بررسی محصول سرم اسید سالیسیلیک 2% مینیمالیست


موضوع: بررسی محصول سرم اسید سالیسیلیک 2% مینیمالیست

بررسی محصول سرم اسید سالیسیلیک 2% مینیمالیست
بررسی محصول سرم سالیسیلیک اسید 2% مینیمالیست بررسی محصول سرم سالیسیلیک اسید 2% مینیمالیست

بررسی محصول سرم اسید سالیسیلیک 2% مینیمالیست

اسید سالیسیلیک یک بتا هیدروکسی اسید یا BHA است که یک ماده لایه بردار است. امروزه لایه برداری شیمیایی در بین محصولات مراقبت از پوست بسیار محبوب شده است، به همین دلیل است که بسیاری از برندها محصولات لایه بردار مختلفی مانند سرم، لایه بردار و پاک کننده های صورت را برای مشکلات مختلف پوست ارائه می کنند. اسید سالیسیلیک کراتولیتیک است که به حل شدن پلاک‌های کراتین و زباله‌هایی که در منافذ جمع می‌شوند و باعث ایجاد جوش‌های سیاه و سفید می‌شوند، کمک می‌کند. همچنین به عنوان شکل غیر التهابی آکنه شناخته می شود.

به دلیل ماهیت لایه بردار BHA، پوست را تمیز نگه می دارد و بافت پوست را از بین می برد. اسید سالیسیلیک یک موهبت برای پوست های چرب است زیرا به کنترل تولید سبوم کمک می کند. در پاتوژنز ایجاد آکنه، روغن، کثیفی و باکتری ها منجر به مسدود شدن منافذ می شوند و در صورت عدم درمان در زمان مناسب می توانند منجر به آکنه های التهابی به شکل جوش و توده شوند.

اثر ضد التهابی این اسید به کاهش قرمزی و تورم در ناحیه آسیب دیده کمک می کند. به طور معمول، 2٪ اسید سالیسیلیک درصد قدرتمندی برای اثر موثر بر روی پوست است. در مقاله امروز، بررسی خود را در مورد سرم اسید سالیسیلیک 2% مینیمالیست به اشتراک می گذارم.

محصول چه می گوید؟

شرح سرم اسید سالیسیلیک مینیمالیست

اسید سالیسیلیک ما به راحتی به پوشش منافذ نفوذ می کند. کثیفی، زباله ها و چربی را از بین می برد (از نظر بالینی ثابت شده است که بهتر از اسید سالیسیلیک سنتی مبتنی بر روغن عمل می کند) و پوستی شفاف و صاف مانند پوست کودک می دهد.
فرمول سبک و با جذب سریع ساخته شده با آب آلوئه ورا به جای آب موجود در سرم های دیگر برای تسکین سوزش که معمولاً با لایه برداری همراه است.
Merck، آلمان، یک شرکت شیمی آلی جهانی، RonaCare Salicylic Acid Extra Pure را عرضه کرد.

مواد تشکیل دهنده – (از وب سایت)

آب آلوئه ورا، دی متیل ایزوسورباید، پروپیلن گلیکول، اسید سالیسیلیک، پروپاندیول، اتوکسی دی گلیکول، فنوکسی اتانول، پولولان، اتیل هگزیل گلیسیرین، هیدروکسی اتیل سلولز، صمغ زانتان، صمغ اسکلروتیوم، سدیم هیدروکسید اتیلن دی گلیکول، تری مین سوئد.

مواد اصلی:

آب آلوئه ورا:

  • خواص ضد التهابی آن می تواند درد، تورم و درد ناشی از آسیب یا آسیب را کاهش دهد.
  • از تولید و آزادسازی کلاژن پشتیبانی می کند.
  • می تواند زمان بهبود را تسریع کند و جای زخم را محدود کند.
  • زمان بهبود سوختگی های درجه یک و دو را کاهش می دهد.

سالیسیلیک: با رفع انسداد منافذ مسدود شده برای درمان آکنه کار می کند. این کار را با شکستن پیوندهای بین سلول‌های مرده پوست انجام می‌دهد تا راحت‌تر از منافذ آزاد شوند و با شکستن روغن‌هایی مانند سبوم. اسید سالیسیلیک همچنین تولید چربی پوست را کاهش می دهد که باعث کاهش جوش ها می شود.

پولولان: به دلیل توانایی آن در ایجاد یک اثر سفت کنندگی آنی در هنگام چسبیدن به پوست، به عنوان یک عنصر در محصولات آرایشی و زیبایی، به ویژه محصولات ضد پیری در نظر گرفته می شود. این می تواند به سرعت یک فیلم شفاف تشکیل دهد که به طور موقت بافت و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

صمغ اسکلروتیوم: یک ماده همه کاره است که بافت محصولات آرایشی را بهبود می بخشد. این یک عامل غلیظ کننده ژل مانند است. همچنین به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند و پوست را نرم می کند.

لسیتین: “محصول را آبرسان تر می کند و به لایه های بالایی پوست نفوذ می کند.” به عنوان یک عامل مرطوب کننده، لسیتین دارای خواص نرم کنندگی است، به این معنی که با پر کردن شکاف های موجود در سد رطوبت طبیعی آن (به لطف محتوای بالای لیپید و اسیدهای چرب) پوست را دوباره پر می کند.

قیمت: 521 INR

تعداد: 30 میلی لیتر

ماندگاری: 6 ماه پس از باز شدن

بسته بندی: قبلاً در یک بطری قطره چکان شیشه ای شفاف عرضه می شد، اما بسته بندی آن اکنون به یک بطری شیشه ای رنگی مشکی تغییر یافته است.

بافت: بافت سرم متراکم است و در عرض چند دقیقه به پوست نفوذ می کند و ظاهری مات به آن می بخشد. احساس چسبندگی روی پوست باقی نمی گذارد.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

  1. پس از پاکسازی صورت، 3 تا 4 قطره از این سرم را روی تمام صورت و گردن خود بمالید و اجازه دهید جذب شود. با یک مرطوب کننده دنبال کنید.
  2. هر لایه بردار شیمیایی را ترجیحاً باید در عصر استفاده کرد تا از آسیب نور خورشید جلوگیری شود. هنگام استفاده از اسید در مراقبت از پوست، پوست به اشعه UV حساس می شود. بنابراین محافظت مناسب و استفاده از ضد آفتاب ضروری است.
  3. من ترجیح می دهم از سرم اسید سالیسیلیک به عنوان درمان لکه بینی استفاده کنم. اگر ترجیح می دهید آن را روی تمام صورت خود بمالید، توصیه می کنم فقط 2-3 بار در هفته آن را برای جلوگیری از لایه برداری بیش از حد پوست انجام دهید.

تجربه من با سرم مینیمالیست 2% اسید سالیسیلیک

من از طرفداران پر و پا قرص اسید سالیسیلیک در مراقبت از پوست هستم. هنگامی که به عنوان یک درمان لکه بینی استفاده می شود، همیشه برای من عالی عمل کرده است. زمانی که در گذشته از سرم های اسید سالیسیلیک خاصی استفاده می کردم، اگر در نواحی غیر مشکل استفاده شود، دچار جوش می شدم. با این سرم تصمیم گرفتم آن را روی تمام صورتم امتحان کنم. اولین ماده موجود در سرم آب آلوئه ورا است که به عنوان یک مرطوب کننده برای حفظ رطوبت در پوست عمل می کند. این سرم همچنین بدون عطر مصنوعی، سیلیکون، اسانس و غیره فرموله شده است.

لایه برداری شیمیایی نقش حیاتی در مراقبت از پوست ایفا می کند زیرا به آماده سازی پوست برای مراحل بعدی کمک می کند و به آن اجازه می دهد تا محصولات مختلف مراقبت از پوست را جذب کند تا به درستی و موثر عمل کند. بعد از پاکسازی و تقویت پوستم، 3-4 قطره را با قطره چکان ارائه شده در بسته می‌نوشم و به آرامی روی پوستم می‌مالم، سپس مرطوب‌کننده معمولی‌ام را دنبال می‌کنم. در کمال تعجب، در حین استفاده از این محصول به عنوان سرم صورت، هیچ گونه تحریک یا جوشی نداشتم. این محصول احساس مات می دهد که من آن را دوست دارم.

من سرم را 2-3 بار در هفته استفاده می کنم تا ظاهری شفاف به پوستم بدهد و آکنه را از بین ببرم. این سرم در حین استفاده هیچ گونه سوزش و بثوراتی ایجاد نکرد. به خاطر داشته باشید که در طول روز از یک ضد آفتاب خوب با طیف وسیع استفاده کنید تا از هرگونه رنگدانه روی پوست خود جلوگیری کنید. به طور کلی من از عملکرد آن روی پوستم بسیار راضی هستم.

هیچ محصولی یافت نشد

مزایای:

  • حاوی 2% اسید سالیسیلیک
  • بدون عطر، بدون ظلم
  • همراه با قطره چکان است.
  • مقرون به صرفه
  • به راحتی در دسترس.
  • من را نشکست
  • به کنترل تولید سبوم کمک می کند.
  • التهاب و قرمزی پوست را کاهش می دهد.
  • به کنترل آکنه کمک می کند.
  • حسی مات به پوست می دهد.
  • بدون روغن.
  • بدون پارابن.
  • جلوگیری از آکنه

ناراحتی:

هیچ کدوم برای من

هیچ محصولی یافت نشد

مردم همچنین می پرسند:

آیا اسید سالیسیلیک 2% مینیمالیستی برای آکنه خوب است؟

این یک لایه بردار قوی برای پوست های چرب و مستعد آکنه است. پاکسازی و سفت کردن منافذ: 2% BHA با از بین بردن چربی و کثیفی به تمیز کردن منافذ کمک می کند و اندازه منافذ را به حداقل می رساند. استفاده منظم از جوش های سر سیاه و سفید را کاهش می دهد و از ایجاد پوستی شفاف در جوش های سرسیاه در آینده جلوگیری می کند.

آیا اسید سالیسیلیک مینیمالیستی کار می کند؟

اسید سالیسیلیک به طرز شگفت انگیزی روی جوش ها اثر می کند. همچنین چربی اضافی را کنترل می کند، به همین دلیل است که پوست من بعد از 10 روز استفاده کمی خشک می شود. این بود که تصمیم گرفتم دفعات را به 2 بار در هفته یا فقط در آخر هفته کاهش دهم. من همچنین روی مرطوب کردن تمرکز کردم زیرا اسید سالیسیلیک تمایل به خشک کردن پوست دارد.

آیا می توان از سرم مینیمالیستی اسید سالیسیلیک هر روز استفاده کرد؟

اگرچه این یک اسید ملایم است، اسید سالیسیلیک باید فقط یک بار در روز استفاده شود. می توانید از آن در صبح یا شب استفاده کنید، اما بهتر است اسید سالیسیلیک را در برنامه مراقبت از پوست خود در شب بگنجانید. این به این دلیل است که اسید سالیسیلیک سلول‌های سطح مرده پوست را از بین می‌برد تا سلول‌های جدید و جوان‌تر پوست را آشکار کند.

آیا می توانم هر روز از سرم اسید سالیسیلیک 2 درصد استفاده کنم؟

بله، استفاده از اسید سالیسیلیک هر روز اشکالی ندارد. با این حال، از آنجایی که گاهی اوقات می تواند باعث تحریک پوست شود، بسیاری از متخصصان پوست و متخصصان پوست استفاده کم از آن را توصیه می کنند. در صورت عدم وجود علائم، سه بار در هفته شروع کنید. از هر واکنشی، شما می توانید استفاده از یک را جمع آوری کنید.

آیا اسید سالیسیلیک مینیمالیستی روی جوش‌های سر سیاه اثر می‌کند؟

این یک لایه بردار قوی برای پوست های چرب و مستعد آکنه است. پاکسازی و سفت کردن منافذ: 2% BHA با از بین بردن چربی و کثیفی به تمیز کردن منافذ کمک می کند و اندازه منافذ را به حداقل می رساند. استفاده منظم از جوش های سر سیاه و سفید را کاهش می دهد و از ایجاد پوستی شفاف در جوش های سرسیاه در آینده جلوگیری می کند.

کدام سرم مینیمالیستی برای منافذ باز بهتر است؟

سرم مینیمالیستی 2% اسید سالیسیلیک برای آکنه، جوش های سرسیاه و منافذ باز | کاهش چربی اضافی و بافت ناهموار | اسکراب مبتنی بر BHA برای پوست های چرب یا مستعد آکنه.

مقالات پیشنهادی:

نقد و بررسی محصول مرطوب کننده با شهد صبحگاهی Biotique

بررسی محصول ژل زیبایی چند منظوره آلوئه ورا Skin Science WOW

بررسی محصول ژل پوست و موی خالص آلوئه ورا Urban Botanics

بررسی محصول ژل آلوئه ورا برای صورت Mamaearth

بررسی محصول سرم صورت 10% نیاسینامید مینیمالیست

بررسی محصول سرم هیالورونیک اسید لورآل پاریس Revitalift