مصرف کننده عمده مراقبت های بهداشتی برنده این جلسه #CALeg و #CABudget است


با اقدامات نهایی فرماندار در مورد صورت‌حساب‌ها در هفته گذشته، حامیان مصرف‌کنندگان سلامت از یک سال بزرگ در اصلاحات بهداشتی استقبال کردند، جایی که کالیفرنیا رهبری خود را در دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی، مقرون به صرفه بودن و برابری ادامه داد.

اهالی کالیفرنیا از لوایح و اقلام بودجه ای که فرماندار نیوسام و قانونگذار ایالتی در سال جاری به تصویب رساندند، منافع کوتاه مدت و بلندمدت خواهند دید.

در حالی که مدافعان از برخی فرصت‌های از دست رفته برای کمک به کالیفرنیایی‌ها برای پرداخت بهتر پوشش بهداشتی ناامید بودند، آنها بسیاری از گام‌های مشخصی که امسال برای بهبود سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما برداشته شد را برجسته کردند. در اینجا مجموعه ای از اقدامات از جلسه قانونگذاری و بودجه 2022 است که میلیون ها کالیفرنیایی را تحت تأثیر قرار می دهد:

بهبود دسترسی و برابری MEDI-CAL:

  • #Health4All: بودجه دولتی که در ژوئن سال جاری به امضا رسید، گامی تاریخی برای رفع همه موانع در Medi-Cal بر اساس وضعیت مهاجرت است. از ژانویه 2024، همه کالیفرنیایی‌های فاقد مدرک واجد شرایط درآمد می‌توانند برای پوشش مراقبت‌های بهداشتی جامع از طریق Medi-Cal ثبت‌نام کنند و در نهایت به خدمات مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه همراه با مراقبت‌های بینایی، دندان‌پزشکی و تخصصی دسترسی داشته باشند. کالیفرنیا اولین ایالت در کشور خواهد بود که چنین اصلاحاتی را پیش می برد و سال ها کار برای گسترش دسترسی Medi-Cal به کودکان غیرقانونی (2016)، بزرگسالان جوان (2020) و بزرگسالان مسن تر (2022) انجام می دهد.
  • سرمایه گذاری های اضافی بودجه 2022-23:
    • حق بیمه در Medi-Cal را برای صدها هزار کودک، افراد دارای معلولیت و دیگرانی که کمی بیش از آستانه های درآمدی مشخصی داشتند حذف می کند.
    • سهم Medi-Cal از هزینه را برای سالمندان کم درآمد و افراد دارای معلولیت کاهش می دهد.
    • پوشش مستمر Medi-Cal برای کودکان خردسال تا پنج سال.
  • استاندار امضا کرد SB 1019 (گونزالس) که ارتباط فرهنگی و زبانی مرتبط با ثبت نام کنندگان Medi-Cal در مورد مزایای سلامت روان تحت پوشش برنامه های آنها را در اولویت قرار می دهد. یک گام مهم برای رسیدگی به نابرابری های نژادی در دسترسی به مراقبت های بهداشت روانی در Medi-Cal.
  • فرصت از دست رفته: فرماندار وتو کرد AB 1930 (Arambula)، یک لایحه اولویت #Care4AllCA، که خدمات جامع پری ناتال را در Medi-Cal تضمین می کرد و دسترسی مادران دارای نیازهای اجتماعی را برای مراقبت های کم هزینه در سال اول پس از تولد نوزاد دشوارتر می کرد.

دفتر مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه:

  • تلاش سال‌ها برای ایجاد مقرون‌به‌صرفه مراقبت‌های بهداشتی اداری در بخش دسترسی و اطلاعات به مراقبت‌های بهداشتی در سال جاری با سرمایه‌گذاری بودجه به اوج خود رسید. این نشان دهنده بزرگترین تلاش کالیفرنیا در سالهای اخیر برای رسیدگی به نگرانی دیرینه در مورد افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی است.
  • هدف دفتر جدید کاهش سریع قیمت مراقبت‌های بهداشتی برای همه کالیفرنیایی‌ها است، صرف نظر از اینکه از طریق کارفرما، برنامه عمومی یا به صورت جداگانه تحت پوشش قرار می‌گیرند.
  • پس از راه‌اندازی و راه‌اندازی، با تعیین اهداف هزینه قابل اجرا برای صنعت سلامت، با پاسخگویی و جریمه‌های متناسب در صورتی که نتوانند افزایش‌های بالاتر را توجیه کنند، این کار را انجام می‌دهد.

کاهش هزینه ها در کالیفرنیای تحت پوشش:

  • فرصت از دست رفته: فرانشیزها و پرداخت های مشارکتی همچنان مانع بزرگی برای دسترسی به مراقبت برای بسیاری در کالیفرنیای تحت پوشش است. ایالت بودجه اختصاص داده بود تا به کالیفرنیای تحت پوشش اجازه دهد تا این هزینه ها را برای صدها هزار کالیفرنیایی حذف یا کاهش دهد. پس از تصویب قانون کاهش تورم در تابستان امسال، از جهش حق بیمه در کالیفرنیای تحت پوشش جلوگیری شد، اما فرماندار نیوسام گام بعدی را برای استفاده از بودجه ایالتی برای کاهش تقسیم هزینه انجام نداد، بلکه وتو کرد. SB 944 (Tan). ثبت نام کنندگان تحت پوشش کالیفرنیا در طرح های نقره اکنون شاهد افزایش فرانشیز آنها به نزدیک به 5000 دلار در سال آینده خواهند بود.

پاسخگویی بیمه‌گر سلامت:

  • فرماندار نیوسام امضا کرد SB 858 (وینر) برای نوسازی و افزایش جریمه های وضع شده توسط وزارت مراقبت های بهداشتی مدیریت شده – از حداکثر 2500 دلار به 25000 دلار – زمانی که برنامه های بهداشتی قانون و حمایت های بیمار از قبیل دسترسی به موقع به مراقبت، استانداردهای شبکه کافی، دسترسی به زبان، خدمات مراقبت های بهداشتی رفتاری را نقض می کنند، مراقبت های تایید کننده جنسیت و موارد دیگر. برخی از این مبالغ جریمه از سال 1975 به روز نشده بود.
  • فرماندار نیوسام امضا کرد SB 923 (وینر) کالیفرنیا را به اولین ایالتی تبدیل می کند که برای بیماران تراجنسیتی و TGI خود به آموزش و استانداردهای حرفه ای برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیاز دارد. SB 923 همچنین به برنامه های بهداشتی نیاز دارد که در فهرست های شبکه خود نشان دهند که کدام پزشکان مراقبت های تایید کننده جنسیت را ارائه می دهند.
  • فرصت از دست رفته: AB 2080 (چوب) امسال در مجلس متوقف شد، اما مدافعان قصد دارند به فشارها ادامه دهند تا به دادستان کل کالیفرنیا نظارت بیشتری بر ادغام بیمارستان‌های انتفاعی و صنعت بهداشت و درمان بدهد تا اطمینان حاصل شود که آنها به نفع عمومی هستند.

داروهای تجویزی:

  • در بودجه، دولت 100 میلیون دلار برای قرارداد مستقیم برای تولید ژنریک ها، با شروع انسولین، در نظر گرفت تا قیمت دارو را کاهش دهد.
  • فرماندار نیوسام امضا کرد SB 838 (Tan)در رابطه با سرمایه گذاری بودجه، برای تعریف بهتر برنامه دولت برای قرارداد مستقیم برای تولید داروهای نسخه ای ژنریک.

اتصال کالیفرنیایی ها به مراقبت:

  • فرماندار نیوسام مجموعه‌ای از لایحه‌ها را امضا کرد که به کالیفرنیایی‌ها کمک می‌کند تا پوشش سلامتی داشته باشند و آنها را به گزینه‌های برنامه بهداشتی خود متصل کنند.
    • SB 644 (Leyva) به دپارتمان توسعه اشتغال کالیفرنیا اجازه می‌دهد تا برای پیگیری با کالیفرنیای تحت پوشش تماس‌های خود را به اشتراک بگذارد و اطمینان حاصل کند که افرادی که شغل خود را از دست می‌دهند و احتمالاً مزایای سلامتی خود را نیز از گزینه‌های خود برای برنامه‌های مراقبت بهداشتی مقرون‌به‌صرفه از طریق بازار بیمه سلامت این ایالت آگاه می‌کنند.
    • AB 2530 (چوب) مزایای بهداشتی را از طریق کالیفرنیای تحت پوشش برای کارگران و خانواده‌هایشان که مزایای سلامتی خود را در طول اختلاف کاری از دست می‌دهند، ارائه می‌کند.
    • SB 967 (هرتزبرگ) یک کادر بررسی در فرم‌های مالیات ایالتی اضافه می‌کند تا افراد نشان دهند که آیا علاقه‌مند به دریافت اطلاعات در مورد گزینه‌های پوشش مراقبت‌های بهداشتی کم‌هزینه هستند یا خیر.

ارسال شده در دسترسی، مقرون به صرفه بودن، بودجه، Care4AllCA، کنترل هزینه، کالیفرنیای تحت پوشش، DMHC، حقوق صاحبان سهام، گسترش پوشش، اصلاحات سلامت، Health4All، بیمه‌گران، LGBT، Medi-Cal، داروهای تجویزی، کیفیت، دسترسی به موقع، بدون سند، بدون بیمه