چگونه به عنوان یک مادر جدید سالم بمانیم و سالم غذا بخوریم


ممکن است از شرکت های ذکر شده در این پست درآمد یا محصولاتی کسب کنیم.

یافتن پذیرش، بخشش و دستیابی به اهداف سلامتی خود در مرحله پس از زایمان.

من با روزنامه نگار و صاحب وبلاگ babysteps.xyz، علی ولف بوغارت، همکاری کردم تا از او چند سوال در مورد نکات تغذیه و سلامتی برای مادران جدید بپرسم. او توصیه های خوبی دارد… پس بررسی کنید که او چگونه با برخی از مسائل رایج و جدید مادر در مورد سلامتی و تندرستی برخورد می کند.

مبارزات بارداری و مادری

من همیشه به سلامت، تغذیه و تناسب اندام علاقه زیادی داشته ام. من عاشق ورزش کردن، تغذیه سالم و بهترین احساسم هستم. در دهه 20 و 30 سالگی احساس کردم که بر بدنم کنترل دارم و یاد گرفتم که آن را دوست داشته باشم. همه چیز از پنجره بیرون رفت در دومین باردار شدنم! در حالی که برای داشتن یک بارداری سالم هیجان زده و سپاسگزار بودم، با علائم و تغییرات بدنی دست و پنجه نرم کردم. رهایی از کنترل بدن در حال تغییر و رشدم برایم سخت بود. در حالی که من تجربه زیبای رشد یک زندگی را جشن می گرفتم، همچنین نگران بودم که هرگز بدن قبل از تولدم را برگردانم.

به عنوان یک مادر جدید سالم بمانید

سالم ماندن به عنوان یک مادر آسان نیست، اما ممکن است! من بیش از 40 پوند اضافه کردم و توانستم همه آن را کم کنم. چند هفته اول با یک نوزاد سخت بود. آن زمان را به یادگیری مراقبت از دخترم اختصاص دادم. سلامتی من در درجه دوم اهمیت قرار گرفت.

زمانی که به زندگی با یک نوزاد دست یافتم، یاد گرفتم که با برنامه ریزی، آشپزی و شهودی بیشتر در مورد سلامتی خود سالم بمانم. من فهرست های مواد غذایی قابل چاپ و برنامه ریزهای وعده غذایی (پیوند شده) را ایجاد کردم، که هنوز هم به صورت هفتگی از آنها استفاده می کنم. من متوجه می شوم که اگر برای مواد غذایی و وعده های غذایی خود برنامه ریزی کنم، به آن پایبند هستم و از خوردن اغلب بیرون از خانه اجتناب می کنم. در نهایت، من یاد گرفتم که کلید سالم ماندن به عنوان یک مادر جدید برای شما آسان است. اگر به جای ورزش کردن نیاز به استراحت داشته باشم، این کار را انجام می دهم.

چگونه برای خودمراقبتی وقت بگذاریم

فراموش کردن مراقبت از خود در حین مراقبت از نوزاد آسان است. من معتقدم با طرز فکر شما شروع می شود. به سادگی به این فکر کنید که چه چیزی شما را خوشحال می کند، چه چیزی باعث می شود احساس کنید شبیه خودتان هستید و بیشتر از اینها انجام دهید. چالش پیدا کردن زمان است. هر روز زمانی را برای خود اختصاص دهید، حتی اگر یک دوش ده دقیقه ای باشد. از آنجا شروع کنید. از آن لذت ببرید. اگر می توانید یک ساعت زودتر از خانواده بیدار شوید یا دیرتر بیدار بمانید. از آن زمان برای مراقبت از خود استفاده کنید.

من یک پرنده زودرس هستم. به عنوان یک مادر جدید از ساعت 9 شب به رختخواب رفتم تا بتوانم ساعت 5 صبح از خواب بیدار شوم تا در فروشگاه Etsy خود کار کنم، یوگا انجام دهم و با آرامش از یک فنجان قهوه لذت ببرم. می دانم که برنامه برای همه مناسب نیست، اما برای سلامت روانی و وضوح من شگفت انگیز است!

در سفر سلامتی خود مثبت بمانید و تشویق شوید

بزرگ ترین نکته من این است که به راحتی با خودتان رفتار کنید. بدن خود را جشن بگیرید و برای چیز شگفت انگیزی که انجام دادید سپاسگزار باشید! از نوازش نوزاد تازه متولد شده لذت ببرید و به خود فرصت دهید تا بهبود پیدا کنید. ممکن است در ابتدا شاهد کاهش چشمگیر وزن نباشید، اما به این روند ایمان داشته باشید. شروع به تغذیه سالم، کار کردن وقتی آماده باشید و به زودی نتایج را مشاهده خواهید کرد. سازگاری کلیدی است.

ارتباط با مادران دیگر یک راه باورنکردنی برای مثبت ماندن است. هیچ کس فرآیند بهبودی پس از زایمان را بیشتر از کسی که آن را زندگی می کند درک نمی کند. خودت را بیرون بگذار! به دنبال پیوستن به یک گروه مادران، یک کلاس تناسب اندام مادران جدید یا کلاس‌های مامان و من باشید. 45 دقیقه پیاده روی با کالسکه با مادران دیگر مزایای باورنکردنی دارد.

در چند هفته اول به عنوان مادر، با یک دوست عالی از طریق برنامه Peanut آشنا شدم. ما در طبیعت قدم زدیم و حتی با وجود اینکه نوزادانمان گریه می‌کردند و سر و صدا می‌کردند، بیرون رفتن و ارتباط با هم باورنکردنی بود.

نکته نهایی من این است که کمک بخواهید. واقعاً یک دهکده می گیرد. برآورده کردن نیازهای اولیه شما به عنوان یک مادر جدید می تواند چالش برانگیز باشد. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که همه این کارها را بدون تکیه بر شریک زندگی، خانواده یا دوستان خود انجام دهید. اگر کسی در نزدیکی شما نیست که به شما کمک کند، به فکر استخدام یک پرستار بچه برای چند ساعت باشید.

آشنایی با علی:

علی ولف گوینده و گزارشگر سابق اخبار تلویزیون است که در نشویل، تنسی زندگی می کند. او یک همسر، مادر دختر و پرنده زودرس است. پس از به دنیا آمدن دخترش، علی با ایجاد یک وب سایت و فروشگاه Etsy که لیست ها و راهنماهایی را برای بارداری و زندگی مادر ارائه می کرد، شروع به کمک به دیگر مادران کرد. او در تابستان امسال دومین پادکست خود را راه اندازی می کند!

ابزارهایی برای کمک به مادران جدید در مدیریت سلامت و رفاه خود

وب سایت من پر از راهنماها و چک لیست است:

https://babysteps.xyz/

Etsy من با موارد قابل چاپ:

https://www.etsy.com/shop/TheBabySteps

IG من برای راهنمایی:

https://www.instagram.com/babysteps.xyz/

برنامه بادام زمینی برای دوستان مادر!

https://www.peanut-app.io/blog