اولویت های دسترسی به سلامت 2023 – دسترسی به سلامت


با توجه به اینکه زمان صرفه‌جویی در تابستان نزدیک است و اکثر ایالت‌ها سطوح برف تقریباً رکوردی را تجربه می‌کنند، یک پیش‌بینی دیگر وجود دارد که می‌توانیم مانند هر فصل دیگری انتظار داشته باشیم، و آن شروع یک جلسه جدید قانونگذاری ایالتی است!

با ایجاد یک سال موفقیت‌آمیز دیگر از پیروزی‌های تاریخی مصرف‌کننده سلامت، Health Access در حال پیشبرد برنامه اصلاحات بهداشتی قوی در سال 2023 است تا ما را به هدف سیستم مراقبت بهداشتی با کیفیت، مقرون‌به‌صرفه و عادلانه برای همه کالیفرنیایی‌ها نزدیک‌تر کند.

اولویت های کمپین امسال را بررسی کنید:

#HEALTH4ALL

سال گذشته، ائتلاف Health4All در مبارزه 10 ساله برای حذف محرومیت‌ها برای همه کالیفرنیایی‌های فاقد مدرک واجد شرایط درآمد در مدی کال تا 1 ژانویه 2024 پیروز شد. در ژانویه امسال، فرماندار نیوسام در اعلامیه بودجه ژانویه خود به این پیشرفت متعهد شد، علی‌رغم آنچه به نظر می‌رسد سال مالی چالش برانگیز برای دولت

در ادامه کار خود برای اطمینان از پوشش همه کالیفرنیایی‌ها، در نظر داریم مطمئن شویم که کالیفرنیایی‌های غیرمجاز نیز می‌توانند از طریق AB 4 (Arambula) به پوشش بهداشتی در کالیفرنیای تحت پوشش دسترسی داشته باشند.

مقرون به صرفه تر کردن کالیفرنیای تحت پوشش

کسانی که مراقبت‌ها را از طریق کالیفرنیای تحت پوشش خریداری می‌کنند، همچنان با فرانشیزهای بالا و پرداخت مشترک برای خدمات پزشکی، هزینه مراقبت را دور از دسترس می‌بینند. AB 1208 (Schiavo) به طور قابل توجهی بسیاری از این موانع هزینه را برای اکثر ثبت نام کنندگان تحت پوشش کالیفرنیا کاهش می دهد و حتی از بین می برد.

محافظت از بیماران CA در برابر ادغام های مضر مراقبت های بهداشتی

در مراقبت های بهداشتی، بزرگتر همیشه بهتر نیست. سیستم‌های بهداشتی بزرگ‌تر می‌شوند، اما مراقبت‌های ما گران‌تر و دسترسی به آن سخت‌تر می‌شود. در بسیاری از مواقع، ادغام بیمارستان‌ها منجر به کاهش خدمات ضروری می‌شود، در صورتی که آنها بی‌سود یا بر خلاف آموزه‌های دینی تلقی شوند، در حالی که هزینه‌ها اغلب به دلیل عدم وجود رقابت کمتر افزایش می‌یابد.

امسال، Health Access کمپین Protect CA Patients را برای حمایت از AB 1091 (چوب) راه اندازی کرد. اولویت قرار دادن نیازهای بیماران و جامعه با بهبود نظارت بر این ادغام های مضر.

پایان قبوض سورپرایز آمبولانس

هنگامی که شما یا یکی از عزیزانتان شرایط اورژانسی دارید، نباید با 911 تماس بگیرید زیرا از قبض آمبولانس می ترسید.

Health Access از AB 716 (Boerner Horvath) حمایت می‌کند تا از ادامه دریافت صورت‌حساب‌های غیرمنتظره خارج از شبکه برای خدمات آمبولانس زمینی توسط مصرف‌کننده‌ها جلوگیری کند و از کالیفرنیایی‌های فاقد بیمه در برابر افزایش نرخ‌های آمبولانس محافظت کند.

اطمینان از اطلاعات دقیق ارائه دهنده

آیا تا به حال برای یک پزشک جدید خرید کرده اید و متوجه شده اید که تمام ارائه دهندگان در منطقه شما از شبکه خارج هستند یا دیگر برای بیماران جدید باز نیستند؟

Health Access از AB 236 (هولدن) حمایت می کند تا به این چالش رسیدگی کند، مطمئن شوید که وقتی از فهرست ارائه دهنده استفاده می کنید، اطلاعات در واقع درست است.

مقرون به صرفه تر کردن داروهای تجویزی

برای بسیاری از کسانی که از جیب خود برای نسخه های خود پرداخت می کنند، اول ژانویه زمانی بود که فرانشیزها بازنشانی می شد و مردم مشمول پرداخت هزینه کامل نسخه های خود بودند. خوشبختانه برای اهالی کالیفرنیا، قانونی در سال 2015 پرداخت ماهانه از جیب خود را 250 دلار برای هر نسخه، در ماه محدود کرد و از مصرف کنندگان در برابر تبعیض بر اساس وضعیت سلامت آنها محافظت کرد.

Health Access در تلاش است تا با AB 948 (برمن) این حفاظت های صرفه جویی در هزینه را دائمی کند.

علاوه بر این، برای کسانی که از انسولین استفاده می‌کنند، Health Access برای SB 90 (Weiner) مبارزه می‌کند، که بیمه‌گران بهداشتی و برنامه‌ریزی‌ها را از اعمال فرانشیزهایی که مصرف‌کنندگان باید برای دسترسی به پرداخت مشترک خود داشته باشند، منع می‌کند، و محدودیت‌هایی برای پرداخت مشترک برای نسخه‌های ماهانه انسولین دارد. 35 دلار برای همسویی با سقف پرداخت مشارکتی فدرال برای Medicare، که در قانون فدرال کاهش تورم در سال گذشته تصویب شد.

سال 2023 سال تاثیرگذار دیگری برای اصلاحات مراقبت های بهداشتی در کالیفرنیا خواهد بود، اما ما بدون شما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. اگر تحت تأثیر هر یک از این مسائل بوده یا در حال حاضر تحت تأثیر قرار گرفته اید – یا سایر مشکلات هزینه مراقبت بهداشتی یا پوشش – لطفاً داستان خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اینجا درگیر شوید