ایده های میان وعده سالم برای کاهش وزن؛ دستور پخت چیپس کلم پیچ آسان •


ممکن است از شرکت های ذکر شده در این پست درآمد یا محصولاتی کسب کنیم.

طرز تهیه میان وعده سالم برای کاهش وزن: چیپس کلم پیچ

اگر من را خوانده باشید 10 ابر غذای برتر پست وبلاگ، از عشق من به خوبی آگاه هستید چیپس کلم پیچ بنابراین من در نهایت تصمیم گرفتم دستور العمل فوق العاده ساده خود را برای چیپس کلم پیچ اضافه کنم تا همه شما هم آنها را امتحان کنید و نظر خود را به من بگویید!

اول از همه اجازه دهید فقط به شما یادآوری کنم که چگونه سالم کلم پیچ برای شما مناسب است و چرا، اگر عاشق این دستور غذا هستید، حتما باید آن را در میان وعده های فعلی خود بگنجانید. نه تنها سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است، بلکه کالری بسیار کمی دارد که باعث می‌شود مواد مغذی بیشتری داشته باشد.

فواید کلم پیچ برای سلامتی:

  • فقط یک فنجان کلم پیچ حاوی تقریبا دو برابر ویتامین A مورد نیاز روزانه است
  • کلم پیچ به راحتی یکی از مواد مغذی ترین مواد غذایی روی کره زمین است، به این معنی که کالری کمی دارد اما مواد مغذی زیادی دارد.
  • شما می توانید آنتی اکسیدان هایی مانند کورستین، فلاونوئیدها و بتاکاروتن را در کلم پیچ پیدا کنید که به مبارزه با رادیکال های آزاد و کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک می کند.
  • کلم پیچ به هضم چربی کمک می کند که منجر به بازجذب کمتر اسید چرب در جریان خون می شود و در نتیجه سطح کلسترول را کاهش می دهد.
  • طبیعت کم کالری کلم پیچ آن را برای کاهش وزن عالی می کند

طرز پخت چیپس کلم پیچ

چیپس کلم پخته یکی از دستور العمل های مورد علاقه من برای چیپس کلم است زیرا انجام آن واقعاً آسان است و تقریباً همه افراد دارای فر هستند. من همچنین از سرخ‌کن بادی خود استفاده می‌کنم و گاهی اوقات چیپس کلم را در سرخ‌کن بادی درست می‌کنم، اما همه یکی از آن‌ها را ندارند، بنابراین از دستوری استفاده کردم که فکر کردم افراد بیشتری می‌توانند از آن بهره ببرند!

برخی از نکاتی که هنگام تهیه چیپس کلم پیچ پخته باید به خاطر بسپارید این است که هرگز آن را روی روغن انجام ندهید و مطمئن شوید که از روغن زیتون فوق بکر استفاده می کنید زیرا سبک تر بهتر است. روغن زیتون اساساً همان چیزی است که به چیپس کلم پیچ طعم خوش آن می دهد، بنابراین باید سبک و لذیذ باشد. توصیه میکنم استفاده کنید روغن زیتون فوق بکر پمپی چون من شخصا فکر می کنم طعم آن عالی است اما هر برندی کار می کند!

شما هم نمی خواهید این اشتباهی را که من همیشه انجام می دهم انجام دهید و به آنها نمک بزنید! برای شروع فقط یک پوشش سبک اضافه کنید و بعداً اگر فکر می کنید به طعم بیشتری نیاز دارند می توانید بیشتر اضافه کنید.

عاشق نمک 😛

چیپس کلم سرخ شده در هوا

چیپس کلم پخته شده

دستور تهیه میان وعده سالم و آسان، چیپس کلم پخته شده

زمان آماده سازی 2 دقیقه

زمان پخت 12 دقیقه

دوره مخلفات، میان وعده

غذا آمریکایی

خدمات 2 مردم

کالری 45 کیلو کالری

  • 2.5 فنجان ها کلم پیچ خرد شده
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق باکره
  • نمک به اندازه دلخواه بپاشید
  • کلم پیچ را به قطعات کوچکتر خرد کنید/تقسیم کنید

  • داخل کاسه ای بریزید و روغن زیتون را اضافه کنید و دور تا دور هم بزنید تا کل کلم پیچ کمی با روغن آغشته شود.

  • کلم پیچ را روی یک ورقه پخت بریزید و به طور یکنواخت پخش کنید

  • نمک را به مقدار دلخواه یا کم اضافه کنید

  • در دمای 350 درجه به مدت 12-15 دقیقه بپزید و مرتباً آن را چک کنید

  • کلم پیچ زمانی انجام می شود که برگ ها کمی قهوه ای و ترد شوند

کلمه کلیدی چیپس کلم پیچ سرخ شده با هوا، دستور تهیه چیپس کلم پیچ آسان، دستور العمل های اسنک آسان، دستور العمل میان وعده های سالم، طرز پخت چیپس کلم پیچ، طرز تهیه چیپس کلم پیچ در سرخ کن، دستور پخت چیپس کلم پیچ، چیپس کلم، دستور تهیه چیپس کلم پیچ، اسنک کاهش وزن

طرز تهیه چیپس کلم پیچ در سرخ کن بادی

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که سرخ کن هوا دارید (عاشق سرخ کن هوای من، می توانید به راحتی با استفاده از سرخ کن هوا به جای فر، این دستور را برای آن تغییر دهید.

همان مراحلی که در دستور پخت من در بالا ذکر شد را دنبال کنید، اما به جای پختن آنها، می توانید سرخ کن بادی خود را روی حدود 325 درجه تنظیم کنید و بگذارید 10 تا 12 دقیقه بپزد، بسته به اینکه چه تعداد چیپس کلم پیچ را می توانید در یک سرخ کن بادی خود قرار دهید. زمان.

سرخ کن هوای من در سمت کوچکتر قرار دارد، بنابراین دو تا سه دسته به من نیاز دارد تا همان مقداری را که از یک ورقه پخت در فر بدست می آورید، بدست آوریم. اکثر سرخ کن های هوا می تواند تقریباً به همان حجم a مناسب باشد ورق کوکی متوسط ​​خواهد بود.

این اساساً برای چیپس کلم پیچ است… فوق العاده ساده و فوق العاده خوشمزه! نظر خود را در مورد آنها در نظرات زیر به من بگویید 😊

برای برنامه غذایی 7 روزه رایگان من در زیر ثبت نام کنید و سفر خود را از امروز شروع کنید! و فراموش نکنید که اشتراک خود را در ایمیل خود تأیید کنید تا بتوانم تمام هزینه های رایگان را برای شما ارسال کنم =)