لوگوی ما تغییر کرده است ماموریت ما نشده است.


ممکن است متوجه شوید که ما کمی متفاوت به نظر می رسیم. Health Access از لوگو و وب سایت جدیدی رونمایی کرده است که حمایت جسورانه ما را از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا بهتر نشان می دهد. این هنوز هم دسترسی به سلامتی است که در طول 35 سال گذشته با آن آشنا شده اید، اما اکنون با سبکی جدید.

لوگوی جدید ما با تقاضاهای در حال تغییر عصر دیجیتال که به تنوع برنامه‌ها و پالت رنگی جامع‌تری نیاز دارد، سازگار است.

این لوگو تعدادی تصویر درون آن تعبیه شده است که به بیان داستان ما کمک می کند. آ + نشان دهنده هدف ما برای رشد سیستم مراقبت های بهداشتی با هدف است و هیچ کس را کنار نمی گذاریم. همچنین نشان دهنده ارزش افزوده ما به بحث های سیاست سلامت در کنگره و فراتر از آن است. آ به حرکت رو به جلو ما اشاره می کند که تنها زمانی امکان پذیر است که با هم کار کنیم. به عنوان یک ائتلاف، وقتی به عنوان یک واحد صحبت می کنیم، صدای ما قدرتمندتر می شود.

وب سایت جدید ما نیز این ارزش ها را منعکس می کند: کار ما را در دسترس تر، قابل فهم تر و پویاتر می کند. ما می‌خواهیم همه کالیفرنیایی‌ها – از سیاست‌گذاران گرفته تا مصرف‌کنندگان – بتوانند از وب‌سایت ما به‌عنوان منبع اطلاعاتی در مورد سیستم مراقبت‌های بهداشتی‌مان و نحوه مشارکت شما در تغییر آن برای بهتر شدن استفاده کنند.

ممکن است لوگوی ما تغییر کرده باشد، اما ماموریت ما برای ارائه مراقبت های بهداشتی با کیفیت، مقرون به صرفه و عادلانه برای همه کالیفرنیایی ها تغییر نکرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوگوی جدید ما، لطفا ویدیوی ما را تماشا کنید:

ارسال شده در اطلاعیه