داروی بدون نسخه برای نوسانات خلقی PMS


زنان بار جهان را به دوش می کشند – همانطور که مادر طبیعت به آنها مسئولیت حمل یک کودک نوپا را اعطا کرد که چرخه ماهانه وحشتناکی دارد. گونه های زنانه ممکن است با مهربانی در برابر مزایای انتشار ماهانه مقاومت کنند، با این حال، جهنمی است که دردها به طور کلی غیرقابل تحمل است. تغییرات ترشح بر تمام وجود یک دختر تأثیر می گذارد –


که هیچ مردی هرگز آن را درک نخواهد کرد. خوشبختانه، فرمول‌های طعم‌دهنده‌ای در بازار وجود دارد که خانم‌ها را از سخت‌ترین دوره‌هایشان نجات می‌دهد. خانم ها دیگر نگران نباشند زیرا این داروهای طعم دهنده ایمن، طبیعی هستند و هیچ عارضه جانبی زشتی ندارند.

زنان و PMS

تغییرات هورمونی صرفاً بر شرایط جسمانی تأثیر نمی گذارد، بلکه به طور همزمان بر روح و روان دختر تأثیر می گذارد. غیرمعمول نیست که دخترانی در سال های پربار خود، چند روز قبل از انتشارشان، «آبی» را احساس کنند. زنان متعددی از سراسر جهان هر ماه از دردها و گرفتگی های ناشی از PMS رنج می برند. شدت آن ممکن است اغلب باعث شود دختری بخواهد که یک خانم به دنیا نیامده باشد.

این اتفاقات بدنی حتی تأثیر فوری بر روی کار روزانه، با مد و روابط می‌گذارد. خانم ها به دلیل احساس درد درونی، نسبت به کار احساس ناخواسته ای می کنند. باز هم، شعله ور شدن شدید و نوسانات خلقی متناوب را به گردن هورمون های ناپایدار در بدن زنانه بیاندازید.

همچنین بخوانید: 5 افسانه رایج در مورد یائسگی

داروهای گیاهی برای PMS

داروی pms



نیازی نیست که زنان از علائم یک مقدار ماهیانه رنج زیادی ببرند، زیرا راه های مفید و فرمولاسیون های طبیعی در دسترس هستند. با این حال، همچنان حفظ یک مد سالم ضروری است. یک رژیم غذایی متعادل را در نظر بگیرید، در حالی که درد مکرر و حفظ الگوهای خواب منظم به سادگی چندین اقدام پیشگیرانه است که تحمل بدن را پس از شروع درد تسهیل و تقویت می کند.

راه های معقول برای آن داروهای طبیعی

اگر این روش‌های معقول جواب نداد، داروهای طعم‌دهنده به عنوان یک انتخاب مطمئن و مؤثر عمل می‌کنند. داروهای طعم‌دهنده رویکردی جامع برای درمان بیماری‌های فیزیولوژیکی دارند و در عین حال مطمئن می‌شوند که هیچ عارضه جانبی نمی‌تواند وضعیت ناخوشایند بدن را به خطر بیندازد. یکی از نمونه های متمایز گل پاسک (Pulsatilla Vulgaris) است که به دلیل اثر تایید کننده و تسکین دهنده آن بر روی سیستم زنانه شناخته شده است.

تری ترپنوئید ساپونین ها

یک ترکیب فعال به نام ساپونین‌های تریترپنوئید، گل پاسک را تشکیل می‌دهد که اثرات کلی، به‌ویژه در طول دوره‌های عدم تعادل ترشح، ایجاد می‌کند تا در طول دوره‌های دردناک درد تسکین یابد. ترکیبات مفید آن به تسکین سردرد، خستگی اعصاب و افسردگی در خانم ها عادت دارد.

همچنین بخوانید: چگونه بر PMS و پرکاری تیروئید غلبه کنیم

علائم PMS را درمان کنید

گیاه دیگری که برای درمان علائم سندرم پیش از قاعدگی تجویز می شود، رازیانه شیرین (Foeniculum Vulgare) است زیرا تعادل آب را در بدن در طول تغییرات ترشح افزایش می دهد. از سوی دیگر، بادرنجبویه (Melissa Officinale)، به طور موثری احساس خوبی را القا می کند که با نوسانات خلقی که در طول انتشار معمول است، مقابله می کند.

فرمولاسیون های گیاهی

فرمول‌های گیاهی موجود در بازار نیز می‌تواند یکی یا ترکیبی از ترکیبات سالم باشد که برای کمک به خانم‌ها در مقابله با دردها و ناراحتی‌های ناشی از انتشار گازهای گلخانه‌ای شناخته شده است. داروهای طعم‌دهنده استاندارد مانند Femalite گیاهان ذکر شده را در یک داروی بسیار ترکیب می‌کنند که به طور موثر خلق و خوی پایدار، تعادل ترشح و احساس خوشبختی را در سراسر میزان انتشار ایجاد می‌کند.

مکمل های pms
هم اکنون خریداری کنید

این داروها و بسیاری از داروهای طعم دهنده گواهی ایمن، موثر و غیراعتیادآور هستند. با داروهای طعم‌دهنده‌ای که برای سال‌ها برای بازاریابی سلامت مثمر ثمربخش زنانه استفاده می‌شوند، هرگز اشتباه نخواهید کرد.

کاهش PMS با داروهای طعم دهنده

به طور کلی، خانم ها به طور مشخص در طول چرخه بدخلق هستند. این می تواند به دلیل افزایش عجیب هورمون های مثمر باشد که بر روی سیستم تأثیر می گذارد و باعث تغییرات سریع خلق و خو می شود. در همین حال، درد دیسمنوره، اسپاسم، نفخ و خستگی از تظاهرات فیزیکی همراه با انتشار هستند.


پاراستامول معمولا برای کاهش درد و علائم مرتبط با آن مصرف می شود. بار دیگر} چندین سال است که از گیاهان باستانی برای درمان ناراحتی های ترشح استفاده می شود. خلاصه‌ای تصادفی از داروهای طعم‌دهنده زیر را که در حال حاضر با مکمل‌های طعم‌دهنده طراحی شده برای کاهش درد و ناراحتی‌های ترشحات ایجاد شده‌اند، بررسی کنید.

دونگ کوای یک تونیک طعم‌دهنده درجه کاردانی است که برای درمان بیماری‌های گردش خون و بیماری‌های پزشکی تجویز می‌شود. عصاره‌های این گیاه که معمولاً در کاربرد داروهای باستانی استفاده می‌شد، چرخه را در راستای خواص متعادل‌کننده‌ی هورمون‌ها تسهیل و تنظیم می‌کند و همچنین به‌عنوان داروی دارویی و اثرات ضددرد.

چستربری ممکن است یک گیاه متعادل کننده هورمون شناخته شده باشد که از ثبات سیستم زنانه پشتیبانی می کند. ترکیب سالم این گیاه ضمن درمان آدنومیوز و سندرم پس از ترشح (PMS) درد دیسمنوره را کاهش می دهد.

گل همیشه بهار ترکیبات دارویی و ضد درد را تقویت می کنند. در طول یک گرفتگی ترشح، این گیاه اعصاب را آرام می کند و اعصاب را تسکین می دهد که این چرخه را به سبکی در محافل طبیعی تنظیم می کند.

گل عید پاک به لطف لبه‌های درمانی آن برای سیستم زنانه، ممکن است یک داروی طعم‌دهنده در بین سرخپوستان یانک باشد. مطالعات اخیر در حال حاضر خواص مفید این گیاه را تضمین می کند.

همچنین بخوانید: علل اصلی ترشحات قهوه ای با اسید بوریک

سخنان پایانی

در بالا به سادگی تعدادی از گیاهان سالم و داروهای طعم دهنده وجود دارد که در کاربرد داروهای باستانی که در حال حاضر با سیستم های مراقبتی به روز ترکیب شده اند، تجویز می شوند. در مجموع، داروهای تجویز شده، نیاز به جستجوی فیزیکی آن گیاهان را برای تسکین درد و ایجاد تسکین برای خانم‌هایی که دچار ناراحتی‌های ترشحی هستند، تخصیص داده‌اند.

در استفاده از جدیدترین داروهای طعم‌دهنده، گیاه‌پزشکان به حذف ترکیبات درمانی از عصاره‌های یک گیاه سالم توجه می‌کنند و دائماً با عصاره‌های گیاهان مختلف که سود شفابخشی نسبی دارند، مخلوط می‌کنند تا یک فرمول متمرکز را بسازند.

فرمول مکمل طعم‌دهنده ساخته شده مانند Men’s-Reduce، Female، و EndoEx برای مثال تضمین می‌کند که درمان ساده‌تری برای ناراحتی‌های چرخه‌ای است که به‌عنوان داروی دیگری برای درد دیسمنوره عمل می‌کند، در حالی که کاهش نوسانات خلقی منجر به این شرایط می‌شود.

مکمل های سلامت زنان
هم اکنون خریداری کنید

مایکل توماس بی‌تجربه محتوای آنلاین برای Gold Flax Seed, Inc منتشر می‌کند. درباره لبه‌های سالم مکمل‌های طعم‌دهنده چیزهای زیادی بیاموزید
[http://www.myherbalremedystore.com].

PMS GUMMIES
هم اکنون خریداری کنید