سلامتی و تندرستی | به طرز عجیبی سالم


مراقبت از خود نشانه های خودخواهانه نیست

چه کسی تفاوت سلامت و تندرستی را می داند؟ هر شخصی؟ خب بذار بهت بگم…..

بسیاری از مردم احتمالاً فکر می کنند که سلامت و تندرستی یکسان یا بسیار مشابه هستند، با این حال، بین این دو تفاوت وجود دارد. تفاوت میان سلامتی و تندرستی، آن است سلامتی حالتی از وجود است، زیرا به رفاه جسمی، روانی و اجتماعی مانند عاری از بیماری اشاره دارد، زیرا سلامت شما شامل نحوه غذا خوردن (تغذیه)، نحوه حرکت بدن (ورزش) و عدم وجود بیماری های حاد یا مزمن. WELLNESS حالت داشتن یک سبک زندگی سالم است. هدف سلامتی افزایش رفاه است و به تعادل کلی خود فیزیکی، اجتماعی، ذهنی و معنوی فرد اشاره دارد.

بسیار مهم است که به اندازه کافی خودخواه باشیم که با خوردن غذاهای سالم از خود مراقبت کنیم، ورزش روزانه انجام دهیم، اطراف خود را با افراد مثبت احاطه کنیم، در محیطی سالم زندگی کنیم تا ذهنیت ذهنی سالمی داشته باشیم، از مواد اعتیادآوری که باعث تغییر روحیه می شود دوری کنیم. فکر کنید و سلامتی شما را مختل کند و شما را از داشتن یک سبک زندگی سالم محروم کند.

وضعیت سلامتی و تندرستی ما برای رشد، شکوفایی، زندگی، موفقیت، مراقبت و دوست داشتن خود به اندازه کافی حیاتی است تا بدن، روح و ذهن خود را در تعادل نگه داریم تا در هماهنگی زندگی کنیم.

امیدواریم که این موضوع تا حدودی به دانستن تفاوت بین سلامت و تندرستی و شروع تمایل به داشتن یک سبک زندگی سالم روشن کرده باشد. برو جلو و این اتفاق بیفتد!!

از اینکه به من اجازه دادید به اشتراک بگذارم، لایک کنم، به اشتراک بگذارم، نظر بدهم و در آن مشترک شوم، سپاسگزارم

💕دب