پشت صحنه کسب و کار مربیگری من ژانویه تا مارس 2023


اگر از دانستن آنچه در پشت صحنه کسب‌وکارهای مردم رخ می‌دهد لذت می‌برید، سپس بخوانید، من آنچه را که در سه ماهه اول سال 2023 در تجارت و زندگی خود انجام داده‌ام به اشتراک می‌گذارم.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=vp1rWZPqtOg

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

ژانویه

ژانویه را با یک لرزش بزرگ شروع کردم! من دقیقاً مطمئن نیستم که چه چیزی باعث آن شد، اما لحظه‌ای داشتم فکر می‌کردم شاید باید بروم شغلی پیدا کنم، حتی قبل از اینکه لحظه‌ای به خودم بدهم و سرم را جمع کنم، یک برنامه شغلی دانلود کردم. من احساس می‌کنم ذکر این موضوع مهم است، زیرا می‌توانید موفق‌ترین کسب‌وکار دنیا را داشته باشید و هنوز هم گاهی اوقات این نوسان‌های تجاری را تجربه کنید.

من همچنین قیمت برنامه گروهی 6 ماهه خود را به نام کسب و کار تمام عیار افزایش دادم که در اطراف آن تبلیغات انجام دادم و از افراد جدیدی به آن گروه استقبال کردم.

در اواخر ماه من بازاریابی محتوا را برای باشگاه مربیان راه اندازی کردم و از این راه اندازی بسیار خوشحال بودم، بسیار سرگرم کننده بود. من به هدف درآمدم برای شروع عضویت رسیدم و از ایجاد محتوا و حضور در تماس‌های زنده برای این پیشنهاد جدید لذت بردم.

اتفاق دیگری که در ژانویه رخ داد این بود که من از تعداد زیادی از افراد جدید در لیست خود به عنوان نتیجه جشن کریسمس لیزی که در کریسمس در آن شرکت کردم استقبال کردم. من در واقع به هدف لیست ایمیل خود یعنی 4000 مشترک برای سال 2023 قبل از پایان ژانویه رسیدم که بسیار جالب بود!

همچنین فکر می‌کنم در ژانویه بود که یک حساب بانکی Wise USD راه‌اندازی کردم تا بتوانم یک موجودی USD از پرداخت‌های USD خود ایجاد کنم که بتوانم هزینه‌های USD خود را پرداخت کنم و فقط کمی در نرخ تبدیل به عنوان حساب بانکی استاندارد خود صرفه‌جویی کنم. برای معاملات چند ارزی به خوبی تنظیم نشده است.

درآمد 5300 پوند / 6500 دلار

فوریه

پروژه اصلی اصلی برای ماه فوریه این بود که همه دوره‌ها و دانش‌آموزان را از Teachable به Thrive Learn منتقل کنم.

Teachable قیمت های خود را به میزان قابل توجهی با اطلاع کمی افزایش داد و در حالی که من می توانستم مقداری از این هزینه های اضافی را جذب کنم، نحوه افزایش قیمت و ارتباط کاملاً رک و پوست کنده من را به هم زد، بنابراین در این مرحله منطقی بود که Teachable و آن ماهنامه را ترک کنم. هزینه های مداوم و همه چیز را در Thrive Learn تنظیم کنید.

Thrive Learn همراه با Thrive Cart می‌آید که می‌توانید با یک پرداخت آن را خریداری کنید، بنابراین هیچ هزینه‌ای در حال انجام نیست که عالی است.

با پشتیبانی زیاد VA، Gem، همه را جابه جا کردیم و حساب Convertkit خود را که جایی که لیست ایمیل خود را مدیریت می کنم، کمی مرتب کردیم.

من همچنین با دوستم جو یک بازی عقب نشینی انجام دادم و این واقعاً سرگرم کننده بود و خوب بود که دوباره یک مربی سلامت باشم برای تغییر!

درآمد 4689 پوند / 5788 دلار

مارس

در ماه مارس، اصلی‌ترین چیزی که من تبلیغ می‌کردم، افزایش قیمت در اطراف برنامه مربیگری Thrive 1:1 بود که عالی بود. در واقع خیلی خوب است که روی آن برنامه تمرکز کنم زیرا چیزی نیست که من معمولاً در مورد آن زیاد صحبت کنم! من تماس های اکتشافی زیادی داشته ام و تا کنون 3 مشتری جدید را در آن برنامه رزرو کرده ام که فوق العاده است.

من همچنین کارهای زیادی را در پشت صحنه انجام داده ام، کار را با برخی از مشتریان به پایان رسانده ام، برخی از مشتریان طراحی را نیز ارتقا داده ام.

درآمد 4500 پوند / 5554 دلار

چرا شماره هایم را به اشتراک می گذارم

من شماره های خود را به چند دلیل به اشتراک می گذارم، معتقدم که زنان به خصوص احتمالاً به اندازه کافی در مورد پول صحبت نمی کنند، و در حالی که می دانم اعداد گاهی اوقات می توانند محرک باشند (قبلاً برای من وجود داشته است) در نهایت معتقدم که به اشتراک گذاشتن آنها روشنگر و توانمند است. این چیزها

برخی از شما ممکن است به آن اعداد نگاه کنید و فکر کنید که آنها عالی هستند و برخی دیگر ممکن است فکر کنند که آنها کم هستند – این بستگی به این دارد که همه ما واقعاً چگونه کالیبره شده ایم. در هر صورت، من به درآمدم به عنوان کسی که همیشه تجارت خود را در کنار تربیت فرزندان و کمتر از 20 ساعت در هفته کار کرده ام، افتخار می کنم – و اخیراً این مقدار بسیار کمتر از این 20 ساعت بوده است. من هنوز اهداف درآمدی بزرگی دارم، اما خوشحالم که مسیری همسو را برای رسیدن به آنها انتخاب می کنم!

درس های آموخته شده

احساس می‌کنم این بخش اول سال بسیار شدید بوده است و بزرگ‌ترین چیز این تغییر درونی عجیبی بوده است که تجربه کرده‌ام و میزان اعتماد به‌نفس من را تغییر داده و چگونه خودم را در آنجا قرار داده‌ام.

همچنین متوجه شدم افرادی که به صورت آنلاین می‌شناسم و واقعاً طرفدار آن‌ها هستم، وسایل من را می‌خرند که لحظه‌ای «اووو» بوده است! این احساسات زیادی را در مورد اینکه آیا کار من به اندازه کافی خوب است یا نه، اینکه آیا چیزها نیاز به به روز رسانی دارند یا نه و غیره، ایجاد کرد، بنابراین نشستن با این احساسات جالب بوده است.

کاری که در ژانویه شروع به انجام متفاوتی کردم، برنامه ریزی من متفاوت بود. به‌جای برنامه‌ریزی برای هر سه‌ماهه، اکنون تقریباً در دوره‌های 5 تا 7 هفته‌ای برنامه‌ریزی می‌کنم که دقیقاً با چرخ سال همخوانی دارد، اما اساساً توسط شرایط مدرسه بچه‌ها دیکته می‌شود. از آنجا که بسیاری از نحوه زندگی و کار من با شرایط مدرسه و تعطیلات مرتبط است، منطقی است که من آن را در برنامه ریزی خود لحاظ کنم. من همچنین دوست دارم که آنها تقریباً با چرخ سال مطابقت داشته باشند و این باعث می شود که من واقعاً در فصل جاری ریشه کنم.

من همچنین دریافته ام که برنامه ریزی در زمان های کمتر، حدود 6 هفته، به این معناست که من به احتمال زیاد برنامه ریزی واقع بینانه ای دارم که می توانم به آن برسم و مدیریت کنم و همه اینها فقط بخش ملموس تری از زمان به نظر می رسد.

من این بخش‌های زمانی را «فصل‌های کوچک» نامیده‌ام و از نظر تمرکز و بهره‌وری برای من بسیار خوب کار می‌کنند!

سلامتی + زندگی

*هشدار ماشه ای کوچک در اینجا که در مورد وزن، اختلالات خوردن، غذا، ورزش و غیره صحبت خواهم کرد

بنابراین احساس می‌کنم از ابتدای سال تغییری عظیم در سلامت و تندرستی‌ام تجربه کرده‌ام که فوق‌العاده بوده است.

به عنوان فردی که متوجه شده است که وزن خود به طور خاص همیشه یک مسئله بوده است، و به عنوان کسی که قبلاً به دلیل آن مشکلات ارتورکسی و باروری را تجربه کرده است، یافتن تعادل دشوار بوده است. بچه‌ها و کمبود خواب و سلامتی را به آن می‌ترسانید و چند سالی است که سلامتی من دشوار بوده است.

از زمانی که سال گذشته 40 ساله شدم، قطعاً تغییری رخ داده است و من امسال را با نیت بسیار روشنی در مورد اینکه چگونه می‌خواهم از بدنم بهتر مراقبت کنم، شروع کردم. از ژانویه 2022، من 2 سنگ / 28 پوند از دست داده ام – بنابراین این یک تغییر وزن است که مدتی طول کشیده است. به همان اندازه که روی وزن تمرکز فوق العاده ای ندارم، دیدن آن حرکت حس خوبی به من دست داد و آن را انگیزشی می دانم. اما در غیر این صورت، تغییرات در نحوه غذا خوردن و حرکت من تفاوت زیادی در احساس من ایجاد کرده است. من الان خیلی قوی تر و پرانرژی هستم و در واقع احساس خوبی در بدنم دارم.

در سن 40 سالگی، و به عنوان کسی که سفر طولانی و پیچیده ای را با سلامت، تندرستی و وزن خود داشته ام، احساس می کنم در بهترین جایی هستم که برای مدت طولانی بوده ام. من عاشق نحوه غذا خوردنم هستم، هنوز هم بیرون غذا می‌خورم و نوشیدنی‌های بیرون می‌خورم، بدنم را طوری حرکت می‌دهم که احساس شادی می‌کنم و همه چیز به شیوه‌ای واقعا مثبت جمع شده است و من می‌خواهم فعلاً آن را جشن بگیرم!

در حالی که فرهنگ رژیم غذایی همیشه سعی در نفوذ دارد، من احساس می کنم که می توانم آن را نیز به خوبی مدیریت کنم. من همچنین به این نکته توجه دارم که همه چیز ممکن است در هر زمانی تغییر کند، اما در حال حاضر کاری که انجام می‌دهم بسیار پایدار به نظر می‌رسد.

بنابراین شما آن را دارید، خلاصه ای از آنچه برای من در سه ماهه اول سال 2023 اتفاق افتاده است!

برای شما چطور بوده است؟ چه کار کرده ای؟ در نظرات به من اطلاع دهید!