جوایز قانونی یا کلاهبرداری تجارت الکترونیک؟ (2023)


کلاب شاپ چگونه کار می کند؟ چگونه از این کار درآمد کسب می کنید؟ همه این سوالات در این پاسخ داده شده است بررسی کلاب شاپ.

بنابراین، به طور کلی، اگر به دنبال بررسی دقیق ClubShop هستید، در جای مناسبی هستید!

من هستم سومرج موندال، موسس و مدیر عامل شرکت Noni4all.com. در این وب سایت، من تقریبا 200 مورد را بررسی کرده ام فروش مستقیم، MLM و شرکت های بازاریابی وابسته در این وبلاگ.

سر و صدایی در اینترنت در مورد یک برنامه پولساز جدید به نام وجود دارد مرکز خرید اینترنتی کلاب شاپ. برای تعیین اینکه آیا قانونی است یا کلاهبرداری، شروع به انجام تحقیقات خود در مورد شرکت کردم.

پس از تحقیق عمیق در مورد مرکز خرید اینترنتی کلاب شاپ، در این مقاله به بررسی شرکت کلاب شاپ آنلاین مال می پردازم.

بنابراین، بیایید درست شیرجه بزنیم.

درباره شرکت مرکز خرید آنلاین کلاب شاپ

ClubShop یک شرکت MLM مستقر در بریتانیا است که یک پلتفرم تجارت الکترونیک را برای کسب درآمد ارائه می دهد. وقتی مردم از طریق مرجع شما محصولاتی را در پلتفرم تجارت الکترونیک خود خریداری می کنند، کمیسیون دریافت خواهید کرد، تقریباً مشابه بازاریابی وابسته است، اما نه، این MLM است.

ریچارد برک باشگاه شاپ را در سال 1997 در فلوریدا، ایالات متحده آمریکا تاسیس کرد.

اتفاقا یه چیزی هست که من متوجه شدم. این شرکت ادعا می کند که در ایالات متحده تاسیس شده است، اما وب سایت رسمی توسط ProProfit Worldwide Limited ساخته شده است. این، ProProfit Worldwide Limited با دولت انگلستان ثبت شده است و همچنین آدرس ثبت شده شرکت در انگلستان است.

علاوه بر این، نام اول Clubshop.com بود “باشگاه خریداران خانه با تخفیف”، این شرکت نام در فلوریدا راه اندازی شد.

همچنین، اطلاعات نام دامنه بیان می کند که نام دامنه در به روز رسانی شده است ژوئن 2020 اگر کلاب شاپ راه اندازی شود منطقی تر خواهد بود.

نمایه شرکت Clubshop

نام شرکت مرکز خرید اینترنتی کلاب شاپ
موسس ریچارد برک
آغاز شده 1997
دفتر مرکزی فلوریدا، ایالات متحده آمریکا، یا لندن، بریتانیا (تایید نشده)
محصولات و خدمات پلت فرم تجارت الکترونیک
سایت اینترنتی www.clubshop.com

Clubshop چه محصولاتی را ارائه می دهد؟

دیدن اینکه Clubshop هیچ محصول یا خدماتی ندارد جای تعجب است. این شرکت پیشنهادات بازگشت نقدی و تخفیف هایی را برای محصولات موجود ارائه می دهد.

در این قسمت از نقد و بررسی باشگاه، اطلاعات کامل خط تولید این شرکت را به شما نشان خواهم داد.

Clubshop یک پلت فرم تجارت الکترونیکی را ارائه می دهد. این برای ثبت نام برای غیرعضو رایگان است و تخفیف و بازگشت نقدی ارائه می دهد. شما باید بپیوندید و همچنین دیگران را برای پیوستن به برنامه استخدام کنید.

طبق وب سایت این شرکت، در مورد هر گونه خدمات یا محصول خرده فروشی، هیچ توضیحی در مورد جنبه خرده فروشی مدل کسب و کار آن وجود ندارد.

آیا این وب سایت تجارت الکترونیک کار می کند؟

بیشتر ترافیک این سایت از این طریق است ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، فرانسه، هلند و بلژیک.

این چیزی نیست جز پیشنهادی برای اینکه به نظر برسد که آنها چیزی برای ارائه به عنوان یک شرکت MLM دارند. شما می توانید از طریق ارجاعات شرکت از آن کسب درآمد کنید.

پیوستن چقدر خرج برمی دارد؟

6 سطح مختلف و هزینه های عضویت برای پیوستن به Clubshop وجود دارد که بین 14.90 تا 314.50 دلار در ماه است. حداقل هزینه برای عضویت در ClubShop 14.90 دلار برای عضویت اولیه است.

مرحله حق عضویت ماهانه
پایه ای 14.90 دلار
بیسیک پلاس 29.90 دلار
حرفه ای 49.90 دلار
پرو پلاس 89.90 دلار
برتر 129.90 دلار
پرسپرمن برتر 249.90 دلار

به هر حال، گزینه ای برای a وجود دارد آزمایشی 30 روزه. با ثبت نام در این دوره آزمایشی رایگان، می توانید به عنوان یک شرکت وابسته درآمد کسب کنید، اما درآمد شما به حساب اصلی شما واریز نمی شود، تا زمانی که به طور کامل به شرکت ملحق نشده باشید، با پرداخت حق عضویت لازم.

اگر به همه سطوح با قیمت پیوست بپیوندید، پس انداز خواهید کرد 314.50 دلار در ماه!

چگونه از طرح جبران خسارت کلاب شاپ کسب درآمد کنیم؟

به عنوان یکی از شعبه های کلاب شاپ، شما دو انتخاب برای کسب درآمد از طریق شرکت دارید.

در اینجا معیارهایی وجود دارد که باید قبل از شروع کسب درآمد رعایت کنید.

  1. شما باید آن دسته از اعضای جدید وابسته را که محصولات را از طریق پلتفرم تجارت الکترونیک خود خریداری می کنند، استخدام کنید.
  2. شما باید هزینه های اشتراک ماهانه خود را پرداخت کنید.

1. کمیسیون شروع سریع

تحت کمیسیون های حمایت از شروع سریع، برای اعضایی که شخصاً از آنها استخدام کرده اید، 50٪ از حق عضویتی را که آنها به شرکت می پردازند، دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، شما درآمد خواهید داشت 50 درصد حق عضویت در صورتی که اگر تصمیم به ارتقاء داشته باشند، آنها را ارتقاء دهند، از طرف شرکت های وابسته به استخدام شخصی شما.

2. کمیسیون ماهانه باقیمانده

این شرکت بر اساس مدل طرح جبران خسارت تک سطحی MLM، کمیسیون های باقیمانده را به شما پرداخت می کند.

طرح جبرانی Unilevel به این صورت است که سطح اول طرح فقط شامل اعضایی می شود که شما شخصاً آنها را جذب کرده اید.

سطح 2 طرح جبران خسارت Unilevel شما فقط دارای اعضای تیمی است که اعضای ردیف 1 شما شخصاً در آن استخدام کرده اند.

سطح سوم برنامه جبران خسارت سطح تک شما فقط دارای اعضای تیمی است که اعضای سطح 2 شما شخصاً در آن استخدام خواهند کرد. این شرکت هر ماه یک کمیسیون بابت حق عضویت ماهانه پرداختی توسط اعضای تیم پایین سایت شما پرداخت می کند.

بر اساس درصد است و بر اساس درصد در هر سطح پرداخت می شود.

در اینجا لیستی از آنچه در هر سطح در ماه به دست خواهید آورد آمده است:

مرحله درصد کمیسیون
سطح 1 2%
سطح 2 3%
سطح 3 4%
سطح 4 7%
سطح 5 14%
سطح 6 20%

3. کمیسیون بازده ماهانه تضمین شده

کمیسیون بازگشت تضمینی ماهانه عجیب ترین بخش طرح جبرانی است که کلاب شاپ ارائه می دهد. اگر واجد شرایط «کمیسیون ماهانه تضمینی» باشید، واجد شرایط برای یکی از موقعیت ها هستید، کمک خواهد کرد.

برای رتبه اول واجد شرایط، ‘والتون‘، شرکت به شما 10.10 دلار در ماه پرداخت می کند. و بالاترین رتبه است “پروسپرمن” جایی که شرکت به شما 9750.10 دلار پرداخت می کند.

برای هر رتبه بعد از Walten، پرداخت ماهانه افزایش می‌یابد و واجد شرایط بودن برای رتبه بالاتر بستگی به مقدار پولی که در هر ماه باقی می‌ماند و عضویتی که می‌پردازید بستگی دارد.

4. پاداش کمیسیون تجارت الکترونیک

تحت این درآمد پاداش کمیسیون تجارت الکترونیک، زمانی که شما و شما خرید محصولات Unilevel خود را در پلتفرم تجارت الکترونیک آن‌ها پایین می‌آورید.

به هر حال، متاسفم که می گویم بر اساس اطلاعاتی که در حال حاضر در دسترس من است، مشخص نیست که چگونه کار می کند.

آیا کلاب شاپ کلاهبرداری است؟

اگر به من بگویید، نظر شما چیست، آیا کلاب شاپ کلاهبرداری است؟

پس از دیدن تمام اطلاعات و حقایق، نظر من در مورد این بررسی کلاب شاپ این است که کاملاً یک کلاهبرداری نیست، اما به نظر می رسد یک کلاهبرداری است.

دلیل بیان این موضوع برخی از مشکلات جدی است که ممکن است بعداً شرکت را دچار مشکل کند مانند:

این شرکت کالاها یا خدمات خرده فروشی خود را ارائه نمی دهد.

کمیسیون تضمینی ماهانه برای رسیدن به موقعیت های آسان در شرکت.

اساساً، به عنوان یک شرکت MLM، این شرکت باید محصولات یا خدمات خود را برای خرده فروشی انجام دهد. وقتی شما آن را پیشنهاد نمی کنید، و اعضا فقط با استخدام دیگران درآمد کسب می کنند، قانونی نیست.

نقد و بررسی جوایز Trustpilot Clubshop

این 100% کلاهبردار است، کمیسیون های جعلی را گزارش می دهد تا شما را وادار به پرداخت فعال سازی GPS کند، پس از پرداخت می گویند که کمیسیون های نشان داده شده قابل برداشت نیست.

مشتری Stormgain

بعد از مدت ها در زندگی ام، خوشبختی را در این کلوپ مغازه یافتم. با آرزوی موفقیت برای همه همکاران و همکاران. مثبت فکر کن. من شریک این کلاب شاپ هستم. بعد از مدت ها در زندگی ام، خوشحالی را در این باشگاه پیدا کردم. من مثبت هستم و هرگز این Clubshop را ترک نمی کنم. برای همه شرکا و وابستگان آرزوی موفقیت دارم. مثبت فکر کن

بساورج. ج

من استیل در مورد Clubshop کمی مطمئن نیستم. آنها در پر کردن صندوق ورودی شما با جزئیات شرکای مسیرهای جدید از سراسر جهان بسیار خوب هستند و پس از اینکه در سطح پایه به برنامه ملحق شدید، به شما می گویند که به تازگی xxx دلار در کمیسیون از دست داده اید. آنها البته به غرایز اولیه طمع ما جذاب هستند، اما استراتژی ارتباطی آنها گیج کننده است. من برای چند ماه ادامه خواهم داد، اما احساس می کنم آنها باید جنبه های خاصی از ارتباطات خود را بهبود بخشند تا اعتماد به اعضای جدیدی را که بالقوه ممکن است زمان بیشتری را اختصاص دهند، بهبود بخشند.

جان گریگوری نورمن

نظر من در مورد پیوستن به ClubShop؟

با اطلاعات فوق، اکنون تصور کلی خوبی از نکات منفی و مثبت شرکت کلاب شاپ دارید.

اگر از من می خواهید به شرکت کلاب شاپ بپیوندم؟ پاسخ من کامل است نه. به قول من، کلاب شاپ یک است گردش پول و طرح پونزی.

در نظر داشته باشید، این نظر شخصی من است. من مشاور شما نیستم. بستگی به این دارد که بعد از دیدن حقایق شرکت به شرکت بپیوندید یا نه.

نتیجه

بنابراین، این آخرین قسمت از نقد و بررسی Clubshop است. شاید پلتفرم تجارت الکترونیک شرکت خوب باشد، شما محصولات زیادی برای خرید دریافت خواهید کرد اما برای کسب درآمد باید عضو جذب کنید و گزینه خرده فروشی وجود ندارد.

ما قبلاً این را می دانیم میزان موفقیت MLM تنها 0.04٪ است و بیش از هزاران روز طول می کشد تا یک شبکه قوی بسازید. امیدوارم اطلاعات کاملی در موردش کسب کرده باشید شرکت کلاب شاپ از این بررسی

حالا من می خواهم از شما بدانم:

از کدام پلتفرم تجارت الکترونیکی بیشتر استفاده می کنید؟

آیا می خواهید برای کسب درآمد به شرکت Clubshop MLM بپیوندید؟

اکنون در بخش نظرات به من اطلاع دهید.

بررسی دیگر شرکت MLM: