جراحی بازسازی واژن برای لحظات صمیمی شما


جراحی پلاستیک واژن ممکن است بخش مهمی از صمیمی ترین لحظات شما باشد، و باید جراح را در مورد اینکه چه کاری برای کمک به شما انجام خواهد داد، آگاه کنید.

نکات جراحی واژن


روش هایی برای انجام این جراحی وجود دارد که برای بدن شما خسته کننده نخواهد بود و معمولاً با کمترین میزان پتانسیل زایمان انجام می شود. ممکن است کمی ناراحتی داشته باشید که بسته می شود، در غیر این صورت ممکن است در صورت لزوم، مجرای خود را تغییر دهید.

1. برای جراحی به پزشک مراجعه کنید؟

شما باید با پزشک مشورت کنید که نحوه تکمیل جراحی را توضیح دهد. دکتر مایل است که درک کنید، با این حال اغلب این کار انجام می شود، و آنها به طور مشترک به درک بهتری از نحوه عملکرد جراحی نیاز دارند. مدیریت جراحی‌ها آسان‌تر است، زیرا تکنیک‌های مد روز هستند، و ممکن است به این نتیجه برسیم که هر چقدر که طول بکشد تا پایان جراحی تحت حمایت باشد، با این حال مجرای شما امروزه شکل گرفته است.

2. برای جراحی واژن خود برنامه ریزی کنید

جراحی واژن

شما باید جراحی پلاستیک مجرای اپیتلیال خود را با کمک پزشک برنامه ریزی کنید، و آنها می توانند به شما اجازه دهند آنچه را که فکر می کنند باید در روز جراحی انجام شود، درک کنید. آنها دستورالعمل های جراحی مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند و این که چرا این اغلب بسیار حیاتی است، توضیح می دهند. شما در مورد نتایجی که ممکن است به دست آورید با پزشک صحبت خواهید کرد و اینکه آنها روش بهبودی را مطرح می کنند.

همچنین بخوانید : علل تیروئید در زنان

3. بهبودی در محیط کار

مراقبت از واژن


به شما اجازه داده می شود پس از پایان جراحی در محل کار بهبودی خود را پیدا کنید، و ساعت های زیادی را برای خنک شدن وقت دارید و قبل از اینکه بتوانید به عقب برگردید، بدون بیهوشی در دسترس هستید. دکتر از کسی می خواهد که با شما باشد و این شخص است که می تواند شما را به خانه بیاورد. آن‌ها تمام کمک‌هایی را که می‌خواهید به شما ارائه می‌کنند و شما را برای قرارهای بعدی بازمی‌گردانند.

4. بازگشت برای قرار ملاقات

شما باید برای قرار ملاقات های بعدی خود مراجعه کنید و ممکن است در مورد درد و مسائل جایگزینی که ممکن است نیاز داشته باشید از پزشک مشاوره بگیرید. قرار ملاقات ها یک ماه یا دو ماه آینده تنظیم می شود تا در فواصل زمانی که پزشک ترجیح می دهد معاینه شوید. پزشک می‌تواند مهارت‌هایی را که در حال انجام آن هستید به شما اجازه دهد، و ممکن است نکاتی را برای ایجاد پیوندی به شما ارائه دهد که بهبودی شما به همان اندازه بالقوه است.

همچنین بخوانید: علائم کشش قرمز نشان می دهد که چرا این علائم رخ می دهد

5. قیمت پایین

بهترین جراحی برای بدن شما جراحی است که صمیمی ترین لحظات شما را بالاتر می برد. ممکن است هر زمان که بخواهید مجرای خود را تغییر شکل دهید، و بنابراین پزشک از راهی برای ساخت این جراحی با بیشترین سرعت ممکن آگاه است. آنها به شما می گویند که چه کاری انجام می دهند تا به شما کمک کنند بهترین ظاهر خود را داشته باشید، و به طور مشترک به شما نشان می دهند که چه کاری انجام خواهند داد تا متوجه شوید که چگونه کار می کند.

چندین لبه جوانسازی واژن

اولین سود این است که دوره ای وجود ندارد. این نشان می دهد که فرد نمی تواند هیچ روز استراحتی را برای اضافه کردن نظم به انجام عمل انجام دهد. فقط در حال پیشرفت است که سی دقیقه طول می کشد و شما فقط در حال پیشرفت هستید که می خواهید 3 درمان داشته باشید. بیشتر اوقات، بیمار برای اصرار به انجام عمل در طول استراحت ناهار می رود. بنابراین، آنها در حال پیشرفت هستند تا بتوانند به این نتیجه برسند که روند تکمیل شده است. آنها حتی می توانند فعالیت های منظم خود را انجام دهند.

راحت

مراقبت از واژن replin
هم اکنون خریداری کنید

مزیت دوم این است که این روش به طرز وحشتناکی|بسیار باورنکردنی} سریع است، بنابراین برای بسیاری از افراد بسیار راحت است. این به این معنی است که فرد در تمام طول و پس از تکمیل عمل هیچ گونه ناراحتی در حال پیشرفت نیست. برای ایجاد این نتیجه مثبت که فرد در حال پیشرفت نیست و هیچ ناراحتی ندارد، پزشک دستگاهی است که به آن هادی گفته می شود. این اغلب نتیجه طراحی آن برای کشف آناتومی مجرا است. اپلیکاتور از انرژی فرکانس رادیویی برای گرم کردن بافت های داخل مجرا استفاده می کند.

افتادگی

سومین چیز خوب در مورد جوانسازی واژن این است که در حال پیشرفت است تا هر یک از بازی ها و آویزان شدن یک دختر در فضای مجرای شما در حال خواباندن باشد. اغلب اوقات، این اغلب در نتیجه زایمان یک دختر یا صرفاً افزایش سن در حال پیشرفت است. بنابراین، اگر مشتاقید تعدادی از گیره مجرای خود را بازگردانید تا جوان‌تر به نظر برسد، در این صورت در حال پیشرفت هستید که باید این روش را داشته باشید. این روش به تحریک سلول‌های داخل مجرای ایجاد آلبومینوئیدی می‌پردازد.

همچنین بخوانید: مراقبت از پوست آکنه نکات ساده برای زنان

بی اختیاری

مزیت چهارم این است که برای تسهیل کاهش بی اختیاری که ممکن است احساس کنید در حال پیشرفت است. هنگامی که یک دختر بی اختیاری را تجربه می کند، به احتمال زیاد به دلیل اختلالات مختلفی در فضای کمربند از نوع زایمان مجرای اپیتلیال است. بنابراین، این روش به دنبال افزایش تعداد آلبومینوئیدهایی است که در این فضا هستند. این نشان می‌دهد که پس از تکمیل این عمل، دختر دیگر در حال پیشروی برای بررسی جریان خروجی مثانه نیست. این اغلب به طور همزمان در حال پیشرفت است تا مشکلات آینده را که ممکن است دختر در مورد بی اختیاری به آن نیاز داشته باشد، تسهیل کند.

تحریک

پنجمین خوبی در مورد جوانسازی واژن این است که باعث افزایش تحریک زنان در سراسر مسائل جنسی می شود. این اغلب در نتیجه پیشرفت آن برای تسهیل تحریک تجمع آلبومینوئیدی در داخل کانال مجرا است. بنابراین، محدود کردن تعداد بافت‌های داخل مجرا در حال پیشرفت است. به طور همزمان در حال پیشرفت است تا کاهش قطر کانال داخل دودکش را تسهیل کند. این نشان می دهد که دختر به محض داشتن مسائل جنسی به تخصص بسیار بالاتری دست پیدا می کند زیرا می رود تا بتواند از آن لذت بیشتری ببرد.

نتیجه

هدف از جراحی این است که وقتی آسیب یا مشکلات جایگزینی که دارید بیشتر شد، صمیمی ترین لحظات را به شما بازگرداند. ممکن است نسبت به بدن خود احساس شگفت انگیزی داشته باشید و بدن خود را به شکلی فوق العاده تغییر دهید که صمیمیت را آسان تر می کند.