بهترین مارک های مراقبت از پوست ارگانیک در هند (نسخه 2024)


از تبلیغات جعلی متعدد خسته شده اید؟ آیا بین برندهای مختلف مراقبت از پوست ارگانیک در هند سردرگم شده اید؟ چگونه بهترین محصولات مراقبت از پوست ارگانیک را در این بازار تقلبی انتخاب کنیم؟ نگران نباشید حتی من با این سؤالات گیج شده بودم و نتوانستم پاسخ واقعی آنها را بیابم تا زمانی که تحقیقات دقیقی در مورد چندین برند مراقبت از پوست ارگانیک در هند انجام دادم. و آنچه بیرون آمد واقعا تکان دهنده بود.

برندهای به اصطلاح بزرگی که از خود به عنوان بهترین برندهای ارگانیک در بخش مراقبت از پوست یاد می کنند، در واقع چندان خوب نیستند. در عوض مارک های خاصی وجود دارند که چندان معروف نیستند اما در واقع بهترین هستند. در این مقاله، ما در مورد این بهترین مارک های مراقبت از پوست ارگانیک در هند بحث خواهیم کرد.

چگونه بهترین برندهای ارگانیک مراقبت از پوست را انتخاب کردیم؟

پس از بررسی تقریباً تمام مارک های ارگانیک مراقبت از پوست موجود در هند، لیستی از بهترین مارک های ارگانیک موجود در هند تهیه کردیم. برندهایی که وارد این لیست شدند کاملاً ارگانیک، ایمن و عاری از مواد شیمیایی هستند. معیارهایی که برای ورود به لیست قرار دادیم به شرح زیر است.

  • برندها و محصولات آنها باید طبیعی و ارگانیک باشند.
  • برندها و محصولات آنها باید عاری از سمومی باشد که روی پوست تأثیر می گذارد.
  • برندها و محصولات آنها باید عاری از مواد شیمیایی مانند سولفات، پارابن، سیلیکون و موارد دیگر باشد.

توجه داشته باشیدشما هرگز نباید بین اصطلاح “ارگانیک” و “طبیعی” اشتباه بگیرید. محصولات ارگانیک اساساً فاقد مواد شیمیایی هستند در حالی که محصولات طبیعی حاوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است پوست شما را مختل کنند.

با این گفته، بیایید مستقیماً به لیست 13 بهترین مارک های مراقبت از پوست ارگانیک در سال 2022 در هند بپردازیم.

بهترین برندهای مراقبت از پوست ارگانیک در هند

ملزومات جنگل

ملزومات جنگل
منبع تصویر

Forest Essentials در سال 2010 توسط میرا کولکارنی تاسیس شد. این یکی از مشهورترین و مجلل ترین برندهای آیورودا در هند است. آنها یکی از معروف ترین مارک های آیورودا موجود در هند هستند و همچنین در زیر 5 مارک برتر ارگانیک در هند قرار گرفته اند.

ملزومات جنگل
منبع تصویر

آنها همچنین به عنوان شرکت عطرسازی معروف هستند که عمدتاً بر کیفیت محصولات خود تمرکز می کنند. محصولات آنها اساساً با ادغام آیورودای باستانی و فناوری مدرن ساخته شده اند. محصولات دست ساز هستند و ادعا می شود که خالص ترین هستند.

معروف ترین محصولات Forest Essentials – لوسیون بدن Forest Essentials Tuberose، ژل آبرسان آلوئه ورا خالص Forest Essentials، صورت Forest Essential و بسیاری دیگر.

صفحه اینستاگرام Forest Essentials

بهترین محصولات Forest Essentials را اینجا ببینید.

گل روح

گل روح
منبع تصویر

برند Soulflower در سال 2001 توسط ناتاشا تولی و همسرش تاسیس شد. گل روح به خاطر محصولات مبتنی بر عطر معروف است و 100٪ گیاهخوار است. آنها محصولات خود را با استفاده از روغن های طبیعی تولید می کنند. آنها همچنین به دلیل محصولات بدون آزار حیوانات خود مشهور هستند.

گل روح

محصولات Soulflower 100% دست ساز بوده و معتقد به ارائه محصولات ارگانیک برای مشتریان خود هستند.

معروف ترین محصولات گل روح – Soulflower Kumkumadi، Soulflower Rosemary روغن موی اسطوخودوس، روغن درخت چای، و بسیاری دیگر.

صفحه اینستاگرام گل روح

بهترین محصولات Soulflower را اینجا ببینید.

برداشت ارگانیک

برداشت ارگانیک
منبع تصویر

این یک برند جدید در مقایسه با دو مورد دیگر ذکر شده در بالا است. Organic Harvest در سال 2015 توسط راهول آگاروال تاسیس شد. ترکیبات اصلی محصولات این برند شامل عصاره های گیاهی و کاملاً عاری از پارابن و سایر مواد شیمیایی مرتبط می باشد.

برداشت ارگانیک
منبع تصویر

اعتقاد بر این است که آنها یکی از بهترین مارک های مراقبت از پوست ارگانیک هستند زیرا محصولات آنها دارای خواص ضد تحریک، ضد التهاب و ضد آکنه است.

معروف ترین محصولات Organic Harvest – شستشوی صورت Organic Harvest 3 in 1، روغن درخت چای Organic Harvest، کرم ضد چروک Organic Harvest، تونر Organic Harvest Neem Tulsi.

صفحه اینستاگرام Organic Harvest

بهترین محصولات Organic Harvest را در اینجا بررسی کنید.

بیوتیک

بیوتیک
منبع تصویر

Biotique یکی از قدیمی ترین برندها در صنعت مراقبت از پوست ارگانیک است. Biotique توسط Vinita Jain در سال 1992 تأسیس شد. آنها به خاطر محصولات طبیعی و آیورودا ارگانیک پوست و مراقبت از مو مشهور هستند.

زیستی

آنها فرمولی از ترکیب بیوتکنولوژی با آیورودا و آزاد کردن قدرت در محصولات خود دارند. Biotique عاری از مواد شیمیایی است و همچنین با حیوان آزاری مخالف است. آنها طیف گسترده ای از محصولات موجود در بازار از جمله کرم های ضد آفتاب، تونر، مرطوب کننده ها و بسیاری دیگر را دارند.

معروف ترین محصولات بیوتیک – اسکراب برنزه کننده احیا کننده بیوتیک بیو پاپایا، سرم بی پیری آشکار بیوتیک بیو قاصدک، پک پاک کننده صورت و بسیاری دیگر.

صفحه اینستاگرام Biotiques.

بهترین محصولات Biotique را اینجا ببینید

زمین عزیز

زمین عزیز
منبع تصویر

Dear Earth توسط راماندیپ سینگ و آمان دیپ سینگ در سال 2014 تاسیس شد. زمین عزیز وعده محصولات 100% گیاهی و ارگانیک را می دهد که فقط بر روی مراقبت از پوست تمرکز دارند. اگرچه محدوده محصولات آنها محدود است، اما کیفیت محصولات آنها بسیار عالی است.

زمین عزیز
منبع تصویر

اعتقاد بر این است که این محصولات با ترکیبی از اسانس ها و عصاره گل و میوه ساخته می شوند. از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات می توان به پرس سرد بودن آنها اشاره کرد. محصولات 100% ایمن و بدون مواد شیمیایی و طعم دهنده مصنوعی هستند. زمین عزیز دارای گواهینامه PETA نیز می باشد.

معروف ترین محصولات زمین عزیز – Dear Earth Fountain of Youth Feminine wash, Dear Earth Organic body wash.

خدی طبیعی

خدی طبیعی

Khadi Essentials با پذیرش اولین پایه های عالی هندی آیورودا، یک برند خیره کننده است که وقف تولید اقلام مراقبت از پوست عالی با مواد کاملاً طبیعی دستچین شده است. این یکی از معروف ترین برندهای هند است. یکی از کم ارزش ترین برندها در هند است که توسط Gaurav Singh Khadi Natural تاسیس شده است.

صابون طبیعی خدی

Khadi Natural را می توان به عنوان یک برند همه کاره در نظر گرفت زیرا دارای طیف گسترده ای از محصولات مرتبط با مراقبت از پوست، مراقبت از مو، مراقبت از بدن و رایحه درمانی است. طبیعی خادی دارای گواهی ارگانیک است و فاقد پارابن و سایر مواد شیمیایی از این قبیل است. اگرچه برخی از محصولات آنها حاوی پارابن هستند، اما بسیار گرانتر از محصولات ارگانیک هستند.

معروف ترین محصولات Khadi Natural – ژل ماساژ صورت گیاهی رز و آلوئه ورا و پاک کننده مو برینگراج.

صفحه اینستاگرام خدی نچرال.

بهترین محصولات طبیعی Khadi را اینجا ببینید.

لوتوس ارگانیک پلاس

نیلوفر آبی ارگانیک +

Lotus Organics plus توسط برند مادر خود Lotus Herbals معرفی شده است. Lotus Organics plus اکنون در حال پیشرفت است زیرا بدون مواد شیمیایی و 100٪ ارگانیک تایید شده است.

ارگانیک نیلوفر آبی +
منبع تصویر

لوتوس ارگانیک پلاس جدید در بازار است و اعتقاد بر این است که راه طولانی را طی می کند زیرا بدون پارابن و بدون عطر مصنوعی است. با در نظر گرفتن ارزش برند، این برند قطعا بازار ارگانیک را نیز به دست خواهد آورد.

معروف ترین محصولات لوتوس ارگانیک – سرم روشن کننده صورت لوتوس ارگانیکس پلاس، کرم روشن کننده گرانبهای لوتوس ارگانیکس + کرم روشن کننده گرانبها Spf 20.

صفحه اینستاگرام Lotus Organics Plus

بهترین محصولات ارگانیک لوتوس + را اینجا ببینید.

کاما آیورودا

کاما آیورودا
منبع تصویر

کاما آیورودا سفر خود را در سال 2001 با Vivek Sahni به عنوان یکی از بنیانگذاران آغاز کرد. در حال حاضر یکی از لوکس ترین و گیاهی ترین برندها در هند است.

تخت آیورودا
منبع تصویر

کاما آیورودا اساساً ترکیبی از گیاهان دارویی، فرمولاسیون آیورودا و لمسی از فناوری مدرن است. محصولات این برند فاقد مواد پتروشیمی، پارابن، اوره و سولفات می باشد. آنها همچنین علیه حیوان آزاری هستند و ثابت شده است که 100٪ بر روی پوست بی خطر هستند. تنها عیب محصولات کاما آیورودا این است که واقعاً گران هستند، اما بله، کیفیت را با قیمت بالا تضمین می کنید.

معروف ترین محصولات کاما آیورودا – اسکراب صورت آیورودا روشن کننده Kumkumadi، پاک کننده صورت کاما آیورودا رز یاس.، کرم مرطوب کننده کاما آیورودا Eladi، کاما آیورودا Kumkumadi Miraculous Beauty Fluid شب آیورودا.

صفحه اینستاگرام کاما آیورودا

بهترین محصولات کاما آیورودا را اینجا ببینید.

یوگای پوست

محصولات یوگا پوست

اسکین یوگا توسط این سه خواهر تاسیس شد رادیکا، جاگریتی و دیپیکا چوداری در فاز 2011-2012. بله، این برند مدت زیادی است که در بازار بوده و محبوبیت زیادی در بین مشتریان به دست آورده است. هدف این برند یادآوری افرادی است که باید به سمت حفظ سبک زندگی طبیعی حرکت کنند.

یوگای پوست
منبع تصویر

محصولات Skin Yoga برای پوست شما عالی هستند و مانند سایر برندهای ارگانیک مراقبت از پوست، کاملاً عاری از مواد شیمیایی هستند. یکی از منحصر به فردترین ویژگی های محصولات این شرکت، ماندگاری و افزایش ماندگاری آنها است.

معروف ترین محصولات اسکین یوگا – اسکراب بدن قهوه و خیساندن پای گل همیشه بهار.

صفحه اینستاگرام اسکین یوگا

بهترین محصولات اسکین یوگا را اینجا ببینید.

آلی یاقوت

ارگانیک یاقوت
منبع تصویر

Ruby’s Organics توسط روبینا کراچیوالا در سال 2017. اگرچه یک برند جدید در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار است، اما به دلیل طیف گسترده آرایش خود مشهور است. این محصولات بر روی رنگ پوست هندی تمرکز دارند.

ارگانیک یاقوت
منبع تصویر

رژ لب، کژال، رژگونه، کرم پودر و بسیاری دیگر محصولات متمرکز آنها هستند. آنها فقط محصولات طبیعی و ارگانیک تولید می کنند. Rubeina در مراحل اولیه شروع به ساخت محصولات از چغندر کرد و به تدریج شروع به رشد و بهبود ترکیب آنها کرد. این ثابت می کند که آنها چقدر ارگانیک هستند.

معروف ترین محصولات Ruby’s Organics – هایلایت سایه چشم Ruby’s Organics، براق کننده روغن لب، رژگونه کرمی.

صفحه اینستاگرام Ruby’s Organics

بهترین محصول ارگانیک روبی را در اینجا بررسی کنید.

شیمی آبدار

شیمی آبدار
منبع تصویر

Juicy Chemistry توسط زوج Pritesh و Megha Asher در سال 2014 تاسیس شد. Juicy Chemistry بر ایجاد هماهنگی بین بدن، ذهن و روح تمرکز دارد. رشد برند آهسته اما پیوسته بوده است.

محصولات شیمی آبدار
منبع تصویر

محصولات Juicy Chemistry دارای گواهینامه COSMOS (بالاترین استاندارد جهانی در صنعت زیبایی) هستند. این بدان معنی است که تمام محصولات آنها از زمان تولید تا بسته بندی آنها بررسی می شود. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب محصولات آنها این است که تمام مواد به کار رفته در محصول روی بسته بندی آن نوشته شده است و هیچ چیز پنهان نمی ماند.

معروف ترین محصولات Juicy Chemistry – سرم هلی کریسوم و گل سرخ، اسکراب لب نعناع چوکو و ماسک کره آرگان و انبه.

صفحه اینستاگرام Juicy Chemistry

بهترین محصولات Juicy Chemistry را اینجا ببینید.

ارگانیک ایلانا

ارگانیک ایلانا
منبع تصویر

ایلانا ارگانیک که در سال 2018 تأسیس شد، توسط نیکیتا دشپانده تأسیس شد. ایلانا ارگانیک به تولید محصولات مراقبت از پوست که ارگانیک و وگان هستند اعتقاد دارد. اکثر محصولات مراقبت از پوست این برند عاری از مواد شیمیایی هستند و استراتژی بازاریابی آنها شامل تبلیغات توسط تأثیرگذاران مد است.

محصول ارگانیک ایلانا
منبع تصویر

محصولات ارگانیک ایلانا به دلیل کیفیت و عاری از مواد شیمیایی محبوبیت زیادی پیدا می کنند. بهترین بخش این برند این است که برای حفظ شفافیت، تک تک مواد موجود در محصول را در بسته بندی خود ذکر می کنند.

معروف ترین محصولات ارگانیک ایلانا – سرم پوست خوب ایلانا، چای سبز + اسید هیالورونیک، مرطوب کننده تمام وقت، پاپایا + سرم روشن کننده پوست لیمو.

صفحه اینستاگرام ایلانا ارگانیک

هنر ارگانیک روستایی

هنر ارگانیک روستایی
منبع تصویر

هنر روستایی Sunita Jaju که در سال 2010 تأسیس شد، به دلیل محصولات مراقبت از پوست شگفت انگیز خود که شامل کرم های ضد آفتاب، لوسیون ها و روغن ماساژ است، محبوبیت زیادی به دست آورده است. آنها همچنین بخش مراقبت از کودک متفاوتی دارند که شامل لوسیون کودک، ماساژ کودک است و این لیست ادامه دارد.

هنر ارگانیک روستایی
منبع تصویر

محصولات مراقبت از پوست هنر روستیک معمولاً از مواد طبیعی ساخته می شوند که شامل چغندر، سیب زمینی شیرین، تربچه، زردچوبه و بسیاری دیگر می شود. علاوه بر این، محصولات آنها سازگار با COSMOS و 100٪ وگان هستند. قیمت محصولات این برند ارگانیک نیز مقرون به صرفه و بسیار کمتر از بسیاری دیگر از برندهای ارگانیک مراقبت از پوست در هند است.

معروف ترین محصولات هنر روستیک – شستشوی صورت ریحان چریش، کرم پوست ترنج رز، لوسیون بدن بلوبری، ژل آلوئه ورا هنر روستیک.

صفحه اینستاگرام روستیک آرت

اکنون به بهترین مارک های مراقبت از پوست ارگانیک در هند دسترسی دارید. آنها را امتحان کنید و در نظرات به ما اطلاع دهید (چه مثبت یا منفی).

همچنین بخوانید

8 بهترین شستشوی صورت درخت چای در هند برای درمان آکنه (به روز شده در سال 2021)

9 بهترین واکس مو برای مردان در هند – بدون مواد شیمیایی و مقرون به صرفه (نسخه 2021)

7 بهترین خمیر دندان برای بچه ها که در واقع باعث می شود کودک شما لبخند بزند

چگونه خط فک تیز داشته باشیم؟

بهترین مرطوب کننده های زیر 500 روپیه در هند





Source link