بررسی محصول سرم هیالورونیک اسید لورآل پاریس Revitalift


موضوع: روتین مراقبت از پوست هیالورونیک اسید لورآل پاریس Revitalift: سرم هیالورونیک اسید

بررسی محصول سرم هیالورونیک اسید لورآل پاریس Revitalift
بررسی محصول سرم هیالورونیک اسید لورآل پاریس Revitalift

بررسی محصول سرم هیالورونیک اسید لورآل پاریس Revitalift

بررسی سرم هیالورونیک اسید 1.5% L’Oreal Revitalift: سلام بچه ها، اجازه دهید در مورد سرم ظاهرا شماره 1 پوست در ایالات متحده آمریکا صحبت کنیم. ابتدا، می‌خواهم لحظه‌ای در اینجا وقت بگذارم و از برندهای داروخانه‌ها به خاطر معرفی محصولات مقرون‌به‌صرفه‌تر بر روی مواد تشکیل‌دهنده تشکر کنم. روزهایی که هزاران ادعا در مورد اینکه چگونه یک محصول XYZ پوست شما را صاف و صاف می کند، گذشته است، اما وقتی به مواد تشکیل دهنده آن نگاه می کنید، پر از مواد شیمیایی است که ندارید. تا حالا درباره اش نشنیده ام.

من همیشه به دنبال محصولاتی با یک یا شاید دو ماده هستم تا محصولاتی با ترکیب نامشخصی از بسیاری از مواد. زیرا با یک یا دو عنصر قهرمانانه، من می دانم که چه چیزی را انتظار دارم و می توانم به طور خاص مسائل خود را هدف قرار دهم. هنگامی که به درستی استفاده می شود، این ماده خاص، اسید هیالورونیک، برای پوست های خشک عالی عمل می کند (اگرچه می توان آن را تقریبا برای هر نوع پوستی استفاده کرد). بنابراین من به طور پیشگیرانه این سرم را خریدم تا رطوبت بیشتری به پوستم بدهم.

راستی کسی تبلیغ این سرم رو دیده؟ روشی که Aditi Rao Hydari می گوید ACID HA-YA-LU-RO-NIC باعث شد احساس ناراحتی کنم. چه احساسی داشتی؟ من همچنین حقیقت رتبه بندی شماره 1 و معیارهای آن را پوشش داده ام. اگر سؤال یا پیشنهاد دیگری دارید یا هر چیز دیگری که می خواهید به من بگویید، لطفاً یک لحظه نظر بدهید و در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت.

ادعاهای سرم هیالورونیک اسید 1.5% L’Oreal Revitalift

سرم شماره 1 صورت آمریکا به هند می آید! با سرم هیالورونیک اسید 1.5% جدید L’oréal Paris Revitalift: بالاترین غلظت* اسید هیالورونیک ما در سرم صورت، به پوستی جوان، درخشان، هیدراته و صاف برسید. با استفاده از این سرم سبک وزن و غیر چسبنده، فوراً نتایج قابل مشاهده را دریافت کنید و شاهد بهبود روزانه پوست خود باشید! برای +42%* درخشندگی و آبرسانی شدید. سرم صورت یکی از ضروریات برنامه روزانه مراقبت از پوست است که توسط متخصصین پوست تایید شده است. مناسب برای انواع پوست و استفاده روزانه.

نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید 1.5% L’Oreal Revitalift

  1. برای بهترین نتیجه ضد چروک، صبح و شب استفاده کنید، 2 تا 3 قطره را روی صورت و گردن بمالید و به آرامی روی پوست صاف کنید.
  2. از ناحیه چشم دوری کنید.

ترکیبات سرم هیالورونیک اسید 1.5% L’Oréal Revitalift

آب/آب، ​​گلیسیرین، هیدروکسی اتیل پیپرازین اتان سولفونیک اسید، هیالورونات سدیم، فنوکسی اتانول، روغن کرچک هیدروژنه PEG-60، گلوکوزید آسکوربیل، کلرفنزین، هیدروکسی پروپیل گوار، سدیم استیله هیالورونات، عصاره گزانتان پنیر گلیکول دی آمینو بوتیرویل دی پپتید بنزیل آمید دی استات.

مواد اصلی:

روغن کرچک:

  • پیشگیری از چین و چروک. روغن کرچک حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به بدن شما در مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند.
  • مبارزه با آکنه. روغن کرچک دارای خواص ضد باکتریایی است.
  • کاهش تورم.
  • مرطوب کننده.
  • تسکین دهنده آفتاب سوختگی
  • مبارزه با خشکی لب.
  • سلامت کلی پوست را ارتقا می دهد.

عصاره دانه غلات Secale: یک ماده عالی در کرم های صورت و فرمولاسیون های ضد پیری، باعث سفت شدن پیشرونده و طولانی مدت و از نظر بصری پوست صاف تر می شود. نشان داده شده است که با استفاده دو بار در روز عمق و ظاهر خطوط و چین و چروک را تا ۲۵ درصد کاهش می دهد.

اسید هیالورونیک:

  • هیدراتاسیون هیدراتاسیون = هیالورونیک اسید.
  • مرطوب کننده ها در مراقبت از پوست بسیار استفاده می شوند.
  • بهبود سد لیپیدی. وظیفه اصلی پوست ما محافظت از بدن است.
  • انعطاف پذیری بیشتر.
  • صورت سفت تر.
  • بافت صاف تر
  • چین و چروک ها و خطوط ریز کمتر دیده می شوند.
  • بازسازی سلول های پوست را تحریک می کند.
  • حاوی گلیسیرین است که یک مرطوب کننده بسیار خوب برای پوست های خشک ایده آل است.

دو نوع هیالورونیک اسید: هیالورونات سدیم و هیالورونات سدیم استیله (یک اسید سوپر هیالورونیک که گفته می شود ظرفیت جذب رطوبت بهتری نسبت به اسید هیالورونیک معمولی دارد)

آسکوربیل گلوکوزید: آنتی اکسیدان با خاصیت رعد و برق.

هیدروکسی اتیل پیپرازین اتان سولفونیک اسید: گفته می شود که باعث آسیب رادیکال های آزاد می شود که برای پوست خوب نیست.

روغن کرچک هیدروژنه PEG 60: که باعث ایجاد آکنه قارچی می شود. در نتیجه اگر آکنه قارچی دارید مراقب باشید.

و برخی از عوامل بافر و نگهدارنده.

قیمت سرم هیالورونیک اسید لورآل پاریس Revitalift:

  • 15 میلی لیتر – INR 649
  • 30 میلی لیتر – INR 759

بررسی سرم هیالورونیک اسید L’Oreal Paris Revitalift

بسته بندی: تمیز و شیک است. بطری قطره چکان شیشه ای شیک با چاپ قرمز چشم نواز است. این محصول در یک جعبه مقوایی قرمز با تمام جزئیات مربوط به محصول ارائه می شود.

رنگ، بافت و رایحه: این مایع شفاف، بی رنگ و بی بو با قوام کمی چسبناک است.

تجربه من با سرم هیالورونیک اسید Revitalift L’Oreal Paris

من بعد از یک وقفه طولانی از پیروی از یک روال مناسب مراقبت از پوست شروع به استفاده از آن کردم. پوست من در بهترین حالت خود نبود. زمان کووید را مقصر بدانید، و من الهام بخش مراقبت از پوستم را نداشتم. من پوست مختلط دارم و کاملا زبر و فاقد براق بود. من شروع به استفاده از این سرم در رژیم غذایی عصر خود کردم. بلافاصله بعد از پاکسازی روی پوست مرطوب، 3 قطره از سرم را کف دستم می‌ریزم و به آرامی روی تمام صورتم می‌مالم. اگرچه شنیده ام که مردم می گویند سرم غیر چسبنده و سبک است، اما روی پوست من، هنگام استفاده از آن کمی چسبناک و چسبناک احساس می شود. اگر محصول دیگری دنبال نشود، ظرف چند ثانیه تا پایان خشک شدن ته نشین می شود. بنابراین من به سرعت از یک مرطوب کننده برای رفع سرم استفاده می کنم. سرم به تنهایی روی پوست احساس راحتی نمی کند. اما با محصولات پوشک، همه چیز خوب است. من هرگز از سرم های اسید هیالورونیک غلیظ مانند این استفاده نکرده ام، اما بر اساس تحقیقاتم. من فکر می کنم این یک ویژگی رایج اسید هیالورونیک است که بافت لزج و چسبناکی داشته باشد. کمی طول کشید تا به احساس پوستم عادت کنم. برای استفاده در روز کمی روی پوست من سنگین است. به خاطر داشته باشید که من در یک مکان گرم و مرطوب زندگی می کنم.

در هر صورت، سرم آنچه را که ادعا می کند انجام می دهد. پوست را بازسازی و آبرسانی می کند. وقتی از خواب بیدار می شوم پوستم نرم می شود. در عرض دو روز، زبری پوستم برطرف شد و من همگی صاف و پر از سرزندگی شدم. قرار است برای ضد پیری خوب باشد و بله، حجیم می کند و ظاهری سالم به پوست می بخشد. با این حال، مگر اینکه پوست شما کم آب یا خشن باشد، فکر نمی کنم تفاوت زیادی با این محصول مشاهده کنید. اگر در حال حاضر یک روتین مراقبت از پوست کاملا محکم و پوست عالی دارید، از این سرم سود زیادی نخواهید برد.

هیچ محصولی یافت نشد

مزایای سرم هیالورونیک اسید ریویتالیفت لورآل پاریس:

  • سرم هیالورونیک اسید ریویتالیفت لورآل پاریس دارای بالاترین غلظت اسید هیالورونیک برای آبرسانی لایه های پوست به پوستی چاق و جوان است.
  • سرم هیالورونیک اسید L’Oréal که تا 1000 برابر وزن خود را در آب حفظ می کند، آبرسانی می کند و درخشش طبیعی پوست را افزایش می دهد.
  • 2 نوع اسید هیالورونیک آن را تقویت می کند. MICRO: آنقدر کوچک است که عمیق‌تر به اپیدرم پوست نفوذ می‌کند تا پوست را از داخل حجیم کند. ماکرو: بزرگتر برای آبرسانی، محافظت و صاف کردن سطح پوست.
  • سرم هیالورونیک اسید L’Oréal با ایجاد نرمی و لطافت بیشتر پوست، نتایج فوری را ارائه می دهد.
  • در عرض یک هفته پس از استفاده، پوست شما را حجیم و جوان تر می کند.

عوارض سرم هیالورونیک اسید لورآل پاریس Revitalift:

یک چیز خوب در مورد این سرم این است که هرگز ترک نکرد و باعث تحریک من نشد. همه انواع پوست، از جمله پوست های حساس، می توانند از آن استفاده کنند، مگر اینکه نسبت به اسید هیالورونیک ظریف و مستعد آکنه قارچی باشند.

فکر نمی کنم محصول فوق سبک باشد. من از محصولات بسیار سبک تری استفاده کردم. گاهی احساس می کردم سرم نمی گذارد پوستم نفس بکشد و روی پوست می نشیند. بنابراین من احساس پوست او را روی خودم دوست نداشتم، اگرچه نتایج خوب بود. هر روز تونر Klairs خود را برای آبرسانی فوری و احساس بی وزنی انتخاب می کنم.

سرم لورآل نیز نسبت به مقدار ارائه شده قیمت کمی دارد. بسیاری از سرم های مقرون به صرفه هیالورونیک اسید موجود در بازار حاوی مواد بهتری هستند و شناخته شده اند که بهتر عمل می کنند.

مزیت – فایده – سود – منفعت:

  • حاوی 1.5% اسید هیالورونیک خالص.
  • بدون عطر، رنگ، پارابن و الکل.
  • پوست را آبرسانی و حجیم می کند.
  • زبری را کاهش می دهد و پوست را صاف می کند.
  • بسته بندی درجه یک

ناراحتی:

  • برای سرم اسید هیالورونیک گران است.
  • آنطور که فکر می کردم فوق العاده سبک نیست.

هیچ محصولی یافت نشد

مردم همچنین می پرسند:

آیا اسید هیالورونیک Loreal Revitalift کار می کند؟

قرار است برای ضد پیری خوب باشد و بله، پوست را حجیم می کند و ظاهری سالم به پوست می دهد. با این حال، مگر اینکه پوست شما کم آب یا خشن باشد، فکر نمی کنم تفاوت زیادی با این محصول مشاهده کنید. اگر در حال حاضر یک روتین مراقبت از پوست کاملا محکم و پوست عالی دارید، از این سرم سود زیادی نخواهید برد.

سرم L Oreal Revitalift چقدر خوب است؟

پوست را بازسازی و آبرسانی می کند. وقتی از خواب بیدار می شوم پوستم لطیف است. در عرض دو روز، زبری پوستم برطرف شد و من همگی صاف و پر از سرزندگی شدم. قرار است برای ضد پیری خوب باشد و بله، پوست را حجیم می کند و ظاهری سالم به پوست می دهد.

آیا Loreal Revitalift محصول خوبی است؟

من محصولات Loreal Revitalift را دوست دارم. آنها رایحه ای ملایم و مطبوع دارند و بیشتر از آن کار می کنند! داشتم پوست گردن و سینه‌ام شل می‌شد. من شروع به استفاده از این محصول یک روز در میان کردم و در عرض دو هفته پوستم سفت تر و صاف تر شد.

مقالات پیشنهادی:

نقد و بررسی محصول مرطوب کننده با شهد صبحگاهی Biotique

بررسی محصول ژل زیبایی چند منظوره آلوئه ورا Skin Science WOW

بررسی محصول ژل پوست و موی خالص آلوئه ورا Urban Botanics

بررسی محصول ژل آلوئه ورا برای صورت Mamaearth

بررسی محصول سرم صورت 10% نیاسینامید مینیمالیست