حرکت کنید | به طرز عجیبی سالم


از خواب بیدار شوید و عنوان تمرین را روی سطح جعبه نور احاطه شده توسط تجهیزات ورزشی رنگارنگ انجام دهید

وقتی بچه بودم و در دهه 70 بزرگ می‌شدم، تنها کاری که می‌کردیم این بود که بیرون بازی می‌کردیم، بدون وقفه با دوستان، همسایه‌ها، خواهر و برادرها، پسرعموها و هر کس دیگری که از طلوع تا غروب خورشید ورزش خوبی می‌کردیم می‌دویدیم، بدون اینکه حتی بدانیم که سالم می‌مانیم. فقط با حرکت کردن و تنها چیزی که می‌دانستیم این بود که سرگرم می‌شویم، سرگرم می‌شویم و بیشتر سرگرم می‌شویم!

امروز قطعاً تغییر کرده است و اگرچه فناوری مهم است، اما مایه تاسف است که بچه‌های امروزی و همچنین بزرگسالان در دنیای گجت‌پسند زندگی می‌کنند که ترجیح می‌دهند بی‌وقفه روی تلفن‌های خود باشند، مبل‌طبیعی باشند، حرکت نکنند، بازی نکنند و دویدن در بیرون، بدون فعالیت بدنی، بلکه فقط ثابت و چسبانده شده به دستگاه های الکترونیکی خود که انتخاب می کنند در خانه بمانند، بنابراین، جای تعجب نیست که امروزه، چاقی اپیدمی جدید کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با اضافه وزن است.

مهم است که واقعاً به اصول اولیه بازگردید و فقط شروع به انتخاب کنید که حرکت کنید و دوباره انگیزه ورزش کنید و زمان کمتری را در داخل خانه بگذرانید و همچنین زمان کمتری را روی هر وسیله الکترونیکی بگذرانید.

در اینجا راه هایی برای ایجاد تغییر برای کاهش وزن و برای سلامتی!

  1. کاهش وزن / سلامتی را در درجه اول قرار دهید.

اول از همه، بسازید کاهش وزن و داشتن اولویت های سالم روزانه و از انواع انتخاب های غذایی که انتخاب می کنید آگاه باشید. شروع کنید به یادداشت کردن آنچه برای صبحانه، ناهار و شام می خورید و ببینید که همه ما چقدر تمایل به خوردن بیش از حد داریم. نوشیدن مقدار زیادی آب، خوردن سالاد، میوه های تازه، انتخاب میان وعده های پروتئینی سالم برای بهبود متابولیسم را انتخاب کنید. کاهش وزن و انرژی در طول روز وعده‌های غذایی کوچک‌تری بخورید تا متابولیسم خود را نیز بالا نگه دارید و بسوزانید. همیشه ذهنیت خود را بر این باور داشته باشید که می‌خواهید برای سلامتی و کاهش وزن تغییر کنید.

  1. ورزش کنید و لذت ببرید!

اکثر ما دوست نداریم برای ورزش تلاش کنیم، اما با این حال همه ما می خواهیم اندام ساحلی داشته باشیم؟! خبر خوب این است که وقتی شروع به ورزش روزانه کردید تا آن را به یک روال خوب تبدیل کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید بدن شروع به هوس کردن بیشتر ورزش می کند! آره! این درست است! آن را امتحان کنید و آن را دوست خواهید داشت!

راز لذت بردن از ورزش این است که آنچه را که برای شما مناسب است پیدا کنید. اگر واقعاً از ورزشگاه لذت نمی برید، به دنبال اشکال دیگر ورزش باشید. شما به ترکیبی از تمرینات کاردیو و مقاومتی نیاز دارید – اما لازم نیست این تمرینات روی ماشین باشد… این تمرینات می تواند تمرینات قلبی با شدت بالا، پیاده روی در مرکز خرید، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، رقص، یوگا یا زومبا باشد. اما برای پیدا کردن چیزی که شما را خوشحال می کند که از روی کاناپه بلند شوید، از رختخواب بیرون بیایید و فقط شروع به حرکت کنید، تکان بخورید، تکان بخورید و غلت بزنید و به یک طرز فکر جدید برسید تا سالم و شاد زندگی کنید. در مورد اتفاقاتی که برای گروه‌های ماهیچه‌ای مختلف – و قلب شما – هنگام ورزش می‌افتد تحقیق کنید و فعالیت‌هایی را انتخاب کنید که از آنها لذت خواهید برد.

  1. محرک ها را شناسایی کنید.

محرک های شما چیست؟ عاطفی؟ کسالت؟ خستگی؟ دعواهای خانوادگی؟

هنگامی که این محرک ها را شناسایی کردید، می توانید بر روی استراتژی هایی برای شکست دادن آنها کار کنید. این می تواند به همین سادگی باشد که هر بار که غذا می خواهید خودتان را به چالش بکشید. یک قانون سرانگشتی خوب این است که از خود بپرسید… “آیا گرسنه هستم – بله یا نه؟ اگر گرسنه نیستم پس چرا می خواهم غذا بخورم؟ آیا من واقعاً تشنه هستم؟ اگر به خاطر ناراحتی به سمت یخچال دویدم، آیا کار دیگری می توانم انجام دهم تا احساس بهتری داشته باشم؟ آیا راه حل بلندمدتی وجود دارد که این مشکل را برای همیشه حل کند؟» و غیره اگر هنوز برای مقابله با علت اصلی آماده نیستید، آماده باشید که هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. بنابراین، محرک های خود را پیدا کنید و آن را با چیزی بهتر و سالم تر جایگزین کنید و از دیدن تحول مثبت خود که می توانید به آن افتخار کنید هیجان زده شوید.

ممنون که به من اجازه دادید به اشتراک بگذارم و آن را به یک روز بی‌نظیر تبدیل کنم!

💕دب