نقد و بررسی محصول مرطوب کننده با شهد صبحگاهی Biotique


نقد و بررسی محصول مرطوب کننده با شهد صبحگاهی Biotique

موضوع: نقد و بررسی محصول مرطوب کننده با شهد صبحگاهی Biotique

نقد و بررسی محصول مرطوب کننده با شهد صبحگاهی Biotique
نقد و بررسی محصول مرطوب کننده با شهد صبحگاهی Biotique

نقد و بررسی محصول مرطوب کننده با شهد صبحگاهی Biotique

نقد و بررسی کرم شهد صبحگاهی Biotique: امروز، در مورد بررسی مرطوب کننده بی عیب و نقص تغذیه کننده شهد صبحگاهی Biotique صحبت خواهم کرد. لوسیون شهد صبحگاهی Biotique یکی از محصولات مورد علاقه من Biotique است. من از وقتی این کرم شهد بیوتیک را دیدم می خواستم آن را امتحان کنم. قیمت خیلی پایین بود، بنابراین قبل از خرید زیاد فکر نکردم و همه می توانستند این کرم را بخرند.

اکثر کرم‌های بیوتیک بر پایه روغن هستند که می‌تواند برای افرادی که پوست خشکی دارند، به خصوص در فصل زمستان نجات بخش باشد. نوع پوست من نرمال تا خشک است و همین که این برند را دوست دارم برای من کافی است. با این حال، هر نوع پوست متفاوت است، و ما نمی توانیم 100٪ مطمئن باشیم که آیا این محصول خاص برای شما مفید است یا خیر.

من مدت زیادی است که از این مرطوب کننده استفاده می کنم و در اینجا نسخه من از Biotique Morning Morning Nectar Visibly Flawless Moisturizer است.

قیمت: 183 روپیه برای 190 میلی لیتر

ماندگاری: 3 سال

توضیحات محصول

کرم مرطوب کننده بی عیب شهد صبحگاهی Biotique Bio Bio Bio Bio Morning Nectar یک لوسیون مغذی پوست است که با عسل خالص، جوانه گندم و جلبک دریایی ترکیب شده است. به پوست نفوذ می کند تا روغن های طبیعی را جایگزین کند و رطوبت از دست رفته را جبران کند تا چهره ای به وضوح شاداب تر و شفاف تر داشته باشد.

مشخصه:

  1. از نظر ارگانیک خالص
  2. بدون مواد افزودنی
  3. برای ایمنی توسط متخصص پوست تست شده است.
  4. زیست محیطی

نحوه استفاده:

به آرامی روی صورت و گردن تمیز شده بمالید.

عناصر:

گریتکوماری (آلوئه باربدنسیس)، متی (گندم خاکشیر)، مادو (عسل)، آنکوریت گهون (تریتیکوم ولگاره)، کوسومبی (کارتاموس تینstorious)، QS

مواد اصلی:

شهد: مایع شیرینی است، عسلی که گیاهان گلدار هر روز تولید می کنند و برای حفظ سلامت، شادابی و زیبایی ابدی استفاده می شود. خواص مغذی و مرطوب کنندگی آن.

آلوئه ورا: این گیاه آپارتمانی محبوب به دلیل توانایی خود در درمان پوست مشهور است. آلوئه ورا می تواند به آبرسانی پوست هنگام استفاده روی صورت کمک کند. استفاده منظم از مقدار کمی آلوئه ورا روی صورت می تواند به درمان بیماری های پوستی مختلف از جمله آکنه، اگزما و آفتاب سوختگی کمک کند.

متی: پوست براق دانه های شنبلیله که حاوی ویتامین C هستند رنگ پوست را روشن کرده و به آن درخشندگی می بخشند.

  • پوست را تمیز می کند.
  • تونیک صورت.
  • پوست را لایه برداری می کند.
  • پوست را آبرسانی می کند.
  • لکه های تیره و حلقه های تیره را کاهش دهید.
  • خواص ضد پیری.
  • آکنه را درمان می کند.

عسل: استفاده از عسل برای شستن صورت یا به عنوان ماسک فقط محبوب نیست. همچنین می تواند برای پوست شما مفید باشد. خواص ضد باکتریایی، ضد التهابی و مرطوب‌کننده عسل می‌تواند به جلوگیری از آکنه، تسکین سوزش و حفظ رطوبت کمک کند.

مرطوب کننده تغذیه کننده و آبرسان شهد صبحگاهی My Experience Biotique

نوع پوست: حساس معمولی

بسته بندی: در یک بطری فشرده با یک دهانه بازشو کوچک و یک درپوش پیچ گرد عرضه می شود. دارای بسته بندی بیرونی مقوایی است که شامل تمام جزئیات است. بسته بندی مناسب سفر و بدون آشفتگی است، اما استفاده از آن ممکن است ناخوشایند باشد زیرا فشار دادن بطری بسیار دشوار است. در ابتدا خوب است، اما وقتی 50-60٪ محصول باقی می ماند، بیرون کشیدن محصول دشوار می شود. اگرچه از نظر بهداشتی خوب است، اما ساده ترین بطری برای استفاده یا فشار دادن آسان نیست.

رایحه: شیرین و با طراوت رایحه خاصی یا تسخیر کننده ای ندارد و حتی بینی من را اذیت نمی کند. آرامش بخش.

اگرچه Biotique ادعا می کند که یک محصول کاملاً طبیعی است، من اینطور فکر نمی کنم. این بو می تواند یک عطر مصنوعی باشد تا روغن چوب صندل خالص. در فهرست مواد تشکیل دهنده نیز روغن چوب صندل ذکر نشده است.

مرطوب کننده پوست بی عیب شهد صبح Biotique دارای قوام لوسیون مانند است که خیلی غلیظ یا نازک نیست و به راحتی جذب می شود. وقتی مقداری به اندازه نخود میزنم کمی چرب می شود اما در مقادیر کم احساس سنگینی یا چربی نمی کند. در مورد مرطوب کننده پوست بی عیب شهد صبحگاهی Biotique فقط یک محصول کمی کافی است. این مرطوب کننده مخصوصاً روی پوست حساس من ملایم است. پوست من تا الان هیچ جوشی نداشته بوی چوب صندل می دهد. رایحه قبل از محو شدن مدتی باقی می ماند. مرطوب کننده پوست بی عیب شهد صبحگاهی Biotique ضخیم تر از لوسیون بدن گیلاس زمستانی Biotique است.

نتایج:

مرطوب کننده پوست بی عیب شهد صبحگاهی Biotique به درستی پوست را مرطوب می کند. پوست را طولانی تر آبرسانی می کند. مطمئن نیستم که فصل تابستان نیست. در فصل بارندگی و زمستان از آن استفاده کردم. عرق نکردم ولی روی پوستم حسش میکردم. این می تواند به خاطر تونر چای سبز خانگی من باشد که حاوی عسل به عنوان مرطوب کننده است.

من بعد از استفاده از این مرطوب کننده هیچ اثر رعد و برق یا روشن کننده ای روی پوست ندیدم. این یک مرطوب کننده خوب و ارزان قیمت مناسب برای پوست های معمولی تا خشک است. من آن را برای پوست های چرب مستعد آکنه پیشنهاد نمی کنم زیرا لیست کامل مواد در دسترس نیست و بنابراین ممکن است حاوی مواد کمدوژنیک باشد. بهتر است به جای آن از مرطوب کننده های مبتنی بر ژل (آب) استفاده کنید.

احساس می کنم این مرطوب کننده ممکن است باعث شود در تابستان عرق کنم. اگر بیشتر از مقداری به اندازه نخود مصرف کنم، پوستم چرب، چسبناک و ناراحت می شود. فقط مراقب اون باش مرطوب کننده پوست بی عیب شهد صبحگاهی Biotique برای پوست معمولی من به عنوان لوسیون بدن عالی است. به راحتی جذب می شود و برای مدت طولانی هیدراته می شود. چرب و چسبنده نیست، بنابراین ترجیح می دهم از آن به عنوان لوسیون بدن استفاده کنم.

هیچ محصولی یافت نشد

مزیت – فایده – سود – منفعت:

  • تمام روز را آبرسانی می کند
  • چرب نیست
  • ایده آل برای پوست های معمولی تا خشک
  • به راحتی جذب می شود
  • پوست حساس من را تحریک نمی کند.
  • سبک وزن
  • باعث عرق کردن من نمی شود (حداقل در زمستان)
  • رایحه دلپذیر
  • اقتصادی
  • برای صورت و بدن قابل استفاده است
  • سفر دوستانه
  • موجود در اندازه های مختلف.
  • همیشه در پیشنهادات موجود است

ناراحتی:

  • این یک محصول کاملا طبیعی نیست.
  • پوست را روشن یا روشن نمی کند.
  • به عنوان لوسیون بدن و همچنین برای صورت خوب است.
  • ممکن است برای پوست های مستعد آکنه مناسب نباشد.

هیچ محصولی یافت نشد

مردم همچنین می پرسند:

آیا شهد صبحگاهی Biotique برای پوست های خشک مفید است؟

قوام غلیظی دارد و یک مرطوب کننده قوی است. ممکن است برای پوست های چرب در تابستان یا با رطوبت کمی سنگین باشد، اما برای پوست های خشک عالی خواهد بود. در فصل زمستان مرطوب کننده مناسبی برای همه است. بهترین چیز این است که اگر پوست حساس و مستعد آکنه دارید، بهترین مرطوب کننده ای است که می توانید داشته باشید.

آیا مرطوب کننده شهد Biotique Bio خوب است؟

بهترین چیز این است که اگر پوست حساس و مستعد آکنه دارید، بهترین مرطوب کننده ای است که می توانید داشته باشید.

آیا Biotique Bio Morning Nectar برای صورت خوب است؟

به پوست نفوذ می کند تا روغن های طبیعی را جایگزین کند و رطوبت از دست رفته را جبران کند تا چهره ای به وضوح شاداب تر و شفاف تر داشته باشد. شهد مایع شیرینی است، عسلی که گیاهان گلدار هر روز تولید می کنند و برای حفظ سلامت، شادابی و زیبایی ابدی استفاده می شود.

آیا شهد صبحگاهی Biotique برای پوست نرمال مفید است؟

مرطوب کننده پوست بی عیب شهد صبحگاهی Biotique برای پوست معمولی من به عنوان لوسیون بدن عالی است. به راحتی جذب می شود و برای مدت طولانی هیدراته می شود.

آیا شهد صبحگاهی Biotique Bio برای پوست های خشک خوب است؟

من از وقتی این کرم شهد بیوتیک را دیدم می خواستم آن را امتحان کنم. قیمت خیلی پایین بود، بنابراین قبل از خرید زیاد فکر نکردم و همه می توانستند این کرم را بخرند. اکثر کرم‌های بیوتیک بر پایه روغن هستند که می‌تواند برای افرادی که پوست خشکی دارند، به خصوص در فصل زمستان نجات بخش باشد.

آیا می توانم از شهد صبحگاهی Biotique در شب استفاده کنم؟

این یک مرطوب کننده سبک نیست، بنابراین در تابستان ها یا روزهای مرطوب برای پوست های چرب کمی سنگین است، اما در شب یا در روزهای زمستان کاملاً کار می کند. پوست خشک در طول سال شما را خوشحال می کند.

آیا شهد صبحگاهی Biotique برای پوست های مستعد آکنه مفید است؟

به طور خلاصه، مرطوب کننده پوست صبح شهد Biotique بهترین مرطوب کننده برای پوست های حساس و مستعد آکنه است. پوسته پوسته شدن پوست، بثورات، قرمزی، آکنه و جوش‌ها را مانند ماژیک درمان می‌کند و به شما پوستی سالم، صاف، انعطاف‌پذیر، مغذی و درخشان می‌دهد بدون اینکه منافذ شما را مسدود کند.

مقالات پیشنهادی:

نقد و بررسی محصول کرم مرطوب کننده سافت لایت NIVEA

نقد و بررسی محصول تونر طراوت کننده منافذ خیار Biotique

بررسی محصول سرم صورت تقویت کننده ویتامین C کامل گارنیر برایت

بررسی محصول کرم ژل سفید کننده و روشن کننده پوست لوتوس هربالز وایت گلو

بررسی محصول لوسیون مرطوب کننده نوتریدرم