آیا خیابان رنگی یک طرح هرمی است؟


آیا Color Street یک شبکه اینترنتی است؟ خیابان رنگی چه نوع کسب و کاری است؟ از فروش محصولات Color Street چقدر می توانم درآمد کسب کنم؟ همه این سؤالات در بررسی Color Street MLM من پاسخ داده شده است.

هی رفیق، من هستم سومرج موندال، موسس و مدیر عامل شرکت Noni4all.com. من صدها مورد را بررسی کرده ام فروش مستقیم، MLM، و شرکت های بازاریابی وابسته در این وبلاگ.

پس از تحقیق عمیق در مورد Color Street، یک شرکت آمریکایی فروش مستقیم، در این مقاله به بررسی آن می پردازم رنگ خیابان MLM شرکت.

بنابراین، بیایید درست شیرجه بزنیم.

شرکت Color Street MLM چیست؟

خیابان رنگ مستقر در نیوجرسی است شرکت زیبایی بازاریابی چند سطحی که لاک ناخن و طراحی ناخن را می فروشد. پارک می کند شرکت Color Street MLM را در سال 2017 تاسیس کرد. پس از پیوستن به شرکت Color Street MLM به عنوان مشاور، می توانید Nai Sallon خود را باز کنید.

در حال حاضر، شرکت Color Street MLM بیش از 6000 مشاور دارد و نکته شگفت‌انگیز این است که در سال 2019، این شرکت بیش از 120 میلیون دلار درآمد داشته است. دفتر مرکزی شرکت Color Street در کلیفتون، نیوجرسی، ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این شرکت حضور قدرتمندی در این منطقه دارد زیرا الهام‌بخش آن از شهر نیویورک است. “شهری که هرگز نمی خوابد”.

شرکت مادر رنگ خیابان است مفاهیم نوآورانه لوازم آرایشی. شرکت مادر همان نوارها را به قیمت 4 تا 6 دلار در والمارت و آمازون می فروشد. در حالی که 11 دلار با توجه به دوام نوارها تا 2 هفته گران به نظر نمی رسد، به خاطر داشته باشید که شرکت مادر Color Street همان نوارها را به قیمت 4 تا 6 دلار به فروش می رساند.

تاریخچه شرکت Color Street MLM

خیابان رنگی پارک فا

اساساً، ایده، طرح و همه چیز در سال 1988 شروع شد. ناگهان، پارک فا زنی را دید که در حال تقلا برای رنگ کردن ناخن هایش در اتوبوس در حال حرکت بود. سپس، او شروع به آزمایش با لاک ناخن روی کاغذ کرد تا استفاده از آن آسان‌تر شود. این در نهایت منجر به فرمولی شد که اجازه می داد رویه آن خشک شود، اما پایه مرطوب بماند و به لاک اجازه می داد به ناخن بچسبد.

نمایه شرکت Color Street

Color Street MLM چگونه کار می کند؟

خیابان رنگ در مدل بازاریابی چند سطحی کار می کند. بنابراین، شرکت ها مجبور نیستند پول اضافی را برای تبلیغات و بازاریابی محصولات شرکت خود خرج کنند. به عنوان یک فرد عادی، می توانید نوارهای لاک ناخن را از این شرکت خریداری کنید.

به عبارت دیگر، شرکت به افراد عادی فرصتی برای کسب درآمد از طریق توزیع کننده می دهد. به عنوان یک توزیع کننده شرکت، زمانی که شما محصولاتی را می فروشید، شرکت درصدی از پورسانت را به ازای هر محصول می دهد.

به نظر می رسد یک موقعیت برد-برد هم برای توزیع کننده و هم برای شرکت.

رشد درآمد خیابان رنگ

2017 2018 2019 2020 2021
5 میلیون دلار 119 میلیون دلار 220 میلیون دلار 597 میلیون دلار 597 میلیون دلار

محصولات رنگی خیابانی

عنصر اصلی محصول Color Street سادگی است. اساساً این شرکت تنها یک محصول دارد که نوار لاک ناخن است. این یکی از اقلام نوار لاک ناخن در طیف گسترده ای از سبک ها مانند رنگ های ثابت، هنر ناخن، سبک های تعطیلات، الگوها، سبک های زرق و برق، مانیکور فرانسوی، نوار پدیکور و موارد دیگر موجود است.

این نوارها یک سوهان ناخن، یک پد آماده سازی ناخن و دستورالعمل استفاده از آنها ارائه می شود. بعد از باز کردن بسته بندی می توانید ظرف 7 تا 14 روز از آن استفاده کنید، این نوارها باید استفاده شوند وگرنه خشک می شوند و غیر قابل استفاده می شوند.

بسته هزینه 16 تای این نوارها حدود 11 دلار قیمت دارد.

آیا Color Street و Incoco یک شرکت هستند؟

بنیانگذار Color Street و Innovative Cosmetics Concept، هر دو شرکت یکسان هستند، آقای فا پارک. اساساً، هر دو شرکت یک شرکت هستند و محصولات مشابه با مدل‌های تجاری متفاوت (که مدل دوم شرکت مادر است) دارند.

نزدیک به 10 سال است که ناخن های Innovative Cosmetics در آمازون، والمارت و سایر فروشگاه های خرده فروشی فروخته می شود. محصولات آنها در اطراف خرده فروشی است 4-6 دلار و معمولاً به‌عنوان خریدهای ناگهانی یافت می‌شوند تا در بخش ناخن Walmart در نزدیکی پیشخوان پرداخت.

از طرف دیگر، محصولات Color Street توسط توزیع کننده یا مشاور آنها به فروش می رسد. این مشاوران یا توزیع کننده ها اغلب از طریق رسانه های اجتماعی یا وب سایت های شخصی شده آنها به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند.

چیزی در مورد این فکر می کند، آیا دوستان و خانواده شما این نوارها را از شما می خرند؟ یا یک توزیع کننده اگر می دانستند می توانند این محصولات را با نصف قیمت در والمارت تهیه کنند؟

برخی از افراد ادعا می کنند که شرکت Color Street مفهوم نوآورانه نوار ناخن را برای تمرکز بیشتر بر روی نوار ناخن Color Street حذف خواهد کرد. بیش از چهار سال است که دفاع استاندارد آرایشگران وفادار بوده است، اما به نوعی، این نوارهای ناخن هنوز در فروشگاه ها موجود است.

طرح جبران خیابان رنگ

1. پاداش شروع پرش

اساساً، در پاداش شروع پرش، هنگامی که توزیع کننده به هدفی می رسد یا به هدفی می رسد، توزیع کننده یک جایزه دریافت می کند.

2. کمیسیون خرده فروشی پایه

به عنوان توزیع کننده شرکت، آنها می توانند از هر محصولی که فروخته اند 25٪ درآمد کسب کنند که با حجم شخصی (PV) در این سطح کمیسیون محاسبه می شود. اینها می توانند فروش به مردم، فروش به اعضای «تیم» شما یا حتی «فروش» به خودتان باشند.

3. افزایش کمیسیون خرده فروشی

اگر یک توزیع کننده محصولاتی به ارزش 600 دلار را در یک ماه بفروشد، کمیسیون اضافی تا 10٪ دریافت می کند.

4. ثبت نام کننده مطابق با جوایز شروع پرش

به ازای هر استخدام مشاوری که جایزه Jump Start دریافت می کند، یک مشاور نیز پاداش دریافت می کند.

5. پاداش ثبت نام

توزیع کنندگان 3٪ پورسانت از حجم شخصی (فروش) هر استخدام موفق دریافت می کنند.

6. پاداش سطح رهبری

توزیع کنندگان از فروش فردی که استخدام می کنند 3٪ کمیسیون دریافت می کنند (بنابراین این شخص در طرح 2 سطح پایین تر از شما قرار دارد).

7. پاداش عمق رهبری

توزیع کننده 1.5٪ کمیسیون از فروش افراد سطح 4 یا پایین تر شما دریافت می کند.

8. پاداش تیم

پاداش تیم یک کمیسیون اضافی 1.5٪ از کل فروش “تیم” شما است.

9. جایزه نسل

پاداش نسل زمانی است که یک توزیع کننده در شرکت رتبه بندی می کند، کمیسیون های بالاتری را از خطوط پایین شما دریافت می کند.

10. جایزه ماشین/سبک زندگی

مانند بسیاری از MLMها، خیابان رنگی دارای انگیزه “جایزه ماشین” است.

چگونه به شرکت Color Street MLM بپیوندیم؟

همانطور که می دانیم، Color Street یک شرکت MLM است. بنابراین، اگر می خواهید بپیوندید و یک توزیع کننده یا سبک مستقل رنگ خیابان شوید. در اینجا راه های دقیق برای تبدیل شدن به آن وجود دارد.

دو راه برای تبدیل شدن به یک استایلیست وجود دارد،

  • به وب سایت خیابان رنگ بپیوندید
  • به هر کسی که شما را دعوت می کند بپیوندید

2 گزینه برای پیوستن به Color Street به عنوان یک استایلیست مستقل وجود دارد.

  1. کیت شروع
  2. برنامه Jumpstart

1. کیت شروع:

کیت شروع رنگ خیابانی

کیت استارتر Color Street 129 دلار قیمت دارد. کیت استارتر شامل موارد زیر است:

  • 12 ست نوار مانیکور
  • 2 عدد بافر ناخن
  • 60 فایل کوچک ناخن
  • 50 عدد چوب کوتیکول
  • من ست نوار پدیکور
  • 72 آزمایش کننده
  • 40 پد حذف
  • 100 پد آماده سازی
  • 25 بروشور فرصت
  • جزوه راه موفقیت
  • 2 سوهان ناخن بزرگ
  • 25 کاتالوگ
  • کیسه حمل و نقل کردن

2. برنامه Jumpstart:

در شرکت Color Street، برنامه Jump Start به طور ویژه برای شناسایی و پاداش دادن به سبک هایی که کسب و کار خود را شروع می کنند، طراحی شده است. کار در برنامه Jumpstart به شما این امکان را می دهد که محصولات تکمیل کننده کیت خود را به دست آورید که می توانید از آنها استفاده کنید یا بفروشید و همچنین کمک های فروش و حتی پول نقد.

چه چیزی نوارهای لاک ناخن خیابانی رنگی را منحصر به فرد می کند؟

شرکت رنگ استریت تنها یک محصول بیوتی دارد که آن هم هست نوار لاک ناخن. این محصول ستون فقرات این شرکت است که این شرکت را به یک نیروی قوی در بازار لاک ناخن تبدیل می کند.

به هر حال، این شرکت نه تنها لاک ناخن را در بازار تولید می کند، بلکه الگوی چاپ شده روی کاغذ را نیز به جای لاک ناخن واقعی ارائه می دهد.

آیا خیابان رنگی کلاهبرداری است؟

نه، Color Street MLM کلاهبرداری نیست. بله، فکر می کنم، اکنون می توانید بر ترس خود غلبه کنید و به شرکت بپیوندید و مشاور شرکت، Color Street Stylist شوید.

شما می توانید از Color Street کسب درآمد کنید و آنها محصولات قانونی را ارائه می دهند که بسیاری از مردم می خواهند. ایجاد یک کسب و کار سودآور و موفق MLM کاملاً ممکن است. اما راه های بسیار بهتری برای ایجاد کسب و کار نسبت به MLM وجود دارد.

و بر خلاف رنگ خیابان MLM، در واقع شواهد واقعی موفقیت واقعی را از افراد واقعی چند روز پیش ارائه می دهد. اگر می خواهید توزیع کننده شوید، گزینه های بهتری نسبت به Color Street نیز دارید.

آیا خیابان رنگی یک طرح هرمی است؟

نه، خیابان رنگی یک طرح هرمی نیست. Color Street یک شرکت MLM قانونی در ایالات متحده است. در اینجا، در شرکت MLM، شما باید به عنوان Color Street Stylist محصولات آنها را بفروشید و از فروش سود ببرید. بنابراین نیازی نیست که فروشندگان بیشتری را زیر دست خود استخدام کنید.

اما، اگر افراد دیگری را زیر نظر خود جذب کنید و تیم بسازید، سود شما بالا خواهد بود. زیرا، در حالی که ممکن است شما تشویق شوید تا فروشندگان دیگری را استخدام کنید که خرده فروشی آنها سود شما را افزایش می دهد، ممکن است تصمیم بگیرید که محصولات را مستقیماً به مشتریان بفروشید.

مزایا و معایب MLM Color Street

طرفداران:

  1. شرکت Color Street MLM هنوز هم بسیار محبوب است، اگرچه در سال 2017 راه اندازی شد.
  2. محصول اصلی این شرکت نوارهای لاک ناخن است که باعث شده شرکت Color Street MLM دارای نقاط فروش منحصر به فردی باشد.
  3. Color Street MLM یک وب سایت ماکت برای فروش محصول خود ارائه می دهد.
  4. Joining Fess of the Color Street Company بسیار ارزان است که حدود 129 دلار است.
  5. محصولات Color Street بسیار جالب هستند.

معایب:

  1. میزان موفقیت شرکت Color Street پایین است. بر اساس افشای درآمد Color Street، استایلیست ها در سال 2018 به طور متوسط ​​178.06 دلار در سال درآمد داشتند.
  2. محصولات رنگارنگ خیابانی گرانتر از محصولات دیگر شرکت ها هستند.
  3. تنها یک نفر از هر 294 نفر از شرکت Color Street، بیش از 28ka دلار در سال درآمد دارد که نسبت به سایر شرکت ها پایین است.
  4. رتبه BBB شرکت Color Street F است.
  5. با MLM، موفقیت بسیار دشوار است، ما همچنین می دانیم میزان موفقیت MLM فقط 0.04٪ است. همین مشکل در شرکت Color Street MLM نیز وجود دارد. در بیشتر موارد، افراد هنگام پیوستن ضرر خواهند کرد. پورسانت ها از محصولاتی با قیمت 11 تا 13 دلار ایجاد می شود، بنابراین از هر فروش درآمد چندانی نخواهید داشت.

نتیجه

بنابراین، این آخرین حکم من است بررسی MLM خیابان رنگ. به طور کلی، من پیوستن به شرکت Color Street را برای ایجاد یک شبکه قوی توصیه نمی کنم، بیش از هزاران روز طول می کشد. علاوه بر این، جدا از این، می توانید محصولات لاک ناخن آنها را خریداری و استفاده کنید، واقعاً خوب است. با این حال، امیدوارم اطلاعات کاملی در مورد آن کسب کرده باشید رنگ خیابان MLM شرکت از این بررسی

حالا، من می خواهم شما را بشناسم:

اکنون از محصولات ناخن کدام شرکت استفاده می کنید؟

آیا می خواهید برای کسب درآمد به شرکت Color Street MLM بپیوندید؟

اکنون در بخش نظرات به من اطلاع دهید.

بررسی دیگر شرکت MLM: