دین فیلیپس، یک رقیب تازه کار برای بایدن، از “Medicare برای همه” استقبال می کند


دین فیلیپس، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، در حالی که چالش اولیه درازمدت را با پرزیدنت بایدن وارد می‌کند، می‌گوید که در مورد سیاست مراقبت‌های بهداشتی آمریکا نظری داشته است.

شک و تردید چند ساله او در مورد اتخاذ یک سیستم ملی مراقبت بهداشتی تک پرداختی از بین رفته است. اکنون آقای فیلیپس، یک دموکرات میانه‌رو از مینه‌سوتا، از پیشنهاد «مدیکر برای همه» که در دو کمپین ریاست‌جمهوری توسط سناتور برنی سندرز حمایت می‌شود – که دستیار ارشد سابق او اکنون به ستاد انتخاباتی آقای فیلیپس مشاوره می‌دهد، می‌پذیرد.

آقای فیلیپس در مصاحبه‌ای در روز سه‌شنبه گفت که او به عنوان یکی از حامیان مالی به طرح پیشنهادی مجلس می‌پیوندد که مدیکر را با ایجاد یک برنامه بیمه سلامت ملی در دسترس همه آمریکایی‌ها توسعه می‌دهد، تغییری که هفت هفته پس از کمپین ریاست‌جمهوری انجام می‌شود. هنوز پیشرفت قابل توجهی در رای گیری عمومی نشان نداده است.

آقای فیلیپس گفت: “من نمونه خوبی از کسی بودم که از طریق تبلیغات متقاعد شده بود که این یک تصور چپ مزخرف است.” اینطور نیست. واقعا اینطور نیست. و این به نظر من بخشی از مهاجرت من است، اگر بخواهید، مهاجرتی از درک و کوشش و کنجکاوی فکری و مهمتر از همه، گوش دادن به مردم

پذیرش لایحه مجلس یک مانور کم خطر است. با توجه به اینکه جمهوری خواهان کنترل مجلس را در دست دارند، احتمال کمی برای رأی گیری وجود دارد. حتی زمانی که نانسی پلوسی نماینده کالیفرنیا سخنران آن بود، دموکرات‌ها هرگز در مورد طرح‌های مدیکر برای همه کسانی که توسط گروه مترقی آنها حمایت می‌شد رأی‌گیری نکردند – عمدتاً به این دلیل که پرزیدنت بایدن از چنین حرکتی حمایت نکرد و دموکرات‌های میانه‌رو نیز معتقد بودند که این یک پل است. دور

آقای فیلیپس – که در مصاحبه از طریق ویدئو کنفرانس صحبت کرد، از نمایه ای روی صفحه که او را به عنوان “دموکرات عمومی” معرفی می کرد در یک اشاره حیله گرانه به بهترین عملکرد حزب در نظرسنجی ها – استدلال کرد که تحول اخیر او در زمینه مراقبت های بهداشتی تلاشی برای کنار زدن آقای دکتر نبود. بایدن از سمت چپ.

در عوض، او گفت که متقاعد شده است که توسعه مدیکر، برنامه بیمه دولتی برای افراد مسن، برای پوشش دادن همه آمریکایی‌ها در نهایت باعث صرفه‌جویی در پول دولت فدرال می‌شود و نه تنها از طرف ترقی‌خواهان، بلکه از محافظه‌کاران – از جمله حامیان نیز حمایت خواهد شد. رئیس جمهور سابق دونالد جی ترامپ.

آقای فیلیپس گفت، این یک سلام مریم نیست. «این یک شاخه زیتون برای مترقی ها نیست. میدونی واقعا چیه؟ این یک دعوت از ترامپ هاست.»

کوین مونوز، سخنگوی ستاد انتخاباتی آقای بایدن، از اظهار نظر درباره آقای فیلیپس خودداری کرد.

آقای فیلیپس، تاجری که با کمک به اداره امپراتوری تقطیر مشروبات الکلی خانواده‌اش، ثروتمند شد و بعداً به ساخت یک غول بزرگ ژلاتو کمک کرد، رئیس سابق هیئت مدیره Allina Health، یکی از بزرگترین سیستم‌های مراقبت بهداشتی مینه‌سوتا است. او گفت که حدود 10 سال پیش، زمانی که دخترش پیا، 13 ساله، تشخیص لنفوم هوچکین را دریافت کرد، باورهایش شروع به تغییر کرد و او «شکاف بین افراد دارای و نداشتن» را دید.

در ژوئیه 2020، به عنوان نماینده دوره اول کنگره، «گزینه عمومی ایالتی» را پذیرفت که به آمریکایی‌ها اجازه می‌داد تا از Medicaid خرید کنند. او گفت که اخیراً با پرامیلا جایپال، نماینده واشنگتن، رئیس گروه پیشرو کنگره، که حامی اصلی مجلس مدیکر برای همه لایحه‌ها، با حمایت بیش از نیمی از دموکرات‌های مجلس، مشورت کرده است.

آقای بایدن گفت‌وگوی دموکرات‌ها در مورد مراقبت‌های بهداشتی را از ایده طرح تک‌پرداختی دور کرده و در عوض بر مسائل محدودتری مانند کاهش هزینه‌های دارو و بهبود سلامت مادر تمرکز کرده است.

لزلی داچ، رئیس گروه حمایت از سلامت از مراقبت ما محافظت کنیم و یکی از مقامات سابق دولت اوباما، در مورد تغییر آقای فیلیپس گفت: «این یک پیشنهاد جدی در محیط امروزی نیست. ما در عصری زندگی می کنیم که تمام انرژی ما برای محافظت از آنچه در مقابل جمهوری خواهان کنگره داریم، صرف می شود.

آقای فیلیپس جذابیت زیادی پیدا نکرده است. یک نظرسنجی ماه گذشته از CNN و دانشگاه نیوهمپشایر نشان داد که او از حمایت حدود 10 درصد از رای دهندگان اولیه دموکرات در نیوهمپشایر، تنها ایالتی که در آن دستگاه تبلیغاتی دارد، برخوردار است. نام آقای بایدن در آنجا در برگه رای نخواهد بود، اما همان نظرسنجی سی ان ان نشان داد که 65 درصد از رای دهندگان گفتند که به نام او خواهند نوشت.

آقای فیلیپس گفت که امیدوار است قبل از رفتن به میشیگان در نیوهمپشایر عملکرد خوبی داشته باشد، جایی که میزان محبوبیت آقای بایدن در نظرسنجی‌های اخیر از سوی رای‌دهندگان سیاه‌پوست و عرب آمریکایی که حمایت او از اسرائیل در جنگ علیه حماس را تایید نمی‌کنند، تحت تاثیر قرار گرفته است.

اما آقای فیلیپس در مورد این درگیری که باعث اختلاف شدید رای‌دهندگان دموکرات شده است، بین خود و بایدن پیشنهاد چندانی نداد. این نماینده کنگره گفت که او خواستار آتش بس فوری نخواهد شد و همانطور که بسیاری از چپ ها استدلال می کنند، اسرائیل را “یک دولت آپارتاید” نمی داند.

با این حال، آقای فیلیپس ادعا کرد که دموکرات‌ها آنقدر از آقای بایدن ناراضی هستند که وقتی گزینه دیگری به او ارائه شود، آن را قبول می‌کنند.

آقای فیلیپس در بررسی میزان محبوبیت بد رئیس جمهور گفت: «خبر خوب این است که 66 درصد از کشور هنوز از من متنفر نیستند. آمریکا قبلاً تصمیم خود را در مورد پرزیدنت بایدن و معاون رئیس جمهور هریس گرفته است.



Source link