این 10 هک شما را (r) در رژیم کتوژنیک چه میوه هایی مجاز است (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند}

خرید مواد غذایی کتوژنیک رژیم کتوژنیک دوره ای یک راه حل مناسب برای افرادی است که به دنبال دستیابی به موفقیت در کاهش وزن خود در طولانی مدت سه قانون مضحک درباره کتوژنیک برای لاغری هستند. کافیه فقط کاری رو که ازتون خواسته شده رو انجام بدین تا مثل همه افرادی که نتیجه گرفتن، شما هم در مدت 21 روز حداقل 7 تا 10 کیلو گرم وزن کم کنید. رژیم های Paleo, ساحل جنوبی و اتکینز همه در این دسته قرار دارند. محدود کردن کالری دریافتی در حیوانات سبب افزایش طول عمر و تحمل انواع استرسهای متابولیک میشود. نمک به سبب سدیم بالایی که در خود دارد در صورت وجود بیش از اندازه در مواد غذایی مصرفی شما باعث تورم و التهاب بینی شما خواهد شد. شما می توانید یكی را به دلخواه انتخاب كنید. سعی میکنیم مطالب رو همراه خود ملاحظه به خواستن افراد کشورمون، سنت را انتخاب کنید و انتخاب کنید شرایط اجتماعی-مالی اجتناب کرده اند رفرنس های خارجی استخراج کنیم. گوشت رو به ۱۰ قسمت تقسیم و پهنشون کنید. امیدواریم بتوانید بهترین رژیم غذایی را برای خود انتخاب کنید. در نتیجه بدن برای به دست آوردن انرژی خودش، مجبوره که از چربی ها استفاده کنه.

زیرا ایجاد تغییرات میتواند برخی چالشها را به دنبال داشته باشد. تقریبا ۱/۵ کیلو آب بدن بعد یک تا هشت هفته کاهش پیدا کرده ( تغییرات اینها بسته به درصد کاهش کالری و کربوهیدراتش هست). البته توجه داشته باشید که ایجاد تغییرات حتما باید با مشورت متخصص تغذیه صورت بگیرد. میتوانید با خواندن لیست بهترین چربی ها برای رژیم کتوژنیک به افزایش چربی سوزی کمک کنید. قبل از شروع صحبت در مورد دستورهای غذایی و توضیحات مربوط به این مقاله، لازمه یک سری اطلاعات در مورد رژیم کتوژنیک رو به صورت خلاصه توضیح بدم. در مقاله بعدی هم در مورد شام کتوژنیک و دستورهای غذایی اون به صورت مفصل صحبت میکنیم. بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط محققان، این رژیم غذایی میتواند کمک بسیار زیادی به کاهش وزن و بهبود سطح سلامت بدن بکند. پایین آمدن میزان انسولین و مصرف شکر یا غذاهای فرآوری شده کمتر، ممکن است به بهبود آکنه کمک نماید.

انواع رژیم غذایی کتوژنیک

رژیم کتوژنیک هدفمند به ورزشکاران این اجازه را میدهد که کربوهیدراتهای مفید و سالم با کیفیت بالا را در مدت زمان نیم ساعت در طول تمرینات ورزشی خود مصرف کنند. با گذشت زمان عوارض این کمبودها نمایان خواهد شد و تاثیرات مخربی با خود به همراه دارد. به صورت کلی برای کاهش وزن با رژیم کتویی، جدول غذایی آشپزی کتوژنیک شما باید به سمت استفاده از غذاهایی مثل گوشت، ماهی، مرغ، سالاد یا سبزیجات کم کربوهیدرات، کره، پنیر ، تخم مرغ و سس های پرچرب و دوری از مصرف نان، برنج، ماکارونی، شیرینی ها و کیک ها و نوشیدنی های شیرین باشه. بررسی های انجام شده حاکی از آن هستند که رژیم غذایی کتوژنیکژنیک با کاهش میزان قند خون و کلسترول یا چربی بد بدن سلامت قلب و عروق را به دنبال دارد. در ابتدا ممکن است سطح کلسترول فرد افزایش پیدا کند اما با گذشت زمان شاهد کاهش کلسترول خواهید بود. A rticle has be​en gen erat ed by GSA Con tent G​ener᠎at or  DEMO.

در نهایت تمام مواد رو با کره و سیر توی یک کاسه مجزا مخلوط کنید. توی این ناهار کتوژنیک در حدود 82 درصد چربی، 4 درصد کربوهیدرات و 14 درصد پروتئین وجود داره. در واقع طبق توضیحاتی که توی بخش قبل داده شد، درصد بندی چربی، کربوهیدرات و پروتئین خیلی مهمه. وعده های غذایی حاوی 70 یا 80 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و حدود 5 درصد کربوهیدرات هستند. با افزودن این محصولات لبنی به قهوه و یا سایر دستورالعمل های غذایی می توانید آنها را در لیست غذاهای محبوب رژیم کتو قرار دهید. البته باید توجه کنید که این نوع از رژیم فقط اجازه مصرف کربوهیدراتهای سالم با کیفیت بالا را به شما میدهد. ماست یونانی و پنیر کوتاژ هر دو می توانند به عنوان یک میان وعده ی ساده و خوشمزه مصرف شوند. بنابراین اگر به عنوان یک فرد عادی که به ورزشهای سخت و پرفشار مشغول نیستید، از رژیم کتوژنیک استاندارد بهره میبرید، همین عادت را حفظ کنید. اگر این سوال توی ذهنتونه بهتره نگاهی به این درصد بندی بندازین. بعد از اینکه رژیم کتوژنیک (Ketogenic Diet) رو به صورت کامل توی یک مقاله بررسی کردیم، سراغ آشپزی کتوژنیک اومدیم. من چون مشاور تغذیه آنلاین و حضوری هستم می دانم که به احتمال زیاد شما اولین باری نیست که رژیم می گیرید و یا به دنبال رژیم لاغری مناسب و بدون بازگشت هستید.

Da ta was cre ated  with GSA ᠎Conten t ᠎Generato᠎r  DE​MO.

رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD): شامل مقادیر بسیار کمی از کربوهیدرات، مقادیر متوسط از پروتئین، و چربی زیاد است. به طور مثال باید بدانید که مصرف پروتئین زیاد در کتوز اختلال ایجاد می کند و باید دقیقا به مقدار تعیین شده از پروتئین ها در برنامه غذایی بدنسازی استفاده کنید. در حقیقت مصرف این کربوهیدراتهای با کیفیت بالا در طول فعالیتهای ورزشی، منافاتی با اصول رژیم کتوژنیک ندارد. روشهای بسیار متنوع دیگری نیز برای درمان چاقی و اضافه وزن وجود دارد که هرکدام با توجه به نوع رژیم، اثرات خاص خودش را دارد. به عنوان قدم اول، باید اجاق گاز رو تا 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) گرم کنید. به عنوان اولین غذا برای آشپزی کتوژنیک اون هم برای ناهار، میخوایم یک غذای ایتالیایی رو بهتون معرفی کنیم. همانطور که در بالا نیز اشاره شد در رژیم کتوژنیک تنها افراد مجاز به تامین 20 % از کالری مورد نیاز خود از پروتئین ها هستند.

رژیم کتوژنیک و ریزش مو

در ابتدا، اصلاح و تعدیلهای اندکی لازم است تا اطمینان حاصل شود کتوزیس به سطح مورد نیاز رسیده و بیمار به برنامه غذایی عادت کند. رزیم کتوژنیک دوره ای: در این نوع از رژیم روزهایی را به مصرف بیشتر کربوهیدرات اختصاص می دهند. در رژیم کتوژنیک استاندارد، مصرف کربوهیدرات بسیار کم و در مقابل میزان پروتئین و چربی دریافتی بالا خواهد بود. ممکن است شروع یک کیتو رژیم برای شما سخت باشد، اما واقعیت این است که یک رژیم غذایی پرچرب و کم کربوهیدرات بدن شما را دچار کتوز می کند. زیرا در اکثر موارد رژیم کتوژنیک استاندارد بهترین انتخاب برای افراد عادی به شمار میرود. با توجه به مزایای این رژیم از جمله کاهش وزن مطلوب، متعادل کردن قند خون و بهبود تمرکز، واقعا نمی توان از محبوبیت این رژیم غذایی شگفت زده شد! با این روش انرژی بدن از طریق چربی های خودش بدست میاد، نه از طریق قند و کربوهیدات های مختلط! رژیم کتوژنیک که به اختصار رژیم کتو هم نامیده می شود، یک برنامه غذایی پر از چربی با پروتئین متوسط و کربوهیدرات کم است. با این حال این مساله فقط با تغییر سبک زندگی دائمی و کنار گذاشتن عادات تغذیه ای غلط امکان پذیر است.

لیست غذایی کتوژنیک

در این نوع رژیم لاغری امکان اضافه کردن کربوهیدرات در حین ورزش وجود دارد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مسیر شمال غرب بروجرد، در فاصله ۱۲ کیلومتری از مرکز شهر، روستایی رؤیایی وجود دارد که طبیعتش در عصر آهن و ماشین همچنان بکر و خیالانگیز باقیمانده است. رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این نوع از رژیم تا حدودی شبیه به روش استاندارد است با این تفاوت این روش حاوی مقدار بیشتری پروتئین است. کودکانی که ضایعهٔ فوکال مغزی دارند (یعنی یک نقطهٔ خاص در مغزشان شروعکننده تشنج است) و نامزد انجام جراحی هستند با احتمال بیشتری پس از جراحی و آغاز این رژیم، بهبود کامل (عاری از تشنج) خواهند یافت. به طور کلی ضرورتی برای استفاده از مکمل در این دوران نیست اما استفاده از مکمل های زیر می تواند باعث بهبود عملکرد بدن در این رژیم شود:روغن MCT: افزودن مقداری از این روغن به نوشیدنی یا ماست باعث افزایش انرژی و سطح کتون در بدن می شود.مینرال ها: اضافه کردن مواد معدنی مانند نمک به غذا باعث بهبود تعادل آب و مینرال های بدن می شود.کافئین: افزایش انرژی، چربیسوزی و بهبود عملکرد.کراتین: اگر در کنار رژیم کتوژنیک تمرینات ورزشی هم انجام می دهید، این مکمل می تواند باعث بهتر شدن عملکرد، ریکاوری و سلامت بدن شود.پروتئین وی: کمک به افزایش پروتئین مصرفی روزانه. Th is c on tent has be en generat᠎ed with t᠎he he lp of GSA C​onte nt Generat᠎or DE᠎MO.

در رژیم کتوژنیک کربوهیدرات به شدت محدود میشود.

انجام دادن این ورزش ها میتونه در نهایت به تاثیر بهتر رژیم کتوژنیک شما ختم بشه. نکتهی مهم اینکه این رژیم نوظهور، هنوز به طول کامل مطالعه و بررسی نشده است و نیاز به تحقیقات بیشتری دارد. رژیم کتوژنیک هدفمند: در این روش از رژیم فرد اجازه دارد قبل از تمرینات ورزشی کربوهیدرات بیشتری مصرف کند. مصرف مواد مغذی باید چیزی حدود 70٪ چربی ها ، 25٪ پروتئین و 5٪ کربوهیدرات باشد. در رژیم کتوژنیک کربوهیدرات به شدت محدود میشود. این مواد غذایی با قابلیت سیرکنندگی شان سبب می شوند بدون نیاز به کالری شماری یا وسواس درمورد غذای مصرفی تان، وزن کم کنید. ران مرغ ها رو با روغن زیتون و چاشنی ها مزه دار کنید و بعد اونها رو در یک ظرف مخصوص پخت قرار بدین. برنامه غذایی روزانه رژیم کتوژنیک شامل تمام وعده ها و میان وعده ها می باشد که بر اساس چربی هایی نظیر آووکادو، کره، روغن های سالم، ماهی های چرب، گوشت، روغن زیتون و زیتون تنظیم شده است.

مشکلات رژیم کتوژنیک

صبحانه:املت با آووکادو، سالسا،

فلفل، پیاز و ادویه جات. پنیر provolone: نوعی پنیر همه منظوره ایتالیایی با بافت نرم و رنگ طلایی و براق است که به شکل سوسیس و کالباس، گلابی و مخروطی تولید می شود. فایل رژیمی که از طریق پشتیبان برای شما ارسال شده، برای هر روز، هر وعده و هر میان وعده با جزئیات همه چیز رو توضیح داده. با این حال ، برخی شواهد نشان می دهد که ممکن است اینگونه نباشد. تحقیقات نشان داده است که رژیم کِتون فعالیت آدنوزین را تقویت کرده و سبب ایجاد آرامش در سیستم عصبی افراد میشود. در این روش از رژیم چربی ها در کبد تبدیل به کتون شده و به این طریق سبب کاهش قند خون و سطح انسولین می شود و این عمل به همراه افزایش کتون ها مزایای فراوانی برای سلامتی ایجاد می کند. کبد کتون ها را از چربی میگیرد و بدن با تغییر منبع سوخت و انرژی خود، چربی بیشتری میسوزاند. خب اولین قدم برای خوردن یک ناهار خوشمزه کتویی، اینه که توی یک کاسه بزرگ، گوشت گاو، ریحان، نمک، فلفل و کمی آب سرد رو با هم مخلوط کنید. توی مقاله ی قبل 35 دستور غذایی صبحانه کتوژنیک رو معرفی کردیم که میتونید ازش استفاده کنید.