هشدار دولت بایدن به 9 فرماندار در مورد تلفات دارویی در میان کودکان


دولت بایدن روز دوشنبه به فرمانداران 9 ایالت در مورد تلفات غیرمعمول بالای پوشش Medicaid در میان کودکان هشدار داد، و به این نکته اشاره کرد که مقامات در حمایت از جوانان کم درآمد آمریکایی در حالی که برنامه های برنامه را دریافت می کنند، کوتاهی می کنند.

خاویر بسرا، وزیر بهداشت و خدمات انسانی، پس از لغو یک سیاست فدرال که ایالت ها را ملزم می کرد افراد را در برنامه نگه دارند، نامه هایی به رهبران ایالت هایی نوشت که تا ماه سپتامبر بیشترین تعداد یا درصد تلفات پوشش Medicaid را در بین کودکان داشتند.

درخواست برای رهبران ایالتی به عنوان فراخوانی برای گسترش Medicaid تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه دو برابر شد. دریافت کنندگان نامه شامل فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس، فرماندار برایان کمپ از جورجیا و فرماندار گرگ ابوت از تگزاس بودند. هر سه جمهوری‌خواه هستند که رهبری ایالت‌هایی را بر عهده دارند که مدیکید را گسترش نداده‌اند و امسال صدها هزار کودک پوشش خود را از دست داده‌اند.

مقامات بهداشت فدرال گفتند که 9 ایالت تقریباً 60 درصد از کاهش ثبت نام در Medicaid و برنامه بیمه سلامت کودکان یا CHIP را تا ماه سپتامبر به خود اختصاص داده اند.

آقای Becerra در یک نشست مطبوعاتی صبح دوشنبه گفت: فرمانداران باید “اطمینان حاصل کنند که هیچ کودک واجد شرایطی بیمه درمانی خود را به دلیل تشریفات اداری از دست ندهد.” او از مقامات ایالتی خواست تا انتقال کودکان از Medicaid به CHIP را تسهیل کنند. کاهش زمان انتظار مرکز تماس؛ و قوانین خاصی را اتخاذ می کند که به ایالت ها اجازه می دهد روندهای خود را برای ثبت نام کودکان در Medicaid هموار کنند.

نامه‌هایی که دولت بایدن روز دوشنبه با داده‌های جدید در مورد تلفات کودکان Medicaid تا ماه سپتامبر منتشر کرد، نشان‌دهنده یک وضعیت تهاجمی جدید در طول به اصطلاح لغو الزامات مدیکید فدرال بود.

این روند با مشکلات فنی و اشتباهات اداری و تأخیرهایی همراه بوده است که باعث شده هزاران کودک فقیر پوشش بهداشتی خود را از دست بدهند.

مقامات فدرال تمایلی به هدف قرار دادن فرمانداران یا مقامات ایالتی Medicaid نداشتند، زیرا آنها برای حل این مشکلات بوروکراتیک تلاش می کردند. برخی از گروه های مدافع و کارشناسان بهداشت عمومی گفته اند که دولت در فراخوان، توقف و حل و فصل فرآیندهایی که منجر به از دست دادن تعداد زیادی از کودکان در برخی ایالت ها شده بود، به اندازه کافی تهاجمی عمل نکرده است.

در یک پست در Xسارا هاکبی سندرز، فرماندار ایالت آرکانزاس، جمهوری خواه که آقای بسرا روز دوشنبه به او نامه نوشت، دولت بایدن را متهم کرد که دست به یک “شیوه روابط عمومی با انگیزه سیاسی زده و ما را به محدود کردن دسترسی به Medicaid” متهم کرده است.

این نادرست است. در طول روند بازگشایی که توسط قانون فدرال اجباری شده بود، مدیر بایدن نامه‌هایی به ایالت‌های خاصی ارسال کرد تا بازگشایی آنها را متوقف کند، اما آرکانزاس هرگز یکی از آنها نبود. آرکانزاس با قوانین ایالتی و فدرال مطابقت دارد، در حالی که بایدن در کریسمس سیاست بازی می کند.

بر اساس تجزیه و تحلیل جداگانه ای که روز دوشنبه توسط مرکز کودکان و خانواده های دانشگاه جورج تاون منتشر شد، ثبت نام در بخش پزشکی کودک در سال جاری بیش از سه میلیون کاهش یافته است.

به دلیل تأخیر داده‌ها و تفاوت در نحوه گزارش زیان‌های Medicaid توسط ایالت‌ها، این رقم احتمالاً کاهش قابل توجهی دارد.

به گفته محققان، در مجموع، ثبت نام Medicaid تقریباً هشت میلیون کاهش یافته است. به گفته محققان جورج تاون، نزدیک به هفت میلیون کودک ممکن است حداقل برای مدتی در نتیجه این استراحت بیمه نشده باشند، که تقریباً از هر 10 کودک یک نفر در سراسر کشور است.

بر اساس داده‌هایی که مقامات بهداشت فدرال در روز دوشنبه به اشتراک گذاشتند، در ماه سپتامبر، فلوریدا، تگزاس و جورجیا بیشترین کاهش را در ثبت‌نام کودکان در مدیکید در سراسر کشور داشتند. مقامات بهداشتی فدرال روز دوشنبه خاطرنشان کردند که 10 ایالتی که تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه Medicaid را گسترش نداده‌اند، تعداد کودکان بیشتری را نسبت به تمام ایالت‌هایی که روی هم گذاشته‌اند، حذف کرده‌اند.

استیسی پوگ، تحلیلگر ارشد سیاست در Every Texan، یک گروه تحقیقاتی و حمایتی، روز دوشنبه گفت که هزاران کودک در تگزاس همچنان منتظر تصمیمات مقامات ایالتی Medicaid هستند که با حجم قابل توجهی از درخواست ها مواجه هستند.

ما نیروی مورد نیاز را نداشتیم. ما فناوری مورد نیاز را نداشتیم.» خانم پوگ گفت.

به گفته KFF، یک گروه تحقیقاتی غیرانتفاعی سیاست سلامت، بیش از 70 درصد از افرادی که Medicaid را در سال جاری از دست داده‌اند، این کار را به دلایل رویه‌ای انجام دادند، مانند زمانی که خانواده‌ای مدارک را برای تأیید واجد شرایط بودن خود پس ندادند.

کودکان محدودیت های سخاوتمندانه صلاحیتی برای Medicaid و CHIP دارند، که نشان می دهد بسیاری از کسانی که پوشش خود را در سال جاری از دست داده اند باید واجد شرایط نوعی پوشش باقی می مانند.

محققان خاطرنشان کرده‌اند که تنها درصد کمی از کودکان به سمت CHIP حرکت کرده‌اند، نشانه‌ای از اینکه دولت‌ها به اندازه کافی برای تسهیل این انتقال انجام نداده‌اند.

مقامات فدرال روز دوشنبه همچنین ارقامی را ارائه کردند که به گفته آنها ارتباط واضحی بین ضررهای کمتر Medicaid و پذیرش معافیت‌های ویژه از مراکز خدمات مدیکر و مدیکر وجود دارد. ایالت ها برای سهولت در روند بررسی صلاحیت از معافیت ها درخواست کرده اند.

دولت بایدن روز دوشنبه گفت که معافیت‌ها، که تقریباً 400 مورد از آن تاکنون تصویب شده است، تا سال 2024 تمدید خواهد شد.

رابین رودویتز، مدیر برنامه Medicaid و افراد بیمه نشده در KFF، گفت که معافیت‌ها به ایالت‌ها اجازه می‌دهد تا از سایر برنامه‌های مزایای دولتی برای تأیید خودکار واجد شرایط بودن Medicaid استفاده کنند و به سازمان‌های مراقبت مدیریت شده اجازه دهد تا به دریافت‌کنندگان برنامه در تکمیل فرم‌های درخواست کمک کنند.

برخی از کشورها به دنبال نسخه‌های بلندپروازانه‌تر بوده‌اند. کنتاکی و کارولینای شمالی اخیراً واجد شرایط بودن Medicaid را برای کودکان تا 12 ماه تمدید کردند.

خانم رودویتز گفت، ایالت‌ها «آنقدر کارها را در یک زمان انجام می‌دهند که به سختی می‌توان آنچه را که بیشترین تفاوت را ایجاد می‌کند، تفکیک کرد». او افزود، داده‌هایی که دولت بایدن در روز دوشنبه ارائه کرد، «تلاشی بود برای پیوند دادن برخی از سیاست‌های خاص به آنچه ممکن است اتفاق بیفتد».





Source link