توصیه صادقانه اگر در “مرحله دشوار” کسب و کار مربیگری خود هستید


اگر یک مربی تازه کار هستید – و شاید حتی کسی که مدتی است کسب و کار مربیگری خود را اداره می کند، می دانم که چقدر آسان است که احساس کنید در ورطه اینترنت فریاد می زنید و هیچ چیز پس نمی گیرید. بدون مشتری، بدون فروش، بدون درآمد!

در این پست می‌خواستم توصیه‌های صادقانه‌ای را که به مربیان در شروع کسب‌وکارشان می‌دهم به اشتراک بگذارم، زیرا می‌دانم که همه اینها چقدر می‌تواند دشوار باشد!

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=gKiwFcY8nrg

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

هنگامی که کسب و کار مربیگری خود را شروع می کنید، آن مرحله پس از راه اندازی وب سایت خود و انجام تمام کارهای برندسازی و غیره – اساساً سرگرم کننده ترین بخش ها – سخت ترین مرحله ای است که تا به حال در آن خواهید بود.

این زمانی است که شاید هنوز هیچ مشتری پولی نداشته باشید، کسی غیر از مادرتان در لیست ایمیل خود نداشته باشید و 20 فالوور رسانه های اجتماعی دارید – اساساً مادر و همسرانش.

این بیت خیلی سخت است متخصصان کسب و کار آنلاین به ما گفته اند که اگر به اندازه کافی در اینستاگرام پست می گذاریم، باید بلافاصله مشتری جذب کنیم و در عرض 4 ماه 6 رقم ایجاد کنیم. اما این برای اکثریت قریب به اتفاق کسب و کارهای کوچینگ جدید صادق نیست.

چیزی که واقعاً مهم است به خاطر داشته باشید این است که هرکس نقطه شروع متفاوتی دارد، دسترسی به مجموعه متفاوتی از منابع، سرمایه اجتماعی و موارد دیگر.

مشاغل دیگر معمولاً قبل از اینکه به سطح “موفقیت” برسید، به سالها مطالعه و کار نیاز دارند. به نظر می رسد که ما به عنوان مربی فراموش کرده ایم و از نمونه های «تک شاخ» به عنوان چوبی برای ضربه زدن به خودمان استفاده می کنیم، زمانی که درست پس از شروع کسب و کار خود به ارتفاعات باورنکردنی «موفقیت» نمی رسیم.

زمان می برد

اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که برای دستیابی به اهداف خود برای کسب و کار مربیگری – مانند تقریباً هر تجارت لعنتی دیگری در جهان، به زمان و مقداری سرمایه گذاری نیاز است!

اینکه چقدر زمان یک متغیر است و خیلی به عوامل خارجی بستگی دارد که توسط شما قابل کنترل نیست. نتیجه نهایی این است که ایده خوبی نیست که به سمت مربیگری بروید با این ایده که فوراً یک شبه به موفقیت تبدیل می شود زیرا احتمالاً حداقل 6 ماه کار مداوم برای جذب حتی یک مشتری لازم است.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید و بیش از یک سال از آن گذشته است و همه چیز هنوز به جلو نمی رود، پس چیزی کاملاً به هم متصل یا کار نمی کند – شاید این عدم ثبات، عدم اعتماد به نفس باشد، شاید به سادگی این باشد که شما استراتژی که برای شما کار می کند نداشته باشید.

سوالات خود به خودی مشتری

با توجه به نکته بالا در مورد زمان، لازم به یادآوری است که سؤالات خود به خود مشتری – یعنی آنهایی که به طور جادویی در صندوق ورودی شما ظاهر می شوند – نیز زمان می برد. به احتمال زیاد برای به دست آوردن مشتری در چند ماه اول، باید از رویکردهای فردی و لمسی بسیار بیشتر برای جذب مشتری استفاده کنید تا صرفاً پست کردن چند حلقه در اینستاگرام.

رسانه های اجتماعی آن چیزی نیست که قبلا بود

باز هم، به خوبی بر اساس نکته فوق، رسانه های اجتماعی سخت هستند. قبلاً اینطور بود که اگر ثابت بودید و محتوای خوب ایجاد می کردید، می توانستید نسبتاً آسان و سریع دنبال کننده ایجاد کنید. الان واقعا خیلی سخته و برای بسیاری از ما، تمرکز بر محتوای ویدئویی فرم کوتاه فقط به نظر می رسد … مانند یک فاف بزرگ ناراحت کننده است.

خبر خوب این است که بسیاری از کارهای دیگر وجود دارد که می توانید انجام دهید که برای جذب مشتری و رشد کسب و کار مربیگری شما، اگر بهتر نباشد، به همین خوبی کار می کنند.

روی رشد لیست ایمیل تمرکز کنید

من همیشه در مورد این موضوع صحبت می کنم اما دلیل خوبی دارد. لیست ایمیل خود را فراموش نکنید! مردم روزی که پول به دلیل خوبی در لیست است – اساساً یک پایه پایدار برای تجارت شما تشکیل می دهد. این یک راه فوق‌العاده برای ارتباط با مردم و خدمت به آنها است – و بله، به آنها نیز بفروشید.

به رشد و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت نگاه کنید

اگر به مدت زمانی که برای ایجاد کسب و کار خود در دسترس دارید نگاه کنید، احتمالاً 70 درصد از زمان و تلاش شما صرف تمرکز روی اهداف فوری خود مانند جذب مشتری می شود. اما 30 درصدی را که به خوبی صرف کارهایی می شود که به اثبات کسب و کار شما در آینده کمک می کند را فراموش نکنید – مواردی مانند وبلاگ نویسی و ایجاد محتوای طولانی که در طول ماه ها و سال ها از کسب و کار شما پشتیبانی می کند و به رشد لیست شما کمک می کند اما همیشه به دست نمی آید. نتایج آنی

در دام تعویق دوره یا به تعویق انداختن نام تجاری نیفتید

این می تواند بسیار آسان باشد (و من این را به عنوان شخصی می گویم که 100٪ این کار را چندین بار انجام داده است!) انجام کاری که آسان و “ایمن” است، با این تصور که دارید کسب و کار خود را رشد می دهید در حالی که واقعاً نیستید. برندسازی و ایجاد دوره ها در اینجا به ذهن خطور می کند.

زمان و مکانی برای ایجاد دوره‌ها و محصولات دیجیتالی وجود دارد، اما باید با خودتان صادق باشید – آیا این واقعاً بهترین راه برای سرمایه‌گذاری زمان در حال حاضر است؟ آیا زمانی که کسی را ندارید که آن را به او بفروشید، صرف ساعت ها و ساعت ها برای ایجاد دوره آموزشی منطقی است؟ اگر مشتریانی را در بسته مربیگری 1:1 خود جذب نمی کنید، ایجاد یک دوره آموزشی با هزینه کمتر، زیرا نگران هستید که مردم نخواهند قیمت های شما را پرداخت کنند، به شما در ایجاد یک کسب و کار پایدار کمک نمی کند.

اگر می‌خواهید در مورد اینکه چگونه می‌توانید مشتریان بیشتری به دست آورید و یک استراتژی بازاریابی و جذب مشتری هماهنگ ایجاد کنید، بیشتر بدانید، آموزش رایگان من را بررسی کنید:

این به طور خاص طراحی شده است تا پس از راه‌اندازی کسب‌وکارتان، اما مشتریانی به دست نیاوردید، به شما در این «بخش دشوار» کمک کند.

اگر می‌خواهید کارها را جلوتر ببرید و از حمایت‌های زیادی برخوردار شوید، برنامه گروهی 6 ماهه من، «کسب و کار کامل» را بررسی کنید.

من دوست دارم بدانم که آیا این مفید بوده است، در نظرات به من اطلاع دهید!