مشکلات تیروئید و یائسگی – DGS Health


با نزدیک شدن خانم ها به اوج تغییرات متعددی رخ خواهد داد. یکی از مهمترین تغییرات در تعادل ترشح داخلی است.

دکتر تیروئید


عدم تعادل ترشح غیر معمول نیست. هر چند رایج باشد، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. عدم تعادل ترشحات داخلی به طرز وحشتناکی نسبت به شیوه زندگی بی‌آرام است و مسائل مختلفی را برای دختران به ارمغان می‌آورد.

زمانی که بیشتر زنان تغییرات هورمونی را تجربه می کنند

برای اکثر خانم ها، اوج بین چهل تا پنجاه و هشت سالگی شروع می شود. در حال حاضر است که تجمع هورمون های جنسی کاهش می یابد. در نتیجه کاهش جنسیت، هورمون‌ها ممکن است خانم‌ها شروع به تشخیص بیماری‌های جسمی و روانی کنند که قبلاً نیازی به پیری آن‌ها نداشتند. برخی از اثرات جانبی کاهش هورمون ها ممکن است شامل افزایش وزن، گرگرفتگی، بی خوابی، تحریک پذیری، دردهای عضلانی، پوست خشک، ضعف، خستگی، عدم تحمل سرما، و موهای شکننده خشک باشد.

برای دختران مهم است که اذعان داشته باشند که اگرچه این علائم در واقع با اوج خون همراه است، اما همین علائم نتیجه کم کاری تیروئید است. بیماری کم تیروئید یا غده ممکن است شرایطی باشد که در آن تیروئید به اندازه کافی هورمون تیروئید تولید نمی کند. این امر در خانم‌های بزرگ‌تر از سازمان ملل متحد قابل توجه است. این اغلب یکی از همه توضیحات است که علائم آن با نقطه اوج اشتباه گرفته می شود.

حمایت از یائسگی
هم اکنون خریداری کنید

اندام|تیروئید|غده درون ریز|غدد درون ریز|غده بدون مجرا} ممکن است غده ای پروانه ای شکل نزدیک به سیب آدم باشد. این اندام به ترشح هورمون‌هایی کمک می‌کند که متابولیسم بدن ما را تسهیل و تنظیم می‌کنند. متابولیسم در عملکرد ضربان نبض، استقامت، دما، قدرت عضلانی و میل در میان چیزهای مختلف ضروری است. می بینیم که این علائم شبیه علائم کلیماکتریک خواهد بود.

تاثیرات بر زندگی جنسی

اگر خانمی هستید که آژانس سازمان ملل متوجه شده است که علائم زمانی بیولوژیکی شما همچنان ادامه دارد، اگرچه هورمون جنسی و پروژسترون مصرف می کنید، وقت آن است که تیروئید خود را بررسی کنید. اگرچه کمک های پزشکی جایگزین ترشح داخلی یا درمان جایگزین هورمونی ممکن است برای چند خانم مناسب باشد، اما نباید برای همه موثر باشد. زمان بازپرداخت با پشتیبانی ماهر تیروئید نیز می تواند گام اولیه برای یافتن پاسخ به سوالات کم تیروئید شما باشد.

پزشکان تیروئید و یائسگی


هنگامی که خانم ها خود را در مورد علائم اوج و کم تیروئید آموزش دهند، آماده خواهند بود تا انتخاب های آگاهانه ای را در مورد هر کجا که برای تسهیل نشان دهند، ایجاد کنند. همانطور که بیشتر دختران درک می کنند، تعادل هورمون ها با بیزانس، عنصر ظریف احساس کلی رفاه ما مرتبط است. زمانی که سطح هورمون‌های ما به صورت مربع خارج می‌شود، به نظر می‌رسد که دنیای ما از تعادل خارج شده است. استرس بادوام تر است، خستگی غیرقابل تحمل به نظر می رسد، وزن ما ماندگارتر است و حالمان سخت می شود. تأثیر عدم تعادل ترشح داخلی بر زندگی روزمره ما گاهی اوقات غیرقابل اندازه گیری است.

اثرات سلامت جسمانی

جدای از بیماری های جسمی، ممکن است بر زندگی اجتماعی و متوالی روابط ما تأثیر بگذارد. با نشانه‌های افسردگی، تحریک‌پذیری، کندی، و در کل دیدگاه منفی، ممکن است متوجه شویم که مردم به سادگی نیازی به صرف وقت با ملت آمریکای شمالی ندارند. این احساسات انزوا می تواند حتی منجر به بدخلقی یا افسردگی شدید شود. برای محافظت بهتر می توانید از مکمل های حمایت کننده تیروئید استفاده کنید

تیروئید پشتیبانی می کند
هم اکنون خریداری کنید

همانطور که خواهید دید، به دنبال تسهیل و هدایت به یکسان سازی تیروئید کم خود ممکن است به سادگی راه حلی برای تعدادی از سوالات فعلی سلامتی شما باشد. پس جای تعجب نیست که اکثر خانم ها مایلند در حل این مسائل به دنبال تسهیل کننده باشند. اگر در واقع، کم کاری تیروئید شما این علائم را ایجاد می کند، بهتر است به دنبال یک آژانس متخصص سازمان ملل باشید که از شما حمایت می کند و راه هایی برای کمک به مشکلات کم تیروئید شما پیدا می کند. این مکمل ها را برای تسکین یائسگی امتحان کنید.

همچنین بخوانید: علل ترشحات قهوه ای با اسید بوریک

کلمات پایانی

پشتیبانی تیروئید دنور، از دکتر دیوید آرتور، DC، DACNB، FACFN، CCCN. دکتر آرتور ممکن است یک متخصص برجسته در مشکلات تیروئید کم و تیروئید در پایتخت کلرادو، کلرادو باشد. او با خانم ها (و بسیاری از مردان) در تمام سنین که از مشکلات تیروئید رنج می برند، کار می کند.

دکتر آرتور رویکردی منحصر به فرد، دارویی و دارویی مفید برای حمایت از تیروئید دارد. اگر پر از مشکلات تیروئید هستید و مایل به تسهیل، اطلاعات و راه حل هستید، به http://www.DenverThyroidSupport.com مراجعه کنید.

تیروئید پشتیبانی می کند
هم اکنون خریداری کنید