خستگی مزمن! ممکن است غدد فوق کلیوی شما باشد


استرس از طرق مختلفی بر همه افراد تأثیر می گذارد. ما استرس را در بدن خود احساس خواهیم کرد. با این حال، آیا تا به حال سوال کرده اید که چگونه بر بدن شما تأثیر می گذارد؟

تصاویر hd خستگی مزمن

اگر با اضطراب، خستگی، سرگیجه، تحریک پذیری یا گلوکز خون بالا مشکل دارید، استرس غدد فوق کلیوی شما نیز به دنبال شما خواهد بود.

ناحیه غدد فوق کلیوی شما واحد 2 غدد مثلثی بسیار کوچک است که در بالای هر اندام ادراری قرار دارد. آنها کوچک هستند، اما برای عملکرد بدن شما بسیار مهم هستند. و وقتی استرس دارید، این بچه ها کتک می زنند.

بیایید نگاهی بیندازیم به کارهایی که غدد آدرنال شما انجام می دهند، با این وجود که آنها شما را سالم نگه می دارند، و روشی که یک پزشک طبیعی آن را تسهیل می کند.

پاسخ تطبیقی ​​عمومی

وقتی استرس داریم، تمایل داریم از طریق روشی به نام «پاسخ تطبیقی ​​عمومی» که به 3 مرحله تقسیم می‌شود، با آن مقابله کنیم:

اول “مرحله هشدار” است. شما غریزه “جنگ یا گریز” را تشخیص داده اید، و این اغلب در هر جایی است که بدن شما می تواند این غریزه را وارد کند. احساس می کنید نبض خود بالا می رود، تنفس سریعتر شروع می شود و علائم حیاتی و گلوکز خون شما می تواند افزایش یابد.

مرحله بعدی “مرحله مقاومت” است و در حال حاضر از مرحله هشدار شروع می شود. هنگامی که بدن شما به فشار واکنش نشان می دهد، خود را تنظیم می کند تا به شما اجازه دهد تا فشار را برطرف کنید.

مرحله نهایی “مرحله فرسودگی” نامیده می شود. در این زمان، انرژی بدن شما برای مقابله با استرس شما تمام شده است. {این است|اغلب است|این خواهد بود} زمانی که بیماری‌های مرتبط با استرس ظاهر شوند.

کورتیزول

غدد فوق کلیوی شما ماده ای را تولید می کنند که به آن استروئید قشر آدرنال گفته می شود. این چیزها برای توانایی شما برای مقابله با استرس و اثرات آن بسیار مهم هستند. هنگامی که آدرنال شما استروئیدهای قشر آدرنال را خیلی سریع پمپاژ می کند، تیروئید شما را به هم می ریزد و متابولیسم شما را کاهش می دهد.

اگر این حالت برای مدت طولانی ادامه پیدا کند، آدرنال شما قدرت تهیه کافی استروئید قشر آدرنال را از دست می دهد و این زمانی است که به مرحله خستگی می رسید. این شما را در معرض خطر زخم، سوزش سر دل، آلرژی، علائم حیاتی بالا و حتی بیماری های پاسخگو و سرطان قرار می دهد.

آدرنال شما علاوه بر این، ترشح داخلی دیگری را ترشح می کند که به آن دهیدرواپی آندروسترون گفته می شود.

من می دانم که این یک کلمه خنده دار طولانی است، بنابراین ما تمایل داریم به طور خلاصه تصمیم بگیریم که DHEA است.

اهمیت DHEA

DHEA به تنظیم تعدادی از هورمون های مخالف بدن شما همراه با هورمون های آندروژنیک و استروئیدها کمک می کند. هنگامی که شما خسته شدید، سطح DHEA شما کاهش می یابد، که ممکن است به کاهش قدرت، سطوح انرژی پایین تر و توانایی محو شده برای مبارزه با عفونت ها ختم شود.

مدیریت استرس به لطف حمایت از غدد فوق کلیوی طولانی می شود.

برخی از عوامل بهبود عملکرد آدرنال عبارتند از

• ورزش، مدیتیشن، و چرخه خواب صحیح بسیار تسهیل می کند.

• تغذیه صحیح نیز بسیار مهم است. غدد فوق کلیوی شما دوست دارند ویتامین های B2، B5، B6 و C به درستی DHEA و استروئیدهای قشر آدرنال را تامین کنند.

• گیاهانی که واحد ناحیه ای به عنوان “آداپتوژن” طبقه بندی می شوند، مانند جینسنگ سیبری، آشواگاندا، فو تی، رودیولا و ریحان مقدس، غدد آدرنال را تقویت می کنند تا عملکرد آنها را در سراسر قسمت مقاومت تقویت کنند.

• استایلوستیکسیس ممکن است برای بهبود عملکرد آدرنال نیز عادت داشته باشد.

تیروئید پشتیبانی می کند
هم اکنون خریداری کنید

البته، هر ترتیبی برای استرس بیماری حیوانی و تقویت عملکرد آدرنال باید شامل یک ارزیابی صحیح توسط یک متخصص بهداشتی معتبر باشد.

به یاد داشته باشید که ناحیه غدد فوق کلیوی شما تنها 1 قطعه از پازل بدن شما را واحد می کند. با مدیریت استرس، ما تمایل داریم بر روی تمام غدد و اندام های خود با رویکردی بسیار مثبت تأثیر بگذاریم. این ممکن است ایالات متحده آمریکا را در مسیر تعادل و شرایط فیزیولوژیکی تسهیل کند.

کلمه پایانی

دکتر پت ناردینی، ND ممکن است یک پزشک متخصص طبیعی در مرکز استان، کانادا باشد. دنباله‌روی او بر ارتقای سلامت عمومی بیمارانش از طریق انواع روش‌های طبیعی درمانی متمرکز است. او در حال حاضر بیش از ده سال است که به طور خصوصی تحت نظر بوده و در زمینه بیماری های تیروئید، در درجه اول سندرم دمای ویلسون تخصص دارد.

مکمل های حمایت کننده تیروئید ZUHO
هم اکنون خریداری کنید

مسائل مربوط به سلامت تیروئید نیاز به مراقبت ویژه و منبع غنی انرژی دارد تیروئید پشتیبانی می کند منبع غنی انرژی است که می توانید اینها را بخرید
مکمل از آمازون برای اطلاعات بیشتر، سایر مقالات مرتبط با سلامت تیروئید خود را مطالعه کنید. با تشکر از خواندن این مقاله، این مقاله را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید. و برای استوری های بیشتر ما را دنبال کنید.

تیروئید از مکمل های طبیعی حمایت می کند
هم اکنون خریداری کنید