چگونه ویتامین D بر شرایط تیروئید تأثیر می گذارد


ویتامین D به دلیل اهمیت آن در مدیریت فلزات در روده، استخوان ها و مقاومت خون و بیماری شناخته شده است. با این حال، چندین مطالعه در حال حاضر نشان می‌دهند که سطح کل کلسیفرول تأثیری بر روی چندین مشکل سلامتی جایگزین نیز دارد.

مکمل های ویتامین D


محققان در حال حاضر معتقدند که نقش مهمی در نحوه ارتباط سلول ها ایفا می کند. مطالعات بالینی سطوح غیرطبیعی کوله کلسیفرول را به کولون، پروستات و کارسینوم به عنوان کاردیوپاتی، افزایش وزن و شرایط تیروئید مرتبط می‌دانند.

تولید ویتامین D

ویتامین D در مقایسه با ویتامین‌های جایگزین منحصر به فرد است، در نتیجه، القای آنچه از غذا می‌خواهید تقریباً ممکن نیست. در عوض، بدن شما زمانی که در معرض نور طبیعی یا مصنوعی UVB سبک وزن قرار می گیرید، آن را به طور طبیعی در پوست تولید می کند.

هنگامی که بدن شما کل کلسیفرول تولید می کند در غیر این صورت آن را به عنوان مکمل مصرف می کنید، به کبد ارسال می شود. کبد کلکلسیفرول را به 25(OH)D تبدیل می کند و آن را به نواحی متعددی از بدن می فرستد و فعال می کند. پس از فعال شدن، قادر به انجام وظایف خود است.

شرایط خود ایمنی

خودایمنی زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم با بافت‌ها و سلول‌های سالم فردی به عنوان یک تهدید برخورد کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، بدن درجاتی از پاسخ ها و حملات ایمونولوژیک را تولید می کند. این پاسخ باعث آسیب، التهاب و درد مزمن در چندین بخش از بدن خواهد شد.

کمبود ویتامین D می تواند توانایی بدن برای مبارزه با عفونت را کاهش دهد و با بیماری های واکنشی مانند بیماری هاشیموتو و بیماری گریو مرتبط باشد یا باعث ایجاد آن شود.

مطالعات بالینی

چندین مطالعه در سال 2014 که در نشست سالانه انجمن تیروئید اندازه گیری مربع گروه مورد علاقه ارائه شد. محققان این کلانشهر، سی و چهار بیمار مبتلا به بیماری هاشیموتو و سی و دو بیمار مبتلا به بیماری گریو را در برابر پنجاه و دو بیمار سالم ارزیابی کردند. محققان چندین عامل مرتبط با تیروئید را همراه با تغذیه D3 اندازه گیری کردند.

ویتامین D واقعاً مجموعه ای از ترکیبات است که به عنوان تغذیه D1، D2 و D3 طبقه بندی می شوند. تغذیه D3 نوع فعلی تغذیه است و بنابراین از نظر بیولوژیکی فعال ترین است.

مکمل های ویتامین D
هم اکنون خریداری کنید

محققان دریافتند که بیماران مبتلا به بیماری واکنش تیروئید نسبت به افراد سالم سطح D3 تغذیه ای بسیار پایین تری داشتند. بیمارانی که آنتی بادی‌های اکسیداز تیروئید بالایی داشتند که بدن در اختلالات خودایمنی تیروئید تولید می‌کند، سطح کل کلسیفرول پایین‌تری داشتند. این به این معنی است که کمبود کوله کلسیفرول ممکن است به بیماری تیروئید مرتبط باشد یا باعث واکنش شود.

محققان برزیلی پنجاه و چهار بیمار هاشیموتو را در مقایسه با پنجاه و چهار بیمار سالم مورد مطالعه قرار دادند. آنها به طور مشترک کمبود کوله کلسیفرول را در 63.2 درصد از بیماران مشاهده کردند. آنهایی که سطح کوله کلسیفرول پایینی داشتند به طور همزمان سطوح TSH بالاتر و تیروئید بزرگتری داشتند.

کمبود کوله کلسیفرول

به طور معمول، پوست پس از قرار گرفتن در معرض نور کافی {uv|فرابنفش|اشعه ماوراء بنفش|سبک ماوراء بنفش|اشعه ماوراء بنفش|اشعه ماوراء بنفش|اشعه اکتینیک|اشعه اکتینیک}، کلکلسیفرول اضافی تولید می‌کند. با این حال، خطرات سرطان یا ملانوم بدخیم در حال حاضر به این معنی است که بسیاری از ما از مسدود کننده های خورشید استفاده می کنیم و بدن خود را پوشش می دهیم. ما تمایل داریم به طور مشترک در داخل برای کار و انحراف هزینه بیشتری بپردازیم.

از آنجایی که آزمایش های بالینی اضافی ارتباط بین کوله کلسیفرول و عملکرد تیروئید را نشان می دهد، در حال حاضر چندین پزشک از آزمایش کوله کلسیفرول به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل و مراقبت تیروئید حمایت می کنند. با این حال، پزشکان و پزشکان هدفمند که از الگوی پزشکی پیروی می کنند می توانند شما را درمان کنند و در غیر این صورت از نتایج شما حمایت می کنند.

مدل پزشکی در مقابل مدل هدفمند

مدل پزشکی روزانه چهارصد واحد بین المللی کوله کلسیفرول را توصیه می کند. آنها به طور مشترک سطح 25(OH)D مايع بدن را بيش از 50 نانومول در ليتر تشريح مي کنند، زيرا “نيازهاي 97. 5% جمعيت را پوشش مي دهد”. آنها نگاهی به سطوح معمولی کل کلسیفرول زنده در بیوپسی 25 هیدروکسی کوله کلسیفرول انداختند.

مدل پزشکی چیست؟

مدل پزشکی به طور معمول مصرف مکمل را برای افزایش سطوح پایین کوله کلسیفرول توصیه می کند. با این حال، رویکرد هدفمند به نگرانی دلایل متعددی را تأیید می کند که می تواند باعث کاهش سطح کل کلسیفرول شود. در نتیجه، توصیه مکمل‌ها قبل از توجه به سلامت کلی و مشکلات جایگزین، اغلب بی‌اثر و مضر است.

مکمل ها سطوح پایین کلسیفرول را برای همیشه اصلاح نمی کنند، در نتیجه مشکلات اساسی را برطرف نمی کنند. گیرنده کوله کلسیفرول در برخی از بیماران واکنشی به دلیل تغییرات در توالی اسید دئوکسی ریبونوکلئیک آنها نمی تواند فعال شود. در نتیجه، برای جلوگیری از نارسایی کوله کلسیفرول، سطح خونی آنها بالاتر از سطح سنتی است.

ویتامین D چگونه کار می کند

ویتامین D محلول در چربی است و تعداد کمی از بیماران مبتلا به مشکلات تیروئیدی مانند هاشیموتو اسید معده پایین و جذب چربی ضعیفی دارند. شرایط واکنشی مانند بیماری هاشیموتو و بیماری گریو به طور پیوسته باعث می شود که سیستم اضافه کار کند، که ذخایر کل کلسیفرول بدن را تخلیه می کند. بنابراین، پرداختن به مشکلات روده و فرآیند بیولوژیکی و تعدیل اندازه مربع سیستم قبل از در نظر گرفتن مکمل کوله کلسیفرول از اهمیت اولیه برخوردار است.

یک متخصص بسیار ماهر و هدفمند می‌تواند سلامت روده و فرآیند بیولوژیکی شما را در نظر بگیرد و در صورت خوشحالی، بیوپسی ۲۵ هیدروکسی کل کلسیفرول را برای سطح کل کلسیفرول شما سفارش دهد.

متخصص شما می تواند از مکمل برای دستیابی به بین شصت تا هشتاد نانومول در لیتر حمایت کند. هر جا که بیمار ممکن است عوارض نامطلوب داشته باشد، اغلب هنوز بسیار زیر آستانه صد و بیست و پنج نانومول در لیتر است. بعد از چند ماه، آنها دوباره آزمایش می کنند. اگر سطح مایع بدن آنها به سطح مناسبی افزایش یابد، پزشک می تواند مصرف کوله کلسیفرول را تنظیم کند، بنابراین سطح مایعات بدن بین پنجاه تا شصت نانومول در لیتر باقی می ماند.

کلمات پایانی

مکمل های ویتامین D
هم اکنون خریداری کنید

کمبود ویتامین D به سادگی یکی از مسائلی است که به مشکلات تیروئید کمک می کند، بنابراین مصرف خود مکمل توصیه نمی شود زیرا در صورت باقی ماندن مشکلات اساسی اغلب بی اثر است. مشکلات تیروئید خود را با یک متخصص هدفمند در میان بگذارید تا یک پروتکل درمانی کارآمد ایجاد کنید.

مکمل های ویتامین D
هم اکنون خریداری کنید

Mark A. Scott، DC، CNS، CFMP

برای اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت طبیعی تیروئید، لطفا از وب سایت من دیدن کنید:

http://www.thyroidvirginiabeach.com

مکمل های ویتامین D
هم اکنون خریداری کنید