سوپر غذاها برای مراقبت از پوست؟ – غذاهای فوق العاده نهایی


آیا سوپر غذاها برای مراقبت از پوست مفید هستند؟ با این حال، خوشایندهای کام برجسته هستند و به طور قابل توجهی قابل توجه هستند. به همین دلیل است که سوپر غذاها فقط سلامت بدن شما را تقویت نمی کنند. اگر به طور خاص به مواد حیاتی متوسل شوید، به طور فعال زیبایی پوست و مو را ارتقا می دهید. یک رژیم غذایی سالم نه تنها برای سلامتی بلکه برای پوست شما نیز مهم است.

https://www.youtube.com/watch?v=CwMWLrvSVkE

لیست سوپر مواد غذایی برای مراقبت از پوست

اسفناج

امگا 3، کلسیم، آهن، ویتامین A و ویتامین E: فهرست مواد ارزشمندی که اسفناج ارائه می کند هنوز کامل نیست. حیف است که برخی از مواد فعالی که پوست و مو را زنده می کنند تبخیر شوند. بنابراین، توصیه می شود برگ های سبز را برای سالاد کشف کنید یا در اسموتی ادغام کنید.

زغال اخته

میوه ها که به زغال اخته نیز معروف هستند، رنگ آبی خود را مدیون آنتوسیانیدین های بسیار غلیظ هستند. این ماده یکی از آنتی اکسیدان هایی است که رادیکال های آزاد را بی ضرر کرده و در نتیجه با پیری پوست مقابله می کند. ماموریت یکسان به نفع ویتامین C و پکتین زغال اخته است.

گوجه فرنگیها

میوه های باغ قرمز توسط طبیعت دارای بسیاری از مواد حیاتی بودند. اینها شامل لیکوپن است که به کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان های موثر نسبت داده می شود. به ویژه در پوست، این ماده نقش کلیدی در محافظت از سلول دارد. این واقعیت که سلول‌های پوست سالم عنصر کلیدی برای داشتن پوستی یکدست هستند، حتی برای افراد عادی نیز واضح است.

ماهی سالمون

ماهی های جنس Salmo از بسیاری جهات برای آشپزخانه های حیاتی توصیه می شوند. در میان چیزهای دیگر، محتوای بالای اسیدهای چرب امگا 3 برجسته است. این ماده دارای خاصیت مثبتی است که به لطافت پوست کمک می کند.

شکلات تلخ

وقتی صحبت از پوست بی عیب و نقص به میان می آید، شکلات شهرت بدی دارد. این ممکن است در مورد برخی از انواع صدق کند. با این حال، یک استثنا قابل ستایش وجود دارد. زیرا مواد گیاهی موجود در کاکائو جزو آنتی اکسیدان ها هستند، خاصیت محافظت از سلول دارند و می توانند بر تعادل رطوبت پوست تأثیر مثبت داشته باشند.

صدف

بدیهی است که صدف زدن کمی منحط است. اما میان وعده فقط برای کام خراب جالب نیست. زیرا ساکنان دریا علاوه بر روی، مواد دیگری نیز به همراه دارند که تأثیر مثبتی بر قابلیت دریا، ساختار مو یا ویژگی قوی ناخن ها دارد. بنابراین، برای افراط گهگاهی در این سوپر غذا حرف زیادی برای گفتن وجود دارد.

گردو

گردو وقتی صحبت از غلظت اسیدهای چرب غیراشباع امگا 3 و امگا 6 به میان می آید، همه اقوام خود را شکست می دهد. آنها همچنین حاوی روی است که به رشد مو کمک می کند و ویتامین A با اثرات مثبت آن بر روی پوست الاستیک. بستنی روی کیک: کسانی که از این غذای فوق العاده میان وعده استفاده می کنند، نه تنها از زیبایی بهره مند می شوند. عملکرد مغز نیز از مواد تشکیل دهنده به اصطلاح ترکیب دنباله دار سود می برد.

کیوی

همین چند دهه پیش، میوه هایی با پوست مودار به سختی در آلمان شناخته شده بودند. در این بین، کیوی به بخشی از مجموعه استاندارد در پیشخوان میوه تبدیل شده است. انگور فرنگی چینی این حرفه را در میان غذاهای رایج به دست آورده است. این یکی از نام های جایگزین است. علاوه بر ویتامین A، ویتامین B و مواد معدنی مختلف، میوه تخم مرغی شکل حاوی مقدار زیادی ویتامین C است.

محصولات زیادی وجود دارد که پوست شما را درخشان تر نشان می دهد. گاهی اوقات سوپر فودها مواد تشکیل دهنده این محصولات زیبایی هستند. در اینجا لیستی از آنچه کارشناسان در مورد غذاهای فوق العاده برای مراقبت از پوست می گویند آورده شده است.

خلاصه:
– سوپر فودها برای مراقبت از پوست عالی هستند.
– این ابر غذاها در محصولات مراقبت از پوست مختلف گنجانده شده اند.
– یک نمونه سرکه سیب است که…

اول سرکه سیب است. PH پوست را متعادل می کند، بنابراین پوست چرب یا پوست خشک می تواند به پوست نسبتاً مرطوب تبدیل شود. سرکه سیب در برخی از تونرها گنجانده شده است. از طرف دیگر زردچوبه التهاب و قرمزی پوست و غیره را برطرف می کند سوپر فود گاهی اوقات در تقویت کننده ها گنجانده می شود.

آلو یکی دیگر از مواد غذایی فوق العاده است که ممکن است در محصولات مراقبت از پوست یافت شود. روغن آلو در صنعت مراقبت از پوست مورد علاقه است زیرا پوست را روشن و سالم نگه می دارد.

جلبک دریایی همچنین یک غذای فوق العاده است که بیماری های التهابی پوست مانند اگزما، آکنه و موارد دیگر را درمان می کند.

آیا می خواهید در مورد این ابر غذاها برای روتین مراقبت از پوست خود بیشتر بدانید؟ اسکوپ مفید جسیکا اوریسمن را در https://www.brit.co/ بخوانید