چگونه برای کاهش وزن بدویم و چقدر برای کاهش وزن بدویم؟


ممکن است از شرکت های ذکر شده در این پست درآمد یا محصولاتی کسب کنیم.

نحوه دویدن برای کاهش وزن

اگر می خواهید وزن کم کنید فقط بیشتر بدوید، به اندازه کافی ساده درست است؟ همه ما می دانیم که دویدن راهی عالی برای سوزاندن کالری های اضافی است و از آنجایی که نیازی به تجهیزات ورزشی یا حتی عضویت در باشگاه ندارد، راه حلی عالی برای کاهش وزن است. اما واقعا چقدر برای کاهش وزن نیاز به دویدن دارید؟ این سوال کلیدی است و احتمالاً دلیل این است که چرا اکثر مردم در نهایت یک یا دو هفته پس از شروع روتین دویدن خود را ترک می کنند.

چقدر دویدن برای کاهش وزن
عکس:unsplash.com

چقدر دویدن برای کاهش وزن

با اينكه، در حال اجرا برای کاهش وزن عالی است، این کار نیاز دارد کمی زیاد از آن به منظور شروع واقعی دیدن نتایج واقعی. به همین دلیل، ترکیبی از دویدن و تعادل، کم کالریاگر واقعاً می خواهید وزن کم کنید، رژیم غذایی توصیه می شود. اما ابتدا اجازه دهید به این سوال پاسخ دهیم؛ چقدر باید بدوید تا وزن کم کنید? در جدول زیر راهنمایی برای اینکه چه مقدار کالری باید بسوزانید تا وزن کم کنید و چه مدت باید برای رسیدن به آن هدف بدوید آمده است.

کاهش وزن کالری سرعت دویدن زمان اجرا
0.5 پوند 1750 10 دقیقه در مایل 2.5 ساعت
1 پوند 3500 10 دقیقه در مایل 5 ساعت
1.5 پوند 5250 10 دقیقه در مایل 7.5 ساعت
2 پوند 7000 10 دقیقه در مایل 10 ساعت
میانگین تخمینی برای یک زن 150-175 IBS

این نمودار فقط یک میانگین تخمینی برای یک زن با وزن متوسط ​​(150 تا 175 پوند) است، بدیهی است که اگر وزن شما بیشتر یا کمتر باشد و اگر با سرعت متفاوت بدوید کمی متفاوت است. با این حال، این ایده بسیار خوبی از مدت زمان دویدن برای مشاهده نتایج واقعی کاهش وزن است. می توانید ببینید که استفاده از دویدن به عنوان وسیله ای برای کاهش وزن بدون رژیم گرفتن چقدر دشوار است، اما در واقع ممکن است!

برای اینکه بهترین نتایج را از یک برنامه کاهش وزن ببینید، من همیشه ترکیبی از رژیم غذایی را توصیه می کنم و ورزش کنید زیرا می توانید وزن مناسبی را در بازه زمانی قابل کنترل تری کاهش دهید. منظورم این است که تصور کنید باید 5 ساعت متوالی بدوید تا ببازید £ 1… این فقط برای بسیاری از ما کار نمی کند! بنابراین اگر می توانید یک را انتخاب کنید برنامه غذایی که دقیقاً اهداف کاهش وزن شما را منعکس می کند و سپس به یک برنامه دویدن/تمرینی نیز اضافه می کند، شما به خوبی در راه یک سفر کاهش وزن سالم و موثر خواهید بود!

برنامه تمرینی رایگان من برای مبتدیان را از اینجا دانلود کنید

همچنین، همیشه می‌توانید از برنامه غذایی رایگان 7 روزه من که از قبل برای شما در زیر آماده و برنامه‌ریزی شده است، به سادگی با انداختن آدرس ایمیل خود و تأیید اینکه می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید، استفاده کنید! 👇


برنامه دویدن کاهش وزن

چگونه به برنامه دویدن کاهش وزن پایبند باشیم

یکی از مهم ترین بخش های کاهش وزن با دویدن، ایجاد الف است طرح در حال اجرا، و در واقع به آن چسبیده است! اگر زمانی که دوست دارید بدوید، موفقیت چندانی نخواهید دید (راست باشیم، آیا ما هرگز واقعا دوست داشته باشید 😆) بنابراین مهم است که برنامه ای داشته باشید و آن را هدف خود قرار دهید تا به آن پایبند باشید. شما همچنین می خواهید پست من را بررسی کنید “راهنمای پیدا کردن چرایی خوداگر به کمی لگد زدن به باسن نیاز دارید تا به شما انگیزه کاهش وزن بدهد!

برنامه دویدن شما باید به خوبی فکر، سازماندهی و برنامه ریزی شده باشد به گونه ای که متناسب با برنامه فعلی شما باشد، به این ترتیب شما خود را برای موفقیت به جای شکست آماده می کنید. رایج‌ترین دلیلی که باعث می‌شود مردم در انجام روال دویدن ناکام می‌مانند، این است که به یک معنا بیش از حد مشغول هستند یا «بیش از حد خود را رزرو می‌کنند».

مراقب مسئولیت های روزانه خود باشید و سعی کنید برای آنها برنامه ریزی کنید تا زمان دویدن شما هرگز قطع نشود. من خودم هر روز برای دویدن در همان ساعتی از روز که قصد دویدن را دارم برایم سخت است، بنابراین در عوض فقط قصد دارم سه روز در هفته بدوم (هر زمانی که بتوانم آن را فشار دهم) و یک بار در طول تعطیلات آخر هفته. گاهی اوقات، زمان بیشتری برای دویدن پیدا می‌کنم و هفته‌های دیگر واقعاً دیوانه‌کننده هستند و بسیار کمتر می‌دویم… اما حفظ یک هدف دست‌نیافتنی 3 بار در هفته چیزی است که در نهایت مرا حفظ می‌کند. طرح در حال اجرا در مسیر!

فواید دویدن برای سلامتی

بدیهی است که اگر در حال خواندن این مطلب هستید، علاقه اصلی شما به دویدن ناشی از تمایل شما به دویدن است مقداری وزن کم کن، اما توجه به این نکته مهم است در حال اجرا فواید بسیار دیگری به جز کاهش وزن دارد. حتی پس از کاهش وزن، باز هم باید به دویدن ادامه دهید زیرا همینطور است خیلی خوب برای بدن شما!

از نظر فیزیکی، دویدن راهی عالی برای قوی و سالم نگه داشتن قلب با به کار انداختن آن و افزایش گردش خون است. همانطور که می دانید قلب در واقع یک عضله است، بنابراین طبیعتا هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، قوی تر می شود، به همین دلیل است که دویدن/دویدن یک عادت عالی برای سلامت قلب است.

ذهنی، دویدن راهی عالی برای مبارزه با اضطراب و حتی افسردگی است. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا پس از یک دوره طولانی دویدن احساس می کنید حال و هوای بهتری دارید؟ این فقط یک تصادف نیست. هنگامی که می دوید، بدن شما اندورفین تولید می کند که می تواند ساعت ها بعد از اتمام تمرین شما دوام بیاورد و خلق و خوی بهتری ایجاد کند و به طور طبیعی با احساسات افسردگی و اضطراب مبارزه کند.

چگونه بر خستگی دویدن غلبه کنیم

همه می دانند که دویدن یک عادت سالم برای کاهش وزن است (این 6 عادت سالم دیگر برای کاهش وزن را در اینجا ببینید) اما چه چیزی است که بیشتر ما را از انجام آن باز می دارد؟ پاسخ واضح در اینجا این است که اینطور است سخت… و چیزی که آن را می سازد سخت خستگی است

اگر بتوانیم یاد بگیریم که چگونه خستگی ناشی از دویدن طولانی مدت را بهتر تحمل کنیم، دویدن را بسیار آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کردیم. یکی از راه‌های انجام این کار این است که یاد بگیرید چگونه هنگام دویدن به درستی نفس بکشید. هنگام دویدن، همیشه باید از طریق بینی و دهان خود در یک تعادل مساوی نفس بکشید تا حداکثر اکسیژن ممکن را در یک زمان معین به بدن خود بدهید. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که الگوی تنفسی ثابتی دارید و تسلیم وسوسه نفس نفس زدن یا تنفس با سرعت نامنظم نمی‌شوید.

راه دیگری برای کمک به کاهش میزان خستگی که هنگام دویدن احساس می‌کنید، خوردن یک «رژیم غذایی برای دوندگان» خوب و سالم قبل از دویدن طولانی است. رژیم دوندگان اساساً رژیمی است که سرشار از کربوهیدرات‌های پیچیده و پروتئین و کم‌چربی است. همچنین اضافه کردن مواد غذایی با محتوای بالا نیز مهم است ویتامین دی، کلسیم و پتاسیم زیرا اینها سه ماده مغذی اصلی هستند که دوندگان برای حفظ تعادل مایعات سالم به آن نیاز دارند.

غذاهای مفید برای دوندگان عبارتند از:

همچنین بررسی کنید این مولتی ویتامین ها آنها که به طور خاص برای دوندگان طراحی شده اند، شامل تمام ویتامین های اصلی مورد نیاز برای دوندگان مسافت طولانی با مقادیر اضافی اضافه شده است که معمولاً در یک مکمل مولتی ویتامین سنتی گنجانده نمی شود.

اکنون در آمازون موجود است!

انگیزه بگیرید و دریافت کنید در حال حرکت!

اگر از قبل کفش های کتانی خود را نپوشانید و پاهایتان را دراز نکرده اید، به آن برسد! اگر می‌خواهید بدن و ذهنی سالم داشته باشید، بدیهی است که دویدن راهی است و اکنون بیش از هر زمان دیگری باید سلامتی خود را در اولویت قرار دهیم.

در خط پایان می بینمت!

چگونه برای کاهش وزن بدویم