یک پلتفرم بیش از حد محلی برای میوه ها، سبزیجات، و ملزومات روزانه عجیب و غریب


تغذیه سالم. خوردن آگاهانه معرفی میوه ها و سبزیجات. به محض شیوع بیماری همه گیر، در این روند مواد غذایی افزایش یافت. با کنار گذاشتن مصرف منظم غذاهای فرآوری شده، مردم بیشتر به سمت غذاهای طبیعی و سالم گرایش پیدا کردند.

مردم بیشتر و بیشتری از نحوه رفتارشان با طبیعت و بدن خود آگاه می شوند: از این رو افزایش غذاهای پایدار و طبیعی است.

وقتی صحبت از تغذیه سالم به میان می آید، همه چیز به مواد تشکیل دهنده آن و اینکه از کجا می آیند بستگی دارد. با چنین تقاضای زیادی برای غذاهای طبیعی و محصولات پایدار، به کدام منبع باید اعتماد کرد؟

ما شما را با “وادادا” آشنا می کنیم!

Wadada که به طور رسمی در سال 2021 تأسیس شد، یک پلتفرم ابرمحلی است که در آن می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات تازه مزرعه و سایر ملزومات روزانه را خریداری کنید.

وادادا در زبان آمهری به معنای عشق است. با توجه به عشق و علاقه آنها به کارشان، Wadada مطمئناً نام مناسبی است.

Wadada چه چیزی را ارائه می دهد؟

به غیر از میوه ها، سبزیجات و سبزیجات برگ دار، آنها همچنین دارای آب میوه های طبیعی فشرده سرد، عسل وحشی هیمالیا، زردچوبه لاکادونگ، دمنوش های گیاهی، و انواع ارزن هستند. اینها تنها چند نمونه از طیف وسیعی از لوازم ضروری روزانه است که ارائه می دهند.

نقاشی بکش…

شما در حال قدم زدن در راهروی محصولات فاسد شدنی سوپرمارکت هستید و تحت تأثیر انواع میوه های موجود در نوک انگشتان خود قرار می گیرید. اما در واقعیت، این میوه ها تنها نمونه کوچکی از طیف گسترده ای از میوه های خوشمزه، سالم و عجیب و غریب موجود هستند.

وقتی کلمه “میوه ها” را می شنوید، ذهن شما در محدوده ای قرار می گیرد: انبه، موز، پرتقال، سیب، انگور. برای برخی، حتی ممکن است خربزه، کیوی یا آووکادو باشد. ممکن است برای شما تعجب آور باشد که طیف گسترده ای از میوه های عجیب و غریب وجود دارند که به قسمت میوه های یخچال ما نمی رسند، فقط به این دلیل که ما اطلاعات بسیار کمی در مورد آنها و جایی که آنها را پیدا می کنید نداریم.

خوب، Wadada راه حل شما برای آن است! وادادا طیف هیجان انگیزی از میوه های عجیب و غریب دارد: زغال اخته، گیلاس، توت فرنگی، توت، انگور گلوب قرمز (چین)، میوه اژدهای زرد اکوادور، کیوی زسپری (ایتالیا)، گریپ فروت (آفریقای جنوبی)، سیب قرمز ساقه ای (واشنگتن)، و بسیاری بیشتر.

یک دلیل دیگر برای در نظر گرفتن Wadada؟

آنها را می گیرند درجه بندی موارد بسیار جدی آنها را تبدیل می کنند خراب تولید به کمپوست در محل خود، که به رشد محصول کمک می کند. از این رو، آنها اطمینان حاصل می کنند که هدر رفت محصولات کاملاً صفر است.

بنابراین اگر می‌خواهید میوه‌های عجیب و غریب را امتحان کنید و می‌خواهید در عرض چند روز درب منزلتان تحویل داده شوند، وادادا را امتحان کنید! میوه‌ها، سبزیجات و ملزومات روزانه بسیار آشناتر و کمتر شناخته‌شده‌تر را در محدوده آن‌ها خواهید یافت.

برای محصولات هیجان انگیز وب سایت آنها را بررسی کنید. https://www.wadada.in/