چگونه تجارت کوچینگ خود را در کمتر از 4 ساعت در هفته بازاریابی کنید


اگر زمان محدودی دارید و می خواهید بتوانید به طور موثر (و واقع بینانه) کسب و کار مربیگری خود را در 4 ساعت یا کمتر در هفته بازاریابی کنید، پس این پست برای شما مناسب است.

من قصد دارم گردش کاری را که استفاده می‌کنم و نمونه‌های دیگری از این که چگونه می‌توانید بازاریابی مبتنی بر محتوا ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند کسب‌وکارتان را در مقابل مشتریان بالقوه جدید به‌طور ثابتی ایجاد کنید، به اشتراک بگذارم.

این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید

https://www.youtube.com/watch?v=YwQJZAsxMh8

این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید

در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید

چرا می خواهید یک گردش کار بازاریابی 4 ساعته ایجاد کنید؟

در وقت شما صرفه جویی می کند

مهم نیست که در چه مرحله ای از کسب و کار هستیم، هیچ یک از ما زمانی برای صرف بازاریابی غیرمتمرکز و عمدی نداریم. اکثر افرادی که با آنها کار می کنم می خواهند زندگی آرام و وسیعی ایجاد کنند، بنابراین 50 ساعت کار در هفته باعث کاهش آن نمی شود.

اینکه بتوانید بازاریابی مبتنی بر محتوای اصلی خود را فقط در چند ساعت در هفته یا کمتر مرتب کنید، این اطمینان را ایجاد می کند که پایه های بازاریابی را ایجاد کنید که به تجارت شما برای آینده پایداری می بخشد.

این به شما کمک می کند که سازگار باشید

یکی دیگر از مزایای گردش کاری که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم این است که واقعاً می تواند به شما کمک کند تا با تلاش های بازاریابی خود سازگارتر شوید. همان‌قدر که آرزو می‌کنم اینطور نبود، ثبات مهم است، اما من کاملاً درک می‌کنم که اگر یک بیماری مزمن، مسئولیت‌های مراقبتی یا چرخه‌های ماهانه مختل دارید، ثابت ماندن در زندگی چقدر سخت است!

خبر خوب این است که راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید این گردش کار را راه‌اندازی کنید تا به شما کمک کند به‌طور مداوم در ظاهر ظاهر شوید، حتی زمانی که نمی‌توانید به‌طور مداوم در کسب‌وکارتان ظاهر شوید – بیشتر در این مورد در یک ثانیه!
این یک پایه موثر برای طول عمر است

این گردش کار بازاریابی 4 ساعته (یا کمتر!) مبتنی بر ایجاد بازاریابی محتوایی است که بر رسانه های اجتماعی متمرکز نیست. داشتن یک شکل ثابت از این نوع بازاریابی به ایجاد پایداری و طول عمر در کسب و کار شما کمک می کند.

این پست در مورد بازاریابی محتوا برای مربیان توضیح می دهد که بازاریابی محتوا چیست و چرا اینقدر عالی است!

ایجاد گردش کار شما

مرحله 1 – شناسایی پلت فرم اصلی / رسانه اصلی محتوا
اولین بخش از ایجاد گردش کار تصمیم گیری در مورد پلتفرم اصلی و نوع محتوایی است که ابتدا ایجاد می کنید.

در کسب و کار من، پلتفرم اصلی من وبلاگ من است زیرا این پلتفرمی است که در واقع مالک آن هستم، که به طور موثر به مشترکین ایمیل تبدیل می شود و می خواهم همه رشته های بازاریابی خود را در آن جمع کنم.

وقتی نوبت به شکلی می‌شود که من ابتدا محتوای خود را در آن ایجاد می‌کنم، اغلب بین نوشتن یک پست وبلاگ دقیق و سپس ضبط ویدیو بر اساس آن، یا نوشتن یادداشت‌های خشن و سپس ضبط ویدیو و نوشتن یک پست وبلاگ دقیق‌تر، جابجا می‌شوم.

من تمایل دارم فکر کنم که پلتفرم اصلی شما باید چیزی باشد که بتوانید محتوای طولانی را روی آن ایجاد یا به اشتراک بگذارید، که یک وبلاگ، پادکست یا یک کانال YouTube را پیشنهاد می کند.

باز هم، در کسب و کار خود، من در درجه اول برای هر سه مورد یکباره محتوا ایجاد می کنم، به طوری که آن ویدیو صدا را برای تبدیل شدن به یک پادکست در کنار وبلاگ و ویدیوی یوتیوب پخش می کند.

با این حال، هیچ راه مشخصی برای انجام این کار وجود ندارد، شاید شما نمی خواهید ویدیو بسازید، بنابراین پلت فرم اصلی شما وبلاگ شما است و یک پست وبلاگ می نویسید و تمام – این نیز کاملاً خوب است.

مرحله 2 – شناسایی پلت فرم های ثانویه خود

مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد پلتفرم های ثانویه است. در تجارت من اینها اینستاگرام و پینترست هستند. وقتی محتوایی که برای پلتفرم‌های اصلی خود ایجاد کرده‌ام تمام شد، آن محتوا را برای پلتفرم‌های دیگر به اشتراک می‌گذارم و آن را تغییر می‌دهم – معمولاً به شکل کوتاه‌تر.

این بدان معناست که شما می‌توانید با محتوای با کیفیت بالا در چندین پلتفرم بدون نیاز به اختراع مجدد چرخ هر بار که برای پست کردن یا اشتراک‌گذاری چیزی می‌روید، قابل مشاهده باشید.

مرحله 3 – کارآمدتر کردن آن

هنگامی که مراحل گردش کار خود را مشخص کردید، می‌توانید کارهایی را انجام دهید تا فرآیند را سریع‌تر و ساده‌تر کنید – مانند دسته‌بندی محتوای خود.

من از طرفداران پر و پا قرص روزهای دسته‌بندی هستم که در آن چندین ویدیو ایجاد می‌کنم و شاید حتی چند فیلم کوتاه برای Reels و غیره ضبط کنم. پس از آن می توانید مجموعه ای از موارد ایجاد کنید که فقط باید ویرایش و برنامه ریزی شوند.

همچنین می‌توانید از نرم‌افزارهای مدیریت پروژه مانند Asana یا Trello برای سیستم‌بندی فرآیند استفاده کنید تا پیگیری آن آسان باشد. این همچنین باعث می‌شود در صورت نیاز، وظایف خاصی را به یک VA واگذار کنید.

من برای گردش کارم محتوا ایجاد می کنم و هفته ای یک بار بدون شکست آن را به اشتراک می گذارم. من به سختی متعهد شدم که در این راه ظاهر شوم، هر هفته یک قسمت از برنامه The Hearted Business Show را با استراحت در اواسط تابستان و اواسط زمستان به اشتراک می گذارم و این تعهد قطعا نتیجه داده است.

با این حال، کار بسیار زیادی است – بسته به اینکه در کجا در کسب و کار هستید، مرحله ای که در آن هستید، چقدر زمان در دسترس دارید یا منابعی که باید برون سپاری کنید، سپس یک قطعه واقعاً خوب از محتوای اصلی در ماه ایجاد کنید. کافی است – حداقل سطح قابل قبول خود را برای حضور مداوم انتخاب کنید و آن را ادامه دهید. همیشه می‌توانید بعداً وقتی پای خود را با همه چیز پیدا کردید موارد بیشتری اضافه کنید!

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد اینکه چگونه بازاریابی محتوا می تواند به شما در رشد کسب و کار مربیگری شما کمک کند و همچنین در ایجاد یک پایه بازاریابی پایدار از شما حمایت کند، بازاریابی محتوا برای باشگاه مربیان را بررسی کنید. می‌توانید با حداقل 9 دلار / 8 پوند در ماه بپیوندید و به طیف وسیعی از آموزش‌ها، منابع و پشتیبانی دسترسی داشته باشید تا به شما کمک کند یک استراتژی بازاریابی محتوای ثابت ایجاد کنید که مشتریان ایده‌آل خود را آنلاین پیدا کنند.

در اینجا به Content Marketing for Coaches Club بپیوندید.