آیا کوک کوین قانونی است یا کلاهبرداری پونزی؟


همانطور که دنیای دیجیتال در حال حرکت است، استفاده از ارز دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین در حال انجام است. کریپتوکارنسی روشی نسبتاً جدید برای سرمایه گذاری و مدیریت ثروت ما در آینده است.

در این دوره گاو نر دیجیتال، Kok Play یکی از انواع خدمات دیجیتال و همچنین یک توکن ارز دیجیتال است که به نام کوک بازی سکه.

Kok Play به سرمایه گذاران و معامله گران اجازه می دهد تا به پلتفرم محتوای دیجیتال خود دسترسی داشته باشند و با Kok Play Crypto Token فرصت سرمایه گذاری و معامله انجام دهند.

احتمالاً برای این نوع خدمات دیجیتال و سرمایه گذاری از طریق سکه دیجیتال، برخی بازی KOK Play Service را کلاهبرداری می دانند یا برخی فکر می کنند واقعی است.

در اینجا، در این محتوای تحقیق شده، به بررسی این موضوع می پردازم که شرکت KOK Play چیست، آیا کلاهبرداری ارز دیجیتال MLM یا توکن سرمایه گذاری رمزنگاری معتبر است.

Kok Play چیست؟

KOK” مخفف سنگ کلید فرصت و دانش. Kok Play یک پلتفرم محتوای دیجیتال را فراهم می کند که به افراد امکان می دهد به محتوای دیجیتال خود دسترسی داشته باشند. این مبتنی بر آخرین فناوری بلاک چین است که در آن افراد می توانند سرمایه گذاری کرده و پول خود را از طریق کوک پلی کوک معامله کنند.

KOK Play ادعا می کند که یک پلتفرم محتوای دیجیتال کاملاً غیرمتمرکز با کار با این شعار است: “اکوسیستم محتوای دیجیتال منصفانه و اشتراکی فعال شده توسط بلاک چین و هوش مصنوعی”.

این شرکت عمدتاً بر روی محتوای دیجیتالی مانند پخش زنده، بازی ها، وبتون، موسیقی، درام های K و فیلم تمرکز می کند. علاوه بر این، امکان خرید آنلاین و آفلاین نیز وجود دارد. 4 زبان در سایت موجود است، انگلیسی، کره ای، ژاپنی و چینی.

DApp پایه توکن Kok بر روی بلاک چین مدیریت می شود. برخی ادعا می کنند که اینطور است NFT (توکن های غیر قابل تعویض). NFT ها برای فروش یا حراج کالاهای دیجیتال و مصنوعات استفاده می شوند.

نمودار توکن kok

رمز KOK همانطور که در نمودار نشان داده شده است در Coinmarketcap فهرست شده است. رتبه بندی شده است 621 در بازار جهانی. به ERC-20 تبدیل شد. توکن ERC-20 استانداردی است که بر ایجاد و صدور آن نظارت دارد قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم.

مرد پشت کوین بازی KOK

اساساً هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی پروژه KOK Play را تأسیس کرده است در وب سایت آن وجود ندارد. اما، طبق کتاب سفید KOK Play، چو جوان مدیر عامل است، کیوون باشه نایب رئیس است.

مدیر عامل Young Choung و VC Kiwoon Ok..webp

اندرو پارک CSO است، و یونگ سوک کوون مدیر ارشد فناوری Kok Play است.

CSO Andrew Park و CTO Yongseok Kwon

توجه: دامنه Kok-play.io اولین بار در آگوست 2019 ثبت شد. شرکت مادر Kok Play Medium inc است. دامنه آن themedium.io در 15 اکتبر 2018 ثبت شده است.

مشخصات شرکت Kok Play

نام شرکت KOK Play
مدیر عامل چو جوان
آغاز شده 2019
محصولات و خدمات رمز رمز و بستر محتوای دیجیتال
سایت اینترنتی https://kok-chain.io

نحوه عملکرد توکن KOK

با استفاده از برنامه KOK Play در تلفن همراه Android یا IOS خود، به محیط آنها دسترسی خواهید داشت که همه چیز در یک برنامه است و برنامه در وب غیرمتمرکز استفاده می شود. این برنامه دارای ویژگی KOK Token Mining از جمله دسترسی به بازی های آنلاین، مراکز خرید آنلاین، پخش سریال Wen و غیره است.

شرکت‌های وابسته می‌توانند از طریق فروش بازی‌ها، هزینه‌های پورتال خرید و هزینه‌های عمومی تراکنش رمز KOK درآمد بیشتری کسب کنند. این توکن بر روی بلاک چین پایه DApp و NFT که دلار آمریکا برای فروش یا حراج کالاها و مصنوعات دیجیتال است، کار می کند.

محصولات و خدمات KOK Play

Kok Play هیچ محصول یا خدمات خرده فروشی ندارد. شرکت های وابسته Kok بازار بازی KOK عضویت های وابسته به دیگران.

سه طرح سرمایه گذاری در دسترس وجود دارد:

  • 100 تا 1499 دلار بخرید و ماهیانه 3 درصد بازده دریافت کنید
  • 1500 تا 9999 دلار بخرید و ماهیانه 5 درصد بازده دریافت کنید
  • 10000 دلار یا بیشتر بخرید، 7 درصد بازده ماهانه کسب کنید

هنگامی که ROI به 200٪ رسید، شرکت های وابسته برای ادامه کسب درآمد باید دوباره سرمایه گذاری کنند.

نحوه پیوستن به Kok Play

برای پیوستن به این پلتفرم محتوای دیجیتال، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن Kok Play اندروید یا iOS را نصب کنید. پس از انجام این کار، می توانید با وارد کردن مشخصات مورد نیاز و تعیین رمز عبور، ثبت نام را شروع کنید. در اینجا مراحل مرحله به مرحله Join Kok Play آمده است.

  • مرحله شماره 1: برنامه Kok Play را روی گوشی خود نصب کنید.
  • گام 2: مشخصات مورد نیاز را وارد کرده و با گذاشتن رمز عبور ثبت نام کنید.
  • مرحله شماره 3:حداقل 100 دلار برای شروع ماینینگ واریز کنید. می توان آن را با BTC، ETH یا USDT به کیف پول واریز کرد.
  • مرحله شماره 4: پس از واریز پول و شروع به استخراج و دعوت از افراد بیشتری برای کسب درآمد اضافی در کیف پول خود.

KOK Play Affiliate Ranks

طبق برنامه جبرانی Kok Play، 9 رتبه وابسته با معیارهای واجد شرایط متفاوت ارائه می دهد.

مرحله شاخص
وابسته ثبت نام کنید و در توکن های KOK سرمایه گذاری کنید
1 ستاره 5 نفر به طور مستقیم توصیه می شود
2 ستاره هر کدام 1 ستاره در 3 خط با 5 توصیه مستقیم
3 ستاره هر کدام 2 ستاره در 3 خط با 10 توصیه مستقیم و بیش از 30000 دلار حجم ارجاع
4 ستاره استخدام سه ستاره 3
5 ستاره استخدام سه 4 ستاره
6 ستاره استخدام سه ستاره 3
7 ستاره استخدام سه 5 ستاره
8 ستاره استخدام سه 6 ستاره

توجه داشته باشید: به خاطر داشته باشید، اعضای وابسته استخدام شده توسط شما باید سرمایه‌گذاری‌های فعالی داشته باشند که بازده روزانه کسب می‌کنند تا برای واجد شرایط بودن رتبه حساب شوند.

طرح جبران کوک پلی

1. کمیسیون های ارجاع

کمیسیون ارجاع با پیوستن به افراد به عنوان وابستگان جدید به دست می آید

KOK Play با استفاده از ساختار جبرانی Unilevel که یک شرکت وابسته را در راس یک تیم Unilevel قرار می دهد، کمیسیون ارجاع را پرداخت می کند.

  • استخدام کنید 1 وابسته شوید و 100٪ نرخ کمیسیون ارجاع را در سطح 1 (وابسته استخدام شده شخصی) کسب کنید.
  • استخدام کنید 2 شرکت های وابسته و 100% در سطح 1 و 20% در سطح 2 کسب درآمد کنید.
  • استخدام کنید 3 وابسته است و 100% در سطح 1، 20% در سطح 2 و 10% در سطح 3 کسب درآمد می کند.
  • استخدام کنید 4 وابسته است و در سطح 1 100٪، در سطح 2 20٪ و در سطوح 3 و 4 10٪ درآمد کسب کنید.
  • استخدام کنید 5 وابسته است و 100% در سطح 1، 20% در سطح 2 و 10% در سطوح 3 تا 5 کسب درآمد کنید.
  • استخدام کنید 6 در سطح 1 100٪، در سطح 2 20٪، در سطوح 3 تا 5 10٪ و در سطح 6 5٪ درآمد کسب کنید.
  • استخدام کنید 7 در سطح 1 100٪، در سطح 2 20٪، در سطوح 3 تا 5 10٪ و در سطوح 6 و 7 5٪ درآمد کسب کنید.
  • استخدام کنید 8 در سطح 1 100٪، در سطح 2 20٪، در سطوح 3 تا 5 10٪ و در سطوح 6 تا 8 5٪ کسب درآمد کنید.
  • استخدام کنید 9 در سطح 1 100٪، در سطح 2 20٪، در سطوح 3 تا 5 10٪ و در سطوح 6 تا 9 5٪ درآمد کسب کنید.
  • استخدام کنید 10 در سطح 1 100٪، در سطح 2 20٪، در سطوح 3 تا 5 10٪ و در سطوح 6 تا 10 5٪ درآمد کسب کنید.

هرچه افراد بیشتری به شرکت بیاورند، درآمد بیشتری خواهند داشت.

کمیسیون ارجاع به عنوان درصدی از بازگشت رمز KOK پرداخت می شود. هر چه تعداد افراد بیشتری برای شرکت ثبت نام کنند، یک شرکت وابسته می تواند درآمد بیشتری کسب کند. این کمیسیون ها معمولاً ماهانه در تیم Unilevel محاسبه می شوند.

سود نسل

سود نسل یا پاداش ماینینگ پس از شرط بندی مقدار معینی از ارز دیجیتال به دست می آید. در این پلتفرم، رمز ارز رمزنگاری Kok Play برابر با درصد ارزش دلار سپرده توکن است که به عنوان پاداش پرداخت می شود. این کمیسیون ها در سطوح تیمی پرداخت می شود.

مرحله مبلغ شرط شده درصد پاداش
3 ستاره 100 دلار یا بیشتر 3%
4 ستاره 1500 دلار یا بیشتر 5%
5 ستاره 10000 دلار یا بیشتر 10%

کمیسیون ROI وابسته

با سرمایه گذاری 300 دلار یا بیشتر، نرخ کمیسیون پاداش در بازده ماهانه به وابستگانی که شخصاً استخدام شده اند پرداخت می شود.

مرحله مورد نیاز
1 ستاره 1% پاداش
2 ستاره 3 درصد پاداش
3 ستاره 3 درصد پاداش
4 ستاره 3% پاداش
5 ستاره 4 درصد پاداش
6 ستاره 5% پاداش
7 ستاره 6 درصد پاداش
8 ستاره 10% پاداش

آیا Kok Play کلاهبرداری است یا قانونی؟

محصولات و خدمات

این شرکت دارای پلتفرم‌های محتوای دیجیتال با استفاده از ارز دیجیتال و فناوری هوش مصنوعی برای بهبود تبلیغ‌کنندگان و سازندگان است. اما، در واقعیت، هیچ محتوای با کیفیت منحصر به فرد جالبی در این پلت فرم وجود ندارد. عمدتاً آن دسته از فیلم‌ها، درام‌ها و بازی‌هایی را نشان می‌دهد که به راحتی در نسخه رایگان YouTube، Playstore و AppStore در دسترس هستند.

کیم کیونگ-نام، وکیل شرکت حقوقی ForYou مستقر در سئول، اظهار داشت که ادعاهای کوک پلی مبنی بر سرنگونی “شرکت های رسانه ای موجود و کسب سودهای کلان” “بی اساس” است.

طبق یک مقاله منتشر شده در کره تایمز دیلی، وکیل ادعا کرد که کوک پلی تا کنون تنها 10 برنامه تلویزیونی ایجاد کرده است که می توانند “به صورت رایگان در یوتیوب” نیز مشاهده شوند. کیم اضافه کرد که «فقط یک مسئله زمان» است که سرمایه‌گذاران «خروج کنند و سکه‌ها روی هم بیفتند». کیم کیونگ نام نتیجه می گیرد، حتی این برنامه را می توان به صورت رایگان در یوتیوب مشاهده کرد.آنچه مسلم است این است که کسانی که وارد کوک کوین شده اند اکنون باید فرار کنند.

درباره شرکت

طبق گفته لینکدین، Kok Play Foundation در دبی واقع شده است. اما، به گفته مقامات آنها، مدیران آنها در کره جنوبی مستقر هستند. علاوه بر این، شرکت مادر آنها، themedium.io در 15 اکتبر 2018 ثبت شده است، که نشان می دهد، این یک سازمان جدید است، نه قدیمی. و، شرکت مادر، Medium نیز یک نام رمز، MDM دارد. همانطور که در coinmarket.com می بینید، توکن چندان محبوب نیست. در آوریل 2022، مقامات روسی می گویند KOK PLAY یک طرح هرمی است و دامنه وب سایت آنها از آن زمان رها شده است.

روش کسب درآمد

در لحظه تحقیق در مورد شرکت و نوشتن پست، شرکت دارای هرگونه محصول و خدمات می باشد. بنابراین، چگونه می توانید درآمد کسب کنید؟ زیرمجموعه این شرکت با ترویج عضویت در آنها درآمد کسب می کند. هنگامی که برخی با پرداخت 100 دلار یا بیشتر به توکن های KOK خرید می کنند و به شرکت می پیوندند، شرکت های وابسته به طور غیرمستقیم و نه مستقیم کسب درآمد خواهند کرد. شرکت مبلغ را به صورت KOK Tokens می دهد که باید آن را به دلار تبدیل کنید.

پست ردیت

برای آن دسته از شما که در مورد ارزهای رمزنگاری شده چندان مسلط نیستند، شبکه های غیرمتمرکز به افرادی نیاز دارند که قدرت پردازش رایانه خود را برای اجرای شبکه قرض دهند. این معمولاً با ارائه پاداش برای مشارکت بر اساس میزان مشارکت شما در شبکه به واحد پول آن شبکه انجام می شود. این فرآیند به عنوان ماینینگ شناخته می‌شود و بسیار متداول است، اما در بیشتر مواقع یک کسب‌وکار بسیار پرسود نیست. KOK خود را به عنوان یک پروژه راه‌اندازی انحصاری رمزنگاری با پیشنهاد خرید در «طبقه همکف» در حین فروش، مدل‌سازی می‌کند. شما خرید می کنید تا توکن های آنها را دریافت کنید (که در واقع توکن ERC-20 دارند). توکن ERC-20 سکه ای است که روی شبکه اتریوم (دومین ارز دیجیتال بزرگ) ساخته و اجرا می شود. ساختن آنها واقعاً آسان است، به نوعی مانند یک برنامه تلفنی است، و این روزها به معنای واقعی کلمه یک دوجین سکه هستند (مثل 2-3 هزار توکن erc-20 وجود دارد). سپس این کلاهبرداری یک طرح پونزی را که به عنوان “ماشین ارز دیجیتال” پنهان شده است، با یک طرح هرمی، بازاریابی چند سطحی خوب قدیمی. هرچه بیشتر استخدام کنید، پاداش‌های غیرفعال شما در طرح پونزی بالاتر می‌رود. نرخ ها از 3-7٪ در ماه (36-84٪ APY) بسیار زیاد است و تا 200٪ در ماه می رسد. این برای یک برنامه سهامداری رمزنگاری با درآمد غیرفعال، به‌ویژه برنامه‌ای که متمرکز است و هنوز کاربر یا کاربر شبکه‌ای ندارد، بسیار زیاد است.

اسنورکلینگ 25

مزایا و معایب بازی KOK

طرفداران:

  • به نظر می رسد که بنیانگذاران بازی Kok Play در زمینه فناوری باتجربه هستند و به نظر می رسد که به خوبی فداکار هستند.
  • Kok Play دارای یک پلتفرم دیجیتال COnetnt است که ادعا می کند خدمات و فرصت های سرمایه گذاری متنوعی را ارائه می دهد.
  • درصد کمیسیون برای کسب درآمد خوب است.

معایب:

  • آنها ادعا می کنند که با گوگل پلی و اپل استور رقابت می کنند، اما هنوز ارز خود را ایجاد نکرده اند
  • Kok Play شبیه طرح هرمی است. زیرا منبع اصلی درآمد از طریق جذب اعضای وابسته به دست می آید.
  • بنیانگذاران با کلاهبرداری های رمزنگاری ناموفق مرتبط هستند.
  • KOK play ادعا نمی کند که در هیچ تنظیم کننده مالی ثبت شده است.

نتیجه

برای جمع بندی بررسی، پس از تجزیه و تحلیل تمام این حقایق، تصمیم گرفتم KOK PLAY را در منطقه قرمز نگه دارم. امیدوارم همه چیز را در مورد حقایق واقعی شرکت و توکن آن دیده باشید. حالا بستگی به خودت داره، دوست داری عضو بشی یا نه؟ اگر بگویید چه خواهم کرد، پاسخ من این است که به آن نوع شرکت ها یا طرح ها نخواهم پیوست.

حالا من می خواهم شما را بشناسم:

آیا قبلاً روی کوک پلی کوین سرمایه گذاری کرده اید؟ یا فکر کردن به آن؟

اکنون در بخش نظرات به من اطلاع دهید.

بررسی سایر سکه ها: