بهترین راه حل برای هیپوگلیسمی و کم کاری تیروئید


بسیاری از افراد مبتلا به بیماری غدد دارای عدم تعادل گلوکز هستند. این اغلب به عادات غذایی نامناسب گفته می شود، زیرا کسی که آژانس ملل متحد انبوهی از غذاهای تصفیه شده و قند را حذف می کند، یا کسی که سازمان ملل اغلب وعده های غذایی خود را حذف می کند، احتمال زیادی برای داشتن مشکلات گلوکز دارد. هیپوگلیسمی ممکن است شرایطی باشد که شامل سطوح پایین آلدوهگزوز است.

بهترین راه حل برای هیپوگلیسمی


تشخیص “رسمی” زمانی انجام می شود که درجه فقط هفتاد میلی گرم در دسی لیتر باشد. با این حال، معمولاً مواقعی که فرد قبل از اینکه سطح گلوکز افسرده شود، علامت دارد.

برخی از علائم رایج هیپوگلیسمی شامل دوبینی، سردرد، خستگی، لرزش، درجه مرتبط با اشتهای بیش از حد، ضربان قلب سریع و علائم مختلف است. در بیماری غدد تعدادی از علائم رایج شامل خستگی، کاهش وزن، مشکلات حافظه و تمرکز، یبوست، میل جنسی کم و غیره است. از تعدادی از این علائم، فرد باید مشکوک به ابتلا به یکی یا هر یک از آن شرایط باشد.

آزمایش بسیار مهم است … اما کاملاً صحیح نیست

این بسیار ممکن است یک برنامه هوشمندانه باشد که یک پانل خونی را به صورت مقطع کاردانی سالانه ترغیب کنید که از آلدوهگزوز پرهیز کند و علاوه بر آن در سطوح تیروتروفین و غدد درون ریز ظاهر شود. با این حال، بسیار مهم است که بدانید آزمایش خون فردی منفی است، اما همچنان مشکلات گلوکز و/یا گرفتگی با غدد درون ریز خود دارد. علاوه بر این باید محدوده های مرجع “عملکردی” را در نظر گرفت. بنابراین، برای مثال، تغییر مرجع واقعی آلدوهگزوز هفتاد تا نود و نه میلی گرم در دسی لیتر است.

با این حال، مرجع “عملکردی” هشتاد و پنج تا نود و نه میلی گرم در دسی لیتر است. مهم است که ببینید در مرجع هدفمند متفاوت است، زیرا اگر سطح گلوکز فردی کمتر از هشتاد و پنج میلی گرم در دسی لیتر باشد، هر چند بیشتر از هفتاد میلی گرم در دسی لیتر باشد، پس به طور رسمی هیپوگلیسمی نداشته باشد، با این حال، به احتمال زیاد دارای مقداری مشکلات گلوکز.

به طور مشابه، اگر تیروتروفین در بین متغیرهای سنتی باشد، اما در سطح بالا، و/یا سطوح T3 و T4 در میان متغیرهای سنتی باشد، اما در سطح پایین باشد، این می تواند یافته بسیار مهمی باشد. و پس از آن، همه آنتی بادی های تیروئید باید بررسی شوند، زیرا زمانی که سطوح غدد درون ریز در بین سنتی متفاوت هستند، اغلب مثبت می شوند.

اکثر پزشکان فقط منتظر می مانند تا آزمایشات خون متفاوت باشد و سپس غدد درون ریز مصنوعی یا طبیعی را به بیماران خود پیشنهاد دهند. با این حال، هدف فوق العاده باید رعایت و به درستی این مسائل قبل از تشخیص رسمی “هیپوگلیسمی” یا “کم کاری تیروئید” باشد. بنابراین باید اغلب بررسی شود، اما به سادگی به خاطر داشته باشید که نباید به محدوده مرجع آزمایشگاه علمی روزمره فکر کنید.

چرا هیپوگلیسمی در کم کاری تیروئید بسیار شایع است؟

تصاویر درمان تیروئید

دلایل کاملاً متفاوتی وجود دارد که چرا هیپوگلیسمی در بیماری غدد و قرمزی هاشیموتو شایع است. یکی از هر توضیحی که باید در مورد غدد فوق کلیوی باشد. هنگامی که کسی انبوهی از غذاهای تصفیه شده و قندها را می ریزد و/یا وعده های غذایی خود را حذف می کند، ممکن است بر غدد فوق کلیوی تأثیر بگذارد. طی چند ماه و سال، این عادات غذایی ضعیف منجر به ضعیف شدن غدد فوق کلیوی می شود. غدد آدرنال ضعیف غدد درون ریز را کاهش می دهند، بنابراین منجر به بیماری کم کاری تیروئید می شود.

علاوه بر این، غدد درون ریز نقش بسیار مهمی در سلامت کبد ایفا می کند و بنابراین کبد وب سایت ذخیره آلدوهگزوز اضافی است. بنابراین در شرایط بسیار کم کاری تیروئید، کبد ممکن است آماده ذخیره یا جدا کردن آلدوهگزوز نباشد و معمولاً باید آن را غیرقابل مقاومت تشخیص دهد. این به طور متوالی منجر به هیپوگلیسمی می شود.

برخی از کمبودهای فرآیند بیولوژیکی نیز می‌تواند نقش مهمی در هیپوگلیسمی داشته باشد. به عنوان مثال، عدد اتمی 24 نقش بسیار حیاتی در استفاده از عوامل هیپوگلیسمی ایفا می کند. و سپس اگر کسی کمبود عدد اتمی 24 را داشته باشد، آنگاه این می تواند بر ترشح داخلی یک عامل هیپوگلیسمی تأثیر بگذارد که به طور متوالی منجر به یک حالت هیپوگلیسمی می شود. اگر چنین باشد، می‌توان مجبور شد این کمبود را از طریق استفاده از غذاهای غنی از کروم و گاهی اوقات اصلاح کند.
مکمل مهم است هنوز.

خوب غذا خوردن برای بازگرداندن سلامتی بسیار مهم است

هنگام تلاش برای استفاده از روش های درمانی طبیعی برای درمان هیپوگلیسمی و بیماری غدد، رژیم غذایی یکی از مهمترین عوامل حیاتی است. در واقع، معمولاً دفعات تغذیه خوب می تواند هیپوگلیسمی را اصلاح کند، البته نه برای همیشه. در شرایط تیروئید یا پاسخ تیروئید، تغذیه خوب علاوه بر این ضروری است، هر چند که معمولاً عوامل متفاوتی هستند. بنابراین معمولاً برای احیای سلامت تیروئید شخص باید کاملاً خوب غذا بخورد. زمانی که به شرایطی مانند پرداخته شود، این می تواند بسیار درست باشد
قرمزی هاشیموتواز آنجایی که تغذیه خوب بسیار حیاتی است، اما عوامل مختلفی برای سرکوب پاسخ ضروری است.

سایر نواحی آسیب دیده بدن ممکن است باید مورد توجه قرار گیرند. بنابراین، اگر فردی غدد آدرنال را در معرض خطر قرار داده باشد، ممکن است مجبور شود به این موضوع رسیدگی شود تا با موفقیت برای کسی که هیپوگلیسمی و بیماری غده ای دارد، تسهیل شود. اگر کسی مشکلات فرآیند بیولوژیکی مانند روده نشتی داشته باشد، ممکن است مجبور شود به آن نیز رسیدگی شود.

کلمات پایانی

به طور خلاصه، بسیاری از افراد هر یک به بیماری غدد و هیپوگلیسمی مبتلا هستند. هنگامی که سعی می کنید این شرایط را از طریق یک رژیم درمانی طبیعی اصلاح کنید، رژیم غذایی گاهی اوقات مهمترین مسئله حیاتی است. با این حال، این امر رایج است که مناطق مختلف هنوز به خطر بیفتند، و این مناطق می‌توانند مجبور به رسیدگی شوند تا کسی با این شرایط بهترین نتایج را دریافت کند.

گیاهان دارویی گایا سلامت آدرنال
هم اکنون خریداری کنید

دکتر اریک اوسانسکی ممکن است یک آژانس ماهر سازمان ملل متحد باشد که شخصاً از روش‌های درمانی طبیعی برای احیای سلامت خود استفاده می‌کند، پس از تشخیص اختلال تیروئید پاسخ درجه کاردانی. برای اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های استفاده از روش‌های درمان طبیعی تیروئید برای درمان قرمزی هاشیموتو، و همچنین یک راهنمای 46 صفحه‌ای رایگان که راه‌های درمان طبیعی اختلال تیروئید را به شما نشان می‌دهد، لطفاً به وب‌سایت او در نشانی مراجعه کنید. http://www.naturalendocrinesolutions.com.

مکمل حمایت از تیروئید برای زنان
هم اکنون خریداری کنید