بودجه 2024-2025 فرماندار نیوزوم به تعهدات کلیدی کالیفرنیا در مراقبت های بهداشتی ادامه می دهد


  • علیرغم کسری بودجه، بودجه ایالتی 2024-2025 پیشنهاد شده توسط فرماندار گاوین نیوسام به تعهدات کلیدی در مراقبت های بهداشتی، به ویژه در Medi-Cal با بهبود در نرخ ها و دسترسی، مزایا، کیفیت و برابری، و واجد شرایط بودن، و در دسترس نگه داشتن Medi-Cal برای همه کالیفرنیایی‌های واجد شرایط درآمد بدون در نظر گرفتن سن یا وضعیت مهاجرت.
  • از آنجایی که کالیفرنیایی‌ها با افزایش هزینه‌های زندگی، و به‌ویژه هزینه‌های بهداشتی بالاتر مواجه هستند، حامیان سلامت و جامعه از مشاهده هیچ تغییری در طرح افزایش کمک‌های مقرون به صرفه برای کاهش هزینه‌های خارج از جیب در کالیفرنیای تحت پوشش خوشحال شدند.
  • بیش از نیم میلیون کالیفرنیایی به دلیل درآمد و وضعیت مهاجرت از دسترسی به مراقبت های بهداشتی محروم هستند. حامیان سلامت به قانون‌گذاری نگاه می‌کنند تا گام‌های بیشتری برای دسترسی بیشتر به مراقبت‌های بهداشتی بردارد و به همه اجازه می‌دهد تا با دلارهای خود طرح‌هایی را در کالیفرنیای تحت پوشش خریداری کنند.

ساکرامنتو، کالیفرنیا – امروز فرماندار گاوین نیوسام بودجه ایالتی 2024-25 خود را منتشر کرد که به تعهدات کلیدی برای گسترش دسترسی و مقرون به صرفه بودن مراقبت های بهداشتی ادامه می دهد.

حامیان سلامت ابراز آرامش می کنند که علیرغم کسری بودجه، بودجه پیشنهادی طیفی از سرمایه گذاری ها را در چند سال گذشته در Medi-Cal حفظ کرده است که مزایا، نرخ ها، دسترسی و واجد شرایط بودن را بهبود بخشیده است، از جمله حذف موانع بر اساس سن و وضعیت مهاجرت. این پیشنهاد همچنین به سرمایه گذاری برای کاهش هزینه های پرداختی در کالیفرنیای تحت پوشش ادامه می دهد، که در حال حاضر به افزایش ثبت نام برای سال 2024 کمک می کند.

کالیفرنیایی‌ها می‌توانند خیالشان راحت باشد که با وجود کمبود، هیچ‌کس دسترسی یا کمک‌های مقرون به صرفه به مراقبت و پوشش مورد نیاز را از دست نمی‌دهد. آنتونی رایت، مدیر اجرایی Health Access کالیفرنیا، ائتلاف حمایت از مصرف کنندگان سلامت در سراسر ایالت، گفت: ما از تعهد بودجه مستمر فرماندار برای گسترش Medi-Cal و بهبود سیستم مراقبت های بهداشتی ما برای همه کالیفرنیایی ها قدردانی می کنیم. طی چندین سال گذشته، کالیفرنیا سرمایه‌گذاری‌های مهمی را برای دسترسی بیشتر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و حساب‌پذیرتر کردن Medi-Cal و پوشش انجام داده است، و این اصلاحات و سایر اصلاحات بدون توجه به سن، درآمد یا وضعیت مهاجرت باید ادامه یابد. پوشش سلامت نه تنها برای افرادی که کار می‌کنند، مالیات می‌پردازند، به اقتصاد و جامعه ما کمک می‌کنند، بلکه به خانواده‌های آنها و به طور کلی جوامع ما سود می‌رساند.»

«بودجه ما ارزش‌ها و نیازهای ما را منعکس می‌کند، و آنچه را که در طول همه‌گیری آموخته‌ایم، اولویت می‌دهد، که سلامتی ما به سلامت و تندرستی اعضای جامعه ما، از همسایگان گرفته تا کارگران ضروری که به آنها تکیه می‌کنیم، وابسته است. این بودجه تشخیص می‌دهد که سیستم بهداشتی ما زمانی قوی‌تر است که همه شامل مراقبت‌های اولیه و پیشگیرانه شوند، مراقبت‌های غیرضروری و گران‌قیمت اورژانس را کاهش دهد، و منجر به یک سیستم کارآمدتر، مؤثرتر و از نظر مالی پایدارتر از بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها شود که همه ما به آن متکی هستیم. رایت گفت.

سایر سرمایه‌گذاری‌های بودجه بر اساس برنامه CalAIM ادامه می‌یابد تا ارائه خدمات برای افراد با نیازهای بالا را از طریق Medi-Cal تغییر دهد، طرح جامع پیری را اجرا کند، و برنامه‌هایی را برای بهبود نرخ‌های ارائه‌دهنده Medi-Cal حفظ کند.

علاوه بر بهبودهای Medi-Cal، اقدامات کلیدی مقرون به صرفه برای کسانی که در کالیفرنیای تحت پوشش قرار دارند نیز حفظ شد. از آنجایی که کالیفرنیایی‌ها با افزایش فشار هزینه‌های زندگی و به‌ویژه هزینه‌های بهداشتی بالاتر مواجه هستند، پیشنهاد بودجه فرماندار هیچ تغییری در طرح کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی از جیب در کالیفرنیای تحت پوشش ایجاد نمی‌کند. در این سال فرانشیزها حذف شد و پرداخت های مشارکتی برای ده ها هزار کالیفرنیایی که کمتر از 250 درصد سطح فقر فدرال درآمد دارند و مراقبت های خود را از طریق بورس سلامت ایالت خریداری می کنند، کاهش یافت. این بهبود مقرون به صرفه قبلاً نتایجی را نشان داده است که منجر به افزایش 18 درصدی ثبت‌نام نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بالاترین میزان ثبت‌نام در این دوره در چهار سال گذشته بر اساس Covered California است.

“در حالی که ما واقعیت های کسری بودجه را می شناسیم، سیاست گذاران ما به درستی ذخایر و انعطاف پذیری هایی را برای یک دهه ایجاد کرده اند تا آماده ادامه تعهدات خود در مواجهه با کاهش درآمد باشند. رایت گفت: کالیفرنیایی‌ها همچنان فشار ناشی از افزایش هزینه زندگی را احساس می‌کنند، بنابراین ما باید به کار ادامه دهیم تا هزینه‌های بهداشت را کاهش دهیم و اطمینان حاصل کنیم که هر کالیفرنیایی می‌تواند به مراقبت‌های بهداشتی و پوشش دسترسی داشته باشد و از عهده آن برآید.

بیش از نیم میلیون کالیفرنیایی به دلیل درآمد و وضعیت مهاجرت از دسترسی به مراقبت های بهداشتی محروم هستند. در سال 2024، حامیان سلامت به قانون‌گذاری نگاه می‌کنند تا گام‌های بیشتری برای دسترسی بیشتر به مراقبت‌های بهداشتی بردارد و به همه اجازه می‌دهد از طریق AB 4 (Arambula) طرح‌هایی را در کالیفرنیای تحت پوشش با دلارهای خود خریداری کنند.

###



Source link