چگونه می توانیم سهولت بیشتری در کسب و کار مربیگری خود ایجاد کنیم؟


اگر مربی هستید که در حال حاضر مشکل را احساس می کنید و فقط آرزو می کنید که کارها در تجارت شما آسان تر باشد، پس این پست برای شما مناسب است. ما قصد داریم راه هایی را بررسی کنیم که می توانید در کسب و کار خود سهولت و آرامش بیشتری ایجاد کنید.

اخیراً من پستی را به اشتراک گذاشتم که در مورد اینکه چقدر سخت است که در مرحله کسب و کار مربیگری خود باشید، جایی که شما به تازگی واجد شرایط شده اید و وب سایت و همه چیز خود را راه اندازی کرده اید و شروع به بازاریابی خود کرده اید و سعی می کنید مشتریان جذب کنید.

این بخش از سفر می‌تواند بسیار دشوار باشد، و در آن پست من فقط می‌خواستم به اشتراک بگذارم که می‌دانم چقدر می‌تواند سخت باشد – و اینکه اگر برای شما سخت است، طبیعی است و هیچ مشکلی برای شما وجود ندارد، اگر همه چیز نباشد دریانوردی صاف!

اما هر چقدر که ایجاد یک کسب و کار کوچینگ گاهی سخت باشد، در واقع کارهای زیادی می‌توانیم انجام دهیم تا سهولت بیشتری را به کل فرآیند دعوت کنیم و این چیزی است که امروز به اشتراک خواهم گذاشت.
______________

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=O9Y2gsXHFAA

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

چگونه این کار را سخت تر از آنچه لازم است می کنیم؟

سوالی که اغلب از خودم می‌پرسم این است که آیا این کار را سخت‌تر از آنچه لازم است انجام می‌دهم؟ چگونه می توانم مسائل را بیش از حد پیچیده کنم؟ چگونه این کار را دشوارتر می کنم و کجا می توانم کارها را در اینجا ساده کنم؟

چیزهای مختلف زیادی در این مورد وجود دارد، اما می‌تواند واقعاً مفید باشد فقط به حوزه‌های خاصی از کسب‌وکار که در آن چیزها چسبناک و دشوار به نظر می‌رسند و از خود بپرسید، “چگونه این کار را سخت‌تر می‌کنم؟”

نکات بیشتری در ارتباط با این موضوع در مورد ساده سازی و غیره وجود دارد، اما این یکی برای من تقریباً همیشه در مورد طرز فکری است که در آن وجود دارد که در آن چیزها احتمالاً نمی توانند ساده یا آسان باشند و هنوز هم نتیجه بگیرند. مثل این است که من به «سختی» دعوت می‌کنم، زیرا انتظار دارم که اینطور باشد.

چه انرژی را به کسب و کار خود دعوت می کنید؟

نکته دیگری که فکر می‌کنم می‌توانیم از خود بپرسیم اگر شرایط کمی دشوار است، این است که من چه انرژی را به تجارت خود دعوت می‌کنم؟ و آیا این انرژی مفید است یا غیر مفید؟

گاهی اوقات این در مورد این است که ما از چه کسی مشاوره می گیریم یا چه کسانی را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنیم.

از خود بپرسید که آیا مقدار زیادی از مقایسه را با افرادی که دنبال می کنید و به ایمیل هایی که دریافت می کنید فکر می کنید و واقعاً از خود می پرسید این انرژی سهولت است یا این انرژی مبارزه است؟

این واقعاً دشوار است زیرا همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردم، اگر ما در حال فروش خدمات هستیم باید در مورد مشکلات صحبت کنیم زیرا فکر می کنم نادیده گرفتن این موضوع که مردم مشکل دارند و درگیری دارند مفید نیست، اما باید صحبت کنیم. در مورد نتایجی که می خواهیم مردم به دست آورند و آرزوهایی که ممکن است داشته باشند. بنابراین اگر از دیگرانی که در حال فروش هستند ایمیل دریافت می‌کنید، ممکن است آنها بیشتر از اینکه برای شما مفید باشند به جنبه‌های دردناک چیزها تکیه کرده‌اند.

همچنین جالب است که به انرژی و صداهایی که به احساس شما کمک می کنند و دیدگاه شما نسبت به چیزها نگاه کنید.

آیا هیچ یک از افرادی که به فضای خود دعوت می کنید – چه صندوق ورودی شما، چه میز کنار تخت شما (من به کتاب فکر می کنم!) یا فید رسانه های اجتماعی شما باعث می شود که احساس کنید کافی نیستید یا اینکه به اندازه کافی کار نمی کنید؟ اگر چنین است، لغو اشتراک یا لغو دنبال کنید – اشکالی ندارد!

تعیین اهداف درست

بسیاری از ما در کسب و کار نوعی اهداف یا مقاصدی خواهیم داشت که برای رسیدن به آنها تلاش می کنیم. اما گاهی اوقات این اهداف می توانند به این احساسات مبارزه کمک کنند.

در تجربه خودم، دریافته‌ام که برخی از اهدافی که داشته‌ام واقعاً می‌توانند انرژی انبساط را فعال کنند، اما برخی دیگر واقعاً انرژی کمبود را فعال می‌کنند – و این اهداف هستند که به سختی چیزها کمک می‌کنند.

اگر می‌خواهید با سهولت بیشتری به کسب‌وکارتان دعوت کنید، به اهداف و آرزوهای خود نگاهی بیندازید – آنها در سطح پرانرژی چه احساسی دارند؟ آیا آنها احساس سبکی و انبساط می کنند؟ یا احساس کمبود، نه کافی بودن یا مبارزه را فعال می کنند؟ اگر چنین است، آن اهداف را تغییر دهید تا زمانی که احساس کنند با شما هماهنگ تر هستند.

با سرعت خود صلح کنید

همه ما در حین ساختن کسب‌وکارمان سفری منحصر به فرد خواهیم داشت و من احساس می‌کنم چیزی که می‌تواند به این احساس مبارزه کمک کند این است که احساس می‌کنی از نظر سفر یا نتایج در جایی که آرزویش را داشتی نیستی.

دانستن اینکه همه چیز ممکن است زمان ببرد، و بسیاری از عوامل خارجی بر سرعت پیشرفت شما تأثیر می‌گذارند، ایجاد صلح با سرعت خود و پذیرش زمان‌بندی خود واقعاً می‌تواند به خنثی کردن مبارزه و ایجاد راحتی بیشتر کمک کند.

این بدان معنا نیست که بخواهیم همه چیز سریعتر حرکت کنند و کارهایی را برای تلاش و رسیدن به آن انجام دهیم، اشکالی ندارد. این بیشتر در مورد پذیرش مجموعه شرایطی است که پایه و اساس نحوه رسیدن به کار را تشکیل می دهد و در نتیجه بر نتایج شما تأثیر می گذارد.

نگاه کنید که چگونه کسب و کار شما می تواند برای شما نشان داده شود

چیز دیگری که من احساس می‌کنم در کل این گفتگو درباره سهولت جالب است، رابطه ما با کسب‌وکارمان و اینکه چگونه کسب‌وکار ما می‌تواند برای ما ظاهر شود.

برای من، این گفتگو بسیار مهمی است، و من واقعاً فکر می کنم که یکی از موضوعات اصلی من در مورد تجارت، و در مورد اینکه لورا از صمیم قلب به عنوان یک برند چگونه است، این است که چگونه کسب و کار ما می تواند برای ما نشان دهد.

این فقط از نظر مالی نباید باشد، بلکه از همه راه های چند بعدی دیگر. من کل مفهوم فراوانی چند بعدی را دوست داشتم و متوجه شدم که فراوانی فقط پول نیست. بنابراین در حالی که پول به وضوح مهم است، طیف وسیعی از راه‌های دیگری نیز وجود دارد که کسب‌وکار شما می‌تواند فراوانی را وارد زندگی شما کند.

در روزهای اولیه ممکن است بخشی از مبارزه این باشد که احساس می‌کنید کارهای زیادی را در کسب‌وکارتان انجام می‌دهید و چیزی به دست نمی‌آورید.

بنابراین شاید این به دنبال بررسی راه های کوچکی باشد که کسب و کار شما چیزی را به شما باز می گرداند. شاید این یک خروجی خلاقانه باشد، و در واقع این راهی است که کسب و کار شما در روزهای اولیه برای شما ظاهر می شود. شاید این در مورد این است که چگونه به شما کمک می کند احساس کنید که در جهان تأثیر می گذارید. شاید به این دلیل است که وسیله ای برای پیشرفت شخصی و سفر شخصی شما فراهم می کند. نگاه کردن به آن از تمام این زوایای مختلف است، و باز هم، این واقعاً به کل این احساس مبارزه کمک می کند و در واقع سهولت زیادی را به همراه دارد.

کارها را ساده کنید

مورد بعدی این است که چگونه می توانیم کارها را ساده کنیم؟ گاهی اوقات وقتی سختی زیادی را احساس می‌کنیم و می‌خواهیم آن سهولت را به کار خود دعوت کنیم، ساده‌کردن چیزها و در واقع کنار زدن آن‌ها می‌تواند یک کار واقعاً مثبت باشد.

ساده‌سازی در کسب‌وکار من چیزی است که من همیشه با آن مبارزه کرده‌ام و فکر می‌کنم اگر با ساده‌سازی کارها مبارزه می‌کنید، یک سوال خوب از خود بپرسید این است که ترس پشت ایده ساده‌سازی چیست؟

بنابراین برای من، ساده‌سازی در کسب‌وکارم اغلب شبیه به تعطیلی برنامه‌ها یا بازنشستگی برنامه‌ها و توقف انجام کارها است. و ترسی که در اطراف ایجاد می شود این است که پول کمتر و مسیرهای کمتری برای پول وجود داشته باشد تا من را پیدا کند و غیره – بنابراین فقط تشخیص این ترس مفید است.

برای شما، شاید ساده‌سازی سیستم‌ها، بازاریابی شما (شاید تصمیم به کنار گذاشتن پلتفرم رسانه‌های اجتماعی!) یا توقف کار با نوع خاصی از مشتری باشد. فقط مراقب ترسی باشید که ایده توقف انجام کاری ایجاد می کند و از آن عبور کنید.

گاهی اوقات ساده کردن کارها یافتن راه بهتری برای انجام کارهایی است که در زمان و انرژی کارآمدتر باشد، بنابراین به بخش هایی از کسب و کار خود که احساس “چسبندگی” دارند نگاهی بیندازید و ببینید آیا چیزی وجود دارد که بتوان آن ها را بهینه کرد.

بایدها را رها کنید

در تجارت، مانند بسیاری از زمینه‌های دیگر زندگی، می‌توانیم در عادت انجام کارها گیر کنیم زیرا فکر می‌کنیم «باید» یا به این دلیل که فکر می‌کنیم کارها «باید» اینگونه انجام شوند.

این دعوت شماست تا آن “باید”ها را در زندگی و تجارت خود زیر سوال ببرید و از خود بپرسید که آیا واقعاً به شما خدمت می کنند یا نه.

شاید یک روش تجاری استاندارد در صنعت وجود داشته باشد که شما اجرا کرده اید، اما به چیزی جز سردرد منجر نمی شود، اما تا آخر عمر به آن ادامه می دهید، زیرا به نظر می رسد “مربیان مناسب” همه آن را انجام می دهند. رهایش کن!

مراحل بعدی

امیدواریم این به شما ایده‌های زیادی در مورد اینکه چگونه می‌توانیم سهولت بیشتری را وارد معادله کنیم و مقداری از آن مبارزه را نیز خنثی کنیم، به شما داده است!

من دوست دارم نظر شما را در این مورد بدانم! در نظرات به من اطلاع دهید که چگونه توانسته اید سهولت بیشتری را به کسب و کار مربیگری خود دعوت کنید.

اگر به دنبال سهولت بیشتری در جذب مشتری و رویکردهای بازاریابی خود هستید، آموزش رایگان من را بررسی کنید که به شما کمک می کند یک سیستم ساده برای کمک به ایجاد کسب و کار مربیگری خود ایجاد کنید: