چگونه در سال 2024 کسب و کار مربیگری سلامت یا زندگی خود را ارتقا دهید


سال نو مبارک!

اگر از ایجاد کسب و کار مربیگری خود در سال 2024 هیجان زده هستید و آماده ارتقای سطح آن هستید، من می خواهم نکاتی را به اشتراک بگذارم که می توانید برای کمک به کسب و کار خود برای رسیدن به ارتفاعات جدید پیاده سازی کنید.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید: Listen on Apple Podcasts / Listen on Spotify

قبل از اینکه به نکاتی بپردازیم، فقط می‌خواستم در مورد معنای واقعی «افزایش سطح» صحبت کنم. در تجارت، رسیدن به یک نقطه خاص و سپس دریابید که کمی در آنجا گیر کرده اید، می تواند معمول باشد. شاید سطح درآمد، یا تعداد مشتریانی باشد که جذب می‌کنید یا شاید به این دلیل است که در چرخه جشن یا قحطی گیر کرده‌اید. ارتقاء سطح به این معناست که چگونه از آن مکان خارج می شوید و به سطح بعدی می رسید، هر چه که برای شما به نظر می رسد.

در کارم با مشتریان، متوجه شده ام که به نظر می رسد مربیانی را جذب می کنم که همگی هدفشان ایجاد کسب و کاری است که من آن را “دنج” می نامم. این تجارتی است که اداره کردن آن آسان است، جایی که آنها می توانند کاری را که دوست دارند انجام دهند و درآمد مناسبی داشته باشند، 6 رقمی اختیاری! بسیاری از ما به سادگی می خواهیم که بتوانیم زندگی را با شرایط خودمان زندگی کنیم و آزادی بیشتری در انتخاب نحوه گذراندن وقت خود داشته باشیم.

بنابراین با در نظر گرفتن این دو چیز، در اینجا چند ایده وجود دارد – به همراه اقدامات خاصی که می توانید انجام دهید تا به شما در رسیدن به سطح بعدی کمک کند.

کاری متفاوت انجام دهید

ادامه دادن به همان کارهایی که همیشه انجام می دادید، نتایج یکسانی را برای شما به ارمغان می آورد. پس چه کاری را می توانید متفاوت شروع کنید؟ تمام نکات زیر نمونه هایی از این موضوع هستند، اما در نهایت ما باید واقعاً نگاهی به کسب و کار خود بیندازیم و از خود بپرسیم که چه چیزی را می توانیم در مورد رویکرد خود تغییر دهیم. این ممکن است یک چیز بازاریابی، یک چیز فروش، یک چیز پیام رسانی، پشتیبانی، پیشنهادات یا حتی طرز فکر باشد – اما چیزی که اغلب مهم است، باید تغییر کند تا به سطح بعدی برسد.

عمل

از منظری کل نگر به کسب و کار خود صادقانه نگاه کنید. آیا چیزی به این دلیل که نیاز به تغییر یا انجام متفاوتی دارید، به ذهنتان خطور می کند؟ یک تغییر 10 درصدی از نظر انجام کاری متفاوت چگونه خواهد بود؟

رایگان جدید من، سیستم جذب مشتری تراز شده را برای ایده ها بررسی کنید!

پیام رسانی خود را بهبود بخشید

پیام‌های ما این است که چگونه می‌توانیم با چه هدفی ارتباط برقرار کنیم، چگونه می‌توانیم به مردم کمک کنیم و به چه روشی. اگر پیام‌های ما کمی کسل‌کننده، عمومی باشد یا فقط با افراد ما ارتباط برقرار نکند، می‌تواند منجر به گیر کردن ما شود. ایجاد یک پیام واضح و قانع کننده می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا کند، در بازار پرجمعیت کوچینگ برجسته شود و به شما اعتماد به نفس جدیدی بدهد.

عمل

به پیام‌های فعلی خود نگاهی بیندازید و در وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و هر پلتفرم دیگری که با مشتری مواجه می‌شوید، کپی کنید. آیا دقیق است؟ آیا قانع کننده است؟ آیا هنوز هم مرتبط است؟ خودت را از گفتن چه چیزی باز میداری؟ آیا جایی وجود دارد که می ترسید با پیام خود بروید زیرا می ترسید برخی افراد را خاموش کند؟ اگر چنین است، این نشانه خوبی است که پیام شما می تواند با برخی از ترفندها و بهبودها انجام دهد! برای ایده های بیشتر، پست من را در مورد چگونگی ایجاد یک پیام قانع کننده برای کسب و کار مربیگری خود بررسی کنید.

لیست ایمیل / مخاطبان خود را بسازید

یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید برای رسیدن به سطح جدیدی در کسب و کار خود انجام دهید، افزایش تعداد افرادی است که به طور منظم با آنها در ارتباط هستید. من ترجیح می دهم به دلایل بسیار زیادی بر روی ایجاد یک لیست ایمیل به جای دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی تمرکز کنم، از جمله به این دلیل که شما در واقع “مالک” مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی نیستید.

ضرب المثلی وجود دارد که «فهرست خود را دو برابر کنید، درآمدتان را دو برابر کنید» بنابراین تمرکز بر روی این کار می تواند تفاوت بزرگی در کسب و کار شما ایجاد کند. در واقع، این چیزی است که من برای سال 2024 روی آن تمرکز کرده ام!

عمل

به آموزش و کارگاه رایگان من در مورد رشد لیست ایمیل همه چیز و بازاریابی مبتنی بر ایمیل برای مربیان سلامت و زندگی بپیوندید که در روز چهارشنبه 17 ژانویه برگزار می شود – پخش مجدد نیز در دسترس خواهد بود، بنابراین برای آن از اینجا ثبت نام کنید!

قیمت خود را افزایش دهید

بله، من می دانم که این ممکن است کمی واضح باشد! من افزایش تصادفی قیمت‌ها را توصیه نمی‌کنم، اما اگر مدتی است که قیمت‌های خود را بررسی کرده‌اید، نگاهی به آن‌ها و تصمیم‌گیری می‌تواند بسیار مفید باشد. شما همچنین می توانید یک تبلیغ قبل از افزایش قیمت را اجرا کنید که می تواند به فروش بیشتر کمک کند.

عمل

قیمت های خود را مرور کنید اگر مطمئن نیستید که حتی از کجا با افزایش قیمت های خود شروع کنید، پست من را در مورد اینکه چه زمانی باید به عنوان یک مربی قیمت های خود را افزایش دهید را در اینجا بررسی کنید.

کاری را انجام دهید که از آن اجتناب می کنید

من احساس می‌کنم این تقریباً برای همه افراد در تجارت صادق است، اما حوزه‌ای وجود دارد که شما آن را به تعویق می‌اندازید، اجتناب می‌کنید یا از آن دوری می‌کنید. این منطقه ممکن است همان چیزی باشد که باید انجام دهید و شما را به سطح بعدی می برد. برای من، تماس با مربیان دیگر برای انجام همکاری یا مصاحبه پادکست، از جمله موارد دیگر است!

عمل

از خود بپرسید که از چه حوزه های کاری اجتناب می کنید. می دانید چه چیزی کار می کند، اما به دلایلی آن را انجام نمی دهید؟ چرا فکر می کنید این کار را نمی کنید؟ چه باورهایی دارید که ممکن است شما را از انجام آن باز دارد؟ این موضوع را در یک ژورنال کاوش کنید و سپس برنامه ای برای مقابله با آن یک بار برای همیشه تهیه کنید.

ببینید وقت خود را چگونه می گذرانید

وقتی نوبت به نتایجی می رسد که در کسب و کار خود به دست می آوریم، نحوه گذراندن زمان خود می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. فرقی نمی‌کند که وقت خود را صرف چه چیزی می‌کنیم، یا اینکه چقدر باید روی آن کار کنیم، یا در کسب‌وکارمان، ایجاد تغییرات در اینجا می‌تواند به ما کمک کند تا نتیجه متفاوتی بگیریم!

عمل

با استفاده از ابزاری مانند Toggl نحوه گذراندن وقت خود را در کسب و کار خود پیگیری کنید. این به تنهایی می تواند واقعاً چشم باز باشد! سپس مشخص کنید که وظایف کلیدی شما در کسب و کارتان چه هستند که در واقع به شما کمک می‌کنند تا در سطح بالاتری قرار بگیرید – چه از نظر فروش، درآمد، رشد جامعه و غیره (اگر نمی‌دانید اینها چیست، نکات مربوط به آن را بررسی کنید. دریافت پشتیبانی!) و ببینید چگونه می توانید مطمئن شوید که در اینجا زمان می گذارید. همچنین ممکن است به این نگاه کنید که آیا ظرفیت کافی دارید یا نه و شاید برون سپاری برخی از وظایف به VA می تواند به شما در استفاده بهتر از زمان کمک کند.

کارهایی را که از آن لذت می برید بیشتر انجام دهید

من می دانم که این ممکن است یک نکته تصادفی به نظر برسد، اما به من گوش کنید! چه در داخل یا خارج از کسب و کار شما، به خودتان زمان بدهید تا واقعاً کارهایی را انجام دهید که باعث شادی شما می شود، می تواند یک تغییر بازی در زمان ارتقاء سطح باشد. در مورد اطمینان از استراحت و آرامش کافی هم همینطور. انجام کاری که از آن لذت می برید می تواند انرژی شما را به طور کامل تغییر دهد و این به خودی خود می تواند تغییرات بزرگی ایجاد کند. بیشتر چیزهایی که من تمایل دارم به آن به عنوان «افزایش سطح» فکر کنم، از انرژی ای که شما وارد کسب و کار خود می کنید شروع می شود، و اولویت دادن به شادی، استراحت و آرامش کلیدی است!

عمل

چه در داخل و چه در خارج از کسب و کار خود، آنچه را که شما را شاد می کند در نظر بگیرید. چه کارهای ساده ای می توانید انجام دهید تا شادی بیشتری را به آن دعوت کنید؟ آیا می توانید لیستی از 3 چیز برای داخل و خارج از کسب و کار خود بنویسید که می توانید انجام دهید که شادی، استراحت و آرامش بیشتری را وارد زندگی شما می کند؟ برای مثال، یک بعدازظهر جمعه را مرخصی بگیرید تا خودتان کتاب بخوانید، هر هفته برای خود گل‌های تازه بخرید، هر هفته یک ساعت به خودتان فرصت دهید تا فقط در Canva با برند خود بازی کنید…

حمایت شود

البته نمی‌توانم اشاره نکنم که سرمایه‌گذاری در حمایت از کسب‌وکار شما تا چه حد می‌تواند در ارتقاء سطح مؤثر باشد. بزرگ‌ترین جهش‌هایی که در کسب‌وکارم انجام داده‌ام، همگی زمانی بوده است که روی مربیگری یا راهنمایی سرمایه‌گذاری کرده‌ام یا به یک برنامه پشتیبانی کسب‌وکار ملحق شده‌ام. این را می توان برای سیستم هایی که در تجارت خود دارید نیز اعمال کرد. سرمایه‌گذاری در سیستم‌های بهتر می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند، به عنوان مثال من در Thrivecart سرمایه‌گذاری کردم و احساس می‌کردم که راهی بزرگ برای ارتقای سطح کسب‌وکارم است.

عمل

فکر می کنید برای تغییر کسب و کارتان به چه حمایتی نیاز دارید؟ آیا این یک دیدگاه بیرونی یا پاسخگویی و ایده های یک مربی یا مربی است؟ آیا حضور با مربیان دیگری که در سطح شما هستند یا از شما در یک مغز متفکر جلوتر هستند؟ آیا سیستم های بهتری هستند که به عملکرد کسب و کار شما به روشی جدید کمک می کنند؟

با ذهنیت / انرژی خود وارد شوید

همان‌طور که قبلاً گفتم، «افزایش سطح» در کسب‌وکار بسیار به انرژی که ما وارد آن می‌کنیم، و در نتیجه، ذهنیت ما نیز مرتبط است. اگر در اعماق وجودتان باور ندارید که به اندازه کافی خوب هستید، فکر نمی‌کنید به اندازه آن مربی خوب هستید، یا اینکه کسب‌وکارهای موفق برای افرادی مثل شما اتفاق نمی‌افتد، پس کمی کار دارید. انجام دادن!

عمل

مشخص کنید که این نسخه سطح بالا از کسب و کار شما چگونه به نظر می رسد. از چه جهت با آنچه اکنون هست متفاوت است؟ وقتی به آن نسخه ارتقا یافته فکر می کنید، چه دلایلی به ذهنتان می رسد که چرا نمی توانید به آن دست یابید؟ اینها می‌توانند باورهای محدودکننده‌ای باشند که اکنون می‌توانید از طریق آن‌ها کار کنید و آن‌ها را آزاد کنید تا به شما در ارتباط با آن نسخه سطح بالا از کسب‌وکارتان کمک کنند.

به هر نحوی که دوست دارید برای آن نسخه ارتقا یافته کسب و کار مربیگری خود کار کنید، راهنمای سیستم رایگان من، سیستم جذب مشتری تراز شده در زیر را بررسی کنید و بیایید و به کارگاه رایگان من در مورد لیست های ایمیل همه چیز در اینجا بپیوندید!





Source link