آیا آنها کار می کنند؟ بیاموزید چرا آموزش مجازی روند جدید است •


ممکن است از شرکت های ذکر شده در این پست درآمد یا محصولاتی کسب کنیم.

آیا دقت کرده اید که اپلیکیشن های کاهش وزن چگونه دنیای آموزش مجازی را تحت سلطه خود در آورده اند؟ عوض کردن عضویت در باشگاه و مربی شخصی خود با یک برنامه ساده دیوانه کننده به نظر می رسد، درست است؟

اما آیا این است؟

آموزش مجازی نه تنها به اندازه آموزش حضوری موثر است، بلکه با یک برنامه کاهش وزن، یک برنامه سلامت و تندرستی کاملاً جامع را در یک مکان دریافت می‌کنید. با شروع تمرین کنید، و من شخصاً به شما نشان خواهم داد که چرا این برنامه کاهش وزن و برنامه تمرینی شخصی من به عنوان یک مربی روی پلت فرم کار می کند!

برنامه های کاهش وزن برای پاسخگویی

یکی از دلایلی که بسیاری از مشتریان من متوجه می شوند که پلت فرم مجازی یک برنامه کاهش وزن برای آنها کار می کند، مسئولیت پذیری است. پاسخگو ماندن در خارج از ورزشگاه سخت است. اما، با یک مربی سلامت مجازی و مربی شخصی، تمام انگیزه های مورد نیاز خود را در دستان خود دارید.

به عنوان یک مربی با Kickoff، می توانم به شما بگویم که این برنامه مشتریان را به چندین روش پاسخگو می کند. تکنیک شخصی من برای پاسخگویی به مشتریان برای تمرینات و تغذیه آنها از طریق چک کردن روزانه است. من روزانه به مشتریانم پیامک می فرستم و همه آنها متفق القول هستند که من هرگز از دست نمی دهم! بنابراین اگر یک تمرین را از دست دادید، بهتر است باور کنید که من به شما پیامک می‌دهم تا دلیل آن را بپرسم.

راه دیگری که اپلیکیشن کاهش وزن به شما کمک می‌کند تا شما را مسئول نگه دارد، چک لیست روزانه است. هر روز، برنامه خود را باز می کنید و چک لیست کارهای روزانه خود را دریافت می کنید. مشتریان متوجه می شوند که چک کردن لیستی از اهداف هر روز به حفظ آنها در مسیر کمک می کند و به آنها انگیزه بیشتری برای ادامه مسیر می دهد.

مربی شما همچنین به شما در ایجاد انگیزه درونی کمک می کند، که می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید!

برنامه های کاهش وزن برای تمرینات شخصی

این ایده قدیمی را از دست بدهید که تنها راه برای دریافت تمرینات شخصی توسط یک مربی حضوری در باشگاه است. مگر اینکه به یک نقطه‌نگار یا همراه تمرینی نیاز داشته باشید، نیازی به صرف 200 تا 300 دلار اضافی در ماه برای آموزش حضوری نیست.

اپلیکیشن‌های کاهش وزن و یک مربی مجازی، تمرین‌های شخصی‌سازی شده برای هر مشتری را بر اساس اهداف تناسب اندام فعلی، سطح تجربه و نوع بدن آن‌ها ایجاد می‌کنند. مربی شما روزانه با شما در تماس است و برنامه ای را از ابتدا برای مطابقت با نیازهای خاص شما می سازد.

مربی شما با ارزیابی سطح تناسب اندام فعلی شما شروع می کند و سپس بر اساس تجهیزاتی که ممکن است داشته باشید یا نداشته باشید، برنامه تمرینی متناسب با نیازهای شما ایجاد می کند. ما با وزن کل بدن و تمرینات کامل باشگاه برنامه ریزی می کنیم، بنابراین اگر نگران نداشتن تجهیزات برای شروع هستید، جای نگرانی نیست. ما تو را گرفتیم

مثال تمرین اصلی

برنامه های کاهش وزن و راهنمای تغذیه

هنگامی که با یک مربی شخصی کار می کنید، به ندرت مشاوره و راهنمایی تغذیه را بدون هزینه اضافی دریافت می کنید. با Kickoff، هر دو را دریافت می کنید! هنگام تلاش برای کاهش وزن، تغذیه 80 درصد موفقیت شما را تشکیل می دهد، بنابراین تمرکز بر ورزش و تغذیه منطقی است.

Kickoff برنامه‌های غذایی تولید شده در برنامه، راهنمایی‌های تغذیه روزانه از مربی شما، و ویژگی ثبت غذا را برای مسئولیت‌پذیری بیشتر ارائه می‌دهد. در برخی موارد، اگر مربی ای پیدا کنید که متخصص تغذیه نیز باشد (مثل من!)، و می توانید برنامه های غذایی کاملی را که مستقیماً متناسب با خودتان است، بدون هزینه اضافی دریافت کنید.

مربی شما کالری دریافتی روزانه و ماکروهای شما را مشخص می کند و به شما کمک می کند تا یک برنامه غذایی پایدار بسازید که شما را قادر می سازد به اهداف کاهش وزن خود برسید.

نمونه راهنمای برنامه غذایی

آموزش مقرون به صرفه

بنابراین اکنون که می دانید این برنامه کاهش وزن چقدر باورنکردنی است، احتمالاً به این فکر می کنید که … من مطمئن هستم که نمی توانم این برنامه را بپردازم. این بهترین بخش است! Kickoff می داند که سلامتی مهم است، اما متأسفانه اکثر مردم نمی توانند برای کمک به یک مربی یا متخصص تغذیه مراجعه کنند، بنابراین آنها اشتیاق خود را برای ایجاد یک پلت فرم تمرین شخصی که برای اکثر بودجه مقرون به صرفه است، ایجاد کردند.

برای بسته اولیه و دسترسی کامل به مربی و برنامه شما، فقط 95 دلار در ماه است. اگر هوس این تعامل شخصی و انفرادی را دارید، بسته‌هایی برای دیدارهای ویدیویی مجازی زنده نیز وجود دارد، اطلاعات کامل قیمت را می‌توانید در اینجا بیابید.

با من تمرین کنید و نتیجه بگیرید

من تقریباً یک دهه است که در دنیای تغذیه و تناسب اندام هستم و بیش از یک سال است که با kickoff کار می کنم و در حال حاضر بیش از 30 مشتری راضی دارم. من شما را در اولویت خود قرار می دهم و به گونه ای شما را راهنمایی می کنم که بتواند تمرکز شما را حفظ کند، اما در عین حال درک کنید که این یک سفر واقعاً سخت است.

انگیزه ملایم و ثابت نگه داشتن شما دو نقطه قوت مربیگری من هستند. من یک متخصص تغذیه هستم و گواهینامه NASM خود را برای آموزش شخصی دارم، اما بیشترین چیزها را از کاهش وزن و استراتژی های عضله سازی خودم آموختم.

نمایه کامل من را اینجا بررسی کنید و هر زمان که خواستید با هر سوالی در مورد اعتبار من یا نحوه شروع کار با من تماس بگیرید!

تحولات کاهش وزن مشتری

شما فقط می توانید حرف من را قبول کنید، که آموزش روی یک برنامه کاهش وزن کار می کند، یا می توانید خودتان از برخی از موفق ترین مشتریان من ببینید.

هیلی حدود دو ماه پیش تمریناتش را با من شروع کرد و در این مدت 7 پوند وزن کم کرده بود! او فردی سخت کوش است که هرگز تمرینی را از دست نمی دهد و این بخشی از موفقیت اوست. او با تلاش و فداکاری به سفر خود ادامه می دهد و در مرحله پیشرفت برنامه پیش می رود و من بسیار مفتخر و هیجان زده هستم که همچنان شاهد پیشرفت او هستم!

هانا آدلر برای رسیدن به هدف سلامتی خود بسیار سخت کار کرده است و می توانید ببینید که چقدر موفق شده است! هانا دارای بیماری به نام POTS (سندرم تاکی کاردی ارتواستاتیک وضعیتی) است که او را برای سال‌ها از ورزش کردن باز می‌دارد. او در نهایت جرات پیدا کرد تا با من به عنوان مربی خود به کیکف ملحق شود و اکنون با ورزش منظم سبک زندگی سالمی دارد و هم ظاهر و هم احساس شگفت انگیزی دارد. هانا فردی سخت‌کوش و بسیار فداکار است، به همین دلیل است که می‌تواند تمرین‌هایی را که در ذهنش است انجام دهد.
من برای او بسیار هیجان زده هستم!

خانم زیبای واردا میان یکی دیگر از مشتریان برجسته من است که زحمات زیادی کشیده است. او در شش ماه گذشته از زمانی که تمرین با من را شروع کرد، در مجموع 54 پوند از دست داد… باورنکردنی! او آن را در ورزشگاه می کشد، و این نشان می دهد. واردا به ندرت یک تمرین را از دست می دهد و در حفظ رژیم غذایی سالم با مصرف روزانه غذای خود واقعا هوشیار بوده است. واردا در حال حاضر در مرحله تمرینات رشد عضلانی است و همانطور که می بینید در سالن بدنسازی در آتش است.
من نمی توانم به اندازه کافی چیزهای خوب در مورد واردا بگویم. او واقعاً تصویری از سلامتی و فداکاری است.

مربی خود را پیدا کنید

واضح است که برنامه‌های کاهش وزن کار می‌کنند، و شروع به عنوان شاهدی بر این بیانیه است. من به عنوان یک مربی بهداشت، متخصص تغذیه و مربی شخصی به بیش از 30 مشتری در تنها یک سال آموزش کمک کردم، من به طور خاص در تمرینات پیلاتس و وزن بدن تخصص دارم. من همچنین مربی عالی برای مبتدیانی هستم که تازه کار می کنند و به انگیزه، مسئولیت پذیری و همچنین یک دوست نیاز دارند!

من تنها مربی اختصاصی نیستم که با کیک آف کار می‌کند، برخی از دوستان و همکارانم را که فوق‌العاده هستند، بررسی کنید، هر کدام در موارد مختلف خود متخصص هستند.

مربی سارا شارپ دارای گواهینامه NASM و دارای کارشناسی ارشد در علوم ورزشی است. سارا در تغییر رفتار و توانبخشی متخصص است.

مربی ریچل اتکینسون دارای گواهینامه NASM است، او در مشتریان قبل از زایمان و پس از زایمان، و همچنین درمان های طبیعی و راه حل های بهداشتی تخصص دارد.

مربی Carlee Ferrell دارای گواهینامه NASM با گواهینامه Precision Nutrition است. Carlee در کاهش وزن، ورزش های اصلاحی متخصص است و یک مربی ثبت شده یوگا 500 ساعته است.

مربی Alyssa Mims دارای گواهینامه ACSM است و در عضله سازی، به ویژه در پاها و باسن متخصص است. آلیسا همچنین در حال حاضر برای تبدیل شدن به یک متخصص بدنسازی کار می کند.

امروز با Kickoff & Get Fit تمرین کنید

با من تمرین کن هیچ زمانی بهتر از اکنون برای تناسب اندام، کاهش وزن اضافی و احساس بهتر در مورد خود وجود ندارد. من دوست دارم به شما کمک کنم تا به اهداف خود برسید و بخشی از آن سفر باشم.