کاهش وزن بین مردان و زنان متفاوت است – واقعا؟


کاهش وزن بین مردان و زنان متفاوت است؟ مطالعات نشان داده اند که مردان متابولیسم بالاتری نسبت به زنان دارند و این توضیح می دهد که چرا کاهش وزن در مردان و زنان متفاوت است. رفتارهای روانی و عاطفی نیز بر میزان کاهش وزن تأثیر می‌گذارد که در مردان سریع‌تر از زنان است.

https://www.youtube.com/watch?v=Yz7Ofr9z1co

رویکرد متفاوت برای کاهش وزن؟

آنها همچنین رویکرد متفاوتی برای کاهش وزن دارند که تفاوت زیادی را به همراه دارد. رعایت چند نکته و اجرای آنها می تواند به غلبه بر مشکلات کاهش وزن، صرف نظر از جنسیت شما کمک کند.

خواب کافی برای بدن، دوری از غذاهای سرشار از کالری وسوسه انگیز، حفظ یک برنامه روزانه، ورزش روزانه و خوردن وعده های کوچک در فواصل زمانی مساوی می تواند به کاهش وزن سریعتر از آنچه فکر می کنید کمک کند.

هم مردان و هم زنان مستعد رویکرد همه یا هیچ برای کاهش وزن هستند (به عنوان مثال، پس از یک پرخوری، فکر کردن، “خب، من آن را منفجر کردم. ممکن است همه چیز را کنار بگذارم!”). اما ساس گفت که زنان بیشتری را می بیند که اقدامات شدیدی را برای بازگشت به مسیر انجام می دهند، با تاکتیک هایی مانند پاک کردن آبمیوه، حذف وعده های غذایی یا رژیم غذایی شدید – نه پایدارترین روش ها.

او گفت: “بیشتر اما نه همه مردان تمایل دارند فقط سعی کنند به برنامه اولیه برگردند یا کمی بیشتر تمرین کنند.” به این معنا که آنها رویکرد متعادل تری را برای بازگشت به مسیر در پیش می گیرند، فقط سعی می کنند دوباره جمع شوند و به رژیم غذایی خود برگردند، یا کمی بیشتر ورزش کنند.

با این حال، یکی از زمینه‌هایی که زنان در آن تقویت می‌شوند، سیستم‌های حمایتی است: مردان تمایل دارند «به تنهایی پیش بروند»، که می‌تواند آنها را در مواقع استرس تسلیم کند. زنان بیشتر به دوستان، خانواده، متخصص تغذیه یا گروهی مانند …………………… بیشتر بخوانید در: http://www.columbiatribune.com/