چگونه چربی شکم را سریع از بین ببریم؛ چگونه زنان را سریع چاق کنیم


ممکن است از شرکت های ذکر شده در این پست درآمد یا محصولاتی کسب کنیم.

آیا نمی دانید چگونه بدون رژیم های غذایی دیوانه کننده ای که کل زندگی شما را مختل می کند و باعث می شود چربی شکم را سریع از بین ببرید. از غذا متنفر هستید؟

همه ما آنجا بوده‌ایم دختر… اسموتی‌های سبز، شیک‌های بنفش، پاک‌کننده‌های آب زرد و هر روند رژیم غذایی عجیب دیگری که فقط به شما احساس می‌کند. آبی (و هنوز اضافه وزن دارید!) و تنها چیزی که می خواهید این است که به اندام خود بازگردید و چربی اضافی شکم را که مدام به صورت شما خیره می شود، از دست بدهید.

من تو را احساس می کنم!

به همین دلیل است که می خواهم راز کوچکم را با شما در میان بگذارم … خوب، این واقعاً یک راز نیست … اما در واقع می تواند به شما کمک کند تا در نهایت آن لایه چربی اضافی را که همه ما داریم از دست بدهید. نفرت برای دیدن در بخش های میانی ما به علاوه با نزدیک شدن به تابستان، همه ما می‌توانیم از کمی فشار استفاده کنیم تا دوباره در بیکینی خود احساس خوبی داشته باشیم.

چگونه چربی شکم زنان را از بین ببریم
اعتبار عکس: unsplash.com

اگرچه بهترین راه برای از بین بردن چربی شکم این است که به سادگی چند پوند از اطراف خود کم کنید، زیرا بدن ما برای هدف قرار دادن چربی در یک ناحیه خاص در هنگام کاهش وزن طراحی نشده است، غذاهای خاصی وجود دارند که به طور طبیعی برای هدف قرار دادن چربی شکم بهتر هستند. به نظر می رسد بهتر از سایرین به کاهش بافت چربی میانی بخش کمک می کند. من به 7 غذای برتر اشاره کردم که به نظر می رسد برای کاهش چربی شکم بهترین عملکرد را دارند و زمانی که به طور منظم خورده شوند می توانند در واقع به کاهش سریع چربی شکم کمک کنند … و در واقع آن را حفظ کنند!

1. سرکه سیب

این یک هشدار روند محبوب است!

بله، می‌دانم که در حال حاضر همه چیز در میان است، اما آیا سرکه سیب چربی می‌سوزاند؟ پاسخ کوتاه بله است! سرکه سیب در واقع یک عامل چربی سوز عالی است که واقعاً به نظر می رسد به کاهش چربی شکم و کاهش دور کمر کمک می کند. سرکه سیب حاوی یک ترکیب شیمیایی به نام اسید استیک است که در بسیاری از مطالعات با کاهش چربی به ویژه در ناحیه میانی مرتبط است. همچنین به سرعت متابولیسم شما کمک می کند و بدن شما را مجبور می کند تا از سلول های چربی به عنوان انرژی به جای نگه داشتن آنها در ناحیه معده شما استفاده کند. یکی دیگر از مزایای مصرف سرکه سیب این است که به افزایش احساس سیری کمک می‌کند، بنابراین احساس سیری، سریع‌تر و در نهایت منجر به مصرف کالری کمتر می‌شود.

حالا می‌دانم که قبلاً در پست وبلاگ فهرست آمازونم گفته‌ام، اما لطفاً فقط سرکه سیب را مستقیماً از بطری ننوشید، مثل پسر بچه‌های مستی که به خشمگین شلیک می‌کند. اگر به طور روزانه خود را در معرض محتوای اسید بالا قرار دهید، در نهایت به مری خود آسیب می‌رسانید، دیافراگم خود را ضعیف می‌کنید و دچار سوزش سر دل شدید و حتی احتمالاً زخم می‌شوید. به همین دلیل مصرف را توصیه می کنم صمغ سرکه سیب گلی در عوض، خوردن آنها بسیار آسان است، طعم عالی دارند، و می توانید آنها را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید آمازون همین الان!

غذاهایی که چربی شکم را می سوزاند
عکس: unsplash.com

2. سیب زمینی شیرین

اگرچه آنها به خصوص یکی از غذاهای مورد علاقه من نیستند، اما من این پست ها را فقط برای خودم نمی نویسم، به نظر می رسد که سیب زمینی شیرین در میان بسیاری از رژیم گیرندگان مورد علاقه است، به همین دلیل است که من آنها را به لیست غذاهای چربی سوز خود اضافه کردم. به نظر می رسد فواید سلامتی آنها به خودی خود صحبت می کند زیرا سیب زمینی شیرین دارای محتوای فوق العاده بالای ویتامین A و همچنین فیبر، منگنز و ویتامین C است. اما مهمترین ماده مغذی موجود در سیب زمینی شیرین که نقش مهمی در توانایی چربی سوزی آن دارد، بتا است. کاروتن (چیزی که آنها را به رنگ نارنجی مشخص تبدیل می کند). مقدار بالای بتاکاروتن به کنترل کمک می کند قند خون و مقاومت به انسولین را کاهش می دهد که منجر به استفاده کارآمدتر از کربوهیدرات های موجود در خون می شود و بنابراین احتمال کمتری برای تبدیل به چربی بدن وجود دارد. این همچنین آنها را به یک غذای عالی برای افرادی که دیابت را مدیریت می کنند، تبدیل می کند، همراه با این چهار رژیم غذایی که ثابت شده است به کنترل قند خون و مدیریت صحیح دیابت کمک می کند.

3. زردچوبه

از شما بپرسید زردچوبه برای چیست؟ خیلی چیزها! اما یکی از برجسته ترین فواید سلامتی موجود در آن، توانایی آن در کمک به کاهش چربی شکم است، به همین دلیل است که البته در لیست قرار گرفته است! زردچوبه حاوی ترکیب شیمیایی به نام کورکومین است که رشد بافت چربی را کاهش می دهد، به بدن شما کمک می کند تا هورمون انسولین را بشناسد و به درستی از آن استفاده کند و به مبارزه با التهاب کمک می کند. در واقع هم زردچوبه و هم زنجبیل برای مبارزه با التهاب عالی هستند. که در پست های وبلاگم عمیق تر به آن می پردازم، غذاهایی که با التهاب مبارزه می کنند & فواید زنجبیل برای سلامتیاما مهم است که این واقعیت را بشناسیم که التهاب عامل بسیاری از مشکلات سلامت طبیعی بدن ما است و احتباس آب و چربی شکم نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

4. موز

موز در آستانه تبدیل شدن به یک غذای فوق‌العاده است و به درستی اینطور است، زیرا سرشار از پتاسیم است. فیبر و ویتامین B6 آنها همچنین کالری بیشتری نسبت به میوه متوسط ​​شما دارند، و برای یک غذای بعد از تمرین، اواسط صبح یا یک حمله میان وعده آخر شب عالی هستند. موز عمدتاً به دلیل فیبرهای غیر قابل هضم موجود در لیست غذاهای چربی سوز قرار گرفت. چنین مقادیر بالایی از فیبر نامحلول باعث می شود بدن مانع از جذب کربوهیدرات ها شود. انرژی و بنابراین به جای آن از سلول های چربی ذخیره شده استفاده کنید، بنابراین چربی شکم شما کاهش یافته و انرژی شما افزایش می یابد.

به نظر من یک برد-برد است!

5. توت ها

توت سیاه، زغال اخته، توت فرنگی و تمشک… فقط به چند مورد اشاره می کنیم… همگی غذاهای فوق العاده ای هستند که به سرعت چربی های شکم را می سوزانند. انواع توت ها سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی سالم دیگر هستند، اما آنتی اکسیدانی است که به از بین بردن چربی شکم کمک می کند. کاتچین ها. این آنتی اکسیدان خاص که به وفور در زغال اخته یافت می شود، مسئول شروع ژن های چربی سوز طبیعی در فلور روده شما است. از آنجایی که سلول‌های چربی معمولاً در داخل و اطراف شکم و ناحیه شکم شما یافت می‌شوند، این همان جایی است که ژن چربی‌سوز را هدف قرار می‌دهد و شکمی باریک‌تر و صاف‌تر ایجاد می‌کند!

FYI TRY MY اسموتی توت سه تایی برای نوشیدنی شکم شکم که مزه دارد حیرت آور!

6. فلفل کاین

حرارت را زیاد کنید زیرا فلفل کاین در لیست ما قرار دارد!

می‌دانم که احتمالاً بسیاری از شما هنوز اینقدر ناامید نشده‌اید، اما هی ممکن است زمانی فرا برسد که فلفل هندی همان چیزی باشد که برای از بین بردن چربی اضافی شکمی که دوست دارید از آن متنفر باشید، نهایتاً نیاز دارید. این جواهرات کوچک تند نه تنها به بدن شما کمک می کنند تا متابولیسم خود را بهتر تنظیم کند، بلکه چربی شکم را نیز با بسیج کردن چربی برای استفاده و در نتیجه دور کردن آن از ناحیه شکم هدف قرار می دهند. کپسایسین، ترکیب شیمیایی که مسئول طعم تند و گرمای فلفل است، باعث واکنش هورمونی جنگ یا گریز نیز می‌شود، به همین دلیل است که وقتی فلفل قرمز می‌خورید، متابولیسم شما سرعت می‌گیرد و در نتیجه واکنش شکمی را ایجاد می‌کند که ما مطلقاً آن را دوست داریم!

7. نخود سبز

نه تنها هنگام تلاش برای داشتن شکمی لاغرتر و سفت‌تر، چربی شکم یک مشکل است، بلکه گاهی اوقات احتباس آب (نفخ) به خصوص در زنان مقصر است. به همین دلیل است که خوردن غذاهایی که به مقابله با سدیم در بدن شما کمک می کنند، به شما کمک می کند تا شکمی صاف تر داشته باشید. نخود سبز یکی از مورد علاقه من بودن نخود فرنگی سرشار از ویتامین C، پتاسیم و منیزیم است که همگی مواد مغذی بسیار خوبی برای متعادل کردن مصرف سدیم هستند. آمریکایی‌ها نمک زیادی مصرف می‌کنند… و منظورم مقدار زیادی نمک است (به طور دقیق، تقریباً 3400 میلی‌گرم در روز)، بنابراین یافتن غذاهایی برای خوردن که می‌تواند به ایجاد نوعی تعادل در بدن ما در رابطه با مصرف نمک کمک کند، بسیار مهم است. اگر طرفدار نخودهای داغ، سوپ دار و لطیف نیستید… خوشمزه به نظر می رسد درست است؟ 😛 … سعی کنید آنها را سرد بخورید! من دوست دارم یک کیسه نخود فرنگی یخ زده بگیرم و بگذارم تا آب شود، البته در یخچال، و سپس آنها را به سالاد، ماکارونی یا حتی ساده میل کنم. فوق العاده آسان، و فوق العاده خوشمزه!

پس شروع به از بین بردن چربی های شکم کنید و کمر باریکی را که همیشه آرزویش را داشتید با این غذاهای چربی سوز سالم و خوشمزه بدست آورید و به آن دختر بیکینی تکان دهید، زیرا می دانم که شما فوق العاده به نظر می رسید!

به علاوه برنامه غذای 7 روزه رایگان من را که واقعاً توسط شما ایجاد شده و کارایی آن ثابت شده است را از دست ندهید. من فقط غذاهایی را برنامه ریزی می کنم که طعم عالی دارند و تهیه آن آسان است، زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم، ما زن ها از یک مادر شلوغ تر هستیم! آن را همین جا بررسی کنید 👇