سوپر غذاها برای سگ های شما چه چیزهایی هستند؟


آیا سوپر غذاها انتخاب خوبی برای سگ من هستند؟ اگر صاحب حیوان خانگی هستید، کشمکش دائمی برای پرسیدن اینکه چه چیزی به حیوان خانگی خود بدهید و به چه چیزی نباید غذا بدهید، گاهی وقت گیر می شود، به خصوص زمانی که نیاز دارید تحقیقات خود را انجام دهید یا هر از چند گاهی برای غذاهایی که قصد دارید از گوگل تأییدیه بگیرید. به دوست پشمالوی خود بدهید

خلاصه:
-باید مراقب غذا دادن به سگ خود باشید.
-غذاهای انسانی زیادی وجود دارد که برای سلامت سگ شما مضر است.
-شما می توانید به سگ خود به دلیل داشتن یک “پسر/دختر خوب” به عنوان خوراکی های خوشمزه به سگ خود غذا بدهید.

رژیم غذایی شاد ➡️ چه رژیم غذایی 📇 می تواند به من در حفظ ساعت شنی کمک کند ⏳ شکل ❓

والدین خزدار بودن می‌تواند بسیار شادی‌آور باشد، اما در عین حال، زمانی که مدام به راه‌هایی برای شاد و سالم نگه داشتن توپ خز خود فکر می‌کنید، ممکن است باعث اضطراب شما نیز شود.

با توجه به اینکه این «دوستان صمیمی مردان» نمی‌توانند صحبت کنند، تشخیص اینکه آیا در طول بیماری احساس ناراحتی می‌کنند یا خیر، دشوارتر می‌شود. به همین دلیل است که تغذیه مناسب آنها برای جلوگیری از قرار دادن آنها در معرض خطر استفراغ، اسهال یا بدتر از آن مسمومیت ضروری است.

برای همه صاحبان سگ بسیار مهم است که بدانند خوردن چه چیزی برای حیوانات خانگی آنها بی خطر است و از چه چیزهایی باید اجتناب کرد – مانند شکر، نمک، شکلات، سیر یا قارچ.

سوپر غذاها آنها نه تنها سگ پسند هستند، بلکه به افزایش سلامت کلی سگ شما کمک می کنند. نمونه هایی از سوپر غذا برای سگ ها چیست؟

  1. بلغور جو دوسر
  2. كدو حلوايي
  3. هویج
  4. سیب
  5. ماست
  6. تخم مرغ
  7. جوجه
  8. کره بادام زمینی

سواتی تاندون، متخصص حیوانات خانگی، فواید تغذیه‌ای بیشتر هر سوپر غذا را در این مقاله می‌نویسد.