این فرآیند فکر نمی‌کنید که افراد را از بازاریابی عمومی خود به جایی که می‌توانید فعال‌تر بفروشید، منتقل کنید، این می‌تواند کل کسب‌وکار شما را کمی «نشتی» کند.

همچنین باید در اینجا اضافه کنم که من طرفدار گسترده کلمه “سرنخ” نیستم زیرا کمی غیرشخصی به نظر می رسد – اما برای ساده نگه داشتن آن در اینجا از آن استفاده می کنم، فقط بدانید که “سرنخ های” شما همه افراد فردی هستند. با مبارزات و رویاهای خود – این بخش از پازل کسب و کار شما در مورد چگونگی فراخوانی آنها به دنیای خود است.

حراجی

من فکر می‌کنم اکثر مردم با شنیدن کلمه «فروش» کمی عصبانی می‌شوند، اما اصلاً لازم نیست که این کلمه به درد بخور باشد یا ارزشش را داشته باشد! اگر ما عمداً کالاهای خود را نمی فروشیم، تجارت ما سودآور نخواهد بود. این چیزی است که همه ما باید بفهمیم که آیا می‌خواهیم یک تجارت موفق داشته باشیم.

مانند سایر موجودات موجود در تجارت ما، فروش نباید چیزی باشد که ترسناک باشد. این است که چگونه و چه زمانی برای آن سرنخ‌هایی که در آخرین مرحله ایجاد کرده‌ایم دعوت می‌کنیم تا واقعاً با ظرفیت پولی با ما کار کنیم.

من دوست دارم فروش را صرفاً به عنوان یک دعوت‌نامه در نظر بگیرم – و وقتی پایه‌ها، بازاریابی و نسل اصلی را به درستی بدست آوریم، بخش فروش آسان‌تر می‌شود، زیرا ما به افرادی می‌فروشیم که می‌خواهند و به آنچه ارائه می‌دهیم و می‌دانند، می‌فروشیم. آنقدر به ما اعتماد کنید که آن را در نظر بگیرید.

ارائه می دهد

واضح است که بخش بسیار مهمی از اکوسیستم کسب و کار شما چیزهایی است که در واقع می فروشید. برای بسیاری از مربیان این واقعاً ساده است و یک بسته مربیگری 1:1 است. اما حتی با این ساده‌ترین ساختار پیشنهاد، اگر پایه‌های جایگاه و پیام وجود نداشته باشد، یا اگر روشی که برای ارائه پیشنهاد باید نشان دهید با زندگی شما همخوانی ندارد، در این صورت با یک دست انداز روبرو خواهیم شد.

پیشنهادات شما باید به صورت استراتژیک ایجاد شود تا نیازهای افراد شما را مطابق با پایه های کسب و کار شما برآورده کند و بازاریابی، تولید سرنخ و فروش همگی باید در ساختار پیشنهادات شما جریان پیدا کنند.

سیستم ها، برنامه ریزی و ذهنیت

من این بخش‌ها را با هم گروه‌بندی می‌کنم زیرا همه آن‌ها بخش‌های «پشت صحنه» هستند که هنوز برای موفقیت کسب‌وکار شما حیاتی هستند.

سیستم‌های داخلی که در اطراف جریان نقدی دارید، سیستم‌های ورودی و خروجی مشتری، فناوری‌هایی که برای عملکرد کسب‌وکارتان به آن نیاز دارید – همه این‌ها باعث می‌شوند سایر موجودات در کسب‌وکار شما کار کنند.

برنامه ریزی یکی دیگر از بخش های مهم پازل است. اگرچه همه «برنامه ریز» نیستند (من چیزی هستم که شما ممکن است آن را یک برنامه ریز وسواسی بنامید!) داشتن سیستم سازمانی که به شما کمک می کند به جایی که می خواهید برسید، تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

ذهنیت یکی دیگر از عناصر پشت صحنه است، اما می تواند تأثیر زیادی بر آنچه در بقیه مشاغل شما اتفاق می افتد داشته باشد. کسب و کار یک سفر توسعه شخصی است که شبیه هیچ سفر دیگری نیست. این واقعاً همه چیزهای شما را در مورد پول، دیده شدن، شایستگی، اعتماد به نفس و موارد دیگر مطرح می کند. وقتی روی طرز فکر خود کار نمی کنید، می توانید به راحتی متوجه شوید که کوچک و ایمن هستید – و این می تواند تأثیر منفی بر پیشرفت تجارت شما داشته باشد.

____________

اگرچه این «ارگانیسم‌های» زیادی است که باید در نظر گرفته شود، اما لازم نیست خیلی پیچیده باشد. تا زمانی که برای شما هماهنگ باشد و معتبر باشد، نتیجه خواهد گرفت.

راه‌های زیادی برای رشد یک کسب‌وکار می‌تواند به دنبال این باشد که ما را از اصالت خود خارج کنیم – اما رویکرد من همیشه این است که تا آنجا که ممکن است به آن متمایل شوم، زیرا زمانی که روی چیزهایی که برای شما خوب است تمرکز کنید، همیشه بهتر عمل خواهید کرد.

مثالی از اینکه چگونه این عناصر ممکن است در یک کسب و کار کوچینگ به نظر برسند:

مربی درک روشنی از اینکه چگونه می‌خواهد کسب‌وکارش در زندگی‌اش جا بیفتد و تأثیری که می‌خواهد بگذارد، دارد. او جایگاه روشنی دارد که به نوبه خود به پیام های کلیدی قانع کننده و برندی تبدیل شده است که شبیه او است. او یک وب‌سایت دارد که همه این‌ها را به اشتراک می‌گذارد و نسخه فروش پیشنهادهایش را میزبانی می‌کند.

بازاریابی او بر رشد ارگانیک از طریق لینکدین و رشد مشارکتی از طریق شبکه های شخصی متمرکز است

به نظر می‌رسد که نسل اصلی او از مردم دعوت می‌کند تا یک کارگاه رایگان دریافت کنند که آنها را به فهرست خود جذب کند، جایی که او آنها را با یک قیف توالی خوش‌آمدگویی پرورش می‌دهد. او همچنین از مردم دعوت می‌کند تا برای او در لینکدین DM ارسال کنند، جایی که او در مورد یک موضوع خاص به آنها کمک می‌کند.

فروش او مانند دنباله ایمیلی است که از مردم دعوت می کند تا یک تماس اکتشافی را رزرو کنند (و همچنین مستقیماً افرادی را که با آنها از طریق Networking و DM ارتباط برقرار می کند) دعوت می کند و این تماس ها را واقعاً خوب پس از تمرین اینکه چه چیزی برای او مفید است و چه چیزی نیست، انجام می دهد. او همچنین یک پیشنهاد کاهش فروش دارد که فروش او را به طور کلی افزایش می دهد. وقتی می‌خواهد مشتریان بیشتری جذب کند، یک کارگاه زنده راه‌اندازی می‌کند تا رزرو تماس‌های اکتشافی بیشتری را انجام دهد.

پیشنهاد او یک بسته 1:1 است که به افرادش کمک می‌کند تا بر مجموعه‌ای از مسائل خاص غلبه کنند و به یک نتیجه کلیدی دست یابند، از طریق مربیگری او از طریق چارچوبی که با مشتریان تمرینی آزمایش شده است.

در داخل، او دارای یک CRM است که ورود، خارج کردن و صورت‌حساب مشتری او را مدیریت می‌کند. او همچنین فناوری را برای ایمیل‌های خود، ایمیل‌های خودکار و رزرو برای تماس‌ها و تماس‌های اکتشافی تنظیم کرده است. او یک حساب بانکی تجاری دارد و درآمد و هزینه های خود را هر ماه پیگیری می کند. او یک برنامه سه ماهه در Notion تنظیم کرده است تا بداند برای رسیدن به هدف درآمدی خود باید روی چه چیزی کار کند.

او در برنامه ای با مربیان دیگر است که از او حمایت شده است تا همه اینها را تنظیم کند، تقریباً از ابتدا که بتواند در مورد ذهنیت خود فکر کند، تا اقدامات بعدی خود را برای افزایش رزرو مشتری خود و به طور کلی احساس کند که در آن حضور ندارد. این به تنهایی

این برنامه «کسب و کار کامل» است – گروه 12 ماهه من و برنامه 1:1 که به شما کمک می کند سیستمی درست مانند این ایجاد کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری به دست آورید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

شرکت Hehearted Business تا 13 مه برای ثبت نام باز است، اگر هر یک از این موارد با شما طنین انداز شده است، برنامه را بررسی کنید!





Source link