آیا ایوان یک طرح هرمی است؟


ایوان چه نوع طرحی است؟ آیا ایوان یک شرکت هرمی است؟ آیا می توانید با Avon درآمد کسب کنید؟ همه این سوالات در این پاسخ داده شده است بررسی Avon MLM.

من هستم سومرج موندال، موسس و مدیر عامل شرکت Noni4all.com. در این وب سایت، من تقریبا 200 مورد را بررسی کرده ام فروش مستقیم، MLM و شرکت های بازاریابی وابسته در این وبلاگ.

پس از تحقیقات عمیق در مورد Avon، مستقر در بریتانیا فروش مستقیم شرکت، در این مقاله، من به بررسی شرکت Avon MLM.

بنابراین، بیایید درست شیرجه بزنیم.

درباره شرکت Avon MLM

ایوان یک است بازاریابی چند سطحی شرکتی که محصولات آرایشی و زیبایی را می فروشد. دیوید مک کانل تاسیس شد شرکت Avon MLM در سال 1886 و یکی از شناخته شده ترین شرکت های MLM است.

به طور دقیق، این شرکت در زمان شروع کار خود یک شرکت بازاریابی چند سطحی نبود. تنها در سال 2005، آون از فروش مستقیم به MLM نقل مکان کرد. در حال حاضر، Avon یکی از بزرگترین است شرکت MLM زیبایی و 2 بزرگترین شرکت MLM در جهان.

Avon حدود 6.5 میلیون نماینده در سراسر جهان دارد، بنابراین به نظر می رسد آنها بسیار خوب عمل می کنند. سپس ال جی خرید آوون در سال 2019. این دوباره باعث تغییرات و آشفتگی های زیادی برای شرکت شده است، اما بسیاری از نمایندگان خوشبین تر به نظر می رسند.

تاریخچه Avon

Avon توسط شخصی به نام تاسیس شد دیوید مک کانل (و این ۷۷ سال قبل از تأسیس مری کی است). آقای مک کانلمن کتابفروش بودم اساساً در حالی که او در خانه به خانه کتاب می فروخت، متوجه شد که بسیاری از زنان ترجیح می دهند بوی بهتری را نسبت به مطالعه داشته باشند. به همین دلیل است که او در سال 1886 یک تجارت جدید را در منهتن نیویورک راه اندازی کرد. این شرکت نامگذاری شد شرکت عطر کالیفرنیا.، بعد از شریک زندگی اش که در کالیفرنیا زندگی می کرد.

اگرچه در سال 1886، مدل کسب و کار شرکت بسیار رادیکال بود، مک کانل به قدرت اجتماع اعتقاد داشت و متعهد به توانمندسازی اقتصادی زنان بود. و مک کانل نام شرکت را به آن تغییر دهد شرکت عطر کالیفرنیا در سال 1892. شریک تجاری او این نام را پیشنهاد کرد.

  • 1894: الکساندر دی. هندرسون به عنوان معاون رئیس و خزانه دار به شرکت ملحق شد و به شکل گیری سیاست های آن و کمک به رشد آن کمک کرد.
  • 1897: شرکت Avon آزمایشگاه خود را در سافرن نیویورک راه اندازی کرد.
  • 1909: این شرکت یک گواهی ادغام برای شرکت عطر کالیفرنیا در ایالت نیوجرسی، ایالات متحده امضا کرد.
  • 1916: شرکت عطر کالیفرنیا در ایالت نیویورک تاسیس شد. افسران شرکت به عنوان مک کانل، هندرسون و ویلیام شلی ذکر شده بودند.
  • 1939: در این سال، شرکت عطر کالیفرنیا نام خود را به Avon Products Inc تغییر داد.
  • 2014: درآمد جهانی شرکت Avon MLM برای پنج سال متوالی کاهش یافته است و درآمد آمریکای شمالی 18 درصد کاهش یافته است.
  • 2016: Avon جداسازی بخش های ایالات متحده، کانادا و پورتوریکو خود را به عنوان New Avon LLC تکمیل کرده است که تحت نام “Avon” نیز فعالیت می کند. و، شرکت Avon دفتر مرکزی خود را به عنوان بخشی از یک برنامه سه ساله به لندن، انگلستان منتقل کرده است.
  • 2020: این شرکت یک کمپین تبلیغاتی جدید با عنوان “Watch Me Now” را راه اندازی کرد که شامل تصاویری از برند جدید با لوگوی جدید Avon است.

مشخصات شرکت Avon

نام شرکت Avon Products, Inc
مدیر عامل آنجلا کرتو (ژانویه 2020)
آغاز شده 1886
دفتر مرکزی لندن، انگلستان
محصولات لوازم آرایشی، مراقبت از پوست، عطر و مراقبت شخصی
سایت اینترنتی www.avonworldwide.com
آدرس ایمیل [email protected]

محصولات ایوان

اینها طیف گسترده ای از دسته بندی محصولاتی هستند که شرکت Avon تولید کرده است.

  • آرایش
  • عطر
  • جواهر سازی
  • مراقبت از پوست
  • حمام و بدن
  • سلامتی تندرستی

اصولاً شرکت آون واقعاً ندارد “گل سرسبد” یا محصول برجسته به این دلیل که آنها بسیار ارائه می دهند. محبوب ترین دسته از محصولات ایوان رژ لب است.

برخی از فواید رژ لب عبارتند از:

  • برای هر رنگ پوستی طراحی شده است.
  • پوشش کامل با تکنولوژی True Color.
  • فرموله شده با کره شی، امگا 6، ویتامین E و روغن دانه آفتابگردان.
  • حالت دهنده و مرطوب کننده لب ها.
  • بدون پارابن، بدون سولفات، بدون تالک.

آیا آوون محصول خوبی است؟

بله، کیفیت محصول Avon خوب است. از نظر کیفیت و ارزش برند، آوون در مقابل شرکت هایی مانند آن قرار دارد لورآل و استی لادر در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی بیش از 130 سال است که Avon محصولات زیبایی و آرایشی را برای مردم تولید می کند.

این شرکت حتی به داشتن Avon افتخار می کند مرکز تحقیق و توسعه در نیویورک. آنها تیمی متشکل از دانشمندان و محققین را در اختیار دارند که به تولید محصولات زیبایی جدید کمک می کنند.

آیا آوون یک برند خوب برای مراقبت از پوست است؟

آوون یک برند خوب برای مراقبت از پوست است. Avon فناوری Protinol نقره ای را در دسته مراقبت از پوست پیشرفته که توسط جوایز ادیسون ارائه می شود، دریافت کرد.

پروتینول که در جدید آوون گفته می شود که خط مراقبت از پوست به بازسازی هر دو شکل کلاژن در پوست سالم، کلاژن 1 و کلاژن 3 کمک می کند و نسبت کلاژن کامل موجود در پوست کودک را تقلید می کند.

Avon MLM چگونه کار می کند؟

در واقع، Avon طیف گسترده ای از محصولات مراقبت شخصی و آرایش را تولید می کند و آنها را در مدل های MLM به فروش می رساند. آنها به مردم فرصتی برای کسب درآمد از طریق تبلیغ و فروش محصولات برای کسب پورسانت ارائه می دهند.

این نمایندگان یا فروشندگان مستقیم از انواع تاکتیک های فروش مانند ضربه زدن به درب مردم هنگام نوشیدن قهوه یا “میزبان مهمانی ها” یا به اشتراک گذاری محصولات با مادر با انجام این روش و حفظ عنوان شرکت طرح حزب، ایوان در هزینه بازاریابی خود صرفه جویی می کند و به افراد کمک می کند تا از خانه درآمد کسب کنند.

چگونه به شرکت Avon MLM بپیوندیم؟

اگر برای کسب درآمد از شرکت Avon MLM جدی هستید، ابتدا باید محصولاتی را خریداری کنید تا نماینده شرکت شوید.

این شرکت دارای یک کیت شروع شده. برخی از نمونه ها و سایر مواد بازاریابی برای کمک به شما در فروش. در شروع می شود 50 دلار در ماه و برای برخی موارد تا 200 دلار در ماه می رسدرتبه ها“.

در برخی موارد، اگر نمی توانید محصولات ایوان را بفروشید که ارزش دارند 50 دلار، سپس باید خرید کنید 50 دلار محصولات ایوان خودتان یا حسابتان به حالت تعلیق در می آید. هر گونه فروش آتی که انجام دهید به شما تعلق نخواهد گرفت. اگر ماهانه محصولاتی به ارزش 50 دلار بفروشید، مجبور نیستید خودتان چیزی بخرید، اما بسیاری از مردم وقتی به آن ملحق می شوند متوجه این موضوع نمی شوند.

طرح جبران خسارت Avon

اساساً در شرکت Avon MLM، 2 راه برای کسب درآمد به عنوان نماینده Avon وجود دارد:

  1. فروش محصول
  2. استخدام افراد

توجه: استخدام افراد و ظاهر کردن خط پایین مانند طرح هرمی. بنابراین، برای جلوگیری از این گفته Avon، شما برای استخدام کسی پولی دریافت نمی کنید. شما فقط از خرید یا فروش آنها پاداش دریافت می کنید. به این ترتیب، شرکت Avon تضمین می کند که آنها از نظر فنی یک شرکت هرمی نیستند و از بسته شدن توسط FTC جلوگیری می کند.

7 راه برای کسب درآمد با Avon وجود دارد:

  1. کمیسیون خرده فروشی (20%-50%)
  2. نیروهای جدید واجد شرایط (اگر در 2 ماه اول خود 150 دلار خرج کنند 20 دلار پاداش)
  3. حمایت مالی (3٪ پاداش در فروش استخدام جدید)
  4. ترفیع (هنگامی که در رتبه‌ها بالا می‌روید)
  5. مربی (همانطور که در رتبه‌ها بالا می‌روید)
  6. پاداش نسل (شما از 70 درصد از فروش تیم خود پاداش دریافت می کنید)
  7. جوایز رهبر (پاداش های فروش به “رهبران” در خط پایین شما)

آیا ایوان یک طرح هرمی است؟

نه، ایوان یک شرکت هرمی نیست. Avon محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت بالا ارائه می دهد و سابقه و سابقه خوبی دارد که می توان به آن اعتماد کرد. شرکت آوون مدتهاست به فعالیت خود ادامه داده و چهره خوبی در بازار فروش مستقیم ایجاد کرده است.

این شرکت ناخواسته به طرح‌های بازاریابی چند سطحی که کلاهبرداری‌های خطرناک سلامتی را عرضه می‌کنند، اعتبار بخشیده است. اصولاً برخی از شرکت ها به دلیل قوانین و مقررات جدید از کار افتاده اند و برخی از نظر مالی ورشکسته هستند.

هرکسی که مشروعیت یک شرکت بازاریابی چند سطحی را به چالش کشیده است با این سوال متقابل روبرو شده است. “آیا شما ادعا می کنید که Avon تقلبی است؟” بنابراین، به عنوان عضوی از DSA انگلستانشرکت Avon سفیر واقعی MLM است.

آیا Avon MLM یک کلاهبرداری است؟

نه، ایوان کلاهبرداری نیست. هنگامی که محصولات ایوان را می فروشید، درآمد کسب خواهید کرد. برای کسب درآمد باید تلاش زیادی کنید. و به طور معمول، روشی که آنها از Avon درآمد زیادی کسب می کنند، از طریق استخدام تهاجمی است.

همچنین، Avon به وضوح ادعاهای بازاریابی غیرقابل بیان و غیرمسئولانه ای را برای جذب اعضا مطرح می کند. بنابراین، برخی افراد Avon MLM را کلاهبرداری می دانند.

(حقوقی) مسائل مربوط به Avon

احتمالاً شنیده اید که شرکت آون در حال آزمایش مواد تشکیل دهنده محصولات خود بر روی حیوانات است. به هر حال، اکنون آنها تمام آزمایشات روی حیوانات را در سراسر جهان متوقف کردند.

برای انجام این کار، در چین، Avon ظاهرا قوانین ضد هرمی چین را نقض کرده است. با این حال، طی 15 سال گذشته، شرکت Avon در حالت بررسی قرار دارد. این شرکت متهم به فساد مالی از طریق رشوه دادن به مقامات دولتی خارجی است.

بررسی طرح هرم Avon در Reddit

در Reddit، نظرات کمی در مورد وجود دارد چرا شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مانند آون و مری کی، هرم محسوب نمی‌شوند؟

پوستر بدنام: من معمولاً در مورد کسب‌وکارهایی که از مردم می‌خواهند به برنامه‌های عضویت بپیوندند محتاط هستم، اما تنها کاری که دوستم انجام می‌دهد این است که به دوستان و همسایگانش بفروشد، و اگر آنها بگویند نه، دیگر نگران محصولاتشان نیست. او گفت که این فقط برای یک پول نقد اضافی است.»

پوستر بدنام: مادرم نمی‌توانست برای نجات جانش استخدام کند، اما برای تولد و کریسمس با Avon پول درآورد.

مزایا و معایب شرکت Avon

طرفداران:

  • ایوان یک شرکت معتبر است. Avon قدیمی ترین شرکت فروش مستقیم جهان است.
  • هزینه عضویت Avon 25 دلار است که بسیار معقول است.
  • Avon در بیش از 100 کشور فعالیت می کند.

معایب:

  • در MLM، چه ایوان یا شرکت دیگری، پتانسیل کمی برای کسب درآمد خوب وجود دارد.
  • این شرکت در بسیاری از مناقشات (رشوه، PETA…).
  • فروش آنلاین نیاز به دانش اضافی سئو و یک وب سایت منحصر به فرد (به دلیل بهینه سازی سئو) دارد. تصور کنید که یک وب سایت مشابه با یک میلیون “همتا” دیگر داشته باشید.

نتیجه

بنابراین، این نتیجه گیری من از این است Avon MLM مرور. به طور کلی، من پیوستن به آن را توصیه نمی کنم شرکت Avon MLM. همانطور که قبلاً می دانیم میزان موفقیت MLM تنها 0.4٪ است و بیش از هزاران روز طول می کشد تا یک شبکه قوی بسازید. امیدوارم اطلاعات کاملی در مورد Avon از این بررسی کسب کرده باشید.

حالا من می خواهم شما را بشناسم:

آیا می خواهید برای کسب درآمد به شرکت Avon MLM بپیوندید؟

اکنون در بخش نظرات به من اطلاع دهید.

بررسی دیگر شرکت MLM: