بیانیه دولت بایدن در مورد گسترش دسترسی به مراقبت های بهداشتی به رویاپردازان


ساکرامنتو، کالیفرنیا – در زیر بیانیه ای از Health Access California، ائتلاف حمایت از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر ایالت، در پاسخ به قانون نهایی صادر شده امروز توسط پرزیدنت بایدن برای تعیین همه افراد دارای وضعیت مهاجرت DACA (اقدام به تعویق افتاده برای ورود به دوران کودکی) به عنوان “قانونی حاضر” ارائه شده است. به آنها دسترسی کامل به پوشش مراقبت های بهداشتی از طریق بازارهای بیمه درمانی ACA مانند Covered California می دهد.

بر اساس برآوردهای اخیر خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده، کالیفرنیا خانه تقریباً 165000 دریافت کننده DACA است و تخمین زده می شود که 40000 نفر از آنها تحت قانون جدید واجد شرایط پوشش مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه هستند. از اول نوامبر سال جاری، این کالیفرنیایی‌ها می‌توانند از طریق صرافی ایالتی کالیفرنیا، Covered California، به پوشش بهداشتی و کمک‌های مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند.

این تغییر سیاست مورد انتظار و بسیار مورد نیاز به این معنی است که آمریکایی‌ها مراقبت و پوشش مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند و سیستم بهداشتی ما را برای همه قوی‌تر می‌کند. آنتونی رایت، مدیر اجرایی برای دسترسی به سلامت کالیفرنیا، گفت: از ماه نوامبر، ده‌ها هزار کالیفرنیایی با وضعیت مهاجرت DACA در نهایت همان گزینه‌ها و کمک‌های مقرون به صرفه را در کالیفرنیا تحت پوشش مانند بقیه دریافت خواهند کرد. «در نتیجه این تغییر سیاست، این رویاپردازان و خانواده‌هایشان امنیت مالی و سلامت بیشتری خواهند داشت، با دسترسی به مراقبت‌های اولیه و پیشگیرانه که به نفع سیستم سلامت، سلامت عمومی و اقتصاد ما برای همه خواهد بود.

“این اقدام فدرال با دهه کار در کالیفرنیا برای اطمینان از دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای همه بدون در نظر گرفتن وضعیت مهاجرت مطابقت دارد. کالیفرنیا گام های تاریخی برای رفع موانع مربوط به مهاجرت برداشته است و اکنون هر کالیفرنیایی واجد شرایط درآمد می تواند در Medi-Cal ثبت نام کند. با این حال، حتی با این اقدام، صدها هزار کالیفرنیایی بدون مدرک هنوز از دسترسی به کالیفرنیای تحت پوشش، حتی برای خرید پوشش با پول خود، محروم هستند. این قانون جدید از سوی دولت بایدن، این محرومیت ناعادلانه را برای دریافت کنندگان DACA حذف خواهد کرد، اما ما همچنان به اقدام ایالتی برای باز کردن کالیفرنیای تحت پوشش برای همه نیاز داریم.



Source link