تمیز کردن و ساده کردن کسب و کار مربیگری شما


آیا کسب و کار مربیگری شما کمی گیر کرده یا راکد است؟ شاید این احساس درهم ریختگی و درهم ریختگی است؟ اگر چنین است، ممکن است اکنون زمان مناسبی برای تمیز کردن آن بهار باشد (یا اگر در نیمکره جنوبی هستید یک طراوت پاییزی داشته باشید!)

مهم نیست که چقدر این کار تجاری را انجام می دهید، می تواند ایده خوبی باشد که آنچه را که در کسب و کار خود می گذرد بررسی کرده و مرور کنید تا بتوانید پاکسازی کنید، ساده کنید و انرژی تازه ای را جذب کنید.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=NqLxX410W-c
این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

چگونه به یک «تمیز بهاری» نزدیک شویم

من قصد دارم چندین زمینه از کسب و کار شما را برای بررسی و نحوه رویکرد “پاکسازی آنها” و ساده کردن آنها فهرست کنم تا بتوانید فضای بیشتری ایجاد کنید، بیش از حد کمتر و توانایی بیشتری برای تمرکز بر آنچه در واقع ایجاد تفاوت می کند ایجاد کنید.

ارائه می دهد

اگر بیش از یک یا دو پیشنهاد در کسب و کار خود دارید، بررسی آنها می‌تواند زمینه‌ای واقعاً مفید برای “آرام کردن” باشد. به خصوص اگر شما هم مثل من هستید و یک کسب و کار چند پیشنهادی دارید، به راحتی می توانید چیزهای مختلف زیادی را برای فروش در دسترس داشته باشید – و مطمئناً هیچ ایرادی در آن وجود ندارد!

با این حال، ارزش این را دارد که با خودتان بررسی کنید که این احساس چگونه است. آیا همه این پیشنهادات هنوز مرتبط هستند؟ همه آنها چگونه می فروشند؟ چه احساسی نسبت به آنها و ارائه آنها دارید؟ آیا احساس کشش برای ساده سازی دارید؟

معمولاً اگر می‌خواهید چیزهای بیشتری بسازید و ارائه دهید، باید فضا را خالی کنید تا به چیز جدیدی دعوت کنید. شاید این بازنشستگی برخی دوره‌ها یا برنامه‌ها باشد، شاید تعطیل کردن عضویت یا حذف پیشنهاد 1:1 از وب‌سایت شما. شاید بیشتر این باشد که چیزی در مورد آن پیشنهادات باید تغییر کند.

در هر صورت، این زمان بسیار خوبی است تا به آنچه در چند ماه گذشته با آنها گذشته است نگاه کنید و در صورت نیاز تغییراتی را ایجاد کنید.

ورود به مشتری / Offboarding

مشتری شما در حال حاضر چگونه کار می کند؟ آیا می توان آن را بهبود بخشید یا ساده کرد؟ آیا می توانید تمام مراحل و فناوری (در مورد آن را در زیر بیشتر ببینید) که در هر مرحله دخیل است را فهرست کنید. آیا همه چیز به خوبی به هم متصل می شود؟ آیا به همه مراحل نیاز دارید یا می توان برخی از آنها را با هم ترکیب کرد؟ آیا می توانید هر چیزی را خودکار کنید؟

پشته فنی

«پشته فناوری» شما همه برنامه‌ها و برنامه‌های فناوری مختلفی است که در اداره کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید. به عنوان مثال، من از Notion، G Suite، Zoom، Convertkit، Dubsado، Thrivecart + Thrive Learn، Descript، Canva، Divi در وب سایت وردپرس خود و غیره استفاده می کنم.

بسته به میزان علاقه شما به فناوری، ممکن است متوجه شوید که قطعات و قطعات مختلف فناوری زیادی دارید اما در واقع نیازی به استفاده از همه آنها ندارید یا شاید از برخی از آنها استفاده نمی کنید.

بررسی پشته فناوری و ساده‌سازی، بهینه‌سازی یا سازماندهی بهتر چیزها می‌تواند کار مفیدی برای ساده‌سازی کسب‌وکار شما باشد.

مخارج

اکنون زمان بسیار خوبی برای بررسی هزینه های کسب و کارتان است! هر چیزی که از آن به خوبی استفاده نمی کنید می تواند از بین برود، یا اگر به چیزهایی دسترسی دارید که استفاده نمی کنید اما آرزو می کنید می توانستید باشید، بررسی موانع درگیر شدن با آن چیز می تواند مفید باشد.

بازار یابی

استراتژی بازاریابی شما چگونه به نظر می رسد؟ آیا طاقت فرسا است؟ یا به نظر سازماندهی شده و ساده است؟ بله، بازاریابی بخش بزرگی از کسب و کار شما است و می تواند بخش های متحرک زیادی داشته باشد، اما همچنین می تواند ساده و کارآمد باشد.

استراتژی بازاریابی شما چقدر موثر است؟ چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست؟ آیا باید یک استراتژی را کنار بگذارید و یک استراتژی جدید را امتحان کنید؟

اکنون زمان بسیار خوبی در سال برای بررسی آمار و تجزیه و تحلیل است، من قطعاً متوجه می شوم که وقتی از زمستان خارج می شویم مغز من برای این نوع کارها آماده است.

غواصی عمیق در معیارهای خود و جزئیاتی که باید از آنها آگاه باشید می‌تواند به عنوان بخشی از تصمیم‌گیری در مورد آنچه در سال جدید پرانرژی پیش می‌روید، کار بزرگی باشد.

فایل های دیجیتال

در حال حاضر Dropbox و iCloud من کاملاً به هم ریخته اند! من تعداد زیادی فایل دیجیتال در همه جا دارم و دسکتاپ من نیاز به مرتب کردن خوب دارد.

بخشی از تمیز کردن فایل های دیجیتالی شما ممکن است پیدا کردن خانه ای برای مناطق خاصی از کار یا تجارت شما باشد. به عنوان مثال، من برخی از فایل‌های مرتبط با کسب‌وکار را در Dropbox خود دارم، اما از Google Drive و Notion برای انواع یادداشت‌برداری، مدیریت و ذخیره‌سازی چیزها نیز استفاده می‌کنم.

ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما مدیریت مکان چیزها می تواند مقدار شگفت انگیزی از فضای مغز را اشغال کند.

دوره ها و برنامه های شما

من ردیاب دوره Notion خود را دوست دارم، اما اگر از چیزی شبیه به این استفاده نمی کنید، فهرستی از همه چیزهایی که به آنها دسترسی دارید می تواند برای اطمینان از آگاهی کامل شما از منابع موجود مفید باشد.

در حالی که برخی از دوره‌ها و برنامه‌ها ممکن است بسیار طاقت‌فرسا به نظر برسند، اغلب اگر رویکردی برای مدیریت آن‌ها، استفاده از آن‌ها و در واقع پیاده‌سازی آنچه یاد می‌گیریم ایجاد کنیم، می‌توانند یک دارایی شگفت‌انگیز باشند.

با این حال، اگر برخی از دوره‌ها و برنامه‌ها به سادگی مرتبط نیستند یا به گونه‌ای تدریس نمی‌شوند که برای شما مفید باشد، به عنوان بخشی از این فرآیند، «بایگانی» ذهنی یا فیزیکی آنها کاملاً مشکلی نیست. گاهی اوقات متوجه می‌شوم که گناه استفاده نکردن از چیزی که روی آن سرمایه‌گذاری کرده بودم، نشت انرژی ایجاد می‌کند و اکنون زمان خوبی برای قطع کردن آن است!

نشت انرژی، مرزها و انرژی که متعلق به شما نیست

در نهایت، بخش دیگری از کسب و کار شما که می‌توانید آن را «مثل» کنید، انرژی خودتان است که به آن متصل است. شاید این نگاه به بخش‌هایی از کسب‌وکارتان باشد که احساس می‌کنید انرژی‌تان در حال «نشت» است.

شاید بررسی مرزهایی باشد که شما را حمایت می کند – و نحوه ارتباط شما با این مرزها.

ممکن است به این فکر کنید که چه انرژی حمل می کنید که متعلق به شما نیست – به خصوص اگر با افراد 1:1 کار می کنید، جذب انرژی زیادی از آنها آسان است – به خصوص اضطراب ها و نگرانی های آنها. انجام تمرین پاکسازی انرژی یا قطع بند ناف می تواند در این مورد مفید باشد.

من دوست دارم بدانم که آیا می خواهید یک تجارت بی نظم انجام دهید یا خیر! با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.





Source link