پشت صحنه کسب و کار مربیگری من آوریل – ژوئن 2023


اگر از شنیدن آنچه در پشت صحنه کسب و کار و زندگی مردم می گذرد لذت می برید، سپس بخوانید، من آنچه را که در سه ماهه دوم سال انجام داده ام به اشتراک می گذارم. بیایید شیرجه بزنیم

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=B4ja17nmmgc

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

آوریل

اصلی‌ترین کاری که در ماه آوریل انجام دادم ایجاد و راه‌اندازی Create Your Aligned Offer بود. من عاشق این برنامه هستم و اجرای برنامه زنده بسیار سرگرم کننده بود. من همچنین در ماه آوریل چندین مشتری جدید امضا کردم. به غیر از آن، ما دو هفته تعطیلات عید پاک را داشتیم، بنابراین زمانی را با بچه ها گذراندم که دوست داشتنی بود. به طور کلی فقط یک ماه سرگرم کننده خوب بود!

درآمد: 6202 پوند / 7879 دلار

ممکن است

من هیچ راه اندازی خاصی در ماه مه نداشتم. بسیاری از کارهایی که من روی آن کار می‌کردم به نوعی داخلی بود، بنابراین از نظر ساختار پیشنهاد کسب‌وکارم کمی لحظه به لحظه لامپ داشتم که بسیار مفید بود. این باعث شد که تصمیم بگیرم از ارائه طراحی برند و وب سایت خودداری کنم که کمی ترسناک بود زیرا در گذشته جریان درآمد خوبی برای من بوده است. اما مدتی است که به دلایل متعددی هماهنگ نشده است، بنابراین وقت آن رسیده است که آن را رها کنیم. من هنوز چندین مشتری دارم که با آنها کار می کنم تا کار را تمام کنم و از آن پروژه ها لذت می برم، اما همچنین خوشحال خواهم شد که این فصل از کسب و کارم به پایان برسد، حداقل در حال حاضر.

کار بزرگ دیگری که در ماه مه انجام دادم این بود که فهرستم را پاک کنم. یک لیست تمیز اساساً به معنای حذف مشترکانی است که ایمیل های شما را باز نمی کنند یا با آنها درگیر نمی شوند. من در نهایت تعداد زیادی را حذف کردم، که با توجه به اینکه اخیراً تعداد زیادی ایمیل از بسته‌ها و نشست‌ها اضافه کرده بودم خوب بود و فقط بخشی از فرآیند بود. اگرچه حذف بیش از 1000 مشترک هنوز کمی ترسناک است! کار بعدی من در آن منطقه تنظیم یک دنباله تمیز کردن لیست مداوم است تا به طور خودکار به جای اینکه من هر سال یک لیست را تمیز کنم، اتفاق بیفتد.

چیز دیگری که در ماه مه از آن آگاه شدم این بود که در تجارتم بسیار شجاع تر بودم. من درخواست دادم تا بخشی از بسته ای باشم که مطمئن نبودم وارد آن شوم (این کار را کردم). من به طور کلی متوجه شدم که احساس اعتماد به نفس بیشتری دارم (احساس می کنم اخیراً در مورد این موضوع صحبت کرده ام!) که احساس خوبی است زیرا اعتماد به نفس چیزی است که من برای مدت طولانی با آن مبارزه کرده ام!

درآمد: 5027 پوند / 6386 دلار

ژوئن

ژوئن فقط یک ماه سرگرم کننده بود!

من در Atomicon (لینک وابسته)، کنفرانسی برای مشاغل آنلاین کوچک شرکت کردم و واقعاً کل تجربه را دوست داشتم. من برای شرکت در سال آینده نیز رزرو کرده ام.

من در Future of Blogging Bundle شرکت کردم که سرگرم کننده بود، اگرچه تعداد زیادی ثبت نام برای آن بسته خاص وجود نداشت.

من به فروش ماه نقره ای الیزابت گدارد ملحق شدم که تا کنون بسیار خوب بوده است. اولین چالش ایجاد یک پیشنهاد 9 دلاری بود، بنابراین من جلو رفتم و Social to Sales را ایجاد کردم و ایده دیگری نیز دارم که قرار است با آن اجرا کنم. من مشتاقانه منتظر استفاده از آن برنامه هستم تا سیستم‌های بیشتری را برای فروش بیشتر دوره‌ها و برنامه‌هایم به صورت مداوم ایجاد کنم.

از نظر زندگی، ما اولین تعطیلات سال را برای چند شب در منطقه دریاچه داشتیم. هوا فوق العاده بود و به ما خیلی خوش گذشت. من انگشت پام را به شنای وحشی فرو بردم و کاملاً گیر کردم! من برای شنا در دریا در انقلاب تابستانی رفتم که بسیار زیبا بود.

8724 پوند / 11004 دلار (کمی با رقمی که من در پادکست و ویدیو به اشتراک می گذارم متفاوت است زیرا پس از ضبط درآمدم بیشتر شد!)

چرا شماره هایم را به اشتراک می گذارم

من این یادآوری را هر بار درج می کنم زیرا می دانم که اعداد درآمد ممکن است برای برخی افراد محرک باشد (قبلاً برای من بوده است). اما من آنها را به اشتراک می‌گذارم زیرا یکی از ارزش‌های من شفافیت است، زیرا فکر می‌کنم همه ما باید در مورد پول بسیار شفاف‌تر بحث کنیم و امیدوارم این موضوع به نوعی الهام بخش کسی باشد.

همانطور که از آن ارقام می بینید، این یک سه ماهه بسیار خوبی برای درآمد من بوده است. من سال را با هدف رسیدن به 5 هزار پوند ماه به طور مداوم وارد سال کردم – چیزی که دوست دارم به آن برسم، میانگین 5 هزار پوند ماه در طول سال است که در نیمه راه به خوبی در مسیر هستم. کمی تغییر ذهنیت در پشت آن وجود داشته است، زیرا به جای اینکه آن را به شانس بسپارم، در بررسی چگونگی رسیدن به هدف درآمدی هر ماه بسیار فعال تر هستم و احساس می کنم که این اقدام واقعاً باعث شده است نتایجی که داشته ام

درس های آموخته شده

من به برنامه ریزی در فصل های کوتاه 6-8 هفته ای که در آخرین BTS خود اشاره کردم، ادامه دادم. من هنوز آن‌ها را برای متمرکز ماندن و واقع‌بین بودن در مورد کاری که انجام می‌دهم بسیار مفید می‌دانم.

همانطور که در بالا ذکر کردم، من یک لحظه لامپ در مورد پیشنهادات تجاری خود داشتم. خیلی ساده به نظر می رسد، اما به دلایلی به همان شیوه در مغز من جا نیفتاده بود، اما با دیدن پیشنهادات اصلی من به عنوان بازاریابی محتوا برای باشگاه مربیان، کسب و کار تمام عیار و منتورینگ 1:1 من با دوره ها و برنامه های دیگرم “مدار” آن 3 پیشنهاد کلیدی در نحوه فکر کردن من در مورد کسب و کارم بسیار مفید بوده است. اکنون می دانم که تمام بازاریابی من اساساً باید مردم را به سمت یکی از آن پیشنهادات کلیدی هدایت کند، من می توانم ساختارها را کمی متفاوت تر کنم.

و فقط برای ادامه درس‌هایی که سه ماهه گذشته آموختم، اشاره کردم که این تغییر مثبت بزرگ درونی را احساس می‌کردم که به عنوان اعتماد به نفس بیشتر ظاهر می‌شود و آن چیزی که قبلاً درباره «شجاع‌تر بودن» صحبت کردم. به طور کلی، در زندگی و تجارت، من فقط احساس می کنم که در حال حاضر در یک شیار فوق العاده خوب هستم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد!

سلامتی + زندگی

در آخرین پست BTS من در مورد تغییرات بزرگی که در سلامت و تندرستی خود داشتم صحبت کردم و واقعا خوشحالم که این تغییرات در این سه ماهه نیز ادامه داشته است. به نظر می‌رسد من مجموعه‌ای از روال‌ها و عادات واقعاً پایدار پیدا کرده‌ام که باعث می‌شود در بدنم احساس خوبی داشته باشم. کاهش وزن وجود داشته است، اما این یک عارضه جانبی از جمع کردن چیزهایی است که در بدنم می گذارم و چگونه آن را حرکت می دهم. صادقانه بگویم که من هرگز در خودم احساس بهتری نسبت به الان نداشته ام که بعد از همه چیزهایی که در مورد وزن و اختلال در غذا خوردن تجربه کرده ام یک موفقیت بزرگ است.

در جامعه‌ای که وقتی بالای 40 سال می‌شویم احساس می‌کنیم کارمان «تمام» شده است، واقعاً احساس می‌کنم که تازه شروع کرده‌ام. این چیزی است که در چند ماه گذشته واقعاً محکم شده است. می‌دانستم که می‌خواهم چهلمین سال گذشته‌ام کمی نقطه عطف باشد و واقعاً همینطور است!

وقتی به زندگی ام فکر می کنم، تا کنون یا قرص مصرف کرده ام (از سن 18 سالگی)، با وزنم دست و پنجه نرم می کنم، اختلال در غذا خوردن، بارداری، شیردهی، کمبود خواب. به معنای واقعی کلمه فقط یکی دو سال گذشته است که من یکی از آن چیزها نبودم. من به خصوص مشتاق این نیستم که دوران پیش از یائسگی بالا برود و به طور بالقوه یک آچار در کار پرتاب شود، اما احساس می کنم به خوبی برای مدیریت آن زمانی که اتفاق می افتد، مجهز هستم. و در حال حاضر من فقط در زندگی بالا هستم و از همه آن نهایت استفاده را می کنم!

لورا 💖