نکات مهم مراقبت های بهداشتی از پیشنهاد بودجه 2023-24 CA فرماندار نیوزوم – دسترسی به سلامت


روز سه‌شنبه، فرماندار گاوین نیوسام، بودجه ایالتی 2023-2024 خود را منتشر کرد، به تعهدات خود برای توسعه و بهبود Medi-Cal، از جمله طرح رفع تمام موانع برای کالیفرنیایی‌های واجد شرایط درآمد، بدون توجه به وضعیت مهاجرت، در Medi-Cal از ژانویه 2024. از آنجایی که همچنان با یک بیماری همه گیر در حال انجام و عدم اطمینان اقتصادی فزاینده مواجه هستیم، این گام را برای گنجاندن هرچه سریعتر کالیفرنیایی ها در سیستم مراقبت های بهداشتی خود تحسین می کنیم و سلامت فیزیکی و اقتصادی خانواده ها، جوامع و ایالت را به طور کلی بهبود می بخشیم. .

سایر سرمایه گذاری های مراقبت های بهداشتی عبارتند از:

  • پیشنهاد برای بازگرداندن مالیات سازمان مراقبت مدیریت شده (MCO) برای کاهش بودجه فدرال بیشتر برای سیستم بهداشتی ما، جلوگیری از کاهش و بهبود بیشتر دسترسی و کیفیت در Medi-Cal.
  • یک معافیت پیشنهادی 1115 برای کاهش بودجه فدرال برای خدمات مراقبت های بهداشتی باروری، از طریق یک برنامه کمک هزینه برای تنظیم خانواده و خدمات مرتبط.
  • بهبود Medi-Cal برای ارائه اجاره به مدت حداکثر شش ماه به عنوان یک حمایت جدید از جامعه CalAIM برای بیماران منتخب در حال انتقال، و این شناخت را بیشتر می کند که اغلب بهترین مداخله بهداشتی وضعیت مسکن پایدار است.

در حالی که تعهدات کلیدی انجام می شد، حامیان سلامت از اطلاع از پیشنهاد فرماندار مبنی بر بازگرداندن 333 میلیون دلار برای کمک های استطاعت مالی تحت پوشش کالیفرنیا به صندوق عمومی ناامید شدند. صندوق ذخیره مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی برای مقرون به صرفه تر کردن مراقبت برای کسانی که در کالیفرنیا تحت پوشش هستند ایجاد شد. پول برای صندوق از درآمد جریمه های انفرادی جمع آوری می شود. پیشنهاد فرماندار برای پس گرفتن این دلارها تا سال 2025 به معنای ضرر احتمالی بیش از یک میلیارد دلار از جریمه این کمک است.

کمک هزینه بهداشتی برای طبقه متوسط ​​کالیفرنیا در شرایط رکود اقتصادی بیشتر مورد نیاز است، نه کمتر.

صدها میلیون دلار جمع‌آوری‌شده در صندوق ذخیره مقرون به صرفه مراقبت‌های بهداشتی از افراد بدون پوشش باید مستقیماً به کاهش هزینه‌ها در کالیفرنیای تحت پوشش، مانند تقسیم هزینه و فرانشیزها اختصاص یابد تا اطمینان حاصل شود که افراد بیشتری قادر به پرداخت هزینه و استفاده از پوشش خود هستند.

این اعلامیه بودجه ماه ها مذاکره با قوه مقننه ایالتی را آغاز می کند. با تکیه بر این پیشنهادات و با توجه به نیازهای فوری، حامیان سلامت و جامعه از قانونگذاران ایالتی می‌خواهند تا گام‌های سریع‌تر و بیشتری را برای پرداختن به مقرون به صرفه بودن سلامت بردارند.

با همه‌گیری مداوم و سایر فشارهای بهداشت عمومی، کالیفرنیا باید اطمینان حاصل کند که هر کالیفرنیایی می‌تواند به مراقبت‌های بهداشتی و پوشش دسترسی داشته باشد و از عهده آن برآید. قانونگذار می‌تواند و باید برای کمک به خانواده‌های کالیفرنیایی که تحت فشار هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی هستند، کمک بیشتری انجام دهد.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با قانونگذار در ماه های آینده هستیم تا قوی ترین بودجه ایالتی ممکن را برای مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا وضع کنیم.