حفظ یک رژیم غذایی سالم تیروئید – این غذاها را بگنجانید


آیا تا به حال تشخیص داده اید که “شما مربع آنچه می خورید را اندازه می گیرید؟” من مطمئن هستم که شما آن را دریافت کرده اید.

رژیم غذایی سالم تیروئید

وقتی برای رفع بیماری گریوز و بعدها هاشیموتو داروی au courant وسترن دادم، به رژیم غذایی روی آوردم. این روش ساده ای نبود. من برای مدت طولانی با غذاها آزمایش کردم و متوجه شدم که رژیم غذایی بر تیروئید تأثیر می گذارد.

من متوجه شدم که چه غذاهایی را از رژیم غذایی خود حذف کنم و چه غذاهایی برای درمان و حفظ یک تیروئید سالم لازم است. در حال حاضر، من باید پوشش دهم:

غذاهایی که باید در زندگی من وجود داشته باشد تا سیستم و بخش بیمارستانی بدن را تقویت کند و تیروئید را تسهیل کند

غذاهای مغذی غلیظ

غذایی که از نظر تغذیه ای متراکم است و تمام مواد مغذی کلیدی درشت و ریز را در رابطه بزرگی معقول فراهم می کند.

چند نکته در اینجا

همیشه ارگانیک، {به اندازه مربع|آنها} سرشار از مواد مغذی هستند و از هورمون‌هایی که با اختلال در سیستم ما آشنا هستند آزاد هستند.

گوشت باید حداقل ارگانیک باشد، اما پرورش آن در مرتع بهتر است. ما می خواهیم آنتی بیوتیک ها و هورمون های رشد را از رژیم غذایی خود حذف کنیم

غذاهایی که به طور معمول ترش شده اند، بنابراین چیزهایی مانند دیش، کیمچی، کفیر، ماست خانگی، چای کامبوجا همگی از پروبیوتیک ساخته می شوند.

پروتئین ها و چربی ها

آنها بلوک های سازنده مسیر فرآیند ارگانیک و هورمون های شما هستند. ما تمایل داریم که در آمریکا از چربی هراسی استفاده کنیم و رژیم‌های غذایی کم‌چرب از همه چیزهای شدیدتری که می‌خواهیم جبران کنیم، یک مقیاس مربع است. اروپایی ها و آسیایی ها رژیم های غذایی غنی از چربی (به طور سنتی) دارند و از سلامتی بسیار بهتری نسبت به ما برخوردارند. نکات چربی معقول: آووکادو، گردو، روغن نباتی، کره نارگیل. اندازه مربع چربی حیوانی موثرترین در بازگرداندن هضم مشکل دار است. کره کشیده شده (کره شفاف)، کره، مرغ و گوشت گاو اندازه گیری مربع چربی ضروری است، اما باید در نوع سرخ شده/فرآوری شده تهیه شود.

پروبیوتیک ها

بنر جشنواره بزرگ آمازون هند

کلید اندازه گیری مربع پروبیوتیک در بازیابی مسیر فرآیند ارگانیک شما

همه افراد دارای یک باکتری در دستگاه گوارش یا روده خود هستند که برای عملکرد شکل ضروری است. یک فرد بالغ سالم تقریباً 5/1 – یک جفت از این باکتری را در روده خود دارد که هر کدام معقول و خطرناک است. سطوح سنتی باکتری یا فلور در روده از مهاجمان، مواد غذایی هضم نشده، سموم و انگل ها محافظت می کند. هنگامی که باکتری خوب و خطرناک داخل روده از بین برود (یعنی بسیار خطرناک از خوب)، مجموعه ای از واکنش های منفی در بدن رخ می دهد. غذاهای هضم نشده به داخل خون نشت می کنند و باعث آلرژی و عدم تحمل غذایی، ویتامین ها و مواد معدنی می شوند که جذب نمی شوند و در نتیجه کمبود، باکتری خطرناکی که تعداد زیادی از سموم را تامین می کند، و همچنین سیستم به درستی کار نمی کند.

در اینجا نمونه هایی از مواد غذایی ترش شده تاریخی وجود دارد که ممکن است در رژیم غذایی خود بگنجانید:

ظرف (به درستی ترش شده، نه در سرکه)

کیم چی (سبزیجات ترش شده کره ای)

ماست

کفیر (باکتری کاملا متفاوتی نسبت به ماست دارد، به طور همزمان فوق العاده مفید است)

چای کامبوجا

ترکیب موسیقی گیاهی (تخمیر شده)

کفیر شیر

گیاهان، مکمل ها، و ویتامین هایی که برای تیروئید مفید هستند

اگر چه من دوست دارم هر زمان که بخواهم اینها را از غذای واقعی تهیه کنم. ارائه نکات در اینجا دشوار است زیرا بسیاری از ما بیش از حد دارو مصرف می کنیم و بعداً احساس بدتر شدن می کنیم. امیدواریم نکات زیر کمک کند؛ آنها برای اکثر شرایط خودایمنی اعمال می شوند (این توسط درمانگر من ارائه شده است که سازمان بهداشت جهانی بر ترشح و سلامت تیروئید تمرکز دارد):

گیاهان طبیعی برای زندگی سالم

اکثر مردم کمبود ویتامین D را اندازه گیری می کنند، مصرف ویتامین D در یک جفت، 000 واحد بی خطر و معقول است زیرا ویتامین D واقعاً یک ترشح داخلی است که به تیروئید متصل است.

کلسیم ضروری است اما برای جذب کامل باید در عنصر فلزی مورد علاقه وجود داشته باشد

برای کم کاری تیروئید: عنصر، زردچوبه/ کورکومین، فیتواسترول ها، و برای حمایت GI. پروبیوتیک ها و ال-گلوتامین کلید اندازه گیری مربع.

برای پرکاری تیروئید: مس و مربع عنصر فلزی کمبود استاندارد را در افراد مبتلا به پرکاری نشان می دهد.

مدیتیشن ساده، تنفس، و تکنیک های تصویر بصری که استرس و احساسات را مدیریت می کند.

من نمی توانم تأکید کنم که این اغلب چقدر حیاتی است، به ویژه برای افراد مبتلا به تیروتوکسیکوز. ما تمایل داریم آنچه استرس و احساسات با ما انجام می دهد را دست کم بگیریم. هر انفجار خشم، احساس گناه، ترس، خصومت، حسادت، و غیره شعله های غده فوق کلیوی را شعله ور می کند که کورتیکواستروئیدها را مهار می کند و این ترشحات داخلی تأثیر مضری بر تیروئید دارد.

MOVEMENT ترتیب دهید

چه ورزش، رقص یا یوگا باشد که شما را به حرکت وا می دارد و غده فوق کلیوی شما را تخلیه نمی کند و تیروئید شما با این وجود راهی برای موفقیت و شادی به شما ارائه می دهد.

تعادل

تیروئید از مکمل ها حمایت می کند
هم اکنون خریداری کنید

تعادل از فردیت زیستی شما پشتیبانی کرد

هیچ رژیم/برنامه‌ای برای همه کار نمی‌کند، زیرا هر فرد دارای یک ابزار متمایز برای شفا است. ضرب المثلی هست که می گوید: غذای یک نفر سم دیگری است. معمولاً یک فرآیند شناختی پایه قیمت گذاری می شود که صرفاً به این دلیل که یک رژیم غذایی برای یک نفر کارآمد است، به این معنی نیست که برای شما نیز مفید خواهد بود. معادل به این معنی است که یک فرد ممکن است تیروئید خود را به سادگی با دینامیک کردن فیلترهای آب (با به دست آوردن فلوراید حذف شده) به تنهایی انجام دهد و دیگری باید 5 تغییر عمده در رژیم غذایی و سبک زندگی خود را اعمال کند تا به سادگی یک لمس بالاتر را احساس کند. بیایید به تنوع خود احترام بگذاریم.

بدن ما توانایی فوق العاده ای برای شفا دارد. به سادگی فضا و ابزار مناسب را برای آن فراهم کنید و تمام کارها را برای شما انجام خواهد داد. بیاموزید که از چه غذاهای رژیمی تیروئید اجتناب کنید و کدام یک از آنها را مشخص کنید.

کلمات پایانی

55555555

غذاهای رژیمی مناسب تیروئید می توانند شروع به التیام سیستم و تیروئید شما کنند. شما به طور همزمان یک کپی از گزارش ویژه من “8 راز رژیم غذایی تیروئید” را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

تیروئید از مکمل ها حمایت می کند
هم اکنون خریداری کنید

خود ماگدالنا با مشکلات تیروئید بیگانه نیست. او بیش از ده سال از بیماری گریوز (پرکاری تیروئید) و بعداً هاشیموتو (کم کاری تیروئید) رنج می برد. علی‌رغم اینکه پزشکان غربی به او گفته‌اند که هیچ درمانی برای بیماری‌های تیروئید و پاسخ‌دهی وجود ندارد، او توانست وضعیت خود را معکوس کند و امروزه از سلامتی بالاتر از همیشه برخوردار است. وب سایت او web.ThyroidDietCoach.com است.

تیروئید از مکمل ها حمایت می کند
هم اکنون خریداری کنید