این رای انتخاباتی برای محافظت از سلامتی شما


با هم، ما امسال با تصویب قانون کاهش تورم که حق بیمه های مراقبت های بهداشتی را کاهش داد، و در نهایت در مقابل بیگ فارما ایستادگی کرد و به Medicare توانایی مذاکره برای کاهش قیمت داروهای تجویزی را داد، امسال پیشرفت زیادی در پیشبرد اصلاحات سلامت داشته ایم.

این انتخابات تصمیم خواهد گرفت که آیا ما بر روی آن شتاب ادامه دهیم یا به عقب برگردیم.

ما باید به انتخاب رهبران کنگره که مردم را بیش از سود می‌گذارند، ادامه دهیم و از اجرای کامل قانون مراقبت مقرون به صرفه اطمینان حاصل کنیم.

کسانی که به قانون کاهش تورم رای دادند، به طور متوسط ​​1000 دلار در سال از افزایش حق بیمه برای ثبت نام کنندگان کالیفرنیای تحت پوشش جلوگیری کردند و هزینه های کالیفرنیایی را در مدیکر کاهش دادند. برای اولین بار، به دولت فدرال اجازه داد تا در مورد قیمت داروها مذاکره کند – یک پیروزی کلیدی بر صنعت داروسازی با جیب عمیق، که برخی از مخالفان در حال حاضر به دنبال لغو آن هستند.

کسانی که به آن رای منفی دادند، در کنار شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی بایستند و هزینه‌های کالیفرنیایی‌های سخت‌کوش و خانواده‌هایشان را افزایش دهند.

دریابید که عضو کنگره شما چگونه به قانون کاهش تورم رأی داده است

ما از شما می‌خواهیم که به رأی بالا و پایین رأی دهید – از کنگره گرفته تا پیشنهادات کالیفرنیا، که همچنین پیامدهای سلامتی واقعی در سراسر ایالت ما خواهد داشت. Health Access California چند توصیه و منبع را با توجه به رای خود ارائه می دهد:

طرح 1: به طرح 1 رای بله بدهید

بله در گزاره 1، حق سقط جنین را مستقیماً به قانون اساسی ایالت کالیفرنیا اضافه می کند تا اطمینان حاصل شود که در ایالت ما، مردم همچنان قدرت کنترل بدن و تصمیمات شخصی خود را دارند.

طرح 31: به طرح 31 رای بله بدهید

بله در گزاره 31 یک رویکرد عقل سلیم است: تنباکوی با طعم آب نبات، از جمله سیگارهای نعناع منتول را از قفسه‌های فروشگاه‌ها بردارید. انجام این کار از کودکان در برابر اعتیاد به نیکوتین محافظت می کند، میلیاردها مالیات مالیات دهندگان را نجات می دهد و زندگی را نجات می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محل های رای گیری، به اینجا مراجعه کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد دسترسی به سلامت، لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.